Juli baby’s!

20-10-2018 14:34 14 berichten
Ik start dit topic voor alle mama’s die in juli een kindje verwachten! Uit vorige zwangerschappen weet ik dat het fijn is om lekker veel te kunnen delen. Dus ik hoop dat er een aantal mama’s zijn die hier willen mee schrijven. :cheer2:
Nu mezelf even voorstellen, mijn naam is Val en vanochtend had ik een licht positief streepje op de zwangerschapstest. Maar hee!, een streepje is een streepje. Wenkonden het bijna niet geloven want het was pas ronde 1! Na wat rekenwerk zou dit betekenen dat ik rond 4 juli uitgerekend ben van mijn derde kindje. Helaas zijn de eerste twee veel te vroeg geboren en zijn mijn prachtige sterrenkindjes. Deze keer hebben we zeker wat spanning maar gaan we er met veel vertrouwen vanuit dat het goed komt. Zeker omdat ik dit keer in week 12-14 een cerclage krijg.

Ik hoop dat er snel mama’s zijn om alle zwangerschapskwaaltjes maar vooral alle leuke dingen van het zwanger zijn mee te delen!

Liefs Val
Alle reacties Link kopieren
Hoi To zelf niet zwanger maar wilde je een goede zwangerschap toewensen en hoop dat alles deze x goed gaat bij je. Zo te lezen heb je al aardig wat mee gemaakt. Hoop dat het snel juli is voor je
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mij aansluiten ! Ik zal ook begin juli uitgerekend zijn.
In juni heb ik een miskraam gehad rond 3 maanden , dus ik ben blij dat ik weer zo snel zwanger ben, maar ook een beetje op me hoede voor teleurstellingen.
Bij ons is het niet vanzelf gegaan en 3 dagen voor mijn miskraam had ik het hartje gehoord en zeiden ze dat alles oké was. Het kwam daardoor nogal als een klap!

@ Val heftig wat je hebt meegemaakt . Mag ik vragen bij hoeveel weken het mis ging? Ik hoop echt ontzettend voor jou dat het goed mag gaan nu.
Wat is een cerclage trouwens?
Hej Jappie 88!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Al snap ik als geen ander dat je op je hoede bent, als je zoiets overkomt is je zwangerschap nooit meer zorgeloos. Zo verdrietig is dat.. Toch wel fijn dat het zwanger worden zo snel is gegaan.

Bij mij nu de eerste ronde. (Al ben ik nog een beetje onzeker, aangezien het zo’n vroege test was) morgen ga ik nog een keer testen. Spannend!! Mocht het dan positief zijn dan zal ik een nieuw topic aan maken! Ik had deze verwijderd, omdat ik toch een beetje bang was, Haha! dus nu is hij licht grijs. Kan je dat ook weer terug zetten? Weet jij dat?

Wel heb ik al wat last van m’n borsten, dus dat is wel echt een teken had ik de vorige twee keer ook! Jij al last van kwaaltjes?

Ik heb nog iets raars trouwens, ik ben van Davitamon mama compleet vitamines gaan slikken, na 10 min krijg ik daar toch een jeuk van, vooral in m’n voeten. Kon geen schoenen aan Haha! Dus morgen maar andere kopen.

De eerste keer met 20 weken en de tweede keer met 17 weken. Bij de laatste bevalling wijst alles naar een zwakke baarmoedermond. Dit omdat er bij mij ook 4 dagen eerder nog gekeken was, alles helemaal goed! En de dag van de bevalling zonder enige aankondiging de vruchtzak eruit zakte. Daarom krijg ik bij de volgende zwangerschap tussen de 12-14 weken een bandje om m’n baarmoedermond om hem dicht te houden en de baby er niet uit kan zakken.

Geniet voor nu van de positieve test! En ik vind het super leuk dat ke gereageerd hebt, hopelijk krijgen we een leuke groep bij elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Om hoop het ook meis.
Ik gun jou dat het goedkomt maar zo te horen hebben ze er een goeie oplossing voor! Laat je even weten morgenochtend hoe de test is verlopen?
Ik ben erg benieuwd!! En als je een nieuw topic start dan vind ik hem wel, komt goed!! Een streepje is een streepje, dus het zal vast goedkomen! Slaap lekker!!
Alle reacties Link kopieren
Het is me niet helemaal duidelijk of dit topic wel of niet open is. Zoja dan sluit ik graag aan en stel op mezelf voor;)
Hallo daar!

Ik sluit ook graag aan. Als alles goed mag gaan verwachten wij begin juli ons eerste kindje.

Eind augustus heb ik mijn implanon laten verwijderen. Precies 28 dagen later werd ik ongesteld en daarna was het gelijk raak! Eigenlijk hadden we bedacht dat het prima zou zijn als het wat langer zou duren en lieten we het een beetje op zijn beloop. Maar daar dacht de natuur dus een beetje anders over. Ik moest eerlijk gezegd ook best even wennen toen ik een positieve test in handen had. (Heb er uiteindelijk 8 gedaan omdat ik het niet kon geloven).
Nu is het bezonken en hoop ik heel erg dat onze micro (hebben nu al een koosnaampje ;).) veilig in mijn buik blijft zitten.

Lieve groetjes,

Noortje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit topic over het hoofd gezien en een eigen aangemaakt, maar sluit graag bij Jullie aan.

Na 2 miskramen dit jaar op rond de 9 a 10 weken ben ik nu opnieuw zwanger en uitgerekend op 1 juli. Ontzettend spannend maar ondanks de nervositeit probeer ik er heel positief in te staan.
Heb wel redelijk wat buikpijn af en aan maar tot op heden ziet ie er nog :D
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd dames, net ook al in een ander topic een berichtje achter gelaten.

Ik ben ‘BB’ en heb afgelopen vrijdag positief getest. Was behoorlijk geschokt. We waren er pas net uit om serieus voor een 2e te gaan en bij de eerste poging was het al raak. Dat zagen we niet aankomen na 10 pogingen bij onze dochter. Maar zeer welkom :) .

Ik vermoed rond 6 juli uitgerekend te zijn. Heel spannend, maar het voelt goed. Kijk al enorm uit naar de eerste echo, volgende week de verloskundige maar eens bellen!

Dames als ik jullie verhalen lees hebben jullie allemaal al het een en ander mee gemaakt, wat heftig! Ik duim voor jullie dat we allemaal een gezond kindje in juli in onze handen mogen houden.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal! Ik schrijf ook graag mee.

In mei het spiraaltje laten verwijderen en afgelopen dinsdag een positieve test.14 november staat de eerste echo gepland.
Ik vind het zo'n vreemd idee, ik voel mij nog helemaal niet anders en heb nog geen symptomen.. Merken jullie al iets? En hebben jullie het al aan mensen verteld?

Ik wens iedereen een fijne zwangerschap en een gezonde baby toe! :rose:
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd allemaal!!
@Juultje Ik heb wat maagzuur en voel mijn borsten wat, maar het is nog niet echt zo aanwezig , meer in de verte zeg maar
Alle reacties Link kopieren
ja gefeliciteerd allemaal!

Ik ben gisteren bij de gyn geweest. Ik heb afgelopen donderdag een ongelukje gehad en ben hard onderuit gegaan met de fiets. Niets gebroken maar wel bont en blauw. Sindsdien had ik met vlagen enorme buikpijn rechtsonder ter hoogte van baarmoeder. Geen gewone menstruatie kramp maar echt pijnscheuten waarbij ik geen lucht kreeg. Ook gedurende de nacht.

Door de eerdere miskramen kon ik aan niets anders denken als dat het weer mis zou gaan, maar gyn was enorm begripvol en kon meteen terecht.
Uit de echo bleek dat er een mooi vruchtzakje met heel klein beginnend puntje op de juiste plek zit. Dus ik ben enorm opgelucht en probeer ondanks de zenuwen positief te blijven. Vanwege suikerziekte sta ik al onder behandeling van het ziekenhuis en mag ik over 2 weken terug komen voor een nieuwe ego. Ben echt de dagen aan het aftellen zo ongeduldig ben ik haha.

Wat betreft kwaaltjes heb ik dus buik- en af en toe wat lichte rugpijn en duidelijk gevoelige borsten. Hopelijk trekt de buikpijn snel weg /wordt het milder.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal! Mochten jullie het leuk vinden: ik heb een nieuw topic aangemaakt met tabel:

zwanger/uitgerekend-begin-juli-2019/lis ... ges/430590

Met algemeen account zodat iedereen de tabel kan aanpassen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven