Zwanger (worden) vanaf November 2018

24-10-2018 14:31 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben een 35-jarige mama van 2 zoons (3 & 6) en heb sinds kort met mijn man besloten om voor een 3e te gaan proberen.
We willen nog even de financiën op een rijtje zetten en gaan dan "aan de slag"... waarschijnlijk dus ergens in November.
Omdat ik het moeilijk vind om mijn mond hierover te houden (we willen het natuurlijk voorlopig nog geheim houden voor onze omgeving) heb ik een nieuwe topic geopend voor iedereen die vanaf november zwanger is of gaat proberen te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil met je meeschrijven Boyzmom!

Wij hebben al een zoontje van 17 maanden en wij willen vanaf november proberen voor een broertje of zusje voor hem.

Ik vind het allemaal best spannend, en ik heb soms twijfels over twee kinderen. Ik wil het heel graag, maar soms denk ik: hoe ga ik dat in hemelsnaam doen??? :-D Had jij dit ook bij een tweede?
Wij willen het stilhouden, maar ik merk dat ik er graag met iemand over wil praten. Ik hoop dus dat we hier binnenkort een gezellig groepje hebben...
anoniem_377957 wijzigde dit bericht op 29-10-2018 13:35
Reden: Oeps foutje
0.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik wil meeschrijven! Ook al zijn wij nu in ronde 2:) ik vind 't leuk om meer mama's te treffen die voor een 2e of 3e kindje gaan:) wij hebben al 2 kids en besloten voor nr 3 te gaan! Onze kids zijn 3 en 4 en schelen maar 13maand. Zelf ben ik 31
Alle reacties Link kopieren
Ooh leuk Smile! Welkom!
Ik hoop dat Boyzmom nog komt meeschrijven... :-)
Alle reacties Link kopieren
Whaha hier gewoon zwanger😍 gisteren getest! Ik ga dus even op zoek of er ook een plekje is waar meerdere zwanger zijn van de 3e en uitgetekend rond dezelfde tijd, zou wel bijzonder zijn! Hopelijk bij jullie ook gauw raak!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn! Proficiat!
Dit topic is ten dode opgeschreven geloof ik... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Is er hier nog iemand die meeleest??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven