Uitgerekend juni 2019 (met tabel)

16-10-2018 13:31 622 berichten
Hier ons doorstarttopic inclusief tabel!

Wegens overweldigende belangstelling van zwangere vrouwen is de tabel momenteel VOL

Naam Lftd #Kind Uitger.da Afspraken :heart: J/M/O Bzh
spinnetje_ 26/43 - 5-6-19 - :heart: M -
Suikerwafel 28/28 2 9-6-19 - :heart: J vrouw draagt kind
Broodje hagelslag83 35/35 3 14-6-19 - - - -
Beelicious 35 3 13-6-19 - - 💙 Ks in wk38
Calm 34/31 2 14-6-19 - :heart: - -
CHL 28 2 21-6-19 - - M -
Juul2014 27/27 2 21-6-19 2 jan contr vk :heart: - -
eneriirene 30/31 1 21-6-19 4-1 geslachtsecho :heart: - -
Zonnebloem111 30/32 1 24-6-19 - :heart: - zwangerschapsafbreking mei 2018 bij 15 wk
Enorah 29/28 2 27-6-19 - :heart: - -
Stringy 29/34 1 28-6-19 6-2 20wekenecho :heart: J onder controle bij gynaecoloog
:hug: Alfirin :hug: KoekoekK :hug: XLau :hug:

Modji, Rokje, Cantate, Stroopwafel654321: van jullie hebben we al een tijdje niks meer gehoord, voor het overzicht hebben we jullie uit de tabel gehaald. Als je weer mee wil schrijven, altijd welkom! [/
anoniem_377607 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 21:47
94.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden! hier ons doorstarttopic met tabel.
Je kunt zelf inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord en jezelf in de tabel zetten.
Als dat niet lukt dan even je gegevens dikgedrukt doorgeven, dan kan iemand anders het voor je doen.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Top! Als ik thuis ben meld ik me aan!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Voeg me morgen toe!
fleur1234 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 13:57
Reden: herkenbaarheid
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Super! Is er ook een plekje voor bijzonderheden? Dwz; tweelingen en ander bijzonders?

Ik forum mobiel en weet niet hoe alles werkt sorry!

28/28, 2de kindje, 9-6 uitgerekend, eerste echo gehad (6 wk en 1 dag) en kloppend hartje gezien Andere afspraken ga ik niet allemaal hier melden :)! mochten we bijzonderheden toevoegen vrouw draagt
.
anoniem_376030 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 17:02
0.00% gewijzigd
Suikerwafel: wat fijn dat jullie een mooie echo hebben gehad!! :cheer:
.
anoniem_376030 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 17:02
99.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goed gemaakt!Ik kan hem ook niet bewerken. Via mobiel als de ipad niet.
stroopwafel-654321. 26/30 kind 2. UD 18/6. Eerste afspraak 29/10


Cleidy36: ik kan het prima verbergen, helaas wel erg misselijk ook op het werk maar niemand die er wat van merkt volgens mij. Bij een derde zal het ook wel sneller zichtbaar zijn.
Probeerde iemand me vandaag rauwe vis voor te schotelen, middag voor in de keuken gestaan en moest ik een of andere uitvlucht bedenken waarom ik dat niet at... oeffff. Lekker vaag verhaal natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
Broodjehagelslag83 35/35 3e kindje en 14/6/2019 uitgerekend..
Ik weet niet hoe ik het dikgedrukt moest maken, sorry..

Weet iemand een goede app waarin je vind wat je wel en niet mag eten?
Ik hoop het zo want ik ga vrijdag uiteten
.
anoniem_377607 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 20:57
Reden: Oeps, verkeerde inlog ;-)
99.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Broodjehagelslag83 35/35 3e kindje en 14/6/2019 uitgerekend..
Ik weet niet hoe ik het dikgedrukt moest maken, sorry..

Weet iemand een goede app waarin je vind wat je wel en niet mag eten?
Ik hoop het zo want ik ga vrijdag uiteten
Alle reacties Link kopieren
@broodje op voedingscentrum staat een mooi overzichtje.
Ik ga komende twee weken ook 4 keer uiteten. Ben benieuwd hoe dat gaat.

Cleidy: ik vind het ook moeilijk verbloemen. Heb het idee dat het van me afstraalt haha.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_217937 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 22:07
Reden: Geen idee wat hier mis is gegaan.... Raar forum mobiel
99.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er gaat hier boven vanalles mis volgens mij.
Maar ik heb de tabel aangepast voor degene die dit vroegen. Hopelijk staan de gegevens er goed in
Top xLau!! :-D
Alle reacties Link kopieren
Ok, geen idee wat er allemaal gebeurde in mijn vorige berichtje. Ik heb de tekst verwijderd en dit had er moeten staan:

Ik heb mezelf in de tabel gezet! Via mijn telefoon, dus kostte wat moeite.

Calm: dan ken ik je van uitgerekend juli 2016. Wat naar dat je in dat topic een miskraam kreeg. Maar gelukkig was je snel daarna weer zwanger!
Ik schreef daarvoor in uitgerekend mei 2016, maar dat werd bij mij dus een miskraam. Gelukkig ook heel snel daarna weer zwanger.
Deze zwangerschap ontstond trouwens ook in ronde 1, ik was wel verrast.

Op de site van Voedingscentrum staat een hele lijst van wat je beter niet kan eten. Bij mijn vorige zwangerschap zat ik soms ook stiekem onder tafel te googelen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het toevoegen in de tabel, stuk makkelijker zo! Grappig om te zien dat de meeste een tweede of derde kindje krijgen.

Ik dacht vanmorgen opeens, wat als de test fout positief was en ik me een beetje schijnzwanger loop te gedragen? Mn borsten voelden ook opeens anders.. Ik had alleen zaterdag nog maar 1 test gedaan. Dus ik vanmorgen een nieuwe test gedaan, met mn slaperige (zwangere? ;)) hoofd de test per ongeluk 5 sec ipv 20 sec in de urine gehangen. Direct knalpositief. Zo veel dikker dan die controlestreep! Ik ben weer (even) gerustgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Stuk overzichtelijker zo met tabel!

Haha fleur.. Als tie al knalpositief is van 5 sec dan kan het niet missen! :)
Ik heb denk ik zo'n 5 testen gedaan tot afgelopen maandag dus het zal wel goed zijn ;).

Deze keer ben ik ook in ronde 1 zwanger geraakt. Ik vind het nog steeds gek als ik dat hier typ. Bij onze dochter duurde het ruim een jaar.

@eten, ik ben daar eigenlijk niet zo heel erg mee bezig. Ik weet wel ongeveer wat wel en niet kan, geen alochol of rauwe dingen. Voor de rest geloof ik niet dat het gelijk kwaad kan mocht je per ongeluk eens iets verkeerds eten.

@verborgen houden, ik vind het wel leuk aan de ene kant dat het nog ons geheimpje is. Aan de andere kant zou ik het van de daken willen schreeuwen :)

Ik heb maandag de dokter gebeld omdat ik een traagwerkende schildklier heb. Daar slik ik medicijnen voor en die moeten opgehoogd worden zodra je zwanger bent.
Morgen ga ik de verloskundige bellen.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de tabel nog even op volgorde van UD gezet!
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik zou hier ook graag mee willen kletsen als er nog plek is in dit topic? Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. Wij hebben een nogal heftige tijd achter de rug met mijn vorige zwangerschap. Het bleek namelijk via de NIPT test en later ook bevestigd door de vlokkentest dat ons kindje Down had. Na twee weken van ziekenhuisbezoeken, veel informatie en ontzettend heftige emoties hebben wij besloten om de zwangerschap af te breken. We zullen ons dochtertje nooit vergeten en denken nog elke dag aan haar, maar de kinderwens is zo groot dat ik ook zo snel mogelijk weer zwanger wou raken. Omdat het bij ons 1.5 jaar heeft geduurd voordat we de eerste keer zwanger waren was ik heel bang dat het nu weer zo lang zou duren. Nu in ronde 5 al zwanger, ik kan het nog niet helemaal geloven. Ondanks dat het straks rond de NIPT ontzettend spannend gaat worden probeer ik er positief in te staan. Het was bij ons niet erfelijk, we zitten niet in de risicogroep dus het is een hele kleine kans dat dit weer gebeurd. En ik heb er toch geen invloed op, dus me er druk over maken heeft geen zin, lekker genieten dus ;)
Welkom Zonnebloem! En heftig zeg, dan kan je toch niet echt op een roze wolk zitten totdat je die 13'ish weken voorbij bent en een goede NIPT hebt gehad... Knuffel!

Ik heb de eerste echo over twee weken, heb m een weekje vervroegd omdat het beter uitkwam met mijn werk. Dan 7,5 wk als het goed is, dus prima te doen. Dan nog de termijn en daarna komt de rest wel :D. Ik heb wel een beetje een kramperig gevoel sinds een week of 2... zit me ergens echt niet lekker, maar misschien maak ik mezelf gewoon gek. Ik ben er teveel mee bezig denk of weet teveel :')
-
anoniem_377607 wijzigde dit bericht op 17-10-2018 11:27
Reden: ingelogd onder Juni2019
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nu onder mijn eigen naam..

Bedankt! Ik heb mezelf ook gelijk maar toegevoegd aan de tabel. Mijn UD is volgens internet 25 juni.

CallieB, fijn dat de echo eerder kan. Dat kramperige gevoel is volgens mij vrij normaal, heb ik ook, dus het hoeft hopelijk niets te betekenen. Maar ik herken het wel dat je er te veel mee bezig bent. Bij mij waren mn borsten tot gisterochtend gevoelig en toen opeens niet meer. Daar zit ik mij dan ook druk over te maken terwijl het waarschijnlijk niets is. Tot de eerste echo is toch een beetje stressen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven