Korte LF, toch overtijd maar negatief testen

13-11-2018 15:45 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames,

Ik word een beetje gek en snap er niets meer van. Ik zal proberen om niet al te lange verhaal van te maken🙈 Afgelopen maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt en zo kwam ik erachter dat mijn eisprong veel later was dan het gemiddelde. Het klinkt miss raar maar had al een tijdje het gevoel dat we op verkeerde dagen aan het klussen waren. Ik had op dag 19 en 20 een smiley (31-10 en 1-11). Nu denk ik dat mijn eitje, als ik uitga van ovutesten, dat het op dag 21 (2-11) is gesprongen. Ik baalde heel erg dag mijn eisprong zo laat was aangezien ik een regelmatige cyclus heb van 28/29 dagen. Dat zou dus betekenen dat ik te korte lf heb om zwanger te kunnen raken. Maar wist nu iig dat we wel op de juiste dagen hadden geklust. Nu had ik 10-11 ( dag 29) ongi moeten worden maar helemaal niets noppes. Wel al zeker dik een week buikpijn net of ik ongi moet worden. Zit nu op 32 dagen (11dpo). Mijn LF is dus deze maand omhoog gegaan. Harstikke mooi natuurlijk maar daardoor kreeg ik hoop. Vanochtend getest en helaas heel duidelijk 1 streepje te zien. Niet zwanger en niet ongi snap er niets meer van. Had gedacht, mits ik nu zwanger zou zijn, op z’n minst een heel licht streepje te zien maar helemaal niets :(
Sorry voor alsnog een lange verhaal. Hebben jullie ook wel is zoiets megemaakt en toch zwanger bleken te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Allemaal gelijkgestemden:
zwanger/het-algemene-ben-ik-zwanger-of- ... ges/389692
Alle reacties Link kopieren
14 dagen na eisprong pas testen, ook al heb je korte LF. Als je ei bevrucht is én ingenesteld, gaat dat niet sneller doordat je een korte LF hebt. Ik zou vant weekend nog eens testen als je niet ongesteld bent geworden.
Inderdaad nog eens testen als op 14dpo.
Je moet niet klussen maar vrijen. En ongi? Serieus :-?
Alle reacties Link kopieren
Je bent veel te vroeg met testen. Het heeft tijd nodig na innesteling ga je hormoon aanmaken en dat moet dan hoog genoeg zijn om door de test gepakt te worden dus over paar dagen nog eens...
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reactie’s! Ik raakte in de war doordat ik normaal altijd op dag 28/29 ongi werd ondanks de late eisprong. Snapte er helemaal niets meer van. Dit is voor het eerst, sinds de spiraal eruit is, dat ik een langere cyclus heb. Stiekem heb ik toch weer een beetje hoop gekregen. Nu ff rustig afwachten :)
(Ga ik proberen tenminste haha)
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
13-11-2018 16:31
Je moet niet klussen maar vrijen. En ongi? Serieus :-?
Hoi 1-aapje, ik zou niet weten waarom ik niet klussen of ongi zou mogen zeggen. Het kan zijn dat je je stoort aan mijn woordkeuze maar ik vind dat niet relevant!
Alle reacties Link kopieren
Wat wel relevant is, is dat je spiraal eruit hebt laten halen. Hoelang is dat geleden??
Alle reacties Link kopieren
Ka14, dat is 7 maanden geleden. Met de spiraal werd ik ook gwn ongi. Dit was mijn tweede spriraal. Bij de eerste spiraal werd ik het ook gwn. Altijd regelmatige cyclus van 28/29 gehad. Nadat de eerste spiraal eruit gehaald werd (op dag 3 menst) werd ik niet eens meer ong want was meteen zwanger. Mijn kleine meisje is nu 19 maanden. Dat was dus heeeel snel :)
Nu dus ronde 7 moet wel zeggen dat ik de eerste 5 maanden na de bevalling (ik was binnen 2 maanden weer ong)een cyclus had van 25-33. Maar daarna weer 28/29. Snap je het nog? Sorry als het warrig overkomt🙈
Momay schreef:
13-11-2018 19:03
Hoi 1-aapje, ik zou niet weten waarom ik niet klussen of ongi zou mogen zeggen. Het kan zijn dat je je stoort aan mijn woordkeuze maar ik vind dat niet relevant!
Als je niet eens het beestje bij zijn naam noemt of kan noemen zou ik er vooral niet aan beginnen. Je bent tenslotte volwassen neem ik aan
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
13-11-2018 20:42
Als je niet eens het beestje bij zijn naam noemt of kan noemen zou ik er vooral niet aan beginnen. Je bent tenslotte volwassen neem ik aan
Hoe kom je erbij dat ik het niet eens kan noemen?! Ken je mij? Vind ongi, ong whatever lkkr kort en iedereen snapt wat ik bedoel. Ik typte wat als eerste in me opkwam. Dat luchtte ook op. Jij komt zelf niet volwasser over! Waar hebben we het in godsnaam over?! Raar dit omdat ik het woord vrijen, sex etc niet gebruikte en omdat ik een woord afkort. Maar ja, dit allemaal heeft niets met mijn vraag te maken en is ook totaal niet relevant. Ik ga me er dus ook niet meer mee bezig houden.
Alle reacties Link kopieren
Een luteale fase behoort 10-14 dagen te duren..

Met 1 maand ovulatietesten doen kan je geen conclusie trekken over je cyclus.. dus als je op het juiste moment hebt gevreeën, heb je gewoon nog kans (10-15% per eisprong) op een zwangerschap. Ik zou echt pas zaterdag weer een zwangerschapstest doen indien er zich dan nog geen menstruatie heeft aangediend.

Succes met afwachten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven