Originele ideeen gezocht!

15-11-2018 19:45 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,


Sinds een paar weken weten wij dat we inmiddels bijna 8 weken in verwachting zijn! Hoera!!

Nou zoek ik een hele originele manier om het aan alle toekomstige opa’s en oma’s te vertellen!

Iemand een idee?
Ik zoek niet de ‘standaard’ aankondigen war her inernet al vol me staat!

Alvast bedankt!!
:popcorn:
Dus een ander moet het voor jou verzinnen?

Te horen krijgen dat er een baby komt is al leuk genoeg!

En als het dan toch moet: siershow met vliegtuigen die de tekst ‘we krijgen een baby’ in de lucht schrijven.
Doe een waterballon onder je t-shirt en roep als hij knapt: "oh, nee, mijn vliezen zijn gebroken!" Succes gegarandeerd.
Alle reacties Link kopieren
De boerenkool ook al lang niet meer gehoord, kan wel weer toch? Hoe ging die nog maar weer precies?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
15-11-2018 19:49
De boerenkool ook al lang niet meer gehoord, kan wel weer toch? Hoe ging die nog maar weer precies?

Daar moest je overheen plassen toch?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
15-11-2018 19:48
Dus een ander moet het voor jou verzinnen?

Te horen krijgen dat er een baby komt is al leuk genoeg!

En als het dan toch moet: siershow met vliegtuigen die de tekst ‘we krijgen een baby’ in de lucht schrijven.

Oh sorry, wist niet dat t verboden was om inspiratie op te doen :heart:
Nouschi schreef:
15-11-2018 19:49
De boerenkool ook al lang niet meer gehoord, kan wel weer toch? Hoe ging die nog maar weer precies?
Die is over 10 jaar pas vintage.
JonathanStrange schreef:
15-11-2018 19:50
Daar moest je overheen plassen toch?
Nee, dat was de champagne.
De boerenkool is van de sokjes.
Alle reacties Link kopieren
Hier had ik voor moederdag ditmaal een kort filmpje met foto's in elkaar gezet vd oudste...de straks middelste en een positieve test.
Gewoon geen alcohol drinken met de feestdagen, weten ze het meteen.
Ook je lijstje geven wat je wel en niet mag eten met de kerst. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Echo foto in een lijstje en aan de opa’s en oma’s geven of een babyrompertje. Je kan ze ook uitnodigen en de zwangerschapstest in een pakje doen en dan vragen of ze het pakje open willen maken.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 15-11-2018 20:09
1.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
15-11-2018 19:54
Nee, dat was de champagne.
De boerenkool is van de sokjes.
was het niet andersom?
van champagne ga je wel plassen natuurlijk, als je genoeg gedronken hebt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wij hebben het gewoon vertelt tussen de soep en de aardappelen door, maar dat kan anno 2018 zeker niet, met de gender reveal parties en baby showers en al die andere dingen die de oceaan zijn over komen waaien.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
15-11-2018 20:11
Wij hebben het gewoon vertelt tussen de soep en de aardappelen door, maar dat kan anno 2018 zeker niet, met de gender reveal parties en baby showers en al die andere dingen die de oceaan zijn over komen waaien.
Inderdaad :pukey:
Mij lijkt het leuk om een fotolijstje + echo cadeau te geven. Weet niet of je sinterklaas of kerst viert?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
15-11-2018 19:54
Nee, dat was de champagne.
De boerenkool is van de sokjes.
Stak je de test ook niet in de boerenkool?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
15-11-2018 20:11
Wij hebben het gewoon vertelt tussen de soep en de aardappelen door, maar dat kan anno 2018 zeker niet, met de gender reveal parties en baby showers en al die andere dingen die de oceaan zijn over komen waaien.
Hollandse nuchterheid. Ik vind dat soort feestjes wel leuk.
Nouschi schreef:
15-11-2018 20:18
Stak je de test ook niet in de boerenkool?

Nee, daarmee ging je in de champagne, die eigenlijk pis is, roeren.
Alle reacties Link kopieren
Of je schuift bij het kerstdiner een kinderstoel aan met een pop erin. Deden ze bij de Pfaffs, groot succes!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
He mam, pap zou ik een abortus laten uitvoeren of vinden jullie het wel leuk om oma en opa te worden.

Heel origineel.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
15-11-2018 20:11
Wij hebben het gewoon vertelt tussen de soep en de aardappelen door, maar dat kan anno 2018 zeker niet, met de gender reveal parties en baby showers en al die andere dingen die de oceaan zijn over komen waaien.
Zo vertelde mijn moeder ook dat mijn zus zwanger was. o ja, je zus is zwanger.
Maar on topic, To als je iets wil doen, maar een soort wenskoekjes voor bij de koffie, briefje er in dat de familie uitgebreid wordt.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het leukste is om het normaal te vertellen. Zonder al die poespas die men tegenwoordig tevoorschijn tovert. Ik weet niet hoe het kan dat het zo veranderd is, maar tegenwoordig lijkt het wel alsof men het een wereldprestatie vindt om zwanger te worden en een kind te krijgen. Al die hysterische mensen met hun duizend aankondigingsfeestjes en die schreeuwen om aandacht, vreselijk.
Met die afschuwelijke tuttige fotoshoots van stellen die een kind verwachten.
Waarom moet er tegenwoordig zo'n truccendoos geopend worden rondom dit thema? Wij vonden het nog leuk om het geslacht een verrassing te laten zijn, maar dat schijnt tegenwoordig ondenkbaar te zijn.
Meld je omgeving dat je zwanger bent tijdens een etentje en klaar. Geen gekke shirtjes, foto's, dubbelzinnige boodschappen.
Wat je er ook van maakt, zeg iig niet dat jullie zwanger zijn. Dat kan nl niet, tenzij je partner de eerste man op aarde is die ook echt zwanger is. Jij bent zwanger, je partner is hooguit in blijde verwachting.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
15-11-2018 20:19
He mam, pap zou ik een abortus laten uitvoeren of vinden jullie het wel leuk om oma en opa te worden.

Heel origineel.
Dit klinkt wel heel heftig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven