Uitgerekend in augustus 2019 (met tabel)

16-12-2018 11:56 926 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.

[/td]
NaamLeeftijdKindjeUitgerekendGeslachtBijzonderheden
workaholiccc24/281e3 augustusJongetje11 maart 20 weken echo
haoshi31/--1e3 augustus......
Avr199226/242 e05 Augustus... 1e echo gehad Termijnecho op 11 Januari
GoodmorningSunshine32/332e8 augustus......
mijnnaamislaura32/322e8 augustusmeisje
Appletree8632/333e14 augustusJongen
KoekoekK29/352e16 augustus...termijnecho gehad
sharebear28/301e18 augustus...termijnecho 25 januari
Ijs_monster31/312e18 augustus...1e echo/intake 8 januari
Songforyourheart24/292e19 augustus?...1e echo/intake 7 januari
Pienut25/291e20 augustus...26 maart 20-wekenecho
Twilight35/371e23 augustus?...1e echo/intake 16 januari
Sanne_A37/29/292e25 augustus...pretecho 13 maart
Herfstblaadje8929/322e27 augustusMeisje20 weken echo 5 april
sneeuwwitje8632/342e27 augustus2 jongetjestweeling, termijnecho gehad
Diamantje12330/231e27 augustusjongetjegeslachtsbepalingsecho 9 maart, 20 weken echo 8 april
Sterrewaterman33/342e30 augustus?Verrassing1e echo 17-01/intake 21-01, termijnecho 6 februari
Pinda :rose:, Juf_blauw :rose:, lenthe_ :rose: BdG88 :rose: justagirly :rose:

Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
augustusbaby2019 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 21:41
79.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ook ik wil graag meeschrijven & lezen!

Wij hebben afgelopen maandag positief getest! 😀😀 ik kan het nog steeds niet geloven! Ik ben zwanger geworden vanuit mijn eerste ICSI poging en een cryo terugplaatsing.

Omdat ik dus een 5daagse embryo teruggeplaatst heb gekregen, kan ik mijn uitgerekende datum goed inschatten: 30-08-2019.

Woensdag 16 januari de eerste echo! Spannend!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Leuk dat er al zoveel mensen zich hebben aangemeld in dit topic! iedereen gefeliciteerd en super dat sommigen zelfs al een kloppend hartje hebben gezien! Ik ben zelf 24, mijn vriend 29 en ik ben momenteel 6+3 weken zwanger (vermoedelijk). We hebben al een zoontje van 12 maanden.

7 januari hebben we de eerste echo, enorm spannend! Ik ben nu sinds deze week wel iedere ochtend aan het kokhalsen en heb gevoelige borsten, dus daar put ik maar wat hoop uit (hoewel het niet veel hoeft te zeggen natuurlijk). Hebben jullie veel vertrouwen of vinden jullie het ook zo'n onzekere periode?

Ik las net iets over een traumatische eerste bevalling, daar kan ik helaas ook over meepraten. Na een goede termijnecho wil ik misschien contact opnemen met een doula, wie weet helpt me dat vol vertrouwen de bevalling in te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangere dames!
Welkom allemaal! Wat word het al gezellig druk.

@songforyou; ik denk dat de meesten ergens wel onzeker zijn, maar zolang je geen bloedingen hebt of heftige buikpijn lijkt me dat de kans dat het goed zit toch wel elke dag toeneemt :-D

Ik ben nu ongeveer 6w+5 en ik draag nu al zw broeken omdat ik mijn eigen broeksknopen niet meer dicht krijg :O
Uiteraard zijn dat puur mijn darmen, bij een tweede kan de buik sowieso sneller groeien en zolang het winter is kan ik dikke vesten dragen om het te verbergen. Draagt er nog iemand al zw broeken? Nou scheelt het dat ik er nog eentje had liggen van de vorige zw... en ik heb er vandaag toevallig eentje heel goedkoop kunnen scoren, dus die kon ik niet laten liggen. Zeker nu ik mijn eigen broeken al vervelend vind zitten.
Ik hoop uiteraard niet dat dit betekent dat ik gigantisch ga worden :bonk:

Wij hebben het trouwens mijn ouders verteld op eerste kerstdag! Ze waren erg enthousiast en verrast :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nog steeds heel onwerkelijk! Vooral omdat dit voor het eerst in bijna 4 jaar tijd een positieve test is! Ik denk dat ik het pas echt ga bevatten na de echo. Nog 3 weken wachten tot de echo. Dan ben ik 8 weken.
Hier ook al verteld aan min ouders, die waren ongelooflijk blij en verrast!

Ik wil best wel in de tabel, maar ik denk dat ik die hele tabel sloop als ik dat ga proberen haha.

Hier alleen gevoelige tepels en af en toe wat misselijk.
Had nog een goedkope action test liggen, dus vanochtend voor de derde keer weer getest XD En nog steeds super dikke strepen!
Alle reacties Link kopieren
Haha, je zult er toch aan moeten geloven twilight! Leuk dat je het al gedeeld hebt met je ouders. Ik heb ook nog een action test liggen, misschien ga ik die ook wel 'opmaken' binnenkort. Want ja, waarom niet! Haha!

De kerstdagen goed doorgekomen zonder teveel gedoe trouwens?
Hier alleen mijn ouders op bezoek gehad, die we het dus verteld hebben. Mijn schoonouders laten we bewust even wachten omdat ze nog heel veel familie zouden zien deze dagen. Daarna horen zij het als eerste. Broers/schoonzusjes horen het na de eerste echo. Nog 12 dagen. Zo dichtbij en tegelijkertijd zo ver weg! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
En weer: alle nieuwe dames gefeliciteerd! Leuk dat dit een steeds actievere topic wordt!

@ juf blauw, wat super dat het meteen na de eerste icsi poging raak is. Lijkt mij erg heftig om in zo'n traject te zitten!

@moeders voor moeders: doe ik dit keer niet aan mee. Bij de eerste wel gedaan en ik werd elke keer zo misselijk van die geur van die tonnen.

@zwangerschapskleding: mijn buik is ook opgezet maar pas nog prima in mijn gewone broeken. Wel zorg in voor bovenstukken die wat wijder zijn
Hoi allemaal!

Zo te zien is dit topic lekker actief, dus ik schrijf en lees graag mee. Gefeliciteerd allemaal met 'onze' augustusbaby :cheer:

Ik ben 25 jaar, mijn man 29 en het wordt ons eerste kindje. De eerste echo is maandag 21 januari, precies een maand nadat ik een positieve test in handen had. Dan ben ik waarschijnlijk ruim 9 weken. Nu bijna 6. Kwaaltjes heb ik genoeg: pijnlijke en gezwollen borsten, enorm moe, hongerrrrr!

Niemand weet het nog, dat willen we na de eerste echo doen. Wel gaan we het een bevriend stel vertellen waar we oud op nieuw vieren maandag. Anders ga ik nooit op een geloofwaardige manier onder al die wijn en champagne uit komen.... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf in de tabel weten te zetten :cheer2:

1 voordeel van al een poos in de medische molen zitten, ik zeg gewoon dat ik net weer een terugplaatsing gehad heb. Dus zou kan ik makkelijk onder de wijn uitkomen.
Alle reacties Link kopieren
Sharebear wij hebben onze moeders idd meteen verteld :) maar ze wisten ook al dat wij ermee bezig zijn en wijn wonen tijdelijk bij mijn schoonmoeder in tot ons nieuwe huis in februari!

Welkom alle nieuwe dames!

Pienut wij hebben 22 januari de eerste echo :) ook precies een maand na de positieve test spannend he !

Songforyourheart ik voel me, ondanks dat ik heel positief over de zwangerschap denk, ook bij vlagen onzeker. Denk dat toch wel bij hoort in de eerste 12 weken. Ik probeer echt vertrouwen te hebben in mijn lichaam en ik vind ook dat ik mijzelf en het vruchtje tekort doe door continu te denken dat het misgaat.
Diamantje123 ooh jij de 22e, wat leuk! Inderdaad best spannend. Tel de weken en dagen af. Lijkt me zo bizar om straks met eigen ogen te zien dat er echt een kindje in mijn buik zit....

Kan me voorstellen dat jullie af en toe zo’n gevoel van onzekerheid hebben. Maar dat is toch helemaal niet erg of raar? Laat het toe, want het mag er zijn. Maar laat het je gedachten en gevoelens niet overheersen. Probeer ook te genieten van het geheimpje dat je bij je draagt en van de onwetendheid. Want er komt nog heel veel op ons af de komende maanden :hihi:

Heeft iemand al iets (kleins) geshopt? Of op internet rondgeneust? Ben steeds aan het googelen wat er anders is aan een babyuitzet voor in de zomer. Wat ik zelf nodig ga hebben. En kijk natuurlijk waar ze de leukste kleertjes, knuffels, uitzetspullen hebben en welke wagen we het mooist vinden :-$
Alle reacties Link kopieren
Ik was gisteren in de stad, en heb heb een rompertje bij de Hema meegenomen.
Ik kon het niet laten haha.

En we zijn al een beetje aan het googlen geweest voor namen. Dat gaat ook nog wel lastig worden! Wij zijn natuurlijk al 3,5 jaar bezig geweest, en nooit durven nadenken over namen.

Gebruiken jullie ook nog extra vitamines ofzo?
Ik slik deze foliumzuur daar zitten wel iets van vitamines in.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie lieve reacties omtrent vertrouwen in de zwangerschap. Precies, we moeten vertrouwen hebben in ons lichaam en het vruchtje/kindje. En mocht er verdrietig nieuws komen, dan hebben we dan genoeg tijd om daarmee om te gaan. Ik ben van nature al vrij panisch/doemdenkend aangelegd en merk dat dit in de zwangerschap versterkt (had ik de vorige keer ook). Ook als het gaat om wat je niet mag eten etc... Ik werk zelf als psycholoog dus ben dag in dag uit bezig met anderen leren hun cognities te onderzoeken en te leren dat controle loslaten vrijheid geeft maar ohoh... Gelukkig ging het de vorige zwangerschap na 12 weken een stuk beter.

@ijs_monster, mijn vriend zegt ook al dat ik een 'zwanger buikje' begin te krijgen. Oeps! Bij mij zijn het ook de rommelende darmen ga ik vanuit. Vorige keer had ik wel een enorme buik inclusief striae en alles dus hoop dat de 'schade' dit keer wat mee gaat vallen. We zullen zien!

@Twilight, zo herkenbaar! Heb bij 5 weken ook nog een test gedaan ,dat was een mooie dikke streep. Bij moeders voor moeders vond ik hem wat tegenvallen hoewel hij wel donker opdroogde. Ach een streep is een streep en het HCG 'afval' (want dat gaat naar de urine) is erg variabel qua hoeveelheid.

@vertellen, voor mij gaat een zwangerschap pas ' leven' als ik het aan mensen vertel. Bij ons weten de ouders en broers het nu en een aantal van mijn vriendinnen. De reacties zijn vrij neutraal wat ik wel snap aangezien het natuurlijk nog erg pril is. Ook hadden mensen nog niet verwacht dat we alweer voor een tweede zouden gaan. Een vriendin reageerde gisteren met 'Jee dan ga je het nog drukker krijgen'. Tsja... Ik denk dat een tweede altijd meer drukte gaat betekenen, hoeveel leeftijdsverschil er ook tussen zit en dat het nooit zo lifechanging zal zijn als een eerste. En zo maakbaar is het leven natuurlijk niet.

Bij de eerste kregen we wel wat positieve reacties maar ook niet mega. Ik was 22 (bijna 23) toen ik bewust zwanger werd in de laatste fase van de studie en we zouden niet anders gewild hebben. Toch is het voor veel mensen een eigenaardige stap en snappen ze niet dat we nu al onze vrijheid willen inleveren. Het vertellen van de zwangerschap is daarom voor mij/ons niet superspeciaal ofzo, we verwachten niet per se een positieve reactie en dat vind ik soms wel jammer. Zeker omdat als alles goed gaat, we het ook bij 2 kinderen willen laten. Ik hoop dat jullie wel leuke announcements geven en leuke reacties gaan krijgen! :)
Alle reacties Link kopieren
@Pienut, leuk dat jullie het geheimpje zo lang gaan bewaren :) Heeft ook wel wat! Jouw kwaaltjes heb ik ook, heb echt het idee dat mijn borsten uit mijn bh knallen joh. Gelukkig wordt dat na een aantal weken (meestal) beter!

@Pienut en Twilight, heerlijk dat jullie al geshopt hebben! Bij mijn zoontje kocht ik ook 3 dagen na de test een rompertje met poesjes erop, achteraf bleef ik toen nog maar 4+1. Wat bijzonder was dat... nu hebben we eigenlijk alles al. Wel ben ik stiekem al inspiratie voor geboortekaartjes aan het bekijken. De namen hebben we al voor zowel een jongetje als een meisje!
Alle reacties Link kopieren
@Song wat jammer dat ze bij jullie dan niet zo enthousiast zijn. Mensen hebben toch altijd wel een mening. Maar jammer dat ze dan bij zulk nieuws niet blijer kunnen reageren.
Ik denk dat ze hier gek worden van blijdschap, iedereen leeft ook al zo lang mee met ons!

Hier kan ik niet wachten tot ik het aan iedereen kan vertellen. Maar eerst maar de echo afwachten! Alleen mijn ouders weten het dus. Maar ik wil het zo graag mijn beste vriendin vertellen. Nog maar even geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een hoop nieuwe dames, gefeliciteerd allemaal! Leuk dat het zo'n actief topic is. Ik had de laatste dagen even wat minder puf om te reageren, heb me ontzettend beroerd gevoeld tijdens de kerstdagen. Moest ook werken, dus het leek een beetje een combinatie te zijn van kwaaltjes, ziek zijn/worden en ontzettend moe zijn. Nu is het gelukkig al weer iets beter :)

@Song, wat jammer dat er mild gereageerd werd. Op een nieuw wondertje mag er altijd wel enthousiast gereageerd worden vind ik! Zeker als jullie ook helemaal happy zijn! Wat je zegt over dat je zwangerschap pas gaat leven als je het vertelt, herken ik helemaal. Merk dat ik nu een beetje in zo'n wachtperiode zit van wanneer je het mag vertellen en je er dus niet over praat. Daardoor lijkt het ook nog wat minder "echt" te zijn ofzo, omdat je je blijdschap nog niet kan delen. Hier gelukkig nog maar iets meer dan een week, voor we hopelijk het goede nieuws kunnen vertellen.

@diamantje, leuk een nieuw huis! Moet er nog veel aan gebeuren in februari?

@shoppen, wij hebben hier nog niets kleins gekocht. Behalve een zwangerschapsdagboek en een papaboek. Durf het ergens ook nog niet zo goed, eerst maar eens die echo afwachten. Hebben wel vast de dingetjes gekocht die we gaan gebruiken als we het aan onze ouders gaan vertellen (opa&omaboekjes).

@vitamines, ik slik nu alleen nog foliumzuur en had voor mijn zwangerschap al extra vitamine d. Bij je eerste echo krijg je ook een bloedtest toch? Als daar tekorten uit komen, zal ik ook wel overgaan op een complete vitamine, maar zolang ik het nog niet weet, hou ik het hierbij.

@zwangerschapskleding, hier nog niets gekocht. Merk dat vooral 's avonds mijn broeken wel strak zitten door mijn opgezette buik na het eten, maar doe dan gewoon een knoopje open of mijn joggingsbroek aan. Ben wel bang dat ik er snel aan moet gaan geloven!

Hier hebben we net de alcoholvrije champagne in huis gehaald. Nog 1 feestavond subtiel doorkomen, hopen dat het lukt!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik wil wel meeschrijven. Wat leuk al die zwangeren! En wat spannend. Als mijn berekening kloppen ben ik nu 7 + 4 weken zwanger. Ik ben 30 jaar, manlief 32 en ben al moeder van twee lieve kindjes, een zoontje van ruim 3 en een dochtertje van 1,5 jaar. Mijn derde zwangerschap dus.

Ik voel me heel anders dan mijn eerste twee zwangerschappen waar ik continu boven een emmer moest hangen. Nu maar weinig klachten. Dat maakt ook dat ik erg twijfel of het wel allemaal goed is met mijn zwangerschap. Wij hebben maandag 31 december de eerste echo. Dus nog twee dagen in spanning zitten. Ben zelf nogal een control freak dus slaap slecht.

Maar goed we gaan het wel zien....
anoniem_254259 wijzigde dit bericht op 29-12-2018 19:42
Reden: Schrijffout
1.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@twilight; hier ook alleen foliumzuur met vit D. Meer omdat ik die zw pillen niet weg krijg. Ik probeer wel meer op groente en fruit en gezonde snacks te letten.

@bdg88; gefeliciteerd en welkom! Je zorgen zijn vast nergens voor nodig. Je hebt je echo al snel gelukkig, spannend!

Leuk dat er al geshopt wordt! Hier echt alleen zw kleding, tot de eerste echo is geweest. En dan wss alsnog wachten op t geslacht, omdat de basis al in huis is.

Pas na de eerste echo wordt het denk ik veel echter voor mij. Een bevestiging dat het goed zit, buiten de kwaaltjes en groeiende buik om. Misselijk ben ik gelukkig niet, dat had ik bij mijn dochter ook niet, dus hier geen overgeven.
@vitamines: ik ben nu bezig met mijn tweede pot Prena Fem van Orthica, een multivitamine. Eerst 1 pil per dag, nu ik zwanger ben mag ik er twee. Maar ik kijk ook nog even wat ik doe als die op is en wat de verloskundige straks zegt na een bloedtestje.

@spullen: wij hebben nog niets gekocht. Wil toch nog even wachten tot die echo, al heb ik wl genoeg leuks gezien! Ook dan wil ik voor zwangerschapsbeha’s en -broeken gaan kijken.

@Song, wat jammer dat ze niet zo enthousiast zijn. Is toch leuker als je dat met anderen kunt delen. Misschien komt dat als je wat verder bent?

@Twilight, ik kan ook niet wachten! Hebben al helemaal uitgedacht hoe we het gaan doen... Maar dat vertel ik later.

Welkom BDG88! En gefeliciteerd. Wat bijzonder, een derde kindje! En je hebt al een zoon en dochter, wat een rijkdom! Succes maandag :high5:
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat wordt het hier druk, gefeliciteerd allemaal!

@Jufblauw: wat bijzonder lijkt me dat na zo'n traject, fijn dat je nu zwanger bent zeg!

@songforyourheart: dat was ik denk ik (degene die ook een traumatische bevalling heeft meegemaakt). Ik wil ook op zoek naar een doula, misschien is het wel goed om daar even ervaringen over uit te wisselen tegen die tijd! En hopelijk vergaat het ons deze keer beter...

@Ijsmonster: dat is snel gegaan met dat buikje! Ik ben ook heel benieuwd hoe dat zal gaan bij een tweede. Merk wel dat ik het jammer vind dat ze nu overal uitverkoop hebben, ik zou het liefst alvast wat positiekleding kopen maar durf niet zo goed tot de eerste echo. Nog 2 weken wachten in ons geval...

Qua timing staan wij nog wel voor een uitdaging... We hebben een nieuwbouwhuis gekocht dat in de tweede helft van 2019 wordt opgeleverd. We verhuizen naar een andere stad op een uur reizen dus waarschijnlijk blijven we in ons huidige huis totdat de kleine er is en gaan we daarna verhuizen. Switchen van verloskundige in het derde trimester lijkt me geen puik plan.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier gezellig druk:) Gefeliciteerd allemaal!

Hier de kerst zonder problemen overleefd. Voor bij ons thuis had ik alcoholvrije wijn en 1e kerstdag niemand die vroeg of ik een wijntje wil. Mijn schoonzus had wel zelf tiramisu gemaakt maar zonder rauwe ei dus ook dat kon ik gewoon eten.
De 31e zijn we gewoon thuis.

@vitamines - ik heb die van Lucovitaal - Magnesium Mama & Baby Multivitamine. Als die op zijn ga ik denk ik voor iets anders want die pillen zijn enorm groot.

@spullen - hier nog niets gekocht. Woensdag de volgende echo + intake, ik ben dan rond 8+5. In maart gaan we nog een weekendje weg en dan zullen we denk ik wat kopen, daarna is de verwachting dat we rustig gaan begin met de babykamer. In april waarschijnlijk nog op vakantie als alles goed blijft gaan, daarna nog genoeg tijd voor alles.

@zw.kleding - mijn eigen broeken zitten niet heel lekker meer dus ik heb vaak gewoon een jurk aan of thuis ook een joggingbroek. Anders dan een gewone broek en een tshirt of trui en kan ik een knoop openmaken voor als het echt irritant is.

@kwaaltjes - af en toe misselijk, een paar keer moeten overgeven. En ik draag liever een sport bh want jeukende borsten :biggrin: :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Oooh Haoshi die jeukende borsten he! Dat heb ik ook zo erg haha! Ook met het opstaan vanuit bed dat mn borsten echt aanvoelen alsof ze van beton zijn zo zwaar. En pijnlijk ook!

Ik slik davitamon mama met foliumzuur. Dit ga ik doen tot aan het 2e trimester.

Spulletjes: om de positieve vibes te stimuleren heb ik een pakje gekocht met -2019 special edition erop van de prenatal. Echt super leuk. Heb ook nog een paar gebreide sokjes en een heel mooi echo fotolijstje gehaald voor de eerste echofoto. Dit bewaar ik in een kistje die ik er speciaal voor heb gekocht. Daarnaast houd ik alles bij in een 9maanden dagboek. Verder ga ik nog niks kopen , pas na de 12 weken echo weer!
diamantje123 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 15:21
4.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd nieuwe meeschrijvers! Wat bijzonder dat sommigen na jaren (en medische molens) nu een positieve test in handen hadden. Ik kan me voorstellen dat dat echt heel onwerkelijk is.

Mijn schoonouders zijn inmiddels ook op de hoogte en vonden het erg leuk. Morgen alleen nog oud&nieuw overleven zonder champagne (vrienden weten dat ik van een drankje houd) en dan nog 1 week wachten tot onze eerste echo!

Ik ben trouwens echt heel onzeker van het idee dat het mis kan gaan. Vriendin van mij vertelde vorige week dat ze na 1 jaar proberen eindelijk zwanger was en dat dit was uitgelopen op een miskraam. Vond ik heel naar om te horen en ben ook bang dat het bij ons niet goed is. Heb dus ook nog niks gekocht aan kleertjes oid.

Kwaaltjes heb ik niet zo veel, beetje grieperig gevoel (moe, niet helemaal fit, net niet top voelen) en beetje emotioneel (labiel volgens vriend haha)
Alle reacties Link kopieren
@sneeuwwitje86: ik ben bij mijn eerste verhuist toen ik 34 weken zwanger was 😱. Op 2,5 uur afstand gaan wonen van mijn oude vertrouwde nestje. Persoonlijk vond ik een andere verloskundige niet zo'n probleem. Moest uiteindelijk toch in het ziekenhuis bevallen. Vond de weken erna wel heel eenzaam zonder een netwerk.

@pienut: dankjewel. En inderdaad thuis al enorm veel rijkdom! Gezonde en blije kindjes. Maar nog ruimte voor nog een klein boefje!

@spullen: alles al in huis vanwege mijn eerdere zwangerschappen 😊.

@zw. Kleding. Doos wel van zolder gehaald maar nog niet nodig.

Eerst even maandag afwachten
Voor alle nieuwkomers ook nog van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En fijn dat sommige van jullie na zo'n lange tijd eindelijk een positieve test in handen hebben.

@spullen: we hebben van ons zoontje nog wel het een en ander liggen, ook unisex kleding omdat we niet wisten wat het zou worden. Ik denk wel dat ik tegen die tijd nog wat nieuws koop, ook omdat het dan nog zomer is.

@zw. kleding, heb ik wel alvast een nieuwe broek in de aanbieding gekocht. Daar heb ik er niet zoveel meer van liggen en had ik bij mijn vorige zwangerschap ook al rond 8 weken aan, dus ben benieuwd wanneer ik deze zwangerschap deze weer graag aan doe.

@kwaaltjes, heb ik tot nu toe nog niet zoveel, vooral opboeren soms na het eten, en vermoeidheid. Ik voel wel regelmatig krampen in mijn baarmoeder. Dus er is wel iets aan het groeien:-)

@vertellen, wij hebben het onze ouders al met kerst verteld. Hopelijk kan mijn schoonmoeder het nog enkele weken voor zich houden. Die wil het nieuws dan maar al te graag delen, maar om nou mijn ouders het wel te vertellen en hun niet vonden we ook niet fair.
Onze vrienden gaan we het morgen vertellen, ben zo benieuwd of ze al hadden verwacht dat we voor een tweede kindje zouden gaan of niet.

Het kan trouwens zijn dat ik soms iets minder meeschrijf, maar we zitten in de drukte van klussen voor ons nieuwe huis. Over 1,5 maand gaan we verhuizen maar er moet echt nog heel veel gebeuren.

Alvast een fijne jaarwisseling! En succes met het verhullen van geen alcohol drinken!
Alle reacties Link kopieren
Joepie!! Mijn echo was goed, 0,75 cm schoon aan de haak met een kloppend hartje ! Ik bleek nog iets minder ver te zijn dan ik dacht 😁. Vandaag 6 weken en 6 dagen en nieuwe datum 20 augustus. Nieuwe afspraak 22 januari.

Hier weten trouwens al best veel mensen het. Mijn lieve zoontje vertelt het aan iedereen als ik even geen aandacht voor hem heb 😂

Wij gaan fijn het nieuwe jaar in met een alcoholvrij wijntje 🍷! Fijne jaarwisseling allemaal!
anoniem_254259 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 12:45
Reden: .
0.43% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven