Uitgerekend in augustus 2019 (met tabel)

16-12-2018 11:56 926 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.

[/td]
NaamLeeftijdKindjeUitgerekendGeslachtBijzonderheden
workaholiccc24/281e3 augustusJongetje11 maart 20 weken echo
haoshi31/--1e3 augustus......
Avr199226/242 e05 Augustus... 1e echo gehad Termijnecho op 11 Januari
GoodmorningSunshine32/332e8 augustus......
mijnnaamislaura32/322e8 augustusmeisje
Appletree8632/333e14 augustusJongen
KoekoekK29/352e16 augustus...termijnecho gehad
sharebear28/301e18 augustus...termijnecho 25 januari
Ijs_monster31/312e18 augustus...1e echo/intake 8 januari
Songforyourheart24/292e19 augustus?...1e echo/intake 7 januari
Pienut25/291e20 augustus...26 maart 20-wekenecho
Twilight35/371e23 augustus?...1e echo/intake 16 januari
Sanne_A37/29/292e25 augustus...pretecho 13 maart
Herfstblaadje8929/322e27 augustusMeisje20 weken echo 5 april
sneeuwwitje8632/342e27 augustus2 jongetjestweeling, termijnecho gehad
Diamantje12330/231e27 augustusjongetjegeslachtsbepalingsecho 9 maart, 20 weken echo 8 april
Sterrewaterman33/342e30 augustus?Verrassing1e echo 17-01/intake 21-01, termijnecho 6 februari
Pinda :rose:, Juf_blauw :rose:, lenthe_ :rose: BdG88 :rose: justagirly :rose:

Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
augustusbaby2019 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 21:41
79.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
@diamantje, ik ben eigenlijk vrij zeker. Ze hebben eerst een gewone echo gedaan en daarna inwendig, aangezien ze niks kon vinden. Het vruchtzakje was wel duidelijk te zien, maar (we konden zelf meekijken) er was verder niks terwijl het nog een centimeter moest zijn.
Ze heeft het vruchtzakje gemeten en dat kwam op een indicatie van 7weken (van wat ik zo kon zien) en het zou al 7w5d moeten zijn.

Controleren ze in het ziekenhuis eigenlijk ook nog eens of het écht leeg is?
Alle reacties Link kopieren
Weet ik niet Lenthe ik zou dat even navragen bij je verloskundige. Bij mijn vriendin was het zo dat ze naar huis werd gestuurd werd met de boodschap dat het een miskraam zou worden, maar er gebeurde niks en een week later was er wel een vruchtje te zien.
Alle reacties Link kopieren
@Lenthe ohwww wat vreselijk 😓😓😓😓 heel veel sterkte!!

Ik zit nu zelf ook vreselijk in de rats. Ben nu 6w3 dagen maar sinds afgelopen zaterdag heeeel licht bruine afscheiding. Zondag was het ook nog minimaal (met afvegen niets alleen heel klein btje in inlegkruisje)

Vanochtend het radboud gebeld (ik ben via icsi traject zwanger geworden) en ze zei dat ze op moment niets konden, alleen afwachten of het misschien erger wordt of niet😕

En op moment is het al erger geworden. Nog steeds bruin maar het is geen afscheiding meer lijkt wel echt bloed😓😓😓😓

Ik ben echt zo bang nu.

Ik ga morgen gewoon weer bellen naar het ziekenhuis. Eigl pas 16-1 de 1e echo maar dat ga ik echt niet trekken.
Alle reacties Link kopieren
Net toch weer even gebeld naar het radboud en ik kan nu komen voor een echo!

Wellicht is het nog te vroeg voor een hartje maar de arts had het erover dat ze wel iig kunnen zien of “de zwangerschap” goed op zijn plaats zit of dat het mis is.

En in het meest gunstige geval natuurlijk wel een kloppend hartje.

Ik ben echt zo vreselijk bang. Duimen jullie voor me?
Alle reacties Link kopieren
Oh Juf Blauw, wat een spanning zal jij hebben.. zeker gezien jullie traject voorafgaand. Ik hoop zo voor jullie dat het wel goed gaat. Probeer idd vroeger een controle te krijgen. Nog 1,5 week in spanning lijkt me helemaal vreselijk.

Mijn afspraak in het ziekenhuis staat voor woensdagmiddag. Heb nog even nagevraagd (nav diamantje) en ze gaan eerst een controle echo doen voor miskraam kan worden gestart.
Heb ik in elk geval duidelijkheid en zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Juf Blauw, fijn dat je snel kan komen, ik duim voor je. Wat moet het stressvol voor je zijn na zo'n traject. Hopelijk is het loos alarm!

Fijn dat ze nog even een extra echo doen Lenthe, lijkt me idd wel belangrijk om daar uitsluitsel over te krijgen. Sterkte alvast!
Alle reacties Link kopieren
JufBlauw ik hoop dat het loos alarm is !! Fijn dat je zo snel kan komen ! Bruin verlies hoeft niks te zeggen. Ik duim !
Alle reacties Link kopieren
Lenthe wat ontzettend naar en verdrietig nieuws. Hoe voel je je eronder? Sterkte woensdag!

Jufblauw, heb jij je echo ondertussen gehad? Ik hoop op loos alarm!

Ik vind het heel dubbel zo tussen deze berichtjes, maar wij hebben vandaag een goede echo gehad. Kloppend hartje gezien en ook een paar dagen verder dan we dachten.
Alle reacties Link kopieren
Super fijn Sharebear dat alles goed Was bij de echo! Juist fijn zo'n positief bericht ertussen. Soms zakt me eerlijk gezegd de moed in mn schoenen en zit mn eigen onzekerheid me zo dwars ! Vandaag had ik dat erg door de nare berichten hier :( trek t me wel erg aan . JufBlauw ik hoop alles oké daar !
Alle reacties Link kopieren
@Pinda en Lenthe, wat een verdrietige berichtjes. Heel veel sterkte voor jullie en ik duim dat jullie snel een gezond kindje mogen vasthouden :heart:

@juf blauw, wat een schrik zeg! Fijn dat je zo snel terecht kon, hopelijk heb je meer duidelijkheid nu!

@sharebear, super, wat fijn! Gefeliciteerd :heart: bijzonder moment zo'n eerste echo.

Voor mij voelt het ook heel dubbel maar ook wij mochten vandaag een mooie echo bewonderen. 7w6d nu, 1 dagje minder ver dan verwacht, maar dat zegt nu nog niet zoveel.
anoniem_203015 wijzigde dit bericht op 08-01-2019 14:01
0.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn voor jullie Sharebear en Songs!
Geniet van jullie zwangerschap
Alle reacties Link kopieren
@sharebear @song

Wat super een fijne echo met een kloppend hartje!


Hier helaas niet goed. Gisteravond dus nog door naar het Radboud voor een inwendige echo; helaas was er geen vruchtje te zien. Met 6w3d zou er wel iets te zien moeten zijn.

Ook nog bloedgeprikt en de hcg waarde was “heel laag” aldus de verpleegkundige.

Dit alles samen met nog steeds bruinverlies maakt dat we een miskraam hebben.

Wrs houdt mijn medicatie (ik neem 2 hormonen vanwege een terugplaatsing icsi) alles nog in stand.

Dus zo gauw ik nu stop zal alles wel eruit komen.

We zijn intens verdrietig, onze droom in een keer kapot gespat
Alle reacties Link kopieren
JufBlauw wat een ontzettend klote bericht zeg :cry: zeker gezien het traject en dat jullie al zo lang bezig zijn was deze zwangerschap zo gegund ! heel veel sterkte de komende tijd :hug:

Song superfijn een goede echo! Genieten!

Ik ga me denk ik voorlopig even terugtrekken van het forum, merk dat de slechte berichten van de dames hier me heel veel doen en dat ik teveel met het forum bezig ben. Heb er vannacht niet goed van geslapen en dat is ook weer niet de bedoeling. Er zit voor mij niks van anders op dan afwachten tot de eerste echo over 2 weken dus tot die tijd ben ik afwezig.
Alle reacties Link kopieren
Super verdrietig juf blauw :cry:
Heel veel sterkte.. super naar, zeker als je er zo ontzettend naar uitkijkt en zo hoopvol bent.

@diamantje
Ik begrijp je heel goed, ik werd er ook heel onzeker door. Zorg dat je hoop blijft houden want t zegt helemaal niks over jouw zwangerschap :daisy:

@sharebear
@song
Gefeliciteerd met jullie goede echo! Fijn dat jullie een kloppend hartje gezien hebben. Bijzonder moment is dat..
Ik heb ook net een echo gehad en een kloppend hartje gezien. :heart: Ik ben wel een hele week teruggezet. Zal t binnenkort aanpassen in de tabel.
Alle reacties Link kopieren
Jufblauw, wat ongelooflijk kut zeg. En na zo'n traject, wat heftig. Heel veel sterkte!

Song, fijn een goede echo! Gefeliciteerd. Ik vond het inderdaad heel bijzonder!

Diamantje, heel herkenbaar. Het is fijn om te kunnen delen, maar natuurlijk ook heel confronterend. Ik werd in de dagen voor mijn echo ook ontzettend onzeker!
Wat verschrikkelijk @jufblauw! Het was jullie ook zo gegund.

Aan de andere kant is er ook blijdschap... Hoe dubbel. Maar supermooi om te horen @sharebear @songs en @ijsmonster!

En ik kan het me best voorstellen @diamantje. Neem lekker tijd voor jezelf en maak je vooral niet te gek :hug: Hopelijk zien we je snel terug met goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Lenthe en Jufblauw,

Wat een ...nieuws echt heel erg veel sterkte voor jullie beide. :redrose:


Song, wat fijn een goede echo!

Ik mag a.s. vrijdag weer voor de termijnecho.
Gelukkig voel ik me prima alleen wel een opgeblazen gevoel hebben jullie hier ook last van? Deze week 11 weken......
Alle reacties Link kopieren
Pffff Lenthe en Juf Blauw wat een ongelooflijk kut nieuws!!! Heel veel sterkte!

Ik moet nog 8 dagen wachten tot de echo. Ik vind het ook echt retespannend! Ik ben zwanger geworden door ivf, en heb ruim 3,5 jaar moeten wachten op deze zwangerschap. Hoop ook zo hard dat alles goed zit! Pfffff
Alle reacties Link kopieren
Ijsmonster gefeliciteerd!!


En ik snap dat dit nieuws voor sommige confronterend is.. het is helaas wel de werkelijkheid. Soms gaat het goed en soms niet. Maar soms is het miss beter om niet alles te lezen op forums&internet. Ik word/werd er ook heel onzeker van


Ik ben blij hier te lezen dat er zoveel positief nieuws is! Geeft hoop voor de toekomst :).

Ik ben nu gestopt met de medicatie en nu komt de miskraam dan op gang.
Aan ene kant fijn dat het gewoon natuurlijk komt. Geen curretage ofzo.

Straks dan een maandje rust en dan als we zouden willen mogen we starten met de volgende ronde. Ik heb nog 3 cryos die terug geplaatst kunnen worden.

Dus nog kans, alleen natuurlijk liever gehad dat deze zwangerschap door zou hebben gezet.

Ik ga me nu terugtrekken van dit forum, ik heb hier helaas niets meer te zoeken.


Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en gezonde babys!!

Liefs
@Jufblauw wat een verdrietig nieuws, helemaal omdat jullie al een intensief traject hebben gehad om zwanger te worden. Heel veel sterkte de komende tijd!!

Ik ben zo vrij geweest om Pinda en Jufblauw onderaan de tabel te zetten met een roosje.
Lenthe, omdat je nog regelmatig mee leest vind jij dat ook fijn?

@Sharebear, song en ijsmonster, fijn dat jullie goede echo's hebben gehad.
Ik heb even voor nu alle data ook oplopend neergezet. Zal bij de definitieve termijnecho's nog wel aangepast moeten worden ;-)

@diamantje, kan mij wel indenken dat het slechte nieuws je onzeker maakt over je eigen zwangerschap, maar probeer dat los te laten en hopelijk heb je binnenkort een mooie echo!

Mocht ik binnenkort wat kunnen aanpassen in de tabel dan laat maar weten, zit de komende dagen regelmatig achter de laptop.

Hier vandaag eerste werkdag weer gehad na de vakantie. Toch raar om iedereen nog gelukkig nieuwjaar te wensen en wetende dat ik nu zwanger ben maar het nog niet vertel.
Ik vond in de middag het erg zwaar op het werk, was erg moe, en moest constant wat eten om mij niet weeig te voelen.
Alle reacties Link kopieren
Ijsmonster wij hebben tegelijk zitten typen, had jouw berichtje nog niet gezien. Wat fijn dat jij ook een goede echo had!

Avr, Ik heb hier al een opgeblazen gevoel vanaf het begin. Zelfs nog van voordat ik zwanger was. Savonds na het eten is mijn buik zo opgezet dat we even hebben gedacht of het er geen 2 waren.

Sterrewaterman, kan me voorstellen dat dat ff pittig was. Hoelang ben je vrij geweest?
Mocht je trouwens weer op de pc ingelogd zijn, mijn nieuwe uitgerekende datum is 17 augustus en de termijnecho staat op 25 januari.
Alle reacties Link kopieren
@twilight;
Ik duim voor je mee! Ik hoop dat jouw echo en die van de anderen die nog moeten allemaal goed zijn. Er zijn er al genoeg met verdrietig nieuws.

@sharebear;
Dat van die opgeblazen buik heb ik ook. Hier zijn ook twijfels geweest of het er geen twee zouden zijn, maar het was gewoon 1 mooi hartje.

Bij de echo ben ik teruggezet naar 7w3 en ik merk dat ik dat zelf toch wel vroeg vind om met broers/zwagers/schoonzussen te delen. Ik denk dat ik minimaal 1 week wacht en misschien wel 2..

Ik mag in week 11 bloedprikken voor nipt en krijg diezelfde week de termijnecho (28 januari)

Blijven jullie voorlopig allemaal sporten?
Gisteren beetje cardio gedaan in fitnessschool; snelwandelen loopband, crosstrainer en bovenrug spieren krachttrainen. Ik merk dat m’n lichaam t wel zwaarder vind een paar uur later, maar op t moment van trainen merk ik t niet dus het is lastig in te schatten hoeveel ik kan doen zonder overbelasting. Ik wil wel graag blijven sporten zolang het lukt.
Alle reacties Link kopieren
Sharebear: Ja het hoort er allemaal bij haha. Dat zou wat zijn als het er ineens 2 blijken te zijn.

Ijs_monster: 7 weken is inderdaad nog aan de vroege kant om het iedereen te vertellen. Ik heb het dan ook alleen degene vertelt aan wie ik ook zou vertellen als het mis zou gaan. (ouders, zus en schoonouders)
Ik heb totaal geen energie om op dit moment te sporten! Mijn verloskundige heeft gezegd dat je bijna alle oefeningen kan blijven doen, bij de buikspieren mag je alleen de zijkanten trainen maar de rechte buikspieren mag niet meer.


Spannend deze vrijdag de termijn echo (11 weken) :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor 1 keer per week te gaan sporten, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben, nog niet weer geweest.... Deels door de feestdagen, deels doordat ik geen zin heb/had. Ik wist ook niet zo goed hoe het zat met de buikspieren trainen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend klotebericht voor jullie Juf Blauw! Heel veel sterkte komende tijd.

Ik zal niet meer in dit topic reageren. Ben net bij de gyn geweest en de pillen zijn geplaatst om de miskraam op te wekken, dus het voelt niet meer gepast om hier aanwezig te zijn.
Ik kan dus helemaal uit de tabel verwijderd worden.

Ik wens jullie allemaal heel mooie zwangerschappen toe en heel leuke kindjes! :heart: Hopelijk kom ik over een tijdje meeschrijven in een nieuw topic met beter nieuws ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven