Blijvende positieve ovulatie testen action&2besure

16-11-2018 19:16 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond dames,

Ik zit met onzekerheid hier.

Mijn verhaal in het kort.

28 aug mijn implanon laten verwijderen.
12 okt 1e menstruatie(bloeding) van netjes 5 dagen.
31 ok(cyclus dag 20) weer menstruatie(bloeding) weer netjes 5 dagen.
Dag 10 begonnen met ovulatie testen van action. Dag 13 om 12:00uur getest met de action test, maar de test streep was NET NIET zo donker als de controle streep dus negatief.
Dus heb ik die middag/avond weer getest maar dit keer met de test van 2besure EN van de action. En bij allebei de testen dus ook van de action 2 dikke vette strepen. Bij beide was de test streep dus donkerder als de controle streep positief dus volgens de beschrijving van beide testen.

En heb de 2besure weer apart geplakt en die van de action gewoon onder het rijtje van de testen van de action. Dus niet door elkaar.
Ik ben dus vanaf dag 14 met beide testen door gegaan op dag 15,16 en 17.

Waardoor ik dus 2 rijen heb en niet door elkaar gebruik. En vanaf dag 14 twee keer getest dus 4 op een dag. En allemaal VET positief allemaal de test streep dikker dan de controle streep. Dat wil dus zeggen 4 dagen lang nu. En ja ook de action testen blijven positief.
2uur van te voren drink ik niet en ik gebruik verder helemaal geen medicatie wat het zou kunnen beinvloeden.

Nu weet ik dus niet of me eisprong wel komt ? Want ik zie dus veel staan dat als de lh piek zakt dat dan pas je eisprong komt. Wil dat zeggen dat het bij mij dan nog niet gekomen is??

ps; omdat ik de action testen vanaf dag 10 al gebruikte zie je wel heel netjes een de test streep oplopen. Het loopt netjes op steeds donker tot aan positef, maar het neemt niet meer af.

Morgen is dag 18 van mijn cyclus.

Groetjesss
Alle reacties Link kopieren
Kan je zwanger zijn? Oftewel heb je onbeschermde sex gehad? Dan zou ik ook eens een zwangerschaps test doen.
Alle reacties Link kopieren
Naar mijn weten is de eerste positieve ovulatie test de test waar je vanuit moet gaan. Vanaf daar binnen 12-48u volgens mij je eisprong. Doortesten heeft geen meerwaarde en zoals je ziet brengt dit je alleen maar in de war.
Alle reacties Link kopieren
Rowiee_17 schreef:
16-11-2018 19:21
Naar mijn weten is de eerste positieve ovulatie test de test waar je vanuit moet gaan. Vanaf daar binnen 12-48u volgens mij je eisprong. Doortesten heeft geen meerwaarde en zoals je ziet brengt dit je alleen maar in de war.
Ja mijn testen zijn nu GELUKKIG op!! Dus ik wacht het nu gewoon af, maar mijn vriendin gebruikt het zelfde als mij en we testen zelfde tijden en bij haar zie je het al netjes afnemen. Dus ik baalde van ja waarom bij mij niet dus dacht naja weet je wat gooi het op de forum kan ik me ei kwijt en dan is dat ook weer ff opgelucht. Maar je komt zeker in de war, maar ik bleef ook doorgaan, omdat ik het idee heb dat het moett afnemen om zo zeker te zijn dat het eitje los komt, maar dat maakte ik blijkbaar mezelf wijs dus.
anoniem_375532 wijzigde dit bericht op 16-11-2018 19:27
13.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hannie85 schreef:
16-11-2018 19:20
Kan je zwanger zijn? Oftewel heb je onbeschermde sex gehad? Dan zou ik ook eens een zwangerschaps test doen.
Ik hoop het wel haha. We hebben letterlijk om de dag sex en soms elke dag hahaha en dat is niet, omdat we zwanger willen worden. Maar daar hebben wij allebei sowieso behoefte aan hahaha. Dus ja ik heb zeker onbeschermd sex gehad en ZEER regelmatig.

Ja ik dacht ook om dat te doen, maar omdat me ei dan volgens de test net 4 dagen geleden is eerst positieve dan dacht ik het is nu onmogelijk om positief te kunnen testen ALS het zo zou zijn! Dus ik dacht ik wacht het af tot 24 november, want dat is dan 4 dagen voor mijn NOD.
Alle reacties Link kopieren
Mommywensje3 schreef:
16-11-2018 19:23
Ja mijn testen zijn nu GELUKKIG op!! Dus ik wacht het nu gewoon af, maar mijn vriendin gebruikt het zelfde als mij en we testen zelfde tijden en bij haar zie je het al netjes afnemen. Dus ik baalde van ja waarom bij mij niet dus dacht naja weet je wat gooi het op de forum kan ik me ei kwijt en dan is dat ook weer ff opgelucht. Maar je komt zeker in de war, maar ik bleef ook doorgaan, omdat ik het idee heb dat het moett afnemen om zo zeker te zijn dat het eitje los komt, maar dat maakte ik blijkbaar mezelf wijs dus.
Nee helaas gaat dat niet allemaal via het boekje. Bij mij was het ook iedere cyclus anders. Dan liep hij inderdaad netjes op tot een positieve test, de cyclus erop ging hij van donker naar licht en op en neer tot hij ineens positief was. Valt dus niks over te zeggen. Behalve dat positief positief is en dat daarna testen geen zin heeft!
Alle reacties Link kopieren
Zou toch een testje doen. Misschien was die bloeding van 31 okt helemaal geen menstruatie. Vanaf 12 okt meteen een nette cyclus is 9-11 en dan zouden idd vanaf 10-11 de ovulatie testen positief kunnen zijn omdat je zwanger bent.
Alle reacties Link kopieren
JustMeDaan schreef:
16-11-2018 20:24
Zou toch een testje doen. Misschien was die bloeding van 31 okt helemaal geen menstruatie. Vanaf 12 okt meteen een nette cyclus is 9-11 en dan zouden idd vanaf 10-11 de ovulatie testen positief kunnen zijn omdat je zwanger bent.
Dit inderdaad.
Is mij ook gebeurd: 'menstruatie' gehad en daarna voor het eerst eens ovulatietesten gebruikt. 8 dagen achter elkaar knalstrepen en er op dag 9 toch maar een zwangerschapstest tegenaan gegooid. En jawel, positief. Dus het zal een innestelingsbloeding of iets dergelijks geweest zijn.
Je moet niet alles geloven wat je denkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven