Uitgerekend augustus 2019

24-11-2018 16:27 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een fijn topic voor de zwangere onder ons uitgerekend augustus 2019.
Naam Leeftijd Uitgerekende datum leeftijd partner Hoeveelste zwangerschap Bijzonderheden
00suus00 30 2-8-19 35 2 PCOS/ clomid geslikt/geplande keizersnede
Haosi 31 5-8-19 1
val89 29 1-8–19 3 2 sterrenkindjes
ahij 33 1-8-19 38 2 PCOS/ 1 miskraam
zot83 35 7-8-19 40 6de zwangerschap,3de kindje Icsi+ECD/geplande keizersnede
00suus00 wijzigde dit bericht op 27-11-2018 09:49
Reden: Tabel
87.07% gewijzigd
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren mijn allereerste intactheidsecho gehad. Alleen was er nog niet heel veel te zien ook niet op een inwendige echo. Ze dacht dat het nog te vroeg was en niet dat er iets niet goed zou zijn. Daarom heb ik de 18e een nieuwe afspraak en moeten we nog even afwachten. Dit kon ook heel goed aangezien ik een hele onregelmatige cyclus had. Dus het is nog even spannend, ze kon al wel een vruchtzakje en dooierzakje zien, maar nog geen vruchtje. Voor mij dus nog even nagelbijten.
GoodmorningSunshine schreef:
05-12-2018 12:01
Wat leuk dat sommigen al een echo afspraak hebben staan! Hoe veel weken zijn jullie dan? Is het dat meteen de termijnecho?
Ik probeer een afspraak te maken, maar dat wil nog niet echt lukken. Kan niet wachten op een goede echo!

Misschien is het handig om degenen die hier niet meer gaan schrijven omdat ze alleen op fb schrijven uit de tabel halen en degenen die hier wel willen blijven schrijven erin? Ik ga nl niet meeschrijven op fb
Ik heb met (denk ik) 8 weken een eerste echo. Volgens de VK om te kijken of er iets zit, op de goede plek zit en of het er 1 is. Met 12 weken dan de termijnecho.
Alle reacties Link kopieren
GoodmorningSunshine schreef:
05-12-2018 12:01
Wat leuk dat sommigen al een echo afspraak hebben staan! Hoe veel weken zijn jullie dan? Is het dat meteen de termijnecho?
Ik probeer een afspraak te maken, maar dat wil nog niet echt lukken. Kan niet wachten op een goede echo!

Misschien is het handig om degenen die hier niet meer gaan schrijven omdat ze alleen op fb schrijven uit de tabel halen en degenen die hier wel willen blijven schrijven erin? Ik ga nl niet meeschrijven op fb
Ik heb op de 17 de eerste echo, ik denk dat ik dan 7 weken ben. Dit is om te kijken of alles er goed uit ziet, paar weken later dan intakegesprek en volgende echo (termijnecho?).

Wat mij betreft een goed plan om dames die hier niet meer gaan schrijven uit de tabel te halen. Zelf blijf ik alleen hier schrijven. Voor de dames die hier niet meer (gaan) schrijven een goede zwangerschap gewenst!:)
Alle reacties Link kopieren
Dauwtrapper79 schreef:
05-12-2018 12:11
Ik heb gisteren mijn allereerste intactheidsecho gehad. Alleen was er nog niet heel veel te zien ook niet op een inwendige echo. Ze dacht dat het nog te vroeg was en niet dat er iets niet goed zou zijn. Daarom heb ik de 18e een nieuwe afspraak en moeten we nog even afwachten. Dit kon ook heel goed aangezien ik een hele onregelmatige cyclus had. Dus het is nog even spannend, ze kon al wel een vruchtzakje en dooierzakje zien, maar nog geen vruchtje. Voor mij dus nog even nagelbijten.
Komt vast goed! Hopelijk gaat de tijd snel:)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 27 december de 1e echo, ben dan 7 weken. Dat is om te zien of het op de juiste plek zit, of het er 1 is en of het hartje klopt.

Ik wil ook wel op Facebook meeschrijven maar kan de pagina niet vinden..
Ik wil hier graag blijven schrijven en niet op fb. Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Nog geen kwaaltjes hier gelukkig.. mijn buik begint al iets op te zetten, ook niet gek bij nr 3. 24 december de 1e echo, daarna gaan we naar mijn schoonouders om het te vertellen. Met kerst aan mijn ouders en de rest in het nieuwe jaar :-)
Alle reacties Link kopieren
Hi Dames! Ik probeer hier ook te blijven schrijven.

Lang wachten nog he, tot die eerste echo! Omdat ik eigenlijk geen kwaaltjes heb, blijf ik af en toe maar een testje doen voor de zekerheid. Ze lopen gelukkig nog steeds op, dus volgens mij gaat alles goed!

Wanneer gaan jullie het vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen kwaaltjes gelukkig. Gisteren dacht ik even om nog een test te doen maar ik heb er geen meer en speciaal een kopen is ook zoiets... Mijn temperatuur is gewoon hoog en evengoed is het nog te vroeg voor kwaaltjes dus dat helpt mij rustig te blijven:) Het zal wel goed zitten.

Vertellen... Op het werk heb ik het aan HR en nog iemand (niet mijn directe leidinggevende) moeten vertellen maar verder blijft het nog even tussen ons. Ik denk dat wij het, als het mogelijk is, pas met 12 weken gaan vertellen. Iig na de termijnecho.
Alle reacties Link kopieren
ook ik blijf hier mee schrijven, ben ook actief bij andere topics.
wat leuk dat je een groepje hebt die allemaal een beetje gelijk op lopen, en ook allemaal deze maand de eerste echo. ik moet wachten tot de 31e...duurt voor me gevoel zoooo lang!
een aantal mensen weten het al wel. het is me 4e en eigenlijk is het al niet meer te verbergen. heb me broeken al in moeten ruilen voor leggings en jurkjes haha.
Hi Leentje88,

Haha echt, nu al? :-) Het is mijn 3e, ik ben ook bang dat er straks niets meer te verrassen valt.
Alle reacties Link kopieren
@toet1984 ja echt haha. ik weeg van mezelf ook maar 51 kilo dus ook dan zie je het sneller natuurlijk. het gaat echt sneller als je al kinderen heb gekregen. maar kan het ook voelen, echt al last van me banden ook.
alles gaat deze zwangerschap sneller. vorige keren had ik op de dag dat ik over tijd was nog maar een licht positieve test. nu had ik 4 dagen vantevoren al aardige knallers. ook had ik al zeker een week ervoor hele zere borsten, alsof ik stuwing had.
mijn moeder zei zelfs het is er toch wel maar 1 he hahaha

hoe oud zijn jouw kinderen nu? en hebben ze er al iets van mee gekregen of weet je het nog goed geheim te houden :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas in de 2e week van januari een echo...

Wij gaan het na de eerste echo of na 12wkn vertellen
Alle reacties Link kopieren
Ha dames, sorry voor de radiostilte. Ik ga niet mee op Facebook schrijven, komt me te vaak slecht in het nieuws de laatste tijd. Misschien kunnen we een nieuw topic openen met een algemene inlog zodat iedereen de tabel kan bijwerken?

Hoe gaat het met iedereen? Fijn om te horen dat ik niet de enige ben waarvan de buik al flink begint te groeien. Ik ben morgen pas 6 weken maar die buik is denk ik met kerst niet meer te verbergen :$
leentje88 schreef:
06-12-2018 19:16
@toet1984 ja echt haha. ik weeg van mezelf ook maar 51 kilo dus ook dan zie je het sneller natuurlijk. het gaat echt sneller als je al kinderen heb gekregen. maar kan het ook voelen, echt al last van me banden ook.
alles gaat deze zwangerschap sneller. vorige keren had ik op de dag dat ik over tijd was nog maar een licht positieve test. nu had ik 4 dagen vantevoren al aardige knallers. ook had ik al zeker een week ervoor hele zere borsten, alsof ik stuwing had.
mijn moeder zei zelfs het is er toch wel maar 1 he hahaha

hoe oud zijn jouw kinderen nu? en hebben ze er al iets van mee gekregen of weet je het nog goed geheim te houden :-D
Haha ik dacht hetzelfde als je moeder.....
Ik krijg aan het einde van de dag ook een buik. Had vandaag een jurkje aan waarvan ik dacht: die kan ik beter tot na het vertellen mee wachten hierna, had het idee dat iedereen naar Mn buik keek!

Verder idd bandenpijn en zere borsten. Ook zijn mijn benen enorm moe.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik wil ook graag meeschrijven als dit kan.

Ik heb met sinterklaas avond een positieve test gehad digitale van clear blue.

Ik ben 31 jaar en mijn man 32.
Na 1.5 jaar 7 oud en 3 icsi pogingen is het dan ei dalijk in onze laatste icsi poging gelukt. Er werden en toen 2 embryo's terug geplaatst dus nog even spannend of het er 1 of 2 zijn.

Ik heb op 27 dec eerste echo. Ben dan 7 weken en 2 dagen. Dit is mijn tweede zwangerschap.
En ik ben uitgerekend op 13-8-2018.

Ik ben zo blij dat ik op een hele dikke roze wolk zit.

Iedereen die hier mee schrijft ook proficiat.
Alle reacties Link kopieren
@Bloemetje2018 Gefeliciteerd! Ik heb ook op 27 december mijn eerste echo. Nog zo ver weg, ik kan niet wachten tot het zover is.... Fijn dat je al op de roze wolk zit!

Ik maak me vast te snel zorgen maar ik leg alles onder een vergrootglas en zoek het liefst overal de bevestiging in dat ik echt zwanger ben..

Wat betreft kwaaltjes heb ik nu zo'n 2 dagen gevoelige borsten en voor de rest wat rommelende darmen. Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger.

Ik ga ook niet mee schrijven op Facebook maar zou het wel leuk vinden om elkaar hier op de hoogte te houden!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Bloemetje2018! Geweldig dat het gelukt is! Spannend inderdaad of het er misschien 2 zijn.

Pinda1511 - Ik denk dat ik ook 5 weken en 5 dagen ben maar of het klopt.. Nou ja zoiets zal het wel zijn.

Kan niet wachten tot de 1e echo! Ik ben verder echt verrassend rustig maar daar heb ik echt heel veel zin in. Ik ga het mijn familie morgen vertellen omdat ik hun maar een paar keer per jaar zie en toevallig nu komend weekend weer. De rest hoort het pas ergens in januari.
Alle reacties Link kopieren
@Bloemetje2018 Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat jij op een hele dikke roze wolk zit! Een heeeel lang verwachte zwangerschap!

Ik heb momenteel een ontzettende keelonsteking, geen idee of dat iets met de zwangerschap te maken heeft, maar het is niet fijn..

Verder wel het eerste echte kwaaltje te pakken vanmorgen: mijn tepels zijn vannacht ineens 2 keer zo groot geworden! o_o o_o Verder zijn mijn borsten nog wel hun normale maat, dus het is een beetje een gek gezicht haha!

Nog 3 weken tot de eerste echo, kan niet wachten!
leentje88 schreef:
06-12-2018 19:16
@toet1984 ja echt haha. ik weeg van mezelf ook maar 51 kilo dus ook dan zie je het sneller natuurlijk. het gaat echt sneller als je al kinderen heb gekregen. maar kan het ook voelen, echt al last van me banden ook.
alles gaat deze zwangerschap sneller. vorige keren had ik op de dag dat ik over tijd was nog maar een licht positieve test. nu had ik 4 dagen vantevoren al aardige knallers. ook had ik al zeker een week ervoor hele zere borsten, alsof ik stuwing had.
mijn moeder zei zelfs het is er toch wel maar 1 he hahaha

hoe oud zijn jouw kinderen nu? en hebben ze er al iets van mee gekregen of weet je het nog goed geheim te houden :-D
Haha, benieuwd of het er inderdaad meer zijn! Ik weeg ook maar 54 kg, bij mij zie je ook al een lichte bolling. Ik was de eerste 6 maanden heel druk met temperaturen en testen, deze maand helemaal niet. Drie dagen overtijd, toch maar 's testen. Mijn vriend vroeg of hij mee moest naar de badkamer om de uitslag te bekijken. Ik riep vanuit de badkamer: Oh kom 'S kijken!! Ik geloofde het helemaal niet.
Mijn twee meiden zijn 9 en 12 haar uit een eerdere relatie. Ze weten nog van niets.
We hebben 24 december de eerste echo en gaan daarna direct door naar mijn schoonouders. Tweede Kerstdag vertellen we het aan mijn ouders en na Oud & Nieuw aan de kinderen en de rest van de familie.
Mijn schoonmoeder wordt voor het eerst oma :-)
Alle reacties Link kopieren
@wakeupje ik hoop toch wel dat het er maar 1 is haha pff stel je voor dat je ineens van 3 naar 5 kinderen gaat o_o
maar jij hebt dus ook bandenpijn? ik ook voel het best heftig terwijl het allemaal nog zo klein en pril is. maar er gebeurt schijnbaar van alles.

@toet1984 dus jij hebt ook al grote kinderen net als ik. is wel leuk hoor die krijgen het helemaal mee. en zijn natuurlijk al aardig zelfstandig dat scheelt ook weer.
je hoort inderdaad vaak dat als je er heel erg mee bezig bent het dan niet lukt en op het moment dat je het een beetje los laat het dan juist wel ineens lukt.
dit was bij ons ronde nr 3 en vlak na de eisprong wist ik het gewoon. maar zoals ik hierboven al schreef bij mij kwamen de symptomen al zo snel opzetten en ook heel heftig dat het haast niet anders kon. op de 1 of andere manier maakte ik al heel snel hcg aan en veel ook schijnbaar haha.
wat leuk zeg voor je schoonmoeder die zal wel door het dolle heen zijn als ze hoort voor het eerst oma te worden. ben erg benieuwd naar haar reactie!

@bloemetje2018 dan zijn wij echt exact even ver. ik heb op 31 december mijn eerste echo,ben dan 7 weken en 6 dagen. jij bent de 27e 7 weken en 2 dagen dus klopt echt precies haha. en ik ben ook uitgerekend op 13-08-2019 leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen,
Ik ben nieuw hier. Afgelopen vrijdag de eerste licht positieve test in handen gehad. Erg ongeloofwaardig nog.
In juli na 19 jaar gestopt met de pil, gelijk een regelmatige cyclus. (nooit verwacht zo snel, ik ben nu 36 jaar, mijn vriend 39)
Dus nu een spannende tijd. Vanmorgen nog een test gedaan en die is nog duidelijker.
@leentje88 aan de ene kant lekker dat ze al zo zelfstandig zijn, maar ik kijk soms wel even op tegen het weer terug in de luiers gaan. Heb jij dat ook?
Ik zal jullie laten weten hoe mijn schoonmoeder reageert. Ze weet wel dat we aan kinderen willen beginnen, maar ik denk niet dat ze het nu al verwacht.

@Lautje8236 gefeliciteerd! Super dat je cyclus direct goed was.
Goedenavond dames,

Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit me graag aan 😄 na een jaar met een missed abortion in april/mei en een miskraam in
november hoop ik dat drie keer scheepsrecht is en ik rond 17-8 een gezonde baby op de wereld mag zetten 😁 ik ben 29, man 35, 2e kindje; 4e zwangerschap.

Ik vind het reuzespannend; dagen voor NOD positief getest dus nog wel wat vroeg, maar voor nu voel ik me zwanger dus daar gaan we maar van uit! Bekkenpijn, glanzende nagels, gekke smaak in mond, veel afscheiding en veel last van eczeem; lichte misselijkheid af en toe dus volgens mij heb ik jackpot 😅 leuk om met anderen te delen! Zou iemand mij in de tabel willen zetten? Ik zit altijd op telefoon.. wat goed dat jullie allemaal al een echo hebben gepland!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd KoekoekK en Lautje8236!
Volgens mij schrijft de topicstarter niet meer mee en kan de tabel niet worden aangepast helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven