Uitgerekend augustus 2019

24-11-2018 16:27 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een fijn topic voor de zwangere onder ons uitgerekend augustus 2019.
Naam Leeftijd Uitgerekende datum leeftijd partner Hoeveelste zwangerschap Bijzonderheden
00suus00 30 2-8-19 35 2 PCOS/ clomid geslikt/geplande keizersnede
Haosi 31 5-8-19 1
val89 29 1-8–19 3 2 sterrenkindjes
ahij 33 1-8-19 38 2 PCOS/ 1 miskraam
zot83 35 7-8-19 40 6de zwangerschap,3de kindje Icsi+ECD/geplande keizersnede
00suus00 wijzigde dit bericht op 27-11-2018 09:49
Reden: Tabel
87.07% gewijzigd
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
@koekoek gefeliciteerd, ik duim met je mee dat het dit keer goed gaat.
Je hebt al best wat symptomen dan. Ik nog amper, ik heb vorige week alleen een kilo gehakt weggegooid omdat het stonk, mijn neus werkt 10x sterker. En mijn hormonen ook, vriend was gister een half uur te laat thuis, direct janken he? Zo erg!
Alle nieuwe schrijfsters: gefeliciteerd!

Leentje: idd gebeurd er meer in ons lichaam! Zo bijzonder dat alles direct in gang gezet wordt.

Toet: hier een dochter van 4, ik kijk ook een beetje op tegen de nieuwe luiertijd op maar ben ook blij dat dochter zal een stukje zelfstandiger is dan dat ze 2 zou zijn.

Pinda: hier vallen de kwaaltjes ook mee. Zere borsten alleen als ik er op druk, darmen rommelen idd iets en zetten s avonds wat op.
Bandenpijn af en toe.
Ben nu 5,5 week en zou ook graag bevestiging willen!
Zat al te denken, als ik nu over een week digitale test van CB doe en die geeft 3+ aan (=5+ weken zwanger) dan is dat toch een bevestiging? Maar als de hormonen stoppen met denken, denk ik nog 2,5 week wachten en je hebt de echo.

Tabel: we kunnen ook een nieuw topic starten (algemeen account) waar we een tabel in zetten en iedereen zelf kan bijwerken.
Alle reacties Link kopieren
@toet1984 ja dat herken ik inderdaad ook.weer de luiers in en ook de nachtvoedingen weer etc. maar aan de andere kant ik mis het ook wel weer dat mijn kinderen niet meer zo klein zijn. maar het houdt toch wel een keer op kan niet iedere keer als ze groot zijn weer opnieuw zwanger raken hahaha. het is gewoon dubbel allemaal.

@koekkoek gefeliciteerd!! hoop voor je dat het dit keer helemaal goed gaat!!

@lautje8236 jij ook gefeliciteerd! spannend he? geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik mag mij denk ik aansluiten bij dit forum.
Ik heb aankomende dinsdag mijn nod alleen mijn lichaam gaf toch allerlei tekenen die ik nog herken van bijna elf jaar geleden.
Gisteren een test gedaan en ja hoor,duidelijk positief.
Ik ben dus nu volgens mijn berekening 3 weken en 6 dagen.
Ik moet je wel zeggen dat ik het allemaal heel spannend vind.
Dit had ik bij mijn eerste natuurlijk ook maar niet zo erg als dat ik het nu heb.


Groetjes linniej
Alle reacties Link kopieren
@WakeUpje; ik denk inderdaad wel dat een 3+ test een beetje bevestiging geeft maar of het 100% betrouwbaar is weet ik ook niet helemaal. Heb jij je eerste echo al gepland staan? We lopen echt gelijk op zo denk ik hihi.... Mijn eerste afspraak staat gepland op 27 december, nog 17 dagen!
Alle reacties Link kopieren
@WakeUpje - vind het geen slecht idee om een topic te starten waar wij ook de tabel kunnen aanpassen.

@Linniej1984 gefeliciteerd!

Precies over een week zit ik nu bij de vk, spannend!:)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

@linniej welkom hier en gefeliciteerd.

Haoshi spannend zeg de eerste echo.over een week dat is al snel.

@Leentje. De luier tijd went vast geel snel weer.

Onze dochter zit nog in de luiers word einde van het jaar 2.

En slapen loze nachten dat heb ik.nu ook al door het hele plassen...
Hebben jullie daar ook last van?

Zelf dat ik 2 broeken al straks vind zitten. Dat ze net dicht passen zeg maar. Ik moet nog 15 dagen wachten. Spannend.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen die er nieuw bij is gekomen: gefeliciteerd!

Hoe is het met iedereen?
Ik heb nog helemaal nergens last van! Alleen wat vermoeider dan normaal, maar had net zo goed een winterdip kunnen zijn. Dus daar geniet ik maar van zolang het nog kan. Ook geen last van strakke broeken... ik heb wel alvast mijn zwangerschapskleding uit de kruipzolder gehaald voor ik het nodig heb en niet zo goed meer kan kruipen! Haha!
Alle reacties Link kopieren
@goodmorningsunshine - hier gaat alles goed. Nergens last van. Een paar dagen moest ik wel wat vaker eten, werd anders een beetje duizelig; nu is dat weer weg en is het eerder andersom.
Ben benieuwd wanneer ik zwangerschapskledig nodig zal hebben. Zal nog even duren!:D
haoshi wijzigde dit bericht op 14-12-2018 09:16
0.37% gewijzigd
Fijn he? Nog nergens last van hebben :-). Alleen een licht hollend buikje en meer trek. Ik moet echt ontbijten, anders ga ik van mijn stokje.
Gister al de uitzetlijst bekeken haha. Het begint nu te leven in mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
gaat het met iedereen nog goed?
Yep, as maandag 1e echo. Zo nu en dan krampen en een opgeblazen gevoel, mijn borsten zijn erg gevoelig. That's it! En met jou?
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal.
Ik ben hier nieuw, qua meeschrijven dan, want ik lees al jaren mee op het forum. Ik ben 38 jaar, heb 2 kinderen en mijn vriend is 37 jaar. Afgelopen zaterdag had ik een positieve test in handen! Wij proberen al jaren om zwanger te worden, ben in 2014 met de pil gestopt maar het was gewoon nooit raak.
Ik moet er wel even bij vermelden dat de relatie een crisisjaar heeft overleefd in de tussentijd. Nu het weer een half jaar goed gaat is het opeens bingo!😁
Ik ben nu 6 weken, uitgerekende datum staat op 10 augustus 2019, morgen 1e afspraak verloskundige en dan maken we ook een afspraak voor de echo.
Ik heb pijnlijke borsten, ben iets meer moe dan anders en soms s' ochtends wat misselijk, maar geen extreme klachten.
Het leek me leuk om nu met jullie mee te schrijven, niemand weet het verder nog in onze omgeving, behalve mijn schoonmoeder. Hoe de tabel werkt kijk ik later even naar!
Ik hoop op een gezellige tijd samen met jullie hier!
Voor nu een fijne dag allemaal!!
groetjes
Alle reacties Link kopieren
oja, en voor iedereen natuurlijk ;

gefeliciteerd❣

Dat we maar een mooie tijd tegemoet gaan!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hebt er lang op moeten wachten, wat fijn dat het nu is gelukt!
Alle reacties Link kopieren
@toet om maar met de deur in huis te vallen,kut!! hele dag door kots misselijk, mn borsten doen zn zeer dat ik er soms gewoon naar van word. ze groeien ook wel erg hard niet normaal gewoon. en inderdaad die krampen die jij beschrijft heb ik ook.
wat spannend zeg dat je maandag je eerste echo krijgt! hoever ben je dan? laat je even weten of alles goed was? ben erg benieuwd! ik moet nog 11 dagen wachten pff duurt voor me gevoel nog zo lang haha.

@justagirly gefeliciteerd en welkom! wat fijn dat het na zoveel jaar toch is gelukt! geniet er maar lekker van!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!
Het was ook wel raar om te merken dat ik deze keer zolang onbeschermde sex kon hebben zonder zwanger te raken, want bij de vorige 2 was het meteen raak. Ik begon al haast te denken dat het niet meer lukken zou, ook ivm mijn leeftijd (38).

Ik heb sinds gisteravond laat vervelende kramp in mijn onderbuik, het mag van mij nu wel weer weggaan!!
Het zit me niet lekker, ik maak me er zorgen erover, ben bang dat het alsnog mis gaat......
Ik mag straks naar de verloskundige met mijn vriend, hoop op goed nieuws!
En intussen hoop ik dat die rotkramp gauw overgaat....

Fijne dag allemaal!
justagirly wijzigde dit bericht op 21-12-2018 06:34
Reden: typefoutje
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
justagirly wijzigde dit bericht op 21-12-2018 06:36
Reden: typefoutje
98.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Justagirly!

Maandag 1e echo gehad en het hartje klopt:) Zo bijzonder om te zien en te horen!
Verder voel ik mij wel prima, moet alleen snel ontbijten nadat ik wakker ben geworden, anders voel ik me snel misselijk en duizelig. Begin januari intake bij de vk en volgende echo.
Alle reacties Link kopieren
Het is nog heel pril maar wil graag ook meeschrijven als het kan ! Heb vandaag 2 positieve testen gehad en volgens de berekening zou mijn uitgerekende datum 31 augustus zijn, nog net een augustus baby dus !

Ben 30 jaar en mijn verloofde is 23, ik ben zwanger van de eerste , het was gelijk in de eerste ronde raak :-o althans niet eens echt de eerste ronde want heb na mijn onttrekkingsbloeding geen ongesteldheid meer gehad. Heb 10 jaar geleden in mijn vorige relatie wel een miskraam gehad (was toen ongepland zwanger). Ben nog wel voorzichtig in het blij zijn maar ik heb er dit keer een heel goed gevoel over. :yes:
Alle reacties Link kopieren
oooow dames. ik heb vandaag een controle tussendoor gehad omdat ik erg last van mijn buik had. en aangezien mijn vorige zwangerschappen ook niet altijd makkelijk waren mocht ik met een uurtje langs komen. wat blijkt, ik ben in verwachting van een tweeling!! 2 mooie kloppende hartjes gezien,wauw!
Alle reacties Link kopieren
leentje88 schreef:
21-12-2018 16:36
oooow dames. ik heb vandaag een controle tussendoor gehad omdat ik erg last van mijn buik had. en aangezien mijn vorige zwangerschappen ook niet altijd makkelijk waren mocht ik met een uurtje langs komen. wat blijkt, ik ben in verwachting van een tweeling!! 2 mooie kloppende hartjes gezien,wauw!
WOW !!! :hyper: wat gaaf leentje88 ! wat ontzettend gaaf, was je in shock?
leentje88 schreef:
20-12-2018 20:58
@toet om maar met de deur in huis te vallen,kut!! hele dag door kots misselijk, mn borsten doen zn zeer dat ik er soms gewoon naar van word. ze groeien ook wel erg hard niet normaal gewoon. en inderdaad die krampen die jij beschrijft heb ik ook.
wat spannend zeg dat je maandag je eerste echo krijgt! hoever ben je dan? laat je even weten of alles goed was? ben erg benieuwd! ik moet nog 11 dagen wachten pff duurt voor me gevoel nog zo lang haha.

@justagirly gefeliciteerd en welkom! wat fijn dat het na zoveel jaar toch is gelukt! geniet er maar lekker van!
Aah @leentje88, een tweeling! Dat verklaart de misselijkheid! Gefeliciteerd!! Ik laat weten hoe het maandag gaat, zo spannend. We gaan eerst naar een hotel met sauna en daarna door naar de echo :-)
Gefeliciteerd @diamantje123! Da's vlot! Hoe voel je je?
Alle reacties Link kopieren
@diamantje of ik in shock was tja ja en nee eigenlijk. door de vroege positieve testen en de kwaaltjes die zo extreem zijn hebben mijn man en ik al wel vaker tegen elkaar gezegd dat het er misschien wel 2 zouden kunnen zijn. mijn man hield er eigenlijk ook maar niet over op. dus ergens kwam het niet helemaal als een verrassing maar toch toen de vk het zei dacht ik alsnog wel neeee dat kan niet echt zo zijn haha. ik dacht echt het is wel heel toevallig als het ook daadwerkelijk zo is. maar ja hoor daar zag je 2 vruchtzakjes 2 hele kleine babytjes en 2 hartjes. ik vind het echt zooo bijzonder en het enigste wat ik nu kan denken is oke als ze het allebei maar goed doen en allebei gezond ter wereld komen. ik vind het stiekem ook wel gaaf hoor haha!

@toet ja inderdaad alles valt wel op zijn plek nu. het komt bij ons beide niet in de familie voor dus het is echt toeval.
ow wat lekker zeg hotel en sauna!!doe je goed!! laat inderdaad maar even weten hoe het is gegaan,leuk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven