Zwanger worden vanaf augustus - deel 2

25-11-2018 14:36 1438 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder. :)

Bij deze een link naar het oude topic: zwanger/zwanger-worden-vanaf-augustus/l ... start=1480

Tabel is gesloten!
Naam: Leeftijd: Ronde: NOD/UD: Bijzonderheden:
Gracey30 33/33 :cheer2: 03-05 Niek is geboren!
Fiona2018 31/35 :cheer2: 11-06 Dochter is geboren!
Mo_niekk 25/35 :cheer2: 24-07 Dochter is geboren!
Lotus85 33/40 :cheer2: 15-09 Dochter is geboren!
Monkey123 29/33 :cheer2: 23-09 Zoon is geboren!
Pavo07 28/33 :cheer2: 23-10 Dochter is geboren!
LBtwee 29/44 :cheer2: 26-12 1e kind
Luna-87 31/34 :cheer2: 18-12 dochter is geboren!
Tinkeltje33 34/37 :cheer2: 25-01 2e kind
tinkeltje33 wijzigde dit bericht op 28-12-2019 19:30
45.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Willen jullie kijken of alle gegevens zo kloppen? Mocht er iets aangepast worden, dan hoor ik het graag. Willen jullie dit dan vetgedrukt aangeven?
Alle reacties Link kopieren
Present :hello:
Alle reacties Link kopieren
Present 😁

En idd Tinkeltje,
Rouwen is normaal en hoort erbij! Straf je zelf niet omdat je je kut voelt en niet lekker in je vel zit. Als je wilt praten over je moeder, of over het hele gebeuren kan je hier uiteraard ook je hart luchten! Het hoeft niet alleen maar over baby’s en zwanger worden te gaan!

@fiona dat is zeker spannend!! Ik ga echt super super hard voor je duimen de komende 2 weken! Spannend !!!!

@Leentje, wat mij betreft ben je hartstikke welkom hoor!!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Fiona en Moniek, dat is lief van jullie. Ik heb er meestal niet zo veel over te zeggen eigenlijk, ik vind het moeilijk om over te praten. Ik merk dat ik me er op zich wel wat beter bij neer kan leggen dat ik me om de zoveel weken rot voel.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!

Tinkeltje ik vind het ook absoluut niet gek dat je je zo voelt. Je mist d'r ontzettend. En het proces van zwanger worden zwangerschap en moeder zijn wil je ook graag met je moeder delen. En deze tijd is dan extra zwaar. Het heeft tijd nodig voordat je weer een beetje als je zelf kan voelen. :hug:

Leentje wat mij betreft van harte welkom!
Alle reacties Link kopieren
I'm in!
Leentje ik vind het ook prima!! Heel veel sterkte Pavo en Tinkeltje. Dikke knuffels
Alle reacties Link kopieren
Even een terug vind post :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Ook present. Tinkeltje Sterkte hoor. Je moeder missen kan ik me zo voorstellen. Wees vooral maar lief voor jezelf! Leentje welkom. Fiona, sterkte met de uitslag!!
Alle reacties Link kopieren
Helaas denk ik morgen ongesteld te gaan worden... Had wel goede hoop deze ronde maar helaas. Heb echt onregelmatige cycli dus, super irritant. Sorry voor de ego post.
X
Alle reacties Link kopieren
@Lbtwee huh. Je had toch pas laatst je eisprong? Dat kan dan toch helemaal niet? Dan zou je LF maar 6 dagen zijn ofzo? Gek!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Lbtwee wanneer had je je eisprong? Ik dacht ook paar dagen terug?
Alle reacties Link kopieren
Present ;-)
Alle reacties Link kopieren
leuukkk! bedankt iedereen!
sorry beetje laat gereageerd maar zondag is poetsdag haha.
mijn NOD staat nu op 3-12 (krijg m niet vet gedrukt)

zondag ga ik proberen te testen ivm sinterklaasavond bij me schoonouders :biggrin:

@tinkeltje ook al ben ik hier pas net ik wil je ook veel sterkte wensen. zoiets is idd heel erg moeilijk en proberen erover te praten is ook hartstikke lastig. ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt. alleen heb ik het dan met mijn oma maar dat was eigenlijk ''me moeder''. zij is er niet meer en is vooral in dit soort periodes extra zwaar. heb me moeder nog wel maar dat kan ik niet eens een moeder noemen. kan soms echt een beetje eenzaam voelen he. nogmaals heel veel sterkte en neem alle tijd die je nodig heb!

zo ik ben ook even met de deur in huis gevallen zeg :-o

nogmaals bedankt iedereen dat ik er gezellig bij mag!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Leentje (en de anderen ook). Ik moet nog gaan ervaren hoe het is deze periode. Helaas spelen er ook allemaal andere dingen in mijn gezin van herkomst, die het nog moeilijker maken.
Wat is de leeftijd van jouw partner? Zet ik die er ook nog bij.

Ik loop altijd graag op zaken vooruit... :$ Misschien ga ik dit keer wel vroeg testen en dan stop ik een extra cadeautje in de zak voor sinterklaas. :heart:
Alle reacties Link kopieren
mijn man is 33. heb ook al een dochter van 13 (was pas 17 toen ik haar kreeg) een zoontje van 8 en nog een dochtertje van 5.
ja ik ga het 1 dag vantevoren proberen. mocht de test positief zijn dan stop ik een sinterklaas cadeautje erbij in de mand met een cryptische beschrijving om te kijken of ze het snappen haha. ben nu al aan het genieten van het geshockeerde hoofd van me schoonmoeder o_o

ik hoop voor jou dat je er een beetje uitkomt. ik vond het zelf ook altijd erg lastig om over dit soort dingen te praten,maar als dat eenmaal lukte dan luchtte het wel heel erg op. maar als er nog meer dingen spelen maakt dat het er idd niet makkelijker op. beste advies wat ik je kan geven is alles lekker op je eigen tijd te doen en vooral ook op je eigen manier. :-*
Alle reacties Link kopieren
Idd dacht ik laatst mijn eisprong te hebben, maar denk dus dat ik toch het streepje niet goed geïnterpreteerd heb of zo. Klote streepjes ook, voortaan ga ik voor de clearblue testen. Overigens was dat dus op dag 29, wat volgens mij ook echt Veul te laat is.
Alle reacties Link kopieren
Als ik bij die clearblue testen naar de streepjes kijk, is er een aantal dagen voor mijn eisprong nog niks te zien. Dan loopt het heel snel op en weer was. Ook zonder die indicator zou ik dan wel goed kunnen zien of er een eisprong geweest. Is dat bij die andere testen dan anders, dat het zo onduidelijk is?
Alle reacties Link kopieren
Nou, het ligt dus denk ik aan de gevoeligheid van de testen. Bij sommige testen is de piek echt pas positief als het streepje donkerder is dan de controlestreep. Maar ook bij de test die ik nu had had ik eerst een witte test en daarna een donkere test (evenredig aan teststreep qua kleur)
Maar het is nogal vaag allemaal vind ik.
Ik wacht het gewoon ff 'n paar dagen af nog (heb nog geen bloed) en anders ga ik 'n zwangerschapstest toen.
Alle reacties Link kopieren
Nog niet ongesteld dus Lbtwee?
Ik heb met sensitest steeds getest en ik vond het eigenlijk hartstikke duidelijk steeds. Liep ineens op en dan weer snel af.
Je hoort ook weleens dat je met ovulatietesten hcg meet. Kan dat het geval zijn misschien?
Alle reacties Link kopieren
Even een egopost,

Net een sliertje donker bruin slijm tussen m’n afscheiding bij het afvegen. o_o Heb al opgezocht dat het hoogstwaarschijnlijk niks betekend, zolang het niet helderrood is. Maar toch vind ik het spannend!! Mede door de buikkrampen die ik al 4 weken heb natuurlijk. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
He toch schrikken mo_niekk. Hopelijk blijft het hierbij! Wanneer heb je ook alweer de volgende echo?

Spannend Lbtwee! Ik zweer ook bij de ovulatietesten van clearblue. Iets duurder, maar wel meer duidelijkheid.

@Tinkeltje, voor jou ook veel sterkte deze periode. Vervelend dat je vaak niet lekker in je vel zit. Herkenbaar ook qua praten erover: vind ik ook erg lastig. Probeer niet te streng te zijn voor jezelf, verdriet mag er zijn :hug:.

Welkom Leentje!


Na 3 dagen flinke buik en rugpijn is de miskraam nu op gang gekomen. Dit is wel even andere koek dan mijn vorige miskraam O_O .. Heb zo'n beetje heel de ochtend op de wc gezeten. Het lijkt nu wat minder te worden gelukkig. Ik was heel blij dat ik mijn moeder kon vragen of ze dochter kon komen ophalen. Arm kind snapte er niks van. Ik ben nu opgelucht dat het vanzelf eruit komt. Hopelijk is mijn baarmoeder vrijdag weer schoon, dan hebben we een echo. Dan maar weer wachten wanneer cyclus op gang komt, en op naar poging 3 alweer :cry: .
Alle reacties Link kopieren
Ow wat heftig Pavo. Ik hoop dat alles schoon is vrijdag. :hug: Ben je alleen thuis vandaag?

Moniek: dat is wel even schrikken. Morgen moet je voor de echo toch?
Alle reacties Link kopieren
@pavo ik vind het zo klote voor je meid! Pff echt rot nieuws!! Hoe voel je je lichamelijk? Hoe is manlief eronder? Fijn dat je nu even de dag voor jezelf had in deze situatie. Dan is het niet zo fijn als je ook nog voor je dochter moet zorgen. Lief van je moeder! Dikke knuffel voor jullie :hug:

En idd het was even schrikken. Ben nu al weer rustiger en net ook wat afscheiding zonder bruin. :bonk:

De volgende echo hebben we 4 december. Volgende week dinsdag.
Alle reacties Link kopieren
Ow ja, je was vorige week dinsdag al geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven