Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 7)

02-10-2018 20:15 3042 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Bolletje81, kasteelbewoner, Sense
Prikken & slikken windmolen, stipjepipje, Puk, Lauwie
Wachten op cryo-tp Sofie, Vienna
In de wachtweken


Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(v/m)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behan-deling Status #cryo's Locatie
Dazzle_
(35/37)
2013 Mei 2015 Laag AMH IVF5 1 cryo -
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2+3 mislukt, geen cryo's ICSI4 wacht op start UZ Gent, OLVG/UMC
windmolen
(34/40)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP, ICSI3: 1xTP (bbz) ICSI4 prikken
Puk32
(35/39)
2015 feb 2017 Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk - IVF 1 Gecanceld - ICSI 1 geen tp, ICSI 2 mislukt (5xTP) ICSI 3 Prikken & Slikken Dusseldorf
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt ICSI 2 wachten op cryo-tp #nog 2cryo's Belgie
MamaMaria81
(38/41)
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen ICSI 3 2 cryo's
Jokke
(37/37)
2016 2017 geen oorzaak gevonden, 6x iui; ivf1 1x tp mislukt, ivf2 2cryo's mislukt, ivf 3.1 mislukt IVF3 wachten op cryo-tp #1 cryo
Lauwie101
(29/30)
2015 2017 zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp ICSI4 wachten op start icsi4 Spanje
HD84
(33/34)
april 2017 jan 2018 geen oorzaak bekend, 7xIUI, 1mk (8wk), dochter (jan '17) uit eerder mmm ICSI1
DaisyLiz
(29/29)
dec 2014 jan 2016 PCOS, 2015 ma 7 wk, 2017 N* 19 wk, via OI en IUI nu IVF1 (6 cryo's), TP 3 biochemisch IVF1 #nog 2 cryo's OLVG/UMC
Kasteelbewoner
(?/?)
2015 ? slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt ICSI 3 -
bolletje81
(37/37)
2016 2017 dichte eileiders, lichte endometriose, ICSI1 (1xtp) mislukt ICSI 3 wachten op start ICSI3
sofie87
(?/?)
endometriose, dochter uit IVF1 IVF2
Stipjepipje
(30/35)
2018 apr 2019 lage AMH (0,30)/hoge FSH. Alleen eiceldonatie mogelijk ECD-IVF1 bezig met ecd-ivf 1 (eind sept tp)
Redcurls
(?/?)
2016 2019 onbekende oorzaak, 6x IUI IVF1 bezig met IVF1 (1e tp) AMC
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)

:heart: Hartje gezien!
*Yaradreamz (36/45), xx maart 2020, hersteloperatie man, mesa/tese, icsi 1.3 & 1.4 mk, icsi 2 mislukt, zwanger in ICSI3
*Labgeek1990 (28/32), xx jan 2020, zeer slecht zaad, icsi1: 10xtp, 3x mk, zwanger in ICSI2 + PGS
*Smurf112 (32/33), xx jan 2020, PCOS en verminderde zaadkwaliteit, zwanger in ICSI3, 2e tp
*Biekkie (40), 31 aug 2019, weinig zaadcellen, ivf 2 (6e tp)
*Wonder-1990, 5 aug 2019, dochter (2017) uit ICSI1, ICSI2, 1 cryo

:duckie: Bevallen
Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4), syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).


Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 6
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:06
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
35.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lieve dames,

ik ben maanden niet op het forum geweest. Ik zie alweer een nieuwe deel en nog veel "bekenden". Wij hebben dit jaar een IVF met PGD gedaan. Helaas geen terugplaatsing. Daarom hebben we ervoor gekozen een bloedtest (in UZ Gent) te laten doen, chromosomen en erfelijkheidscheck. Deze uitslag liet 3 maanden op zich wachten. Bij beide was dit positief en er kwam dus niets uit. Zoveel pogingen en jaren later en alles blijkt telkens OK te zijn. We hebben ondertussen al het mogelijke gedaan. ik heb nog 1 poging (de 5e) die vergoed wordt. Wellicht willen we ICSI in UZ Gent gaan doen. Ik ga mijn best doen nog een beetje terug te lezen.. Dikke knuffel!!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee en heb de tabel idd aangepast MwStippel, maar druk druk druk. Ik kom niet zo goed aan uitgebreid reageren toe.

Hoe gaat het met G-power? Heb je opnieuw getest? Ik hoop zo dat de streep donkerder wordt. En Yara dat geldt ook voor jou. Ik vond die verlengde wachtweken nig spannender dan de tweede wachtweek. En die tweede wachtweek is al niet te doen.

MwStippel ik duim heel hard. En ook voor Blauwerok. Hoop zo dat het raak is.

Hier is afgelopen donderdag de menstruatie begonnen. Nu alweer voorbij, dus erg kort, maar wel redelijk gebloed. Ik heb geen stolsel gezien, maar hoop dat het er nu wel uit is. Morgen wordt dat gecheckt in het zkh, dus dat wordt spannend. Hoop zo dat ik niet weer een ingreep moet.

Inmiddels heb ik het zwangerpakket van rika in huis. Hoop dat dat bij mij net zoveel effect heeft als bij MwStippel. Ik ben vandaag direct begonnen.

Succes allen, ik volg jullie zeker! :lips:
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug Dazzle, wat lastig zeg dat ze nooit iets vinden!

Succes in het ziekenhuis Zizo, ik duim mee dat je weer verder kan zonder verdere ingrepen. En hopelijk doen die vitamines ook bij jou hun magische trucje.

Hier is er weer een dat voorbij, weer een dag dichter bij zondag en een zwangerschapstest. Ik ga niet vroeg testen want ik heb een verbod daarop van mijn ml :). En daar ben ik ook wel blij mee, want ik zou er volgens mij alleen maar onrustiger van worden. Ik Google ondertussen vrolijk verder.
Alle reacties Link kopieren
G-power hoop dat het goed gaat onder je steen.
Blauwrok en mv stippel duim hard voor jullie.
Hier van het weekend een pijnlijke dikke rode warme borst. Net terug van de huisarts en mort helaas naar het ziekenhuis. Hij dacht dat het niet van de ivf hormonen kan komen. Hebben jullie ervaring met harde warme pijnlijk borsten. Lijkt net of er een steen in mijn linker borst zit.
Hoop toch een x de stijgende lijn te pakken ipv al deze ellende in mijn lijf
Lieve Dazzle, wat lijkt me dat aan 1 kant moeilijk. Alle onderzoeken wijzen uit dat alles ok is en tot op heden wilt het maar niet lukken. Als er een duidelijke oorzaak is kan dat soms rust geven. Vooral als daar een oplossing voor gevonden kan worden.
Ik hoop enorm dat je enorme geduld en doorzettingsvermogen beloond zal worden. En dat je 5de poging je kinderwens vervuld.

Zizo superspannend, ik hoop zo dat alles schoon is. Ik hoop dat de vitamines gaan helpen.

Of het bij mij het gewenste eindresultaat heeft is nog af te wachten maar ik ben alvast heel blij met de 5 ontstane embryo's.

Klinkt pijnlijk Jokke. Ik hoop dat snel duidelijk is wat het is en het verholpen kan worden. Klinkt als een borst ontsteking maar ik ben geen arts natuurlijk.

Blauwerok ik heb besloten ook niet eerder te gaan testen dan zaterdag. Ik moet elke ochtend naar mijn werk en heb afspraken die ik niet kan verzetten. En ik wil testen op een vrije dag. Ga wel zaterdag testen, want ik heb zondag een familiefeest. Dan kan ik de eventuele teleurstelling zaterdag al een plekje geven en zondag weer quasi vrolijk doen.
Alle reacties Link kopieren
Yaradreamz, jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. We lopen aardig gelijk op. Heb jij je eerste echo al ingepland?

Lauwie101, hopelijk hebben jullie meer succes in Gent.

Smurf112, succes met spuiten en hoe was je echo?

Mwstippel, wauw wat een super goede score dat ze allemaal zijn ingevroren. Dat is een erg geruststellende gedachte. Knap dat je kunt wachten met testen tot aanstaande zaterdag. Ik ga duimen dat hij knal positief is!!

Windmolen, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad bij het endomatriosecentrum. Ben jij vandaag al gebeld over het hoe nu verder gaan met de kinderwensbehandeling?

Doces, ook jij vandaag naar het zkh. Je BMS is gemeten toch? Zag alles er goed uit. Duim voor je dat TP6 succesvol zal zijn.

Blauwerok, oh zo herkenbaar om heel google af te zoeken. Helaas zegt het allemaal niks en zal je helaas nog heel even geduld moeten hebben. Ik duim voor een positieve test!!

Zizo, wat fijn dat je menstruatie op gang is gekomen. Vandaag naar het zkh voor controle of alles er uit is? Was dat ook het geval? Hopelijk wel. Ben benieuwd of de vitamines je extra gaan helpen.

Dazzle, wat ongelofelijk naar dat er nog steeds niets is gevonden waarom het niet lukt. Dat lijkt me echt heel zwaar. Alles ziet er medisch gezien 'prima' uit, maar toch gebeurt hetgeen je zo graag wilt toch niet. Succes in Gent!

Voor de nieuwe schrijfsters, van harte welkom :) Hoop dat jullie veel hebben aan het meeschrijven met alle lieve meiden hier.

Hier even een update van mijn kant. Wat lief dat jullie naar me vragen.
Ik had dus duidelijk overstimulatie. Wat is dat ontzettend naar zeg. Ben er ook echt wel goed ziek van geweest. Heb heel veel rust genomen en heel veel gedronken en nu gaat het inmiddels een stuk beter met mij. Gisteren nog bij de gynaecoloog geweest voor een controle en wordt vandaag gebeld over de bloeduitslag. Als dat er allemaal weer goed uit ziet, dan hoef ik niet meer langs te komen voor controle. Moet nog wel elke dag veel drinken en de rust pakken wanneer ik die nodig ben. Vandaag vanuit huis weer wat gewerkt, en morgen maar weer naar kantoor toe. Gelukkig leven ze daar erg mee en kan ik mijn eigen gang een beetje gaan. Afgelopen zondag hebben we nog een keer getest, en hij is super positief. De tweede streep is veel donkerder geworden, dus dat is geruststellend. Gisteren ook maar gelijk de afspraak voor de vroege echo ingepland. Over 3 weken gaan we zien of er hartactiviteit aanwezig is! Tot die tijd blijf ik dus maar op het verlengde wachtbankje!
Alle reacties Link kopieren
G-power1989 schreef:
09-10-2018 12:15
Doces, ook jij vandaag naar het zkh. Je BMS is gemeten toch? Zag alles er goed uit. Duim voor je dat TP6 succesvol zal zijn.
Het zag er helaas niet goed uit. Vandaag (dag 17) was het bms nog maar 3,5 mm. En ik zit al op de hoogste dosering Progynova. Dat het bms dun is, is iedere keer het probleem bij mij. Maar zo dun als nu op dag 17 heb ik nog niet eerder gehad... Stemt me niet echt hoopvol.

Vandaag was de echo alleen met de verpleegkundige, aanstaande vrijdag moet ik terug komen voor een volgende bms meting, maar dan bij de gynaecoloog. Kijken of het nog dikker wordt en hoe nu verder. Ben zelf een beetje bang dat ze willen afbreken. We gaan het zien...
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi! Zo ik ben even ingelogd op mijn computer om te reageren. Ik zit vaak mee te lezen op mijn tel maar vind het forum daar zo irritant werken!! Heb de tabel even bijgewerkt, toch even slikken dat er nu al 31 staat, blegh. STOP DE TIJD! Ik merk dat ik te sporadisch heb meegelezen om vanaf hier op iedereen te kunnen reageren, maar ga toch een poging doen om de draad vanaf dit topic weer op te pakken.

@Lauwie heel veel succes in Gent! Wonen jullie in Belgie of ga je er “speciaal” heen? @labgeek heb jij de intake al gehad? Wanneer krijg je je laatste teruggeplaatst? Ik hoop toch echt dat het je nu wel gegund is, deze blijft zitten en dat alles goed gaat. Ik weet nog dat we ongeveer tegelijk begonnen met onze eerste behandeling. Lijkt eigenlijk nog maar zo kort geleden maar wel veel gebeurt.

@Mevrouwstippel en @Blauwerok wat spannend, de laatste wachtweek!! Fingers crossed hierzo. En @mevrouwstippel wat een mooie resultaten uiteindelijk? Ik weet nog dat je er echt doorheen zat vorige keren en het twijfelen was of de punctie doorging. En nu dit!! Als ik deze ICSI niet zwanger word ga ik (net als het halve forum hier denk ik) ook aan jouw vitamines. Pffff @blauwerok dat googelen is zo herkenbaar. Maar heb met mezelf afgesproken het dit keer echt niet al te veel te doen, ik werd er zo naar van de hele tijd. Deed het ook altijd voor het slapen gaan, hielp niet echt voor een goede nachtrust

@Globe welkom hier, heel veel succes!!!
@Jokke jij ook succes! ik vind het echt bizar dat je werk zo reageert. Het is toch niet zo dat jij hiervoor kiest? Alsof het allemaal al niet pijnlijk genoeg is.

@Duuf wat fijn dat de info avond jullie beiden een goed gevoel heeft gegeven en jullie op 1 lijn zitten. Ben erg benieuwd hoe je afspraak in DD zal gaan. Moet je nog lang wachten?

Wauwie @Baggal is SA alweer 1, wat gaat de tijd toch snel!! Nog van harte gefeliciteerd met de kleine meid, hebben jullie een mooie dag gehad?

@Dazzle fijn om even van je te horen… Ben blij om te horen dat de uitslag goed is en dat er nog gewoon hoop is vor je laatste poging, ook al kan ik me ook voorstellen dat het onwijs frustrerend is dat er geen verklaring is waarom het iedere keer niet lukt.

@Zizo hopelijk is alles morgen OKE! Je bent afgelopen tijd toch zo nu en dan eens door mijn gedachten gespookt, niet te geloven hoeveel pech jij ook hebt. Had zo graag gehad dat we hier niet nog allebei zouden schrijven.

@Windmolen ik duim voor goed nieuws, ga je dan wel verder met het huidige behandelplan? Je doet nu een soort van ovulatie inductie toch?

@Gpower oeeh wat ellendig lijkt me die overstimulatie. Jij had ook heel veel eitjes toch? Blijf samen met Yara maar stevig zitten op dat verlengde wachtbankje, nog even geduld…..

@doces vrijdag word dus spannend! Kun je niet doorgaan met de progynova? Of houdt deze je eisprong en cyclus niet tegen? Misschien kun je met de dokter overleggen of er nog andere manieren zijn om je BMS dikker te maken?

Zelf ben ik vandaag langsgegaan voor de eerste echo. Het gaat lekker, er groeien nu 20 follikels. Wel een stuk of 8 rond de 10 mm hoor, ik hoop dat er hiervan nog wat gaan groeien. Ondanks dat best een mooi aantal maar dat zegt bij mij niet zoveel gezien het fit dat bij mij de afvalrace altijd na de punctie begint met eicellen en bevruchtingen. Ik hoop echt dat dit nu een keer anders gaat zijn door het iets anders aan te pakken met DD. Andere medicatie, extra medicatie om bijnieren te controleren. En ik hoop dat het ook helpt dat ik de laatste maanden zo mijn best gedaan om fitter te worden en minder stress te ervaren. Meer kan ik volgens mij niet doen..


Fijne avond dames!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sterk het gevoel dat het mis is gegaan. Ik krijg geen contact meer het wezentje in mijn buik. Ik ben toch weer even heel verdrietig.
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Ik lees op de achtergrond ook nog steeds mee en blijf duimen op heel veel positieve berichten! Heel veel geluk dames 🍀
Alle reacties Link kopieren
Dazzle, soms zie je iemand liever niet terug ;-). En dat geldt ook een beetje voor jou. Maar wel welkom en een dikke knuffel terug.

Doces, wat een tegenvaller zeg. Ik blijf voor je duimen.

Smurff, wat veel follikels zeg. Dat begint goed in elk geval. Hoop ontzettend dat dit een goede poging wordt. Ik hou je in de gaten ;-). Wij gaan de 25ste voor de intake naar DD, dus ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen. En of ze het nog zien zitten met ons vooral...
Jammer inderdaad, dat je de tijd niet stil kunt zetten. Maar je bent nog een jong blommetje hoor. Bij mij komt de 41 rap in beeld inmiddels.

Ik ben ontzettend druk qua werk momenteel, dus niet helemaal bijgelezen. Maar ik wens jullie allemaal alle goeds en ik hoop op alleen nog maar goed nieuws de komende tijd.
Alle reacties Link kopieren
Duufje, wat fijn van de pleegzorgavond. Ik lees graag mee over je overwegingen hierin. Voor mij zou pleegzorg ook wel een optie kunnen zijn. Alleen m'n man is hierin (nog?) niet overtuigd.

Globe, welkom hier. Is er bij jou een reden gevonden waarom het zwanger worden niet lukt? 24 follikels is een hele mooie uitgangsscore. Hopelijk gaat een mooi aantal ervan groeien. Succes!

Dazzle, wat naar dat het bij jullie nog steeds niet gelukt is. En helemaal geen terugplaatsingen bij jullie laatste ronde? Wat ontzettend ruk... Waarom was dat? Waren alle embryo's dan genetisch niet in orde? Hoeveel embryo's waren er? Wat zei de arts erover? Gezien er niets uit het genetisch onderzoek is gekomen, is het dan weer die stomme 'domme pech'? Ik wens je alvast heel veel succes voor jullie volgende ronde. Waar hebben jullie trouwens PGD laten doen, was dat in Brussel? En willen jullie dan de volgende keer wel weer gewoon icsi doen? Sorry voor al m'n vragen!

Zizo, hoe was je echo? Ik hoop zo dat je nu schoon bent en weer verder kunt!

jokke, oh dat klinkt naar. Ik heb er geen ervaring mee, zelf. Hoe gaat het nu? Wat zei het ziekenhuis?

G-Power, fijn dat het weer iets beter gaat! Ik duim met je mee voor een goede echo!

Doces, neeee, wat ruk zeg... Ik hoop dat er vrijdag toch groei te zien is. Afbreken lijkt me heel k*t. En ik gooi hem er nog maar even in, maar zouden pleisters niet iets voor je kunnen zijn? Dan wordt het direct in je bloed opgenomen en gaat niet via je lever. Het is minder belastend voor je lichaam, minder bijwerkingen en bij sommige vrouwen werkt het ook gewoon veel beter. Een andere optie die ik wel eens lees in Duitsland om een cyclus te creëren is om (mild) te stimuleren en op die manier een eisprong op te wekken. Dan groeit je bmslv wsl ook. Mss iets om te bespreken met je arts. Lijkt me dat in jouw geval het wel gerechtvaardigd is inmiddels om eens wat anders te proberen...

smurf, ik hoop dat de follikels mooi blijven doorgroeien. Waarom krijg je extra medicatie om je bijnieren te controleren?

blauwerok, houd vol, meid! Ik hoop dat je gevoel het mis heeft. Ik blijf duimen!

MevrouwStippel, ook voor jou duim ik hard!

Ik ben gisteren helaas niet gebeld (lief dat jullie eraan dachten). Ze had al aangegeven dat ze mss geen tijd zou hebben om het te bespreken met die collega. Mogelijk dat ik dan donderdag gebeld word. Ze had tijdens het gesprek gezegd dat ze zelf iig geen reden zag waarom ik niet verder zou kunnen gaan met de behandelingen tot ik de uitslag van het vervolgonderzoek heb. Dus ik ga vandaag bellen met het kinderwenscentrum om te vragen of zij het daar ook mee eens zijn. Dan begin ik morgen weer met clomid slikken (100mg). Ben afgelopen zondag weer ongesteld geworden. Gek genoeg valt de pijn de afgelopen paar maanden steeds erg mee. Het lijkt net alsof, nu het bloed een andere uitweg heeft gevonden, het van binnen minder irriteert ofzo. Geen idee of dat ergens op slaat ;).
Alle reacties Link kopieren
@windmolen mijn testosteron (jaja!) is al tijden erg hoog. Er zijn toen bloedtesten gedaan waarbij mijn bijnier onderdrukt werd, bleek toen dus dat mijn bijnier teveel cortisol aanmaakte dat weer omgezet werd in teveel testosteron en dat is natuurlijk niet goed voor de balans, cyclus, etc! Emc zei altijd dat ze er na een mogelijke zwangerschap pas naar zouden kijken, DD wilde hier nu al mee aan de slag omdat het volgens hen belangrijk is dat het nu al verbetert...
Alle reacties Link kopieren
Hier even een egopost. Helaas heb ik al twee dagen wat bloedverlies en ben ik bang dat het niet zo veel positiefs inhoudt. Ik google me suf en weet niet of het weer mis zal gaan. Gisteren voordat het bloeden erger werd wel een echo gehad waar een vruchtzakje te zien was. Fingers crossed. Ik heb geen idee wat de bloeding moet zijn ook. Wie van de zwangeren /of degenen die zwanger zijn geweest hebben ook bloedingen gehad in week 6 of later.Mijn wachtweken zijn killing zo.
Alle reacties Link kopieren
Blauwrok en Tata duim heel hard voor jullie
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf voor je duimen Yara, hopelijk is alles goed.
Het geduim voor mij mag naar de andere dames. Ik ben ongesteld geworden.
Alle reacties Link kopieren
Och blauwe rok dat is balen, sterkte :hug:.
windmolen schreef:
10-10-2018 09:33
[

Globe, welkom hier. Is er bij jou een reden gevonden waarom het zwanger worden niet lukt? 24 follikels is een hele mooie uitgangsscore. Hopelijk gaat een mooi aantal ervan groeien. Succes!

Dankjewel! (aan iedereen ;) )
Nee voor nu geen reden. Procedure van de kliniek om na 8x iui over te gaan naar icsi (bij alleenstaande, bij stellen zitten er nog wat extra rondes met hormonen bij)

Morgen mijn echo, erg benieuwd wat er is gaan groeien. Hormonen vallen me iig best zwaar.....
Alle reacties Link kopieren
Shit blauwrok wat ontzettend balen :-(
Alle reacties Link kopieren
Dazzle fijn om weer wat van je te horen. Wat heb jij ook weer wat achter de rug. Zoveel sterkte!

Doces nee toch! Ik hoop dat het bms nog dikker wordt. Wat een rot gebeuren!

Blauwerok wat jammer! Dikke knuffel!

Hier ook balen: ik ben nig niet schoon. Er zit nog een klein stukje. Het is wel klein dat ze het niet direct weghalen en ik opnieuw een menstruatie moet afwachten. Als het er dan nog zit, willen ze met een cameraatje in de baarmoeder kijken om het gericht weg te halen. Maar liever gaan ze niet weer een ingreep doen om mijn baarmoeder niet te beschadigen. Zolang ik niet schoon ben, kunnen we helaas niet door met het traject.
Shit blauwerok, had zo gehoopt dat het anders was.

Yara, hier bij 6 weken wel een bloeding gehad wat goed ging (en een keer met 5,5 wat goed ging). Ze zeggen altijd dat het dan beide kanten op kan gaan. Sterkte, hoopt dat het blijft zitten!

Ik merk dat ik het niet zo goed meer kan bijhouden hier, al lees ik nog steeds mee.

Ik zit nu in mijn pil-cyclus om eind van de maand weer met progynova te beginnen. Besloten geen Decapeptyl depot te gaan doen. Over de Clexane en Prednisolon ben ik nog niet uit, dat moet ik beslissen voor mijn volgende bloeding.

Een van jullie vroeg het, dit wordt in principe inderdaad onze laatste poging. Een eventuele cryo poging nog, maar dan stoppen, zoals we er nu in staan. We hopen natuurlijk heel erg dat we niet voor die beslissing komen te staan en de poging succesvol is, maar toch geeft het ook al wat rust.
Alle reacties Link kopieren
yara wat vervelend, die onzekerheid zo.. ik heb er geen ervaring mee maar heb hier al vaker gelezen dat het gewoon goed ging ondanks bloedingen. Hoop ook voor jou dat alles goed is!! Nog een weekje tm de echo? Hang in there!!!

blauwerok wat balen zeg.... :hug: ik ben wel heel benieuwd hoe jij het ‘aanvoelt’. Vind ik erg bijzonder!!
Ik vergat Doces nog. Wat een tegenvaller dat het bms nog zo dun is. Zijn er andere manieren om het wat meer op te bouwen? Dit werkt blijkbaar niet.

En Zizo, wat een nasleep. Het mag wel een keer klaar zijn zou ik zo denken. Sterkte met weer een maand afwachten.
Alle reacties Link kopieren
@smurf @zot thanxx voor jullie reacties.

Vandaag weer een echo gehad omdat het bloedverlies is verergert. Ze kon me alleen nog geen zekerheid bieden. Het bloedde ook terwijl ze aan het checken was. Het leek wel uit de baarmoedermond te komen maar hij stond niet zo dusdanig open dat mijn lichaam het vruchtje er uit aan het werken was. Maandag mag ik weer terug door de hoeveelheid die ik verlies en omdat ze geen oorzaak kon geven.

Sorry dat ik alleen dit post maar voel me op zijn zachtst gezegd kut. Na afgelopen terugplaatsing ben ik nog minder zeker geworden en dit helpt niet.

Ik hoop dat het goed gaat met de dames op het wachtbankje.

@blauwe rok hoe voel jij je? Gaat het weer?
@yara
ik heb veel bloedverlies gehad, stroomde helder bloed langs mn benen. dit tot 3 x toe en dacht echt dat het over was. maar ze is nueen meisje van 10 mnd , het zegt niks over jouw situatie maar hoeft dus niks slechts te betekenen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven