Uitgerekend begin juli 2019

29-10-2018 20:27 488 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om het overzichtelijk te houden, is de tabel momenteel VOL!

Voor iedereen die begin juli 2019 is uitgerekend en graag wil meeschrijven :-D.
Naam Lfd (v/m) Kind UD :heart:/ :duckie: J/M Afspraken Bzh
Vissen86 32/33 Eerste 1 juli :heart: 2 miskramen, maart '18 en juni '18
Nooit1blijvenzitten 34/32 Eerste 1 juli :heart: 31 december standaard controle Miskraam augustus 2018
Romy1982 36/ Vierde 2 juli :heart:
Piglet86 32/39 Eerste 4 juli :heart:
BB87 31/30 Tweede 9 juli ❤️❤️ 24 dec 11 wk echo
--smile-- 31/31 derde 6 juli 21 nov echo & vk
LadyLiz87 31/39 Eerste 6 juli :heart: 3 dec VK, 20-12 20 weken echo
Twijfelkontje 33/34 Tweede 7 juli :heart: 20 november, echo 7w2d
viajera87 31/33 Tweede 8 juli :heart: 18 dec echo, 19 dec vk
Bowie79 39 Derde 8 juli :heart: 14 dec termijnecho
Yaqui 34/36 Tweede 8 juli :heart: Volgende echo: 6 december
WeerZwanger90 28/30 Tweede 11 juli :heart: 24 dec tweede echo
Hoera2012 32/33 derde 7 juli :heart: 15 januari verloskunde afspraak
Bippie- 28/29 tweede 17 juli 10 december 1e echo
Meggie78 Derde
Pavo07 :hug: , Zand82 :hug:


Je kunt je met deze gegevens toevoegen in de tabel.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:29
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
67.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Afgelopen week heb ik positief getest. Het wordt ons tweede kindje, we hebben al een dochter van 2,5. Hiervoor heb ik een vroege miskraam gehad met 5 weken dus ik vind het best wel spannend.

Aangemeld bij de verloskundige, nu wachten tot ik teruggebeld wordt. Qua kwaaltjes vooral gevoelige borsten! Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap nooit gehad. Daarnaast ook al een opgezette buik.. Zullen de darmen wel zijn :-D.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Pavo, hier ook zwanger van een 2e, heb een dochter van bijna 14 maanden.
Ik heb me zojuist ook bij de vk aangemeld, wordt ook nog terug gebeld. Kijk nu al enorm uit naar de afspraak.. zo spannend.

Weinig klachten nog, hoog uit vage klachten. Maar komt vast wel. Zo leuk!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Bb87! Gefeliciteerd ook nog. Geldt ook voor de rest die hier aansluit :hyper: .
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Gefeliciteerd meiden
Ik heb een positieve test gehad op 24 oktober. Het is mijn eerste zwangerschap en ik vind het echt spannend! Ik ga vrijdag op vakantie. Dus dat is wel lekker relaxed. En duimen dat alles goed gaat! NU zit ik in de nachtdienst. Mooie uitdaging :) Ik ben nieuw op het forum. Ik zie ook allemaal afkortingen staan etc. Ik ga op onderzoek uit.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Welkom en gefeliciteerd Droppiej! Goed gepland die vakantie ja, lekker wat afleiding tijdens het wachten op de eerste echo. Waar gaan jullie heen?
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik schreef al mee in het andere topic maar sluit me hier ook graag aan.

Allereerst gefeliciteerd allemaal!

Ik ben als alles goed gaat 1 juli uitgerekend. Helaas zijn mijn twee vorige zwangerschappen geëindigd in een miskraam met 9 a 10 weken, dus ben erg nerveus nu.

Ik ben gisteren bij de gyn in het ziekenhuis geweest. Ik heb afgelopen donderdag een ongelukje gehad en ben hard onderuit gegaan met de fiets. Niets gebroken maar wel bont en blauw. Sindsdien had ik met vlagen enorme buikpijn rechtsonder ter hoogte van baarmoeder. Geen gewone menstruatie kramp maar echt pijnscheuten waarbij ik geen lucht kreeg. Ook gedurende de nacht. 

Door de eerdere miskramen kon ik aan niets anders denken als dat het weer mis zou gaan, maar gyn was enorm begripvol en kon meteen terecht. 
Uit de echo bleek dat er een mooi vruchtzakje met heel klein beginnend puntje op de juiste plek zit. Dus ik ben enorm opgelucht en probeer ondanks de zenuwen positief te blijven. Vanwege suikerziekte sta ik al onder behandeling van het ziekenhuis en mag ik over 2 weken terug komen voor een nieuwe ego. Ben echt de dagen aan het aftellen zo ongeduldig ben ik haha. 
Alle reacties Link kopieren
@Vissen86. Dat begrijp ik maar al te goed! En wat schrikken van het ongeluk. Succes met het herstel!

Wij gaan naar Tenerife. Lekker even het zonnetje opzoeken nu het echt herfst weer is. Inmiddels echo gepland voor 19 november. #geduldiseenschonezaak :)
Alle reacties Link kopieren
@Droppiej, oh wat heerlijk! en mooi dat je de 19e je echo hebt.. Hoe was je nachtdienst gegaan, is het zwaarder nu of valt dat mee?

@Vissen, tjee wat schrikken, wel heel tof dat je al een eerste glimp van je mini hebt mogen zien. Sterkte met je herstel en heel tof dat je over 2 weken alweer een echo hebt.

Ik heb ondertussen mijn echo ook gepland, mag het langste wachten als ik jullie zo hoor.. Maar komt goed! wel spannend, zo'n eerste echo weer.
Alle reacties Link kopieren
Nachtdienst is wel iets zwaarder. Nog 1 nachtje en dan vakantie. Slaap heel erg goed erom heen :)
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel droppiej en bb, op wat blauwe plekken na gaat het prima. Alleen met vlagen dus flinke buikpijn maar dat trekt ook wel weer weg.
Hopelijk hoort dit er gewoon allemaal bij een is het even doorbijten.
Ik wordt gelukkig scherp in de gaten gehouden door het ziekenhuis /gyn en dat stelt wel gerust.

Geniet lekker van je vakantie droppiej, klinkt heerlijk.
Wanneer ben jij aan de beurt Bb ?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!
Gefeliciteerd allemaal!
Mag ik meeschrijven? Ik heb gisteren positief getest en als ik goed reken ben ik 6 juli uitgeteld. Voor ons is het ons 3e kindje. Ik heb al een dochter van 4 en een zoon van 3. Een 3e zomerkindje voor ons😍
Ik heb nog geen vk gebeld en moet morgen ook nodig eens foliumzuur gaan halen bij de drogist en me weer eens gaan verdiepen in wat wel/niet eten haha. Ik ben erg veel kwijt heb ik 't idee haha ruim 3jaar geleden is langggg!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Smile! Leuk een 3e kindje.. oh jij hebt ook al ervaring met een 2e kind. Vond je het zwaarder of viel het mee. Hoelang zit er tussen je kindjes?

Vissen, ik mag 23 nov op gesprek + echo. Heel benieuwd

Brrr, vandaag een dagje dat ik geen vage klachten heb.. bevestiging is soms wel fijn hoor! Kijk echt enorm uit naar dat flikkerende hartje op de echo 🙈. Geen rede om aan te nemen dat er iets mis is.. maarja je weet nooit. Jullie zullen vast hetzelfde ervaren denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Nou absoluut BB, na 3 zwangerschappen in 10 maanden kan ik je zeggen dat bij mij elke keer anders voelde. De eerste keer heel weinig klachten alleen wat menstruatie achtige krampen en na een echo op krap 7 weken plus mijn hcg waarde kon de gyn al aangeven dat het mogelijk mis zou gaan. Uiteindelijk 4 bezoeken met bloedprikken en echo's gehad toen definitief bleek dat het mis was.

De tweede ronde voelde ik me intens zwanger, vermoeid, krampen, pijnlijke borsten, zere rug, kotsmisselijk (en niet alleen in de ochtend haha) alles erop en eraan. Daardoor dacht ik echt dat het goed zat en ging het helaas alanog mis.

Nu heb ik met vlagen intense krampen /buikpijn en wat gevoelige borsten maar overall voel ik me prima. Er valt voor mij persoonlijk dus ook niets over te zeggen. Ik blijf er gewoon aan vasthouden dat het vaker goed dan mis gaat en dat "hoe je je moet voelen/ wat normaal is" voor iedereen anders is.

Ik hoop gewoon dat we allemaal een prachtige zwangerschap mogen ervaren en een gezond zomerkindje mogen krijgen :D
Alle reacties Link kopieren
Dat zeg je mooi vissen! En wat heftig zulke ervaringen.. dat ze al konden zien dat er wat mis was zeg.. toen wel een kloppend hartje gezien?

Ik heb hiervoor maar 1x een zwangerschap gehad. Deze ging gewoon goed. Dus niets om aan te nemen dat het mis zou zijn. Maar toch spannend. Ik geloof het pas echt wanneer ik een echo met een goed kloppend hartje gezien heb. Enige wat ik nu gek vind is dat het in 1x raak was.. helemaa niet ons best voor gedaan. De keer ervoor zo hard eraan gewerkt, dat ik nu denk.. kan het wel goed zijn, Haha

Maar een positieve zwangerschapstest is gewoon zwanger en de rest zien we vanzelf. En wat je zegt, er gaat eigenlijk maar weinig mis. Het kan zeker wel. Maar veel meer gaat gewoon goed. Misschien ook nog maar genieten van het feit dat ik (nog) niet misselijk ben enzo 😅

Hoop indd voor iedereen een mooie zwangerschap 😍
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel :)

De eerste keer was mijn hcg waarde niet voldoende. Dit hoort snel de verdubbelen en ik bleef daarin telkens achter, ben geloof ik 4 keer geprikt met telkens een dag ertussen. Ook op de echo was geen groei te zien, zodoende wist de gyn dat het foute boel was.

Kloppend hartje heb ik nog niet mogen ervaren en ik denk dat dat voor mij echt een keerpunt zal zijn. Ik leef er dan net als jij ook enorm naar toe.

Dat in 1 x zwanger zijn ken ik haha. Ik hoef maar naar mijn man te kijken of het is al gelukt. Hij moet alleen wel echt blijven plakken deze keer :D

Een hele goede vriendin van mij is al bijna 3 jaar bezig en zit in de medische molen en voel me telkens weer schuldig als het ons "wel lukt" zij starten over 3 weken met IVF dus ik hoop zo ontzettend dat we tegelijkertijd zwanger mogen zijn deze keer. Fingers crossed :)
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!
Als eerste, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Graag zou ik ook met jullie meeschrijven.
Afgelopen zaterdag heb ik positief getest en naar eigen berekening ben ik 7 juli uitgerekend.
Ik zal me een beetje voorstellen. Ik ben Twijfel (soms doe ik mijn naam teveel eer aan ;)) en ben 33 jaar. Wij hebben al een kindje die bijna drie zal zijn als deze beeb geboren zal worden.
Het moet allemaal nog een beetje landen, want waar we met de eerste jaren geduld hebben moeten hebben is het bij deze in de 2e ronde raak!! Een wonder.
Ook ik kan net als jullie niet wachten tot de eerste echo. Zo verschrikkelijk spannend deze eerste weken!

@Vissen. Wat ontzettend spannend voor jullie. Hopelijk is er op de eerste echo een mooi hartje te zien. 2 miskramen gaat je niet in de koude kleren zitten!

@Bb87. Leuk! Ook een tweede kindje! :) Ben je ook zo benieuwd of het veel zwaarder zal zijn of juist 'meelift' op de eerste?

@Smile. 3 zomerkindjes! Wat leuk! Onze eerste is ook een zomerkindje en deze 2e dus ook.

@ Droppiej. Ook jij gefeliciteerd en een fijne vakantie!

@Pavo. Ook een tweede kindje! Leuk, zitten we een beetje in hetzelfde schuitje. Kunnen we elkaar steunen als wij straks niet meer op onze benen kunnen staan en onze peuter tomeloos veel energie heeft :D.
Alle reacties Link kopieren
Welkom dames, en gefeliciteerd!

Vissen, heftig 2 miskramen. Hopelijk straks een kloppend hartje en in juli een gezond kindje!

Droppiej, heerlijk zeg Tenerife. Fijne vakantie alvast!

Twijfelkontje, leuk dat het voor jullie ook de tweede wordt. Bijzonder dat nu dan zo snel raak is hé! Bij dochter was ik in ronde 2 ook zwanger, nu ronde 5 (incl. 1 miskraam). Dus wij zijn ook wel een vruchtbaar stel.

Ik vind het ook best spannend hoe het allemaal zal zijn met twee kindjes. Ik ben stiekem wel blij dat dochter al 3 is als de baby komt.

Hier gaat het verder wel goed! Met vlagen zere borsten, en over de dag heen wat gammel. Ik merk dat mijn buik al wat opgezet is :-o , zullen de darmen wel zijn.. En het gaat allemaal sneller bij een tweede zeggen ze. Toch geloof ik het ook pas allemaal als we een goede echo hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Twijfel, jij ook gefeliciteerd.

Thanks pavo, ik hoop het zo enorm.

Ik heb met vlagen echt flinke pijn nog steeds en dat maakt me af en toe echt onzeker. Probeer maar vast te houden aan de gedachte dat zolang hij er zit, zit ie er en blijven we positief.

Wel leuk dat het voor jullie allemaal een 2e of 3e is. Kan ik hopelijk een boel kennis opdoen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met jullie ?

Nog rustig hier! Hopelijk sluiten er nog meer dames aan :-D.

Hier gaat het wel goed! Ik ben vooral savonds wat misselijk, vreemd toch? Nog 3 weken tot de echo.. Duurt lang!
Alle reacties Link kopieren
Oh pavo zeg dat wel, tik-tak-tik-tak.. tijd sloopt voorbij, nog 3 weken!
Volgens mij maakt het niet heel veel uit wanneer je misselijk bent. Ik geloof dat het bij mij afgelopen x vooral in de ochtend en rond het avond eten was. Destijds kreeg ik rond 6-7 weken kwaaltjes. Lang misselijk geweest ook.

Hier lijken de kwaaltjes steeds minder te worden. Hooguit honger in de avond. Bevestiging zou zo fijn zijn. We kunnen niet meer dan geduld hebben.

Ik heb nog een CB test besteld. Hopelijk staat daar nu 2-3 of 3+ weken als uitslag op. Dan loopt Mn hcg hormoon iig op. Dat zou positief zijn. Hebben jullie 1x getest of vaker?

Willen jullie mee doen aan Moeders voor Moeders? Lekker plassen in die stink flessen 🙈. Vorige x heb ik dat wel gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meerdere testen gedaan haha. Toevallig maandag ook een met weekindicatie, die gaf toen 2-3 weken aan..

Ik wil wel weer mee doen met mvm. Geen hobby maar vind het wel fijn om te kunnen helpen. Wacht alleen wel nog even met aanmelden!
Alle reacties Link kopieren
Ik was heel fanatiek met testen haha. Ik ben nou eenmaal echt ongeduldig dus had ook veel te vroeg getest maar was vanaf 4 dagen voor nod al positief. Maandag was mijn nod maar ovulatietest was op 12e dag positief, dus vandaar het vroeger testen. Heb na een paar dagen over tijd ook nog een keer getest, maar gezien mijn echo nu echt zekerheid.
Ik mag niet klagen want mag 12 november weer en zelfs dat duurt me al te lang haha.

Ik heb nog steeds de onverklaarde buikpijn /steken af en toe maar lijkt wel minder frequent. Duidelijke gevoeliger borsten, maar verder nergens last van.

MvM wil ik graag aan mee doen maar wil eerst zekerheid dat hij lekker blijft zitten deze keer. Ga me er wel in verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wat een mooie berichten hier, gefeliciteerd iedereen! Eergisteren een positieve test in handen dus officieel in blijde verwachting van ons tweede wondertje! Als het goed is ergens rond 11 juli uitgerekend. Alles gaat goed, ik voel me gewoon als altijd, maar heb ook bij mijn vorige zwangerschap geen last van kwaaltjes gehad. Dus hoop dat dat weer zo mag zijn!

MVM heb ik eigenlijk ook de vorige keer niet gedaan. Ik heb al zoveel haast 's ochtends om de deur uit te komen en nu met een dreumes in huis lijkt dat me erg onhandig met al die flessen. Maar fijn dat er zoveel mensen wel weer aan mee doen!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik wil ook mee doen. Maar ook pas na 1e of 2e echo.. (dan kan ik nog 6 weken mee doen!) ik wil net als jullie ook eerst zekerheid.

En ik wil niet dat de flessen voor de deur staan voor dat andere mensen het mogen weten. We wonen in een oplettende buurt.

Ben erg benieuwd of dat er een mooie uitslag op Mn test staat straks ☺️. Post is nog niet geweest! Gisteren even snel besteld. Het regende toen ik een test wilde halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven