Gestopt met de pil. Wanneer zwanger?

23-10-2018 19:07 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Ik ben sinds twee maanden gestopt met de pil en sindsdien proberen wij zwanger te worden. Nu loop ik misschien te hard van stapel en moet de pil nog “uitwerken”.

Maar op wat voor een periode moet ik ongeveer rekenen dat ik zwanger kan worden?

Alvast bedankt!
It's better to end things and start over than to imprison youself and hope for the impossible
:fortune:
Iets tussen 1 en 120 maanden?
Alle reacties Link kopieren
ik gok morgen zwanger mits je vanavond seks heb
Wat een bijzondere vraag....
Je weet toch wel dat niemand zoiets kan voorspellen?!
ingelise schreef:
23-10-2018 19:10
Wat een bijzondere vraag....
Je weet toch wel dat niemand zoiets kan voorspellen?!
Het zal je verbazen hoeveel volwassen vrouwen dat niet weten. Die denken dat je van 1 keer seks (ongeacht de dag in de cyclus) zonder anticonceptie per definitie zwanger wordt.
Ik zou trouwens een hoop alcohol drinken, blowen en neuken met je ex-scharrel als je asap zwanger wil zijn. Echt een succesformule volgens veel andere topics.
Alle reacties Link kopieren
Als we dat toch eens konden vertellen... dat zou een hoop mensen een hoop zorgen schelen!

(2,5 jaar bezig hier, zonder resultaat, nooit de pil gebruikt)
Alle reacties Link kopieren
jullie zullen nooit zwanger worden. Als er iemand zwanger raakt ben jij het.

En een pil die moet “uitwerken”...
GlitterCupcake schreef:
23-10-2018 19:15
Ik zou trouwens een hoop alcohol drinken, blowen en neuken met je ex-scharrel als je asap zwanger wil zijn. Echt een succesformule volgens veel andere topics.

Uh, je vergeet de belangrijkste; vooral de pil wel slikken maar een beetje slordig.
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 80% is binnen een jaar zwanger. Het kan binnen 1 maand, 3 jaar en alles daartussen.
Mijn tip; focus je niet op de weken en ga niet tellen.. gewoon seks hebben en dan heb je kans om binnen 1 jaar te zwanger zijn... veel plezier!
Andersom schreef:
23-10-2018 19:17
Uh, je vergeet de belangrijkste; vooral de pil wel slikken maar een beetje slordig.

Ja of diarree..
Alle reacties Link kopieren
Dit soort topics lijken steeds meer te komen.. vind ik ergens best zorgelijk..
Springkikker schreef:
23-10-2018 19:18
Ongeveer 80% is binnen een jaar zwanger. Het kan binnen 1 maand, 3 jaar en alles daartussen.
Mijn tip; focus je niet op de weken en ga niet tellen.. gewoon seks hebben en dan heb je kans om binnen 1 jaar te zwanger zijn... veel plezier!

Maak van die drie jaar maar gerust tien jaar.
Alle reacties Link kopieren
Weer eens een wat andere vraag dan 'ben ik zwanger?' :mrgreen:

GlitterCupcake schreef:
23-10-2018 19:19
Ja of diarree..

Oh, en antibiotica of nog beter: diarree door antibiotica.
Binnen nu en 9742685484 minuten gok ik
Cafetière schreef:
23-10-2018 19:14
Het zal je verbazen hoeveel volwassen vrouwen dat niet weten. Die denken dat je van 1 keer seks (ongeacht de dag in de cyclus) zonder anticonceptie per definitie zwanger wordt.
.
Je hebt gelijk...het verbaast me telkens weer
Oké TO,.... de periode tussen nu of nooit, maar na de overgang in elk geval niet meer...
hopelijk als je weer geestelijk stabiel bent :sherlock:
Tja, als je het al twéé maanden geprobeerd hebt....
Alle reacties Link kopieren
Springkikker schreef:
23-10-2018 19:18
Ongeveer 80% is binnen een jaar zwanger. Het kan binnen 1 maand, 3 jaar en alles daartussen.
Mijn tip; focus je niet op de weken en ga niet tellen.. gewoon seks hebben en dan heb je kans om binnen 1 jaar te zwanger zijn... veel plezier!
Dankjewel voor je antwoord!
It's better to end things and start over than to imprison youself and hope for the impossible
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
23-10-2018 19:25
hopelijk als je weer geestelijk stabiel bent :sherlock:
Sorry?!
It's better to end things and start over than to imprison youself and hope for the impossible
Alle reacties Link kopieren
Advocaat van de duivel misschien; maar heb je ook overlegd met je arts over je zwangerschapswens. Ik lees dat je een paar maanden geleden last hebt gehad van paniek- en angstaanvallen en daarvoor medicatie hebt gebruikt. Het gaat mij/ons misschien niets aan maar onderschat de impact van een zwangerschap en pasgeboren baby en de bijbehorende emoties niet...
Alle reacties Link kopieren
Springkikker schreef:
23-10-2018 19:30
Advocaat van de duivel misschien; maar heb je ook overlegd met je arts over je zwangerschapswens. Ik lees dat je een paar maanden geleden last hebt gehad van paniek- en angstaanvallen en daarvoor medicatie hebt gebruikt. Het gaat mij/ons misschien niets aan maar onderschat de impact van een zwangerschap en pasgeboren baby en de bijbehorende emoties niet...
Klopt inderdaad. Ik zat toen ik een burn-out. Ben nu weer volledig aan het werk en sinds enkele maanden gaat het weer goed met mij. Tot nu toe geen angst- en paniekaanvallen meer gehad gelukkig.
It's better to end things and start over than to imprison youself and hope for the impossible
BunnyLover87 schreef:
23-10-2018 19:28
Sorry?!
bij nader inzien te hard geformuleerd
maar ik heb meegelezen in je topic van april
en dat is geen gevalletje hoofdpijn waar je last van had

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven