Bloeding tijdens zwangerschap

11-11-2018 22:02 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik ben 24 en zwanger van mijn eerste kindje. Ik heb afgelopen vrijdag 9-11-18 een test gedaan en die was positief, maar weet ik nog niet hoe lang ik zwanger ben. Vandaag na het ontbijten ging ik naar de wc en zat er wat bloed in mijn onderbroek en op de wc papier na het afvegen ook helderrood bloed te zien, verder geen buikpijn of stolsels en ook verder nergens last van. Nu nogsteeds wel helderrode bloed te zien op de wc papier en ook wel op mijn inlegkruisje maar niet zoveel als bij mijn normale menstruatie.. ik ben ontzettend bang en ongerust en weet dus niet wat ik moet doen..

Zijn er mensen die ook zo bloedde maar waar het gewoon goed afliep.. ik probeer positief te blijven maar het is ontzettend moeilijk
Het kan prima goed gaan en ook mis gaan. Daar is niets zinnigs over te zeggen helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met 5 weken zwangerschap een extreem erge bloeding gehad met centimeters grote stolsels en bloed langs mijn benen. Het resultaat van die zwangerschap is nu ruim 1 en ligt lekker te slapen.
Ik snap heel goed dat je bang bent. Bel morgen de verloskundige en bespreek wat je het beste kan doen. Net na het testen valt er nog niet zoveel te zien. Ik heb een dag later een echo gehad waar niet zoveel op was te zien. Week later toch een goed kloppend hart!
Alle reacties Link kopieren
Het kan alle kanten op gaan, daar is echt niets zinnigs over te zeggen.

Mijn eerste zwangerschap had ik last van spotting en dat werd een miskraam.

Mijn tweede zwangerschap had ik fikse bloedingen inclusief stolsels en hij is nu al een grote jongen.

Mijn derde zwangerschap had ik af en toe bloeding en is ook een grote jongen geworden.

Mijn vierde zwangerschap had ik ook af en toe een bloeding en is verder ook gewoon goed gegaan.
Bij mijn eerste één lichte bloeding gehad en die zwangerschap verliep goed. Tweede zwangerschap geen bloedverlies en dat ging niet goed. Derde zwangerschap heel veel bloedverlies gehad en dat verliep weer goed.

Er valt dus weinig over te zeggen en je kunt het niet beïnvloeden helaas. Sterkte :hug:
Ik heb 2 weken lang bloedverlies gehad aan het begin van mn zwangerschap. Ben inmiddels 41 weken zwanger, dus tot nu toe is het goed gegaan.
Heb toen voor de zekerheid een extra echo laten maken (met een week of 6-7)
Waarom 2 topics?
En waarom ben je in je ene topic 23 en in je andere topic 24...? :/

Ik denk niet dat iemand hier zinnig advies kan geven. Je zult toch gewoon moeten afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier in week 7 tm 9 ongeveer om de dag hevige bloedingen met grote stolsels. Dat is goed gegaan. Maar het was vreselijk om mee te maken. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Tijdens mijn eerste zwangerschap ook een bloeding gehad, over 2 maanden wordt hij 20, dus zegt niets. Hoop dat het goed blijft gaan.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Er is inderdaad weinig zinnigs over te zeggen.
Ik duim voor je.
Een bloeding vroeg in de zwangerschap resulteerde bij mij twee keer in een miskraam en twee keer in een volgdragen zwangerschap. Ook heb ik een zwangerschap gehad waarbij ik niet gevloeid heb.

Het kan dus alle kanten op. Afwachten dus. Veel sterkte en geduld gewenst.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 13-11-2018 06:19
2.61% gewijzigd
Oh en waar dat bloed allemaal op zit een hoe het er uit ziet hoeven we niet te weten hoor. Dat je wat (helder rood) bloed verliest is voldoende info.
Alle reacties Link kopieren
hertje89 schreef:
12-11-2018 00:33
Waarom 2 topics?
En waarom ben je in je ene topic 23 en in je andere topic 24...? :/

Ik denk niet dat iemand hier zinnig advies kan geven. Je zult toch gewoon moeten afwachten.
Sorry was een foutje, ik ben nieuw hier en wist niet precies hoe het werkte, ik ben 23 dus 24 was een typfoutje
Andersom schreef:
12-11-2018 08:23
Een bloeding vroeg in de zwangerschap resulteerde bij mij twee keer in een miskraam en twee keer in een boomstam zwangerschap.
Is dit autocorrect of wat is een boomstam zwangerschap?
Hoe gaat het vandaag Babyopkomst23? Heb je de verloskundige al gesproken?
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
12-11-2018 23:51
Hoe gaat het vandaag Babyopkomst23? Heb je de verloskundige al gesproken?
Bloeding is al een heel stuk minder, verloskundige zei ook gewoon even afwachten en niet meteen van het slechte eruit gaan
nachtvlinder1977 schreef:
12-11-2018 23:50
Is dit autocorrect of wat is een boomstam zwangerschap?

Autocorrect.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer getest.. test was negatief dus toch een miskraam gehad
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Babyopkomst23 :(. Heeft de bloeding nog doorgezet? Hoe voel je je?

Ik had hetzelfde een aantal weken geleden. Positief getest op vrijdag, en maandag kreeg ik een bloeding. Dinsdag testte ik weer negatief. Het is heel verdrietig en ik ben er een week lang van slag van geweest, maar daarna was het wel weer goed.

Ik hoop dat je je snel beter voelt en duidelijkheid hebt! Die eerste weken van een zwangerschap zijn gewoon ruk qua onzekerheid :(
Alle reacties Link kopieren
Leasol88 schreef:
13-11-2018 15:16
Wat vervelend Babyopkomst23 :(. Heeft de bloeding nog doorgezet? Hoe voel je je?

Ik had hetzelfde een aantal weken geleden. Positief getest op vrijdag, en maandag kreeg ik een bloeding. Dinsdag testte ik weer negatief. Het is heel verdrietig en ik ben er een week lang van slag van geweest, maar daarna was het wel weer goed.

Ik hoop dat je je snel beter voelt en duidelijkheid hebt! Die eerste weken van een zwangerschap zijn gewoon ruk qua onzekerheid :(
Bloeding heeft wel doorgezet, wat rot dat jij het ook mee heb gemaakt. Ben zelf ook helemaal van slag en overstuur.
Alle reacties Link kopieren
Gun jezelf een paar dagen om weer op adem te komen. Ik had nog wel echt een dikke week last van hormonen (kort lontje!).
Ik was wel heel blij dat mijn lichaam het zelf opgelost had. Er zijn natuurlijk ook zat vrouwen waarbij het vruchtje rond de 4e/5e week is gestopt met groeien maar geen bloeding krijgen en zwangerschapskwaaltjes houden en dan dus met 8 weken een hele teleurstellende echo krijgen. En dán nog eens moeten afwachten of een bloeding vanzelf komt of voor een andere oplossing zorgen.

Sterkte! Lekker even rustig aan doen op de bank met een theetje en je favo serie <3
Ik voelde me na een week stukken beter.
Alle reacties Link kopieren
Aah, wat een naar bericht! Rustig aan en veel sterkte!
:hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven