Zwanger worden vanaf augustus - deel 2

25-11-2018 14:36 1438 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder. :)

Bij deze een link naar het oude topic: zwanger/zwanger-worden-vanaf-augustus/l ... start=1480

Tabel is gesloten!
Naam: Leeftijd: Ronde: NOD/UD: Bijzonderheden:
Gracey30 33/33 :cheer2: 03-05 Niek is geboren!
Fiona2018 31/35 :cheer2: 11-06 Dochter is geboren!
Mo_niekk 25/35 :cheer2: 24-07 Dochter is geboren!
Lotus85 33/40 :cheer2: 15-09 Dochter is geboren!
Monkey123 29/33 :cheer2: 23-09 Zoon is geboren!
Pavo07 28/33 :cheer2: 23-10 Dochter is geboren!
LBtwee 29/44 :cheer2: 26-12 1e kind
Luna-87 31/34 :cheer2: 18-12 dochter is geboren!
Tinkeltje33 34/37 :cheer2: 25-01 2e kind
tinkeltje33 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 19:30
45.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zodan!! Niks dunne streep die is hartstikke duidelijk!! Ik ga je heel voorzichtig feliciteren!!! Nu hopen dat die blijft plakken :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Zoo joepie! Ik zie idd 2 streepjes!
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is een duidelijke streep hoor Leentje, gefeliciteerd!!! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
dank jullie wel!! in het echt is tie nog duidelijker en ook echt roze maar kreeg dat niet helemaal mooi op de foto. inmiddels heb ik er een tweede test tegen aan gegooid van een ander merk en ook die is positief! nu hopen inderdaad dat het een plakkertje is. het kon voor me gevoel ook haast niet anders, heb weleens pijnlijke borsten gehad als ik ongesteld moest worden maar absoluut niet zo erg. merkte sinds een dag of 3 ook echt dat ze voller zijn en een donkere rand om me tepels heen. nog wel meer dingetjes waarvan ik dacht okee dit is wel een teken maar wilde toen nog niet te voorbarig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nou heel duidelijk hoor! Gefeliciteerd :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Jeeee leentje!! Van harte gefeliciteerd! Je komt in de groep en meteen zwanger. Wij hebben een goede invloed haha. Super leuk zeg

Moniek wat fijn dat het beter gaat. Snap dat je er wel onzeker van wordt. Maar als die kleine nog is blijven zitten nadat dit er uit is gekomen dan is het vast een blijvertje!

Lbtwee al getest?? Ben zo benieuwd

Tinkeltje wat goed dat je contact hebt gemaakt met de psycholoog. Hopelijk brengt het je meer rust en wat handvaten om met je verdriet om te gaan.

Pavo hé shit snap dat je daar een heel vervelend gevoel aan hebt over gehouden. Ik heb een beetje hetzelfde. Tijdens de echo zei ze dat het hartje prima klopte en ik vond het traag. Zij zei dat 't prima was maar 2 dagen later begon 't bloedverlies. Toch het gevoel dat ze dan niet echt wist wat ze aan het doen was.
Hoe is het nu met bloeden? Is het al een heel eind voorbij? Ik hoop voor je dat snel alles achter de rug is en jullie snel een plakker hebben. Zo ontzettend onzeker dit allemaal

Wat super fijn van je uitstrijkje fiona!

Ik lig op dit moment met m'n benen omhoog. Geen ovulatietesten geeft me wel wat meer rust maar loslaten gaat toch niet. Achja veel werken de komende weken gelukkig. Geeft wat afleiding

Lotus wat fijn voor je vriend dat je nu wel wil haha. Lijkt me moeilijk voor hem als hij de gedachte had dat je helemaal geen kinderen zou willen. Ongeduldig wordt je er van als je dan toch iets graag wilt hé
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk streep hoor Leentje!

Monkey: het is denk ik ook lastig om los te laten. Ik focus me ook maar zo veel mogelijk om andere dingen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is het allerbeste tinkeltje
Al merk ik ook dat het eigenlijk wel heel de dag door mijn hoofd spookt.
Alle reacties Link kopieren
Tja loslaten.. ging de eerste 2 rondes best goed. Toen miskraam, daarna ging loslaten een stuk lastiger. Je wilt het dan zo graag als je er even aan 'geroken hebt. Ik hoop straks weer wat relaxter te zijn, maar ik wil wel ovulatietesten gebruiken. In ieder geval na deze miskraam.

Morgenvroeg idd echo. Ben benieuwd, bloed nog behoorlijk.
Alle reacties Link kopieren
super lieve reacties! dank jullie wel! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Precies zoals je zegt pavo. Als je er al aan hebt mogen ruiken dan is 't zo ontzettend lastig om het los te laten. Dat merk ik ook echt. Had liever gehad dat ik dan maar een paar maanden langer moest wachten en zonder miskramen. Maarja je hebt het niet voor het kiezen.
Ik hoop voor je dat je baarmoeder schoon is pavo. Succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Pavo heel veel succes morgen!! Enne gewoon vertellen hoe je je voelt he!!!
Alle reacties Link kopieren
Het is nog niet schoon helaas.. maar het is alleen nog dik baarmoederslijmvlies wat te zien is. Aangezien ik nog best wat bloedverlies heb, is de kans groot dat het er toch allemaal uit komt. Ik heb ook even mijn verhaal gedaan over vorige week. Ze ging het toch even met de betreffende echoscopiste bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Ah wat vervelend Pavo. Krijg je nu binnenkort weer een controle of alles weg is, of moet je het zelf aankijken? Goed dat je het hebt aangegeven over de echoscopiste, hopelijk maakt dat haar wat bewuster.

Hier de uitslag van de NIPT al binnen: alles was goed gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
pavo wat vervelend! ik vroeg me idd ook af of dat je binnenkort een nieuwe echo krijg ter controle? en hou je ijzer even in de gaten als je echt veel bloedverlies hebt. hoop voor jou dat het allemaal snel weer ''normaal'' is. dit is niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Hé shit pavo dat is jammer. Maar hopelijk komt het deze dagen nog mee. Dat je weer met een schone lei kan beginnen. Goed dat je je gevoel hebt laten spreken. Dan kun je dat achter je laten.

Morgen waarschijnlijk de eisprong. Spannend weer. Die aanstaande weken duren zo lang hé. Deze week lekker veel gewerkt en dat is wel goed voor mijn afleiding haha. Dit weekend lekker sinterklaas
Alle reacties Link kopieren
Lbtwee al lang niet gereageerd hé? Ben zo benieuwd
Alle reacties Link kopieren
ik wilde het net typen. niks meer van lbtwee gehoord ben ook erg benieuwd.

gisteren na mijn eerste positieve test (early) heb ik nog een test gedaan maar dan een normale. die was ook positief. maar allebei van hetzelfde merk dus ik dacht laat ik nog ff wat testjes voor de zekerheid er tegenaan gooien. maar dan van andere merken. dus ik vandaag weer 2 normale testen gedaan die vanaf 25 huppulepup reageren. ik heb ze gedaan (met middag urine) en die zijn tot mijn verbazing ook echt duidelijk positief. vraag me bijna af of ik niet al voorbij me nod ben en deze maand eigenlijk een kortere cyclus had, en dat die pijn die ik had en waarvan ik dacht dat het van de eisprong was niet van de innesteling is geweest? ik heb weer even een foto op tinypic gezet dus als jullie tijd hebben om even te kijken?

http://nl.tinypic.com/r/125jok3/9
Alle reacties Link kopieren
Hoppa lekkere knaller hoor Leentje! Gefeliciteerd!
Wat slecht van die echoscopiste. Zij maakt het wss zeer regelmatig mee maar das nog geen reden om er zo mee om te gaan.
Ik heb ook echt kei veel last van die reclames enzo haha, morgen start ik mijn laptop een X op en dan kan ik ff goed bij lezen en reageren op jullie.

Status hier: ongesteld, test gedaan omdat het wel heel langzaam op gang kwam (negatief dus) ben facking moe en sta op het punt om te stoppen met m'n job. Dus heb ff een donkere wolk boven mijn hoofd haha.
Gauw maar slapen, morgen nieuwe dag. Trusten!
Alle reacties Link kopieren
lbtwee wat jammer!!! klinkt ook alsof je ff helemaal niet lekker in je vel zit, goed voor jezelf zorgen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Pavo: wat jammer dat het nog niet schoon was. Ben je nu opgelucht nu je je verhaal hebt kunnen doen? Heeft het je geholpen?

Fiona: wat fijn dat de nipt goed was! Dat is toch wel een hele spannende.

Lbtwee: ach dan komt alles bij elkaar, wat naar zeg. :hug:

Leentje: wat fijn al die positieve testen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd leentje! Die zijn hartstikke duidelijk

Fiona gefeliciteerd! Altijd fijn als die nipt goed is. Toch spannend hé

Hé shit Lbtwee wat ontzettend jammer. Wat leentje zegt.. Het klinkt alsof je niet goed in je vel zit. Een nachtje goed slapen kan soms weer een andere kijk geven. Dus hopelijk heeft je dat goed gedaan.

Tinkeltje en lotus hoe voelen jullie je??
Alle reacties Link kopieren
Luna: gisteren was toch de afspraak in het zkh? Hoe was het, lijkt me erg heftig en confronterend.

Monkey: niks bijzonders hier. Maar ik let niet op symptomen. Vorige keer was ik zwanger toen er niks aan de hand was. Ben alleen erg van de door de psych deze week, dat heeft veel teweeg gebracht.
Alle reacties Link kopieren
Oh gister de afspraak Luna? Ben benieuwd hoe je het hebt ervaren.

Okee spannend dus nog tinkeltje. Wanneer wil je gaan testen?
Vond je het wel fijn bij de psych of te heftig?
Alle reacties Link kopieren
Kan was heel fijn, het zet me allemaal enorm aan het denken en ik ben erg emotioneel. Niet leuk, maar het is niet erg. Het hoort er bij. Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag ga testen. Ik had woensdag en donderdag een positieve ovulatietest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven