Zwanger van voorspel?

15-10-2018 23:05 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

De laatste tijd maak ik me nogal zorgen. Ik ben 2 maanden geleden voor het laatst ongesteld geweest. Ongeveer 1 maand nadat ik voor het laatst ongesteld ben geweest heb ik voorspel gehad. We lagen beide naakt tegen elkaar aan, maar we hebben geen actieve seks gehad. Omdat ik nu zo lang over tijd ben, is mijn vraag of het mogenlijk is om zwanger te kunnen raken van voorspel?

Liefs Joy
Alle reacties Link kopieren
Doe een test.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Joy,

Van alleen naakt tegen elkaar aanliggen kun je absoluut niet zwanger worden.

Dat terzijde kun je bij twijfel natuurlijk altijd een zwangerschapstest doen..
Dit is het VIVA forum dus dan is het antwoord ja en moet je morgen een zwangerschapstest doen.
Wat is voorspel?

Als hij naast je heeft gelegen én zijn piemel in je heeft gestoken én in je is klaargekomen dan kan je zeker zwanger zijn.
Alle reacties Link kopieren
VietjeH schreef:
15-10-2018 23:07
Hoi Joy,

Van alleen naakt tegen elkaar aanliggen kun je absoluut niet zwanger worden.

Dat terzijde kun je bij twijfel natuurlijk altijd een zwangerschapstest doen..

Eh.. dit is wel het Viva-forum hè? Hier worden mensen dwars door de pil én condoom en tijdens de menstruatie zwanger.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hoe oud ben je?

De kans dat je zwanger bent van naakt tegen elkaar aanliggen is heel klein.
Sinds wanneer is naakt tegen elkaar aanliggen een activiteit? 😊
Alle reacties Link kopieren
IJskoffie* schreef:
15-10-2018 23:10
Hoe oud ben je?

De kans dat je zwanger bent van naakt tegen elkaar aanliggen is heel klein.
Ik ben 16
Alle reacties Link kopieren
Als dat kan zeg ik mijn sauna bezoek aankomende week maar even af.

Maar zonder grapjes, wat is je leeftijd?

Om zwanger te worden is het nodig dat zijn sperma in jouw vagina komt. Als dit niet is gebeurd kan je niet zwanger zijn. En ga naar de dokter voor goede anticonceptie!
Een tientje voor de ZWB.

En dit topic mag in het algemene Ben ik zwanger-topic.

Met naakt tegen elkaar aan liggen
bedoel je dat hij bovenop je lag?
anoniem_376516 wijzigde dit bericht op 15-10-2018 23:16
30.13% gewijzigd
madamecannibale schreef:
15-10-2018 23:12
Om zwanger te worden is het nodig dat zijn sperma in jouw vagina komt. Als dit niet is gebeurd kan je niet zwanger zijn. En ga naar de dokter voor goede anticonceptie!
seksuele voorlichting
Alle reacties Link kopieren
[quote=joygirl post_id=29133954 time=1539637502 user_id=250225
[/quote]


Je bent nog maar kort gelden voor het eerst ongesteld geworden, dan is het nog helemaal niet gek dat je nog geen erg regelmatige cyclus hebt, het kan dus zomaar een maandje overslaan. Je zult merken dat je metertijd regelmatiger ongesteld gaat worden (als het goed is)
Maar goed, nu maak je je natuurlijk een beetje zorgen omdat jullie gefriemeld hebben... snap ik wel.
Ik acht de kans op zwangerschap ook nihil hoor, maar pas op in het vervolg. Jullie zijn beide nog erg jong, dat betekend meestal dat het meisje zo vruchtbaar is als wat, en de jongen zijn atletische zwemmers afschiet als een raket!
Jullie zoeken de intimiteit al naakt bij elkaar.. en van het een komt toch echt het ander. Zorg dat je anticonceptie gebruikt of voorbehoedsmiddelen in de buurt hebt.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2018 07:00
Reden: Quoten OP is niet toegestaan
19.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ps. Zwangerschapstesten zijn prijzig. Ik weet niet of je daarvoor het geld hebt?
Ik neem aan dat je liever ook niet aan je moeder vraagt of ze er eentje meeneemt voor je?

Bij de Action zag ik ze ook liggen.. spotgoedkoop..

Ik las bij recensies dat al vele dames ze gebruikt hebben, en dat de uitslagen betrouwbaar waren. T'is maar een tip.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
15-10-2018 23:21
Je bent nog maar kort gelden voor het eerst ongesteld geworden, dan is het nog helemaal niet gek dat je nog geen erg regelmatige cyclus hebt, het kan dus zomaar een maandje overslaan. Je zult merken dat je metertijd regelmatiger ongesteld gaat worden (als het goed is)
Maar goed, nu maak je je natuurlijk een beetje zorgen omdat jullie gefriemeld hebben... snap ik wel.
Ik acht de kans op zwangerschap ook nihil hoor, maar pas op in het vervolg. Jullie zijn beide nog erg jong, dat betekend meestal dat het meisje zo vruchtbaar is als wat, en de jongen zijn atletische zwemmers afschiet als een raket!
Jullie zoeken de intimiteit al naakt bij elkaar.. en van het een komt toch echt het ander. Zorg dat je anticonceptie gebruikt of voorbehoedsmiddelen in de buurt hebt.
Ik ben al 4 jaar regelmatig ongesteld..
Alle reacties Link kopieren
Morgen een testje halen bij de Action, dan heb je snel meer duidelijkheid!
Alle reacties Link kopieren
O jee, sorry.. ik heb je bovenste regel niet goed gelezen/begrepen.. dan kun je de eerste regels wel schrappen.

Wil je nog uitleggen wat jij precies bedoelde met 'voorspel'?

Ik bedoel.. was er penis-vagina contact zonder penetratie?
pindakaasjes wijzigde dit bericht op 15-10-2018 23:44
0.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als hij is klaargekomen en jou heeft gevingerd terwijl er sperma op zijn vingers zat kan je zwanger zijn.

Zo snel mogelijk een test doen dan ben je nog op tijd voor een abortus.
Alle reacties Link kopieren
Ook het met de penis op en neer wrijven tegen de vagina vind ik al risky.
Er is dan wel geen penetratie.. maar wel contact. Als daar ook nog een zaadlozing bij kwam?
Die zwemmers kunnen meer dan 48 uur ploeteren om hun bestemming te bereiken.
En vlak Jantje voorvocht ook niet uit..
Alle reacties Link kopieren
Van naakt tegen elkaar aan liggen word je echt niet zwanger, van voorvocht daarentegen.....is ie er echt niet in geweest?
Alle reacties Link kopieren
Oliv schreef:
15-10-2018 23:33
Morgen een testje halen bij de Action, dan heb je snel meer duidelijkheid!
Precies.
Kans dat je zwanger bent is klein, maar doe voor de zekerheid ff een test. Maar een paar euro bij de action
Alle reacties Link kopieren
Mocht je 1 van mijn dOchters zijn: praat met je moeder.
Mocht je niet 1 van mijn kinderen zijn: praat eens met je moeder, of iemand anders die er verstand van heeft en je uit kan leggen, hoe je veilig bent. Dat geeft rust
Alle reacties Link kopieren
joygirl schreef:
15-10-2018 23:26
Ik ben al 4 jaar regelmatig ongesteld..

Dan zou je al vier jaar moeten weten hoe het werkt.

Ga naar de huisarts voor de pil en laat je voorlichten als je hem ophaalt bij de apotheek. Dat doen ze graag. Je kan bij de apotheek in een aparte ruimte voorlichting krijgen.

Als er geen sperma in jouw vagina gekomen is kan je niet zwanger zijn.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met je joygirl?

Laat je nog iets weten??
www.sense.org
Handig om te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven