Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Allemaal een gelukkig nieuwjaar! :)
En wat een mooi lijstje van december!
Alle reacties Link kopieren
Niet veel tijd om op iedereen te reageren doe ik later vandaag, maar wilde wel even Leeuw een :hug: geven zo tijdens het wachten. En er kan nog wat oud bloed zitten in je baarmoeder wat je nu kwijt raakt,dat wordt eruit gedrukt als je placenta groeit, dus hoeft niets raars en naars te betekenen!!! Succes meiske!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ook ik lees al een tijdje mee en weet dat dit een heel actief topic is, dus ik hoop dat er nog plek is voor mij.

Mijn man en ik zijn in september 2017 serieus begonnen met zwanger worden. De lol is er ondertussen wel vanaf. Wat een zenuwslopend proces!

Mijn man heeft een zaadonderzoek gehad van de zomer en ik heb echo’s gehad om 1 cyclus volledig te volgen en er is bloed geprikt. Alles was positief, dus mogen we in april pas terug om te starten met iui. Hopelijk is dat niet nodig, maar ik geloof niet meer zo hard dat het ons zelf lukt.

Gegevens voor de tabel:
1e kindje
32/34 jaar
Ronde 17
Nod: 17 januari (zit nu rond mijn ovulatie)
Onderzoeken: geen bijzonderheden
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox, jou “ken” ik nog van een ander zwanger worden topic. Verdrietig om te lezen dat het voor jou alleen maar tegenslag op tegenslag is geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ook jij bent toegevoegd Emili, welkom! Jullie zijn al lang bezig zie ik, heftig hoor. Ik hoop dat je dit topic gauw weer mag verlaten. Als we nou allemaal gewoon rap zwanger worden, maken we weer plek voor nieuwelingen en wordt het nooit te vol ;-))
Leeuw, ik sprak net de vk en oud bloed verliezen kan er echt nog bij horen. Ik ga heel hard voor je duimen voor uitslag zo, wel fijn dat je dan meteen duidelijkheid hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik lees al een tijdje mee met jullie en wil graag met jullie meeschrijven en iets aan jullie voorleggen!

Leeftijd: 25/29
Ronde: 3
Nod: 6 januari?
Bijzonderheden: x

Sinds juni 2018 ben ik gestopt met de pil. Sindsdien een onregelmatige cyclus van 35 tot 45 dagen. Afgelopen maand een cyclus van 30 dagen. Sinds november er actief mee bezig en sinds deze maand serieus bezig met een poging te wagen met behulp van ovulatietesten..

Op 23, 24 en 25 december heb ik positieve ovulatietesten gehad, dit was op dag 10/11/12 van de cyclus dus dacht ik eindelijk weer een korte cyclus te krijgen van 24 of 25 dagen.. Maar nu heb ik op 31 december en 01 januari weer positieve ovulatietesten, zie foto’s. Zou ik dus op 23, 24 en 25 december geen eisprong hebben gehad en dus weer een late eisprong op dag 17 gehad hebben? Of…?

Ook heb ik al 2 vroege zwangerschapstesten gedaan omdat ik dus dacht op dag 10 mijn eisprong te hebben en dus mijn nod op 5 of 6 januari te hebben. Maar als ik net mijn eisprong heb gehad dan is mijn nod pas 15 januari maar wat is dat op 24/24/25 december dan geweest?

Graag jullie advies, bah onzekerheid. 😞

Ovulatietest 25 december
http://i66.tinypic.com/vem443.jpg

Ovulatietest 31 december
http://i68.tinypic.com/5nnkb7.jpg
Alle reacties Link kopieren
@Starsuus bedankt voor het toevoegen.

Klein foutje zie ik: ik ben 32 i.p.v. 22. Al was ik graag nog 22 geweest hoor haha.

De trend van 10 per maand lijkt me een goede om door te zetten inderdaad. Goede leegloop dan haha
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwelingen!

LaChouffe ik hoop het, ook vandaag zet het (weer) niet door. Krijg weer een beetje hoop. Iik maak heel traag HCG aan (je maakt net zo snel hcg aan als dat je het afbreekt en met mijn miskraam heeft het ruim 3,5 week geduurd na een miskraam van 5 weken voordat ik geen hcg meer had), maar goed nog een paar uurtjes, tijd gaat traag vandaag...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat is er al weer veel geschreven!

alle nieuwe meiden welkom! Wat een verhalen hebben sommigen al :( hoop dat jullie hier veel steun vinden, ik merk dat het erg fijn is om af en toe even je verhaal te kunnen doen en dat er ook echt mee wordt gedacht :heart:

leeuw ik duim voor je! :hug:

mooswat fijn dat de testen lichter worden!

Vindt het wel een mooi idee dat 70% binnen een half jaar en 80% binnen een jaar zwanger is. Helaas is op het goede moment seks hebben niet genoeg om zwanger te worden, het hangt daarna nog van zoveel factoren af waar je zelf niet zoveel aan kan doen... Blijf dus maar gewoon duimen voor een hele lange januari lijst!
Ik denk aan je Leeuw! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Helaas, hcg is 4. Te laag nu wachten tot ik ongesteld wordt...
Alle reacties Link kopieren
Aaaahhhh.....nee super super balen Leeuw!! Hoe gaat het? Dikke knuffel :hug: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ahw leeuw dat is echt balen :( :hug:
Alle reacties Link kopieren
Leeuw wat klote zeg . :hug:
Alle reacties Link kopieren
Neeee Leeuw, shit :nooo: Wat ontzettend zonde. Een hele dikke knuffel voor jou :hug:
Ach nee Leeuw :( Wat ontzettend balen! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Leeuw32 schreef:
02-01-2019 16:44
Helaas, hcg is 4. Te laag nu wachten tot ik ongesteld wordt...
Wat onzttend verdrietig leeuw, had zo gehoopt dat het anders was.
Wens je heel veel sterkte.
Gaat het een beetje met je? Wat een heen en weer geslinger van emoties. Schrijf hier maar goed van je af!
Alle reacties Link kopieren
Leeuw :hug: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Neeeee lieve Leeuw :hug: Heel veel sterkte lieve schat! Ik denk aan je. Wat verdrietig nou weer. ❤️❤️❤️
Alle reacties Link kopieren
Wat lief allemaal! Het gaat wel, had het ook wel verwacht.

Alles in mijn lijf schreeuwt ook sinds vanmiddag dat het fout zat, die migraine komt vandaag of morgen aankloppen. Voel het echt aan alles: zware benen, geen kracht met yoga vanochtend en enorme vreetbuien. Gelukkig meteen (zware) medicatie genomen. Betekent wel dat ik meteen ongesteld ga worden en ik niet weer hoef te wachten tot mijn cyclus op gang komt. Als iemand de tabel wil aanpassen graag, even geen puf voor.

Emili, welkom!
Alle reacties Link kopieren
Happy new year! Hebben jullie een leuke avond gehad?

Lachouffe ; jaaaa wat fijn zeg, gefeliciteerd!

Kikivermeer ; van harte gefeliciteerd!!

Skittle ; wij gaan gelijk op, mijn spiraal is begin maart verwijderd.
Ik herken je uitzichtloze gevoel ontzettend...

Leeuw ; ach nee, wat verschrikkelijk.. Dikke knuffel voor jou!

Zou ik ook in het tabel mogen? Ik weet niet zo goed hoe ik mijzelf erbij moet zetten.
Nod ; 27-1
Ronde ; 10
Age ; 24/30
Bijzonderheden ; eerste kindje


Meiden even een vraag, ik heb een vrij regelmatige cyclus (29-34 dagen) en ik voel echt precies wanneer mijn eisprong bijna is.
Op het moment dat ik een knaltest heb, heb ik daarbij vreselijke buik en rugpijn, wanneer de test weer licht is zijn daarmee alle 'klachten' weg.

Nu is het zo dat ik 5 dagen voor mijn NOD (en dat is ook meteen 9 dagen na mijn eisprong) standaard dezelfde klachten heb, ik begin met steken in mijn baarmoeder (en iedere keer hoop ik weer dat het de innesteling is), dit wordt gevolgd door pijnlijke borsten die ongeveer een cupmaat groeien.
Vervolgens word ik misselijk, krijg ik hoofdpijn en de dag voor mijn NOD voél ik gewoon dat ik ongesteld word (buikpijn en rugpijn).
Dit gaat dus al 10 maanden zo, wie heeft dit ook?
Ik heb blijkbaar alle symptomen van een zwangerschap maar word altijd op dezelfde manier ongesteld... het is gewoon geen verrassing meer, ik weet al 5 dagen van te voren dat het hele feest weer mislukt is.


Mijn menstruaties zijn heel licht, op dag 1 heb ik wel buikpijn (hier slik ik een Aleve voor) maar het bloedverlies is heel minimaal.
Ik ben ongeveer 5 dagen ongesteld en dan na 3 dagen krijg ik ineens weer van die menstruatiebuikpijn, HOE DAN?
kikii35 wijzigde dit bericht op 02-01-2019 18:56
55.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier net wat rozeverlies en lichte kramp, volgens mij is mn menstruatie om de hoek. Vanaf de bloeding precies mn menstruatiecyclus, hoop het zo!

Leeuw, ondanks dat je het had verwacht is het wel onzttend verdrietig!

Welkom alle nieuwe meiden, gezellig!
Vooral als je al iets langer bezig bent is het zo fijn om hier van je af te schrijven. Geld natuurlijk ook voor korter bezig zijn maar is er soms nog wat meer geduld Haha.

Florazon, precies wat je zegt!
Moet zo onzttend veel meewerken in het proces.
Alle reacties Link kopieren
Oké ik ga mijn man vermoorden: hij vindt dat ik naar een psycholoog moet. Ik word gewoon ongesteld en het gaat wel vaker mis. Fijn zo’n rationele vent (6). Hij is van mening dat ik er obsessief mee bezig ben en herhaalt iedere keer dat het gewoon een jaar kan duren dus ik gewoon relaxter moet doen. En de migraine is een (deels) mijn eigen schuld: die verwacht ik dan krijg ik ook migraine.

Meestal is hij heel lief overigens, maar op dit onderwerp is het een draak.
Alle reacties Link kopieren
Kikii je staat er in :)

leeuw ik wil jou ook wel in de tabel zetten, maar ik weet jouw gegevens niet. Als je die stuurt zet ik je er in :)

Lieve leeuw, mannen snappen het gewoon niet zoals wij het snappen. Het is de grootste verandering van je leven, en er gebeurd ook van alles in je lichaam vanaf dag 1. Voor hun wordt het pas echt als ze het zelf kunne voelen. Daarom ben ik zo blij met jullie :) en ik denk dat we allemaal naar de psycholoog kunnen als dit de criteria zijn hoor! Maar heel herkenbaar, m'n vriend maakt zich ook een beetje zorgen over me af en toe...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven