Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 7)

02-10-2018 20:15 3042 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Bolletje81, kasteelbewoner, Sense
Prikken & slikken windmolen, stipjepipje, Puk, Lauwie
Wachten op cryo-tp Sofie, Vienna
In de wachtweken


Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus

:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(v/m)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behan-deling Status #cryo's Locatie
Dazzle_
(35/37)
2013 Mei 2015 Laag AMH IVF5 1 cryo -
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2+3 mislukt, geen cryo's ICSI4 wacht op start UZ Gent, OLVG/UMC
windmolen
(34/40)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP, ICSI3: 1xTP (bbz) ICSI4 prikken
Puk32
(35/39)
2015 feb 2017 Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk - IVF 1 Gecanceld - ICSI 1 geen tp, ICSI 2 mislukt (5xTP) ICSI 3 Prikken & Slikken Dusseldorf
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt ICSI 2 wachten op cryo-tp #nog 2cryo's Belgie
MamaMaria81
(38/41)
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen ICSI 3 2 cryo's
Jokke
(37/37)
2016 2017 geen oorzaak gevonden, 6x iui; ivf1 1x tp mislukt, ivf2 2cryo's mislukt, ivf 3.1 mislukt IVF3 wachten op cryo-tp #1 cryo
Lauwie101
(29/30)
2015 2017 zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp ICSI4 wachten op start icsi4 Spanje
HD84
(33/34)
april 2017 jan 2018 geen oorzaak bekend, 7xIUI, 1mk (8wk), dochter (jan '17) uit eerder mmm ICSI1
DaisyLiz
(29/29)
dec 2014 jan 2016 PCOS, 2015 ma 7 wk, 2017 N* 19 wk, via OI en IUI nu IVF1 (6 cryo's), TP 3 biochemisch IVF1 #nog 2 cryo's OLVG/UMC
Kasteelbewoner
(?/?)
2015 ? slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt ICSI 3 -
bolletje81
(37/37)
2016 2017 dichte eileiders, lichte endometriose, ICSI1 (1xtp) mislukt ICSI 3 wachten op start ICSI3
sofie87
(?/?)
endometriose, dochter uit IVF1 IVF2
Stipjepipje
(30/35)
2018 apr 2019 lage AMH (0,30)/hoge FSH. Alleen eiceldonatie mogelijk ECD-IVF1 bezig met ecd-ivf 1 (eind sept tp)
Redcurls
(?/?)
2016 2019 onbekende oorzaak, 6x IUI IVF1 bezig met IVF1 (1e tp) AMC
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)

:heart: Hartje gezien!
*Yaradreamz (36/45), xx maart 2020, hersteloperatie man, mesa/tese, icsi 1.3 & 1.4 mk, icsi 2 mislukt, zwanger in ICSI3
*Labgeek1990 (28/32), xx jan 2020, zeer slecht zaad, icsi1: 10xtp, 3x mk, zwanger in ICSI2 + PGS
*Smurf112 (32/33), xx jan 2020, PCOS en verminderde zaadkwaliteit, zwanger in ICSI3, 2e tp
*Biekkie (40), 31 aug 2019, weinig zaadcellen, ivf 2 (6e tp)
*Wonder-1990, 5 aug 2019, dochter (2017) uit ICSI1, ICSI2, 1 cryo

:duckie: Bevallen
Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4), syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).


Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 6
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:06
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
35.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Windmolen wat ontzettend verdrietig! Een hele dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat het je toch nog een beetje moed geeft, ook al zet het niet goed door. :hug:

Met mij gaat het goed. Ik heb de laatste dagen weinig last van bijwerkingen. Alleen zo nu en dan wat opvliegers. Ik voel dat er wel wat gebeurt in mijn buik. Zo nu en dan buikpijn aan de rechterkant, vooral bij mijn zwakke eierstok. Dat is toch wel een beetje spannend. Ik ga morgen nog wel sporten, maar denk dat dat voorlopig de laatste les is. Maandag weer naar het ziekenhuis. Ik hoop echt dat er genoeg eitjes groeien, want dat is bij mij in het verleden nogal teleurstellend geweest.
Alle reacties Link kopieren
Windmolen wat verdrietig. Baal enorm voor je. Alle duimen draaide voor jou. :-(
Zizo wat spannend allemaal, hoop dat er idd genoeg groeien. Wat een spanning elke x
Alle reacties Link kopieren
Oh wat super rot Windmolen :( op zich ook 'goed' nieuws, maar niet het bericht wat je wilde horen. :hug:

Spannend Zizo! Hoe ver ben je nu met slikken enzo? Eerste meting?
Alle reacties Link kopieren
Dames help: ik merk dat ik last krijg/heb van een schimmelinfectie. Sinds gisteravond al met flucanozol-crème aan het smeren. Ben bang dat het erger wordt. Ik meende nog een kuurtje (3 eitjes gyno daktarin) thuis te hebben liggen, maar dat is helaas niet zo.
Weet iemand toevallig of een schimmelinfectie schadelijk kan zijn voor de punctie?
Ik ga morgenmiddag het ziekenhuis bellen, maar ik zit hier nu echt mee in mijn maag. Het zal toch niet dat al die weken pil slikken en spuiten en nu toe leid dat ik moet stoppen ivm een schimmelinfectie? :'(
zizo wijzigde dit bericht op 22-05-2019 21:37
Reden: aangepast
51.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ach Windmolen, wat super verdrietig :(. Wat een teleurstelling. Wel fijn te weten dat er iets is gebeurd... Sterkte.

Zizo, volgens mij is dat echt geen probleem!! Hopelijk vandaag duidelijkheid en heb je het zeker niet voor niks gedaan. Succes.
Alle reacties Link kopieren
Zizo wat naar, dit er ook nog bij. Je lichaam heeft wat te verduren met al die hormonen. Volgens mij maakt het voor de punctie niet uit. Gelukkig kan je bijna bellen
Alle reacties Link kopieren
Zizo, ik moet standaard een pilletje nemen zodra ik met de gonal-f start tegen een schimmelinfectie omdat het volgens mijn ziekenhuis wel schadelijk zou kunnen zijn bij de punctie als je een infectie hebt. Dat pilletje is dus voor de zekerheid, om de kans te minimaliseren op een infectie. Ik hoop nu heel erg dat ik het verkeerd begrepen heb destijds en dat het zoals Jokke en boulu zeggen helemaal geen kwaad kan.

Ik hoop dat het ziekenhuis je vandaag wat duidelijkheid kan geven.
Hoi Zizo,

Wat vervelend, ik had iets soortgelijks na de punctie volgens mij echt een gevolg van alle hormonen inderdaad. Had iig geen effect op de terugplaatsing. Maar zo'n infectie is toch met een paar dagen wel behandeld? Ik zou denken dat het na het weekend misschien al bijna over is toch?
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Zizo, bah, wat vervelend... Ik heb geen idee of het gevolgen heeft voor de punctie, maar ik hoop heel erg dat je vandaag hoort dat het geen probleem is! En hopelijk groeien er veel mooie eitjes!

DaisyLiz, ik had nog niet op jouw verhaal gereageerd, maar wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Idd, het feit dat je kort zwanger was geeft op zich aan dat het ook met dik slijmvlies kan. Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat je het liever zo zou laten. Maar als ze het vermoeden hebben dat je endometriose hebt, is een kijkoperatie mss wel een goed idee. Wat vind je daarvan trouwens, dat ze dat zei? Ik weet dat je een tijdje terug eens had geschreven dat je je wel eens afvroeg of je mss endo hebt. Wat voor pijn heb je als je zwanger bent? Ik ben daar zelf ook wel bang voor, mocht ik ooit 'echt' zwanger worden. Ik kan me wel voorstellen dat als de boel daar uit gaat rekken ivm groeiende baarmoeder en er zitten daar bijv. verklevingen dat dat best pijn kan gaan doen. En mss ook wel voor complicaties kan zorgen. Zei de arts daar iets over? Iig fijn dat je het een goed gesprek vond en dat je iig IUI mag doen in afwachting van de volgende poging. Dan voelt het toch minder als verloren tijd. En wie weet!

Alaynee, beetje vertraagd, maar heel fijn dat je een mooie 8-cellige hebt teruggekregen! Ik ga voor je duimen! Wat zou het idd bijzonder zijn als het nu lukt en je kan zeggen dat er echt maar 1 sperma-cel bij aan te pas is gekomen! Eens met Baggal trouwens, ik vind ook dat het de taak was van de artsen om met het idee te komen om de eicellen in te vriezen. Maar mss was er wel een reden voor dat het kon ofzo?

Pfff, Baggal, nog steeds zo druk met werk? Ik hoop ook voor je dat ze het uit zichzelf terugschroeven, kan me voorstellen dat je dat liever niet uit jezelf doet. Goed nieuws dat je vader een slokje koffie heeft gedronken! Ik hoop zo dat er een stijgende lijn doorzet!

Hier: vanochtend weer getest en het streepje is ietsjepietsje donkerder. Maar dat zegt niet zoveel, de hcg-waarde in urine loopt ongeveer 1-2 dagen achter op die in het bloed. Wel heb ik sinds gisteren meer symptomen, dus dat is heel dubbel. Ik voel vooral veel steken down under, en soms een scherp trekkend gevoel in m'n baarmoeder. Man en ik hebben besloten om toch positief te denken. Mss dom, maar we zijn gewoon niet eerder zo ver gekomen en we wilen daar toch ook een klein beetje blij over zijn. Dus nu hopen we keihard dat de hcg-waarde morgen toch goed gestegen is en dat het een late innesteling was ofzo. Er zijn succesverhalen te vinden op internet, dus daar klamp ik me voor nu even aan vast. En natuurlijk weet ik wel dat de kans heel klein is en ben ik voorbereid op slecht nieuws, maar ik wil nu de hoop iig nog even niet opgeven.
Alle reacties Link kopieren
windmolen schreef:
23-05-2019 10:07
Zizo, bah, wat vervelend... Ik heb geen idee of het gevolgen heeft voor de punctie, maar ik hoop heel erg dat je vandaag hoort dat het geen probleem is! En hopelijk groeien er veel mooie eitjes!

DaisyLiz, ik had nog niet op jouw verhaal gereageerd, maar wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Idd, het feit dat je kort zwanger was geeft op zich aan dat het ook met dik slijmvlies kan. Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat je het liever zo zou laten. Maar als ze het vermoeden hebben dat je endometriose hebt, is een kijkoperatie mss wel een goed idee. Wat vind je daarvan trouwens, dat ze dat zei? Ik weet dat je een tijdje terug eens had geschreven dat je je wel eens afvroeg of je mss endo hebt. Wat voor pijn heb je als je zwanger bent? Ik ben daar zelf ook wel bang voor, mocht ik ooit 'echt' zwanger worden. Ik kan me wel voorstellen dat als de boel daar uit gaat rekken ivm groeiende baarmoeder en er zitten daar bijv. verklevingen dat dat best pijn kan gaan doen. En mss ook wel voor complicaties kan zorgen. Zei de arts daar iets over? Iig fijn dat je het een goed gesprek vond en dat je iig IUI mag doen in afwachting van de volgende poging. Dan voelt het toch minder als verloren tijd. En wie weet!

Alaynee, beetje vertraagd, maar heel fijn dat je een mooie 8-cellige hebt teruggekregen! Ik ga voor je duimen! Wat zou het idd bijzonder zijn als het nu lukt en je kan zeggen dat er echt maar 1 sperma-cel bij aan te pas is gekomen! Eens met Baggal trouwens, ik vind ook dat het de taak was van de artsen om met het idee te komen om de eicellen in te vriezen. Maar mss was er wel een reden voor dat het kon ofzo?

Pfff, Baggal, nog steeds zo druk met werk? Ik hoop ook voor je dat ze het uit zichzelf terugschroeven, kan me voorstellen dat je dat liever niet uit jezelf doet. Goed nieuws dat je vader een slokje koffie heeft gedronken! Ik hoop zo dat er een stijgende lijn doorzet!

Hier: vanochtend weer getest en het streepje is ietsjepietsje donkerder. Maar dat zegt niet zoveel, de hcg-waarde in urine loopt ongeveer 1-2 dagen op die in het bloed. Wel heb ik sinds gisteren meer symptomen, dus dat is heel dubbel. Ik voel vooral veel steken down under, en soms een scherp trekkend gevoel in m'n baarmoeder. Man en ik hebben besloten om toch positief te denken. Mss dom, maar we zijn gewoon niet eerder zo ver gekomen en we wilen daar toch ook een klein beetje blij over zijn. Dus nu hopen we keihard dat de hcg-waarde morgen toch goed gestegen is en dat het een late innesteling was ofzo. Er zijn succesverhalen te vinden op internet, dus daar klamp ik me voor nu even aan vast. En natuurlijk weet ik wel dat de kans heel klein is en ben ik voorbereid op slecht nieuws, maar ik wil nu de hoop iig nog even niet opgeven.
Ah Windmolen... het blijft dus toch nog een beetje spannend voor je. Heb je een foto van je testen? Een (te) licht streepje op 16 DPO is inderdaad niet zo'n goed teken, maar een oplopend streepje daarentegen wel weer... Ik ga heel hard voor je duimen dat het een late innesteling was!

Ja, ik was ergens wel blij dat ze zelf begon over endometriose, omdat ik al heel lang ergens een stemmetje in mijn hoofd heb die daaraan denkt. Maar telkens begin ik er niet over, omdat ik mijn klachten niet erg genoeg vind. En wat betreft de pijn tijdens zwangerschappen. Ik heb nu bij alle 3 mijn zwangerschappen, zelfs bij de korte van twee weken terug, heel heel heel erge menstruatiepijn gehad. Zo erg dat ik gewoon niet wist hoe ik moest zitten en eerder van mijn werk wegging om op de bank te kunnen liggen. Wellicht is het normaal, maar ik noemde dat en daardoor begon zij over endometriose. Nu zijn alle zwangerschappen natuurlijk ook misgelopen, dus zelf dacht ik dat het wellicht daaraan ligt. Maar bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik de 19 weken aangetikt en de pijn was er vanaf het begin. Dus geen idee...

Zizo oh wat vervelend zeg. Ik heb daar zelf geen ervaring mee. Heb je inmiddels iemand uit het ziekenhuis te pakken kunnen krijgen?
Zizo wat rot!! Hopelijk hoeft het geen belemmering te zijn, alvast even zeezout water spoelen werkte voor mij altijd het beste ipv daktarin capsules.

Winmolen: hcg in bloed is een goede teken, mischien een late innesteling hopelijk !! Heel goed positief blijven en als het anders is weten we iig dat er iets is gebeurd!
Dat je test oploopt is ook fijn nog eventjes afwachten ik duim voor je..
Alle reacties Link kopieren
Zizo, ik hoop dat je duidelijkheid hebt en dat alles gewoon door kan gaan! Bagger dat je die stress er ook nog bij hebt nu :hug: .

Windmolen, oh wat heb ik, net als de rest, geduimd voor je! Was niet in de mogelijkheid om een berichtje te sturen. Ik hoop mee dat het ondanks het lage HCG het toch nog succesvol kan gaan zijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik wil samen met je de hoop gewoon lekker nog eventjes houden.
Dankjewel nog voor je lieve berichtje met het onderzoek over terugplaatsingen zonder echo. Heerlijk om de twijfel over de gang van zaken weer even weg te nemen met een wetenschappelijk onderzoekje :-D .

Stipjepipje, fijn dat je het weer bij hebt kunnen leggen met je zus. Het is ook zo'n heftig iets om doorheen te gaan. Fijn dat ze het inderdaad niet zo bedoeld had en hopelijk dat je toch de steun bij haar kan vinden. Het klinkt alsof jullie namelijk elkaar wel veel spreken en dan zou het wel heel moeilijk zijn om bij de volgende stappen in jouw traject haar daar niet bij te hebben.

Lauwie, hoe is het met jou?

Jokke, :hug: ik hoop heel hard dat jullie cryo het gaat worden. Voor nu in ieder geval fijn dat je je okay voelt. Heb je al duidelijkheid over je traject en hoe de cryo terugplaatsing in zijn werk zal gaan?

Alaynee, heftig hoe het bij jullie gelopen is. Gelukkig dat er wel 1 mooie embryo is en ik hoop enorm dat het een plakker is!

Daisyliz, wat ontzettend fijn dat het zo'n goed gesprek was! En dat ze gewoon zo hun best gaan doen om je nog wat kansen te geven de komende maanden, lijkt me heel prettig. Ik vind de wachttijden bij jullie echt absurd maar door de drukte is dat natuurlijk lastig te voorkomen. Dan is het wel super dat ze meedenken.

Baggal, ik hoop dat het met je vader langzaam de goede kant op zal gaan. Het slokje koffie was in ieder geval al heel positief!

Vienna, ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen! :hug: Gewoon bagger dat je je zo verdrietig voelt. Hier ook vorig jaar ten huwelijk gevraagd terwijl we dus middenin het traject stonden. Anderen hebben het ook al gezegd maar voor mij staat het ook los van het traject. De liefde tussen ons is er en is het allermooiste dat er is (met of zonder kinderen). Wel heb ik heel veel moeite met het plannen van een bruiloft. Ik heb er dus voor gekozen om dit niet nu te doen wat betekent dat we wellicht lang verloofd zullen zijn. Ik wacht gewoon lekker het moment af dat het voor mijn gevoel wel prettig is om een bruiloft te gaan plannen. En zolang dat niet is blijf ik lekker verloofd met de leukste man van de hele wereld.

Hier, nog twee uurtjes wachten en dan hebben we de terugplaatsing. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Puk is alles goed gegaan en nu PUPO? Ik zal voor je duimen de komende weken! :hug:

Wat betreft het plannen van een bruiloft herken ik wat je zegt. Ik heb er daarom voor gekozen om op korte termijn te trouwen. Ik heb mijn datum een maand geleden vastgelegd en ga over 3 maanden trouwen. Ik zou dan in ieder geval niet hoogzwanger zijn op mijn bruiloft. Wel vond ik het een beetje spannend 'wat als ik wel zwanger word en de zwangerschap weer zo verloopt als de vorige keer' (lees: opgenomen in het ziekenhuis en extreem ziek), maar ik dacht: dat zien we dan wel weer. Ik wilde mijn leven niet langer on hold zetten.

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn berichtjes over het gesprek met de arts. En het klopt helemaal wat jullie zeggen: een arts die mee wil denken en je serieus neemt, is zo fijn! Wat betreft de lange wachttijden in het ziekenhuis hoorde ik toevallig gisteren dat dat te maken heeft met het uitvallen van een van de artsen ivm een hartinfarct. Het maakt het niet minder vervelend, maar wel beter te begrijpen nu ik dit weet.
Alle reacties Link kopieren
Windmolen, wat een onzekerheid zeg. Het zou idd van een late innesteling kunnen komen. Wie weet!
Hoe ik er altijd in heb gestaan: beter nu positief denken. Dan heb je het nu "makkelijker" en slecht nieuws hakt er toch altijd wel in. Zoiets, kan het moeilijk omschrijven en wil niet kwetsend zijn. Mij hielp dat iig dan wel (bij vlagen, want hoe dan ook loop je toch te stressen zo nu en dan :-| ) Maar ik snap je wel dat je het voor nu positief probeert te zien. Is het ook eigenlijk wel hoe dan ook, er gebeurt wat! Laten we hopen dat je morgen goed nieuws krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon vanmiddag pas bellen met het zkh. Een schimmelinfectie hoeft niet belemmerend te zijn voor de punctie, maar ze zien het liever niet. Dat hangt er ook vanaf hoe erg het dan is. Ik moest dus wel bij de huisarts een kuurtje halen. Dat heb ik net gedaan. Heb nu drie eitjes gyno daktaryn en een crème. Dat kan geen kwaad voor de groetende eicellen. Ik ga er vanavond mee beginnen, zodat ik voor de punctie van alle gedoe af ben. Ik ben in elk geval weer gerustgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Daisyliz, jaaaa alles is goed gegaan! In 1 keer ontdooit dus het was al prachtig nieuws dat we hopelijk nog wat meer kansjes houden als deze het niet gaat zijn. Er is een 5-daagse Blasto terug geplaatst die in eerste instantie lekker in zijn slangetje bleef zitten. Dus hoop heel hard dat ie dat plakken nu ook aan het doen is :-D .
Wat jij nog zegt over de bruiloft is ook weer precies wat ik heb! Dus wellicht volg ik je wel met een korte termijn bruiloft. Ik heb daar ook al over na zitten denken en klinkt ook als een fijn idee. Dat on-hold zetten van je leven staat mij ook tegen. Maar voor nu toch maar eerst maar eens deze cryo's afwachten en daarnaast een groot en druk project op mijn werk om me goed bezig te houden.

Windmolen, duimen draaien voor morgen.

Zizo, oh wat fijn dat je je daar geen zorgen meer over hoeft te maken. Dat het je eitjes niet beïnvloed en hopelijk is het weg wanneer je je punctie hebt.
Alle reacties Link kopieren
Puk wat goed nieuws! Je bent Pupo! :cheer2: wanneer mag je testen?

Windmolen heel veel sterkte morgen. Het is erg spannend! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Puk: Ik hoop dat je inmiddels een goede terug plaatsing hebt gehad en je dus gewoon mooi PUPO bent! Succes op de wachtbank vast!

Jokke: Hoe is het met jou?

ZiZo: Wat vervelend dat je een schimmelinfectie hebt zeg. Zul je net zien... Bah! Natuurlijk hebben ze het liever niet, maar het is, gegeven de omstandigheden, wel fijn dat het geen belemmering is. Ik heb vorig jaar ook (voor de 2e keer in mijn leven) een schimmel infectie gehad. Was met medicatie wel snel over, maar op het moment zelf heel vervelend en vond het vooral een naar idee. Als je dan ook nog net voor een punctie zit is het helemaal bloedirritant.

Daisy; Ik vind het heel fijn - zo'n arts die met je meedenkt en ook outside the box denkt. Klinkt als een heel fijn gesprek. Wat mooi dat jullie een datum hebben vastgelegd. Dan heb je, naast al het gedoe rondom het zwanger worden en blijven ook iets heel anders om naar uit te kijken. Ik ben in 2016 naar Azie geweest en dat was, ondanks het verdriet dat er ook gewoon was net na de eerste VMK, ook een hele mooie reis en ik ben ook blij dat we dat toen gedaan hebben en ook konden genieten van vakanties en zo. Stel dat je straks wel blijvend en succesvol zwanger bent (en daar ga ik gewoon vanuit - een brusje voor N.), dan zou je jezelf in de tussentijd heel veel geluk/plezier ontzeggen... En dat is de bedoeling niet. Ik wens je vast een hele mooie dag toe.

Stip: Fijn dat het tussen jou en jouw zus weer iets beter gaat. Eieren lopen zal het wel even blijven, maar ik hoop dat het met ECD goed komt en jullie straks de ervaringen over het moederschap kunnen delen.

Alaynee: Zit je nog in Turkije? Hoe is het met jullie embryo?

Last but not least Windmolen: Wat een achtbaan! Tja 28 op 16 DPO is laag. Maar ik snap ook dat je gewoon een enorme slag om de arm houdt. Ik heb destijds ook suf gegoogled na mijn eerste FET en er bestaan natuurlijk wel uitzonderingen en succesverhalen van dames bij wie het wel goed afloopt. Ik wens jou zo enorm toe dat dit ook op jou van toepassing is. En... ik weet natuurlijk ook dat het feit dat je zwanger bent (althans mogelijk bent geweest - we weten het nu nog niet) ook echt een enorm goed teken.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Puk, yeah! Fijn dat de terugplaatsing goed is gegaan! Haha, fijn dat het een lekkere plakblasto lijkt te zijn! Wanneer mag je testen?

Zizo, fijn dat de infectie geen probleem hoeft te zijn! Hopelijk ben je er nu snel vanaf!

Lilly, dank je. Ja, precies, zo probeer ik er ook altijd in te staan. Het is sowieso k*t als het uiteindelijk slecht nieuws wordt, maar tot die tijd kunnen we maar beter het beste ervan denken. Maar lukt idd zeker niet altijd. Deze hele terugplaatsing lang had ik een negatief gevoel erover. Nu is dat ineens omgeslagen. We waren eigenlijk al bijna klaar met deze poging, ik had het al opgegeven en gehuild enzo. Dat het nu toch nog niet meteen over is, voelt als bonustijd ofzo.

DaisyLiz, jeetje, die pijn die je noemt bij je zwangerschappen lijken mij zeker niet normaal. Ben dan ook blij dat je arts er zelf over is begonnen! Heb je tijdens je menstruatie zelf geen pijn? Lijkt me dat een kijkoperatie mss idd geen slecht idee is. Heftig hoor.

Hier vanochtend weer een miniem donkerder testje op 18 dpo. Ze zijn alsnog wel echt heel licht hoor (gevoeligheid van 10IU/l). En het zegt ook niets over de uitslag van het bloedonderzoek straks, aangezien urine dus achterloopt op bloed en de oploop dus mss inmiddels alweer gestopt is. Bovendien lijkt me de oploop ook gewoon te langzaam. Hier een linkje:
https://i1383.photobucket.com/albums/ah ... gsfjd4.jpg
Symptomen zijn nog steeds aanwezig. Gisteren de hele dag knallende koppijn, nu zit er weer iets te trekken in m'n baarmoeder en af en toe voel ik m'n borsten een klein beetje. Pfff, spannend....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het laatste streepje echt niet verkeerd Windmolen! Ik duim voor je :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend windmolen, lijken nu idd prachtige strepen. Duim zo dat het bloedonderzoek ook die stijgende lijn laat zien.
Baggel, wat lief dat je het vraagt. Ik zit nog steeds op het verdriet te wachten, ik stort maar niet in. Maarja verdriet komt wanneer je het jan dragen, miss is het nog niet de tijd. Maar merk wel dat ik heel bang ben, als het verdriet komt. Straks weer gesprek met de maatschappelijk werkster, miss kan zij mij helpen hoe nu verder.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij Lily! Hoop heel erg dat er morgen positief nieuws is voor jullie!!
Alle reacties Link kopieren
Windmolen, je houdt het wel spannend, ik hoop zo voor je dat het goed nieuws is.
Hoi Windmolen, ik vind het mooie streepjes hoor is zeker niet minder ‘oploop’ wat ik de eerste dagen zag. Je moet natuurlijk ook bedenken dat een verdubbeling van 20 naar 40 minder is als van 100 naar 200 he?
Het is natuurlijk een beetje gek laat maar ik vind dit toch toch wel een beetje spannend nu voor je. Ik ga duimen dat de bloedtest vandaag ook verhoging laat zien!
Alle reacties Link kopieren
Windmolen wat superspannend, ik duim overuren voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven