Zwanger worden januari 2019

15-12-2018 23:26 1206 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd # kindjeGestartNODBijzonderheden
Bessie2017312eJanuari 2019?
Smartie88?1eJanuari 2019?
Echteliefde?1e
Muziekuiltje 29 2ejan/mrt 2019geen
Topegi281eJanuari 2019?
Smartie88301e Januari 201910 januari
Borisdeporis221e Januari 2019?
Mellala282e Januari 201913 januari
Kersenpitje87321e Januari 201926 januari
Echteliefde261e Januari 2019?
Sassefras341e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
Babydonthurtme272eJanuari 201924 januariBaarmoederafwijking
Bacon292e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
EvaDeWith363e Januari 201930 januari
LittleMissBooks311eJanuari 2019?
klein aapje ?1eJanuari 2019?
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Super smartie88! Van harte gefeliciteerd!!

Littlemissbooks wij lopen dan gelijk denk ik.
Hier is ook de bloeding/menstruatie begonnen (na verwijdering mirena de 10e)
Merk dat het weer net als voor t spiraaltje, wat heftiger is. @Lostit was dit ook bij jou?

Babydonthurtme, voor jou dus het spannende wachten begonnen, wat zou het leuk zijn als t raak is! Bij een 2de is het toch anders he? Wel relaxter vind ik..je hebt 't gewoon te druk soms om ermee bezig te zijn.

Welkom nieuwe dames :-)
smartie88 schreef:
11-01-2019 16:41
Bij mij lijkt het toch echt positief te zijn. Morgen maar eens een clear blue test gebruiken, om te zien hoeveel weken ik ben... Ik kan het nog steeds niet geloven.

Succes voor iedereen die aan het proberen is!
Ohhh wat super! Gefeliciteerd!
Muziekuiltje schreef:
14-01-2019 13:25
Super smartie88! Van harte gefeliciteerd!!

Littlemissbooks wij lopen dan gelijk denk ik.
Hier is ook de bloeding/menstruatie begonnen (na verwijdering mirena de 10e)
Merk dat het weer net als voor t spiraaltje, wat heftiger is. @Lostit was dit ook bij jou?

Babydonthurtme, voor jou dus het spannende wachten begonnen, wat zou het leuk zijn als t raak is! Bij een 2de is het toch anders he? Wel relaxter vind ik..je hebt 't gewoon te druk soms om ermee bezig te zijn.

Welkom nieuwe dames :-)
Ja klopt helemaal! En dat vind ik eigenlijk wel heel relaxed!! Fijn om gewoon eens te kunnen denken van, superleuk als t zo is, duurt t nog even, ook prima. Zó anders als bij de eerste!
Alle reacties Link kopieren
Smartie wat fijn! Gefeliciteerd!

Ik ga weer eventjes terug lezen. Druk geweest en daardoor even niet op het forum geweest.

Mag ik ook in de tabel? Ben 27, ga voor een eerste kindje sinds januari en mijn nog is 22 januari. Eigenlijk hadden we een algemeen account moeten maken dat iedereen zelf hun tabel kon aanpassen. Nu heb je er wel veel werk aan denk ik haha :)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties! Ik ga morgen een verloskundige praktijk bellen, erg spannend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zwangeren!

Qua tabel, tsja.. een nieuw topic vind ik ook prima. Als we lang genoeg kletsen leren we elkaar sowieso wel kennen, toch? Al hoop ik dat we allemaal snel naar een 'uitgerekend in ...'-topic kunnen verhuizen. :)

Ik heb vandaag m'n eerste ovulatietest gedaan (CD10) en er was al een licht streepje! Ik maak dus wat meer LH aan, denk ik? Ben benieuwd wanneer hij piekt.

Edit: kan natuurlijk ook gewoon al oplopen voor een piek rond CD12 en eisprong rond CD14. Ik kan niet zo goed nadenken soms. :P
anoniem_380986 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 18:12
14.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Muziekuiltje schreef:
14-01-2019 13:25
Hier is ook de bloeding/menstruatie begonnen (na verwijdering mirena de 10e)
Merk dat het weer net als voor t spiraaltje, wat heftiger is. @Lostit was dit ook bij jou?
Ja ik heb nu wel "vers" bloed, bij spiraal vaak alleen oud bloed. Maar vind het nog heel lastig, bij mij is hij er de 2e uitgehaald en heb oud bloed verloren van 4 t m 8 ofzo. En nu was het maandag weer raak, maar nu vers bloed, dat was eigenlijk alleen in de ochtend en dan tot en met gister bij afvegen. Dus weet nog niet echt waar ik aan toe ben haha!
Alle reacties Link kopieren
Nou lostit, precies dat! Ik dacht echt dat m'n menstruatie eraan kwam, echter voorlopig alleen oud/bruin bloed. Niet veel maar wel irritant. Voel me net een pruttelend koffieapparaat haha. Ben benieuwd wanneer het echt gaat doorzetten..dan kunnen we verder.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kan ook geen tampon in, want daarvoor is het te weinig maar ben telkens wel bang dat de dijken dadelijk breken 😂
Alle reacties Link kopieren
Whahaha nou herkenbaar!


Muziekuiltje, 29jr, 2de kindje, start jan
.,
Alle reacties Link kopieren
lostit en muziekuiltje dit heb ik 3 maanden na verwijderen spiraal helaas nog steeds. 1 dag bruin bloed, halve dag donkerrood en daarna weer bruin. Tampon heb ik misschien halve dag nodig. Ik heb zelf bedacht dat het misschien komt doordat m’n baarmoederslijmvlies dun is en blijft waardoor er minder ‘af te voeren is’? Vandaar gestart met tarwekiemoliecapsules, deze cyclus voor het eerst.
Mocht het niks doen ga ik toch ‘s de huisarts bellen, want het kan ook nog komen doordat je te weinig progesteron aanmaakt in je luteale fase.


Juultje 17, 2e kindje NOD: 27 jan
Spannende tijden voor iedereen hier! De zwangeren onder ons van harte gefeliciteerd!

Vandaag zou ik ongesteld geworden moeten zijn bij een cyclus van 28 dagen. Dat is niet gebeurd. Voel ook nog niks. Ik weet niet hoe lang m'n cyclus is omdat dit de eerste cyclus is na het stoppen van de pil. Het kan dus nog alle kanten op.

Ik heb ook geen idee wanneer ik zou kunnen testen, mocht de mogelijkheid er zijn dat het toch in 1x raak is. Ik wacht het nog maar even af en als de menstruatie 'te lang' uitblijft (lees: als ik te ongeduldig word) waag ik er een testje aan.

Voorlopig nog maar even wachten want die eerste cyclus kan lang duren.

Echteliefde, 26 jaar. Start januari.
Alle reacties Link kopieren
Juultje17 schreef:
15-01-2019 21:47
lostit en muziekuiltje dit heb ik 3 maanden na verwijderen spiraal helaas nog steeds. 1 dag bruin bloed, halve dag donkerrood en daarna weer bruin. Tampon heb ik misschien halve dag nodig. Ik heb zelf bedacht dat het misschien komt doordat m’n baarmoederslijmvlies dun is en blijft waardoor er minder ‘af te voeren is’? Vandaar gestart met tarwekiemoliecapsules, deze cyclus voor het eerst.
Mocht het niks doen ga ik toch ‘s de huisarts bellen, want het kan ook nog komen doordat je te weinig progesteron aanmaakt in je luteale fase.


Juultje 17, 2e kindje NOD: 27 jan
Oh jeetje dat lijkt me wel erg vervelend, is het dan de hele tijd tijdens de cyclus zo, of alleen als je eigenlijk ongesteld zou moeten zijn?

Ik zal de tarwekiemolie onthouden!
Ik heb iedere cyclus eerst 5 dagen bruinverlies/heel licht bloedverlies en daarna nog 4 dagen echt ongesteld. Zo vervelend :mad:
Ik ben vandaag ongesteld geworden dus uitgaande van een zelfde cyclusduur is mijn eerstvolgende nod op 13 februari.

Echteliefde, 26 jaar, nod 13 februari
anoniem_63c867331d808 wijzigde dit bericht op 16-01-2019 22:52
Reden: Nod verkeerd getypt onderaan bericht
1.24% gewijzigd
Hoi meiden,

Kan ik nog mee schrijven?
Als het vol zit hoor ik t wel.
Wij hebben een dochter van net 3 jaar en ben eind november gestopt met de pil. In eerste instantie voor mn lichaam. Veel hoofdpijn.. stemmingswisselingen( kort lontje enzo o_o ) en we hebben tegen elkaar gezegd dat we wel zien hoe t gaat lopen met evt zwangerschap. Maar ik merk dat ik t nu toch wel spannend vind, we zijn er niet bewust mee bezig maar merk dat ik behoefte heb om er toch over te praten dus ik dacht laat ik eens kletsen met meiden op het forum :-D.
We zijn allebei 32 jaar en ik was bij onze dochter in de eerste ronde al zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Echteliefde, op naar de volgende nieuwe ronde!

Welkom popje86, een topic als dit is een fijne uitlaatklep. Toch weer spannend he..een eventueel 2de kindje!
Het ('ineens') stoppen met de pil/mirena, vanwege klachten, hoor ik in mijn omgeving vaker. Net als 'van de hormonen af willen'..
In alle gevallen bleken de 'klachten' veroorzaakt te worden door een onuitgesproken (naar partner) maar zeer afwezige kinderwens..blijkt dan achteraf.
Ik hoop voor jou dat het gewoon toevallig, zomaar en ongepland, raak zal zijn! :-)

Bacon, is jou eitje gesprongen denk je? Balen dat je in het buitenland zat rond hét moment.

Malella, echt naar als je zolang in de smurrie zit hè. Wel herkenbaar helaas..
Bij jou wel heel heftig Juultje..hopelijk helpen de tarwekiemoliecapsules.

Muziekuiltje, 29jr, 2de kindje, start jan.
@muziekuiltje ik heb maandag een controleecho gehad en hij is inderdaad gesprongen. Aan her vocht op de echo te zien waarschijnlijk op zondag dus dat zou top zijn. :)

Nu maandag bloed prikken om te checken of de eisprong goed was. En verder afwachten. Over 2 weken weer een afspraak voor mocht ik niet zwanger zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt goed Bacon! Netjes zoals je verwachting dus. Nou afwachten dan maar. :-)
Alle reacties Link kopieren
Fijn Bacon!

Nou, mijn hoop op een nette eerste cyclus is zojuist gevaren. Ik heb gisteren en eergisteren een licht streepje op de ovulatietesten gehad en nu, op CD12 ben ik opeens ongesteld. :facepalm:
Bedankt muziekuiltje! Ben ook benieuwd hoe t zal verlopen!

Dat klinkt goed Bacon! Spannend!

Borisdeporis.. wat vervelend zeg.. hopelijk volgende maand wel wat beter....

Even een vraagje he. Ik had na de seks rozig bloedverlies... iemand die dit herkent? Nog nooit gehad. Mn vriend zei huh?! Er zit wat licht bloed bij...

Vanmorgen onze dochter voor t eerst naar de psz geweest. Heel spannend.. ze is ook zo gevoelig en rustig.. maar gelukkig is t goed gegaan en vond ze t wel leuk. Ze deed overal aan mee en zelfs op de wc geplast ( is nog niet zindelijk!) nu lekker even op bed en deze mama even met de benen omhoog op de bank. Mn vriend is net naar zn werk. Late dienst.
@popje, Ik heb soms wel wat bloedverlies tijdens de seks. Maar ligt eraan op welk moment in de cyclus ik zit. Geen idee wat het precies is. Ik hou het altijd maar op een kleine beschadiging :proud:
@mellala dank jewel! Zal indd wel beschadiging zijn geweest.. rest vd dag ook niks meer gehad
Hallo meiden,
Vervelend dat bloedverlies steeds tussendoor. Lijkt me erg verwarrend elke keer?
Smartie, spannend, vk al gebeld?

Hier zit ik vermoedelijk (geen ovulatietesten gedaan) op 7 of 8 DPO.
Merk nog niets, maar dat kan ook nog niet. Wel mijn ''kwaaie week'' voor mijn menstruatie merk ik, ben snel kribbig als iets niet lukt oid, haha.
Alle reacties Link kopieren
Haha babydonthurtme, die week ken ik ook wel ja. :lol:

Willen jullie even met me meedenken? Gister op CD12 zat ik op de bank en opeens voelde ik wat uit me lopen. Snel naar de wc en het was een hele plens rood bloed, in één keer. Ik dacht oké, mijn cyclus zal nog wel aan het resetten zijn.. Snel mijn menstruatiecup ingedaan.
Maar gisteravond toen ik hem ging legen zat er alleen één klein 'propje' bruin bloed in, verder niks. Toch maar weer eringestopt en vanmorgen was hij helemaal leeg.

Wat denken jullie, start van nieuwe cyclus of niet? Het was dus echt alleen een golfje bloed en verder niks. Zal ik gewoon blijven doorgaan met de ovulatietesten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven