Uitgerekend augustus 2019

24-11-2018 16:27 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een fijn topic voor de zwangere onder ons uitgerekend augustus 2019.
Naam Leeftijd Uitgerekende datum leeftijd partner Hoeveelste zwangerschap Bijzonderheden
00suus00 30 2-8-19 35 2 PCOS/ clomid geslikt/geplande keizersnede
Haosi 31 5-8-19 1
val89 29 1-8–19 3 2 sterrenkindjes
ahij 33 1-8-19 38 2 PCOS/ 1 miskraam
zot83 35 7-8-19 40 6de zwangerschap,3de kindje Icsi+ECD/geplande keizersnede
00suus00 wijzigde dit bericht op 27-11-2018 09:49
Reden: Tabel
87.07% gewijzigd
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Toet1984 het idee dat er een kleintje aankomt begint langzaam aan te bezinken maar ben nog steeds best wel aan t wennen aan t idee ! Merk ook dat ik erg onzeker nog ben en angst dat t misgaat. Heb vlagen van menstruatieachtige krampen/ zeurende pijn maar geen bloedverlies gelukkig. Ook emotioneel had vanochtend weer ineens een huilbui haha de hormonen gieren door mn lijf! En verder echt wel heel erg moe! Heb gelukkig vakantie en ik gun mezelf rond 3en gewoon een lekker slaapje anders heb ik echt geen leuke avond. Ook saai voor mn vriend dit maar ja is even niet anders :) hij houdt wel superveel rekening nu al met mij dus dat is fijn.
Ik ga morgen bellen om een afspraak te maken met vk. Jij hebt morgen echo he ? Hoeveel weken ben je dan? Ik wil eigenlijk wel eerder echo ivm eerdere miskraam. Hoewel dat natuurlijk geen zekerheden biedt.
Alle reacties Link kopieren
Naam: Suzanne
Leeftijd: 29
UD 8-8-2019
2e kindje
Bijzonderheden - GB gehad

Hoi allemaal!

Ik schrijf graag mee en word graag aangemeld bij de geheime fb groep. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook via viva zo'n groep en het is onzettend leuk om nog steeds van ze te horen.

Pff iedereen heeft zo wel zn rugzakje he? Ook ik heb een bijzonder verhaal want mij is afgeraden zwanger te worden het eerste jaar na mijn operatie. Ik heb in maart namelijk een gastric baypass gehad omdat ik flink overgewicht had. Omdat ik nog steeds kan afvallen is dit niet bevoordelijk voor de kleine in mn buik. Ik ga mn best doen om gezond op gewicht te blijven. Als ik het begin van deze zwangerschap vergelijk met mn eerste begint het al heel anders. Ik voel me helemaal uitgeput en rot, daarnaast gaat de gezondheid van je kleine door mn hoofd, kortom nog niet op een roze wolk.

Afgelopen weekend echo gehad en het hartje zien kloppen dus dat gaat goed. Verder las ik hier wat over vroeg geboortes en miskramen waar ik meer kans op maak. Lijkt me echt verschrikkelijk!

Het bekend maken zal in februari zijn denk ik. Mn vriend en ik zijn sinds begin dit jaar samen. Geen zin om vroeg alle oordelen over ons heen te krijgen.

Ik ga weer even verder lezen, was pas bij pagina 3 maar wou me graag snel voorstellen want dit word vast een leuke groep. groetjes Suzanne.
Hai Suzanne, gefeliciteerd!
Ik heb vandaag mijn 1e echo gehad; een kloppend hartje, 8 weken zwanger :-). Daarna direct door naar mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder begon direct te huilen van blijdschap. Mijn schoonvader vond het ook geweldig. Gezellig nagetafeld.
Ik moet van de gyn wel dagelijks antistolling spuiten ivm een genetische afwijking, maar dat wist ik nog van de vorige keer. Wel vervelend weer, de 1e spuit weer zetten. Nog nieuws van de anderen?
Alle reacties Link kopieren
Ik wens iedereen een heel mooi 2019!
Hier gaat alles prima, wij mogen 3 januari voor de 1e echo, en we kunnen niet wachten!!
We willen het ook zo graag aan onze 2 dochters vertellen, maar we wachten sowieso tot 10 weken. En ik vind het geweldig om te merken hoe verliefd mijn vriend op me is, hij is zorgzaam zo trots en lief!!
We kunnen ook niet van elkaar afblijven, ondanks mijn vermoeidheid hebben we zo'n gelukkig gevoel samen door ons geheimpje!!
Ik heb helemaal geen kramp meer gehad gelukkig, en soms vraag ik me gewoon af of het wel echt zo is, maar dan knijp ik even in mijn borsten en weet ik het wel weer hahaha!
En inderdaad die misselijkheid bij vlagen herken ik ook, maar gaat hartstikke goed verder met me, ben er nog steeds zo erg blij mee! Fijne nieuwjaarsdag allemaal!
Gelukkig Nieuwjaar!
Haha, dat heb ik ook :-) , even aan mijn borsten voelen en dan weet ik het weer. Ze staan nu al op exploderen.
Laat je even weten hoe de 1e echo ging en hoe je dochters reageerden?
Alle reacties Link kopieren
toet1984, ja, tuurlijk laat ik dan iets weten!!

Ik bedacht me later nog dat ik ook echt wel vreetbuien heb, dat is uitzonderlijk voor mij! Grappig!!
En ben ook wel stukkie emotioneler , ik stroom over van liefde 🤗 terwijl ik normaal wat "harder" ben, nu voel ik me gewoon zó gelukkig dat het ons toch nog gegund is, ik krijg hierdoor ook sterker en sneller het vertrouwen terug in onze relatie, tenslotte is de crisis periode tussen ons nog helemaal niet zo enorm lang achter de rug en is de timing daarom misschien te vroeg in de ogen van onze omgeving.
Soms ben ik wel een beetje bang hoe mensen erop gaan reageren straks hierdoor, aan de andere kant, niemand weet, hoe lang wij al aan het proberen waren.... Niemand kan/mag/ hoeft natuurlijk te oordelen over ons, onze liefde en hoe alles zit, maar ik denk dat het me toch wel verdriet doet als mensen ipv gewoon blij zijn, hun twijfels erover gaan uitspreken, zoals mijn vader waarschijnlijk gaat doen.


Wij denken er over na hoe we het onze dochters zullen gaan vertellen, in de vorm van een kadootje/ t-shirt ofzo.

Wat betreft die borsten, ja, ze groeien, maar op exploderen staan ze bij mij vooral als de baby er is, die 1e week, verschrikkelijk, kan er nu al tegenop zien.
Ze zaten bij de vorige 2 toen letterlijk onder mijn oksels en wat een pijn deden ze dan ook, stuwing is dat geloof ik, nou die mogen ze houden deze keer hahaha, die cup extra wil IK daarentegen wel graag houden, helaas blijft dat niet zitten en worden ze na nogmaals borstvoeding geven waarschijnlijk alleen maar weer slapper, 😢

Ach, ik weet waarvoor ik het doe...

En Leentje88, gefeliciteerd met je twins!!
wauw man, ongelooflijk!!
Prachtig tegelijk, heel veel sterkte met je kwaaltjes, tellen die ook voor 2?!

ik hoop dat het een beetje mee valt !!!
Alle reacties Link kopieren
00suus00 schreef:
24-11-2018 16:27
Een fijn topic voor de zwangere onder ons uitgerekend augustus 2019.
Naam Justagirly Leeftijd 38 Uitgerekende datum 10-08-2019 leeftijd partner Hoeveelste zwangerschap Bijzonderheden
00suus00 30 2-8-19 35 2 PCOS/ clomid geslikt/geplande keizersnede
Haosi 31 5-8-19 1
val89 29 1-8–19 3 2 sterrenkindjes
ahij 33 1-8-19 38 2 PCOS/ 1 miskraam
zot83 35 7-8-19 40 6de zwangerschap,3de kindje Icsi+ECD/geplande keizersnede
Alle reacties Link kopieren
ik probeerde mezelf in de tabel te zetten, volgens mij heb ik nu de hele tabel verprutst, help!!

Sorry!
Kan iemand de tabel weer goed maken en mij erbij zetten?
Ik weet dus duidelijk niet hoe het moet, oeps!

Leeftijd mij=38
partner =37
3e kindje
UD 10-08-2019, al kan die morgen ma de echo nog veranderen
Alle reacties Link kopieren
Dames ik schrijf hier niet meer mee. Er is een andere actieve topic voor augustus geopend jullie kunnen daar ook in meeschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Echo was super, hartje klopte heerlijk, ben erg blij.
Wat gaat de rest hier doen, ook over naar dat andere topic?
Alle reacties Link kopieren
......?
Alle reacties Link kopieren
zwanger/uitgerekend-in-augustus-2019-me ... #p29389355

Dit is het actieve topic
Alle reacties Link kopieren
diamantje123, dank je wel, ik lees vooral veel mee hier op het forum, misschien dat ik zin heb om mezelf binnenkort voor te stellen in het andere topic.
Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven