Zwangerschapsjeans

22-10-2018 18:21 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar kochten jullie je zwangerschapsbroeken? Ik heb er inmiddels 19(!!) Al gepast maar geen eentje past... Allemaal te groot aan mijn benen, zelfs de kleinste maat. 😑
Dus wanneer het nodig zal zijn, ben ik broekloos. Mijn eigen passen nóg wel.
Alle reacties Link kopieren
H&M.
Alle reacties Link kopieren
H&M en Mamalicious. Esprit heeft overigens ook fijne zwangerschapsjeans, die al geprobeerd?
Heb je wel per se zwangerschapsbroeken nodig?
Ik bleef gewoon mijn (lage) broeken dragen.
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje, dat is wel lastig. Zijn ook de skinny modellen te wijd?

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0300024009.html
Legging en jurkjes?

Welke merken heb je al geprobeerd?
Ik had H&M en mamalicious geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook van die stukjes die je aan je knoopsgat en knoop maakt en dan zit er een stukje stof tussen. Verkopen ze bij prenatal. Kan je gewoon je huidige broeken dragen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook h&m, mamalicoious en heb geloof ik ook iets van noppies. Verder jurkjes met legging en lage broeken.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook mamalicious en dan een mt kleiner als dat ik voorheen gewend was. Zakken ze af of flabberen ze echt om je benen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naar een speciaal winkeltje voor zwangerschapskleding gegaan. Daar hadden ze heel veel jeans en keuze. Ik kan normaal gesproken al met moeite broeken vinden.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor maat heb heb je normaal gesproken? En wat voor merken draag je?
Hoe lang ben je zwanger? Al een buikje?
Alle reacties Link kopieren
Noppies mamalicious H&M

Heb maar 2 zwangerschapsbroeken.
Verder jurkjes met (zwangerschapspantys)
H&M skinny, wel een maar kleiner dan normaal.
Alle reacties Link kopieren
Topshop zwangerschapskleding bij Zalando. Jeans super skinny, ik kon er op een gegeven moment nietmeer in bij de benen.
Alle reacties Link kopieren
Ik liep alleen maar in jurkjes. Zwamgerschapsbroekem zaten verachrikkelijk slecht.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond bellyfashion in zoetermeer altijd een fijne winkel. Het is een webshop, maar ze hebben bij hun "magazijn" ook gewoon pashokjes, dus ik ging er liever langs om meteen te kunnen passen.

TO, ben je de eerste in je vriendengroep die zwanger is? Omdat je werkelijk ALLE vragen hier op het forum komt stellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die zwangerschapsjeans ook zo wijd vallen, ik ben helemaal niet extreem slank en in de eerste 2 trimesters 10 kilo aangekomen en toch zitten de kleinste maten ook vrij losjes. Ik heb er eentje van esprit, verder draag ik vooral jurkjes en tot 20 weken paste ik nog met een elastiekje aan mijn knoop in mijn oude broeken.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Omg ik heb even kort geloept maar wat een onzekerheden heb je TO. Die broeken zou ik pas gaan passen tegen de tijd dat je ze nodig hebt en maak je niet zo druk over wat je wel/niet mag eten.
Echt TO, zorg dat je wat relaxter en meer los laat, het wordt anders een heeeeeele lange zwangerschap. Bovendien moet je ook echt wat relaxter worden als de kleine er straks is want dan kan je ook niet alles in de hand houden/voorspellen.
Waarom zou je zwangerschapsbroeken passen als jouwe nog passen?

Uiteindelijk komen veel mensen op meerdere plekken aan en passen ze wel. En tja anders maar tuinbroeken of niet skinny.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook relatief dunne benen, heb me rot gezocht en uiteindelijk bij de bonprix vanalles gevonden wat aardig zat.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alles van bonprix.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een smal figuur en niet echt dikke benen, maar pas toch echt wel in een paar zwangerschapsbroeken.
Zeker bij de 1e was ik nog erg smal.
Alle reacties Link kopieren
Ben je er ook nog TO?
Alle reacties Link kopieren
kaartje1 schreef:
22-10-2018 19:00
Wat voor maat heb heb je normaal gesproken? En wat voor merken draag je?
Hoe lang ben je zwanger? Al een buikje?
Normaal gesproken 27. Ik hen nu 13 weken. Nog niet echt een buikje maar begint te komen en daardoor zitten mijn huidige broeken zo halverwege de dag niet meer lekker waardoor ik een knoop open moet maken 😅

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven