Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Flora:

Gegevens: 32/39 jaar, 1e kind, ronde 7 Bijzonderheden:miskraam in september met 5,5 week en deze ronde mislukte innnesteling. NOD 30 januari vooralsnog.

En gelukkig is bij ons alles goed. 27 december hadden wij terugkoppeling van bloed en spermatesten, dat was allemaal goed. We mogen over 3 maanden terug, dan wordt baarmoederslijmvlies weer gecheckt. Eventueel mogen we dan beginnen met IUI (eventueel met hormoon stimulatie).

Ik mag nu een ronde utrogenstan proberen, ondanks dat mijn progesteron al redelijk normaal is.
Leeuw je staat er in. Ik ben pas wat later aangeschoven in dit forum. Vroeg me af waarom je al in de mmm zit bij ronde 7, maar als je even geen zin hebt om dit uit te leggen hoeft het niet hoor!
Hallo allemaal, ben al een tijdje meelezer in dit topic en wil zelf ook graag mee gaan schrijven.
Mijn vriend en ik zijn sinds oktober bezig. Vandaag 11 dpo en de ms lijkt weer door te breken. Ik vermoed dat we ronde 4 in gaan. Mn vriend en ik zin 34 en 33 jaar en het is onze eerste kindje. Bij ons zijn verder geen bijzonderheden bekend en mn cyclus is regelmatig (26 - 29 dagen).
Alle reacties Link kopieren
Wachters, vanwege mijn PMS klachten. In het begin had ik 14 dagen per maand klachten, voornamelijk misselijkheid/overgeven en migraine. Dat is nu met een bepaalde producten mijden, veel supplementen, alternatieve massage, misselijkheidsmedicatie bloed prikken op hcg en migraine-medicatie redelijk onder controle. Nu heb ik 2 dagen rondom eisprong en 3 dagen rondom menstruatie last. En ik hoef nog maar een dag per maand te verzuimen op werk ipv van 5 a 7.

Afgelopen zomer ben ik 2x keer 1,5 week thuisgeweest omdat ik zo misselijk was en niks binnen hield. En toen werd ik zwanger en wat ik topfit :facepalm: . Na miskraam zijn wij gaan zoeken naar oplossing en we hebben nu gelukkig een arts gevonden die meedenkt omdat mijn situatie het echt zwaar maakte.


Welkom felicia!
Alle reacties Link kopieren
Knuffel voor jou leeuw!
Wat een tegenslag weer, ook al dacht je het al. Toch een ontzettende domper.

De moordneigingen naar je man toe kan ik me ook zo goed voorstellen.
Voor mannen is dit hele proces zo anders inderdaad.
De mijne zegt alleen maar: “komt goed” pfff na 10000x wil ik dat niet meer horen.
Alle reacties Link kopieren
Emilie, na 17 keer zou ik dat echt niet meer kunnen horen. Maar na 17 ronde nog zelfstandig aan het proberen? Wel al een keer zwanger geweest?
Alle reacties Link kopieren
We zijn na (bijna) een jaar proberen naar de huisarts gegaan en toen hebben we uiteindelijk onderzoeken gehad bij de afdeling fertiliteit in het ziekenhuis. Maar omdat daar niks uitkwam (positief dus) werden we weer voor een half jaar weggestuurd. In april gaan we in geval van geen zwangerschap starten met iui en hormonen.
Nee, ik ben nog nooit zwanger geweest.
Alle reacties Link kopieren
Oh ok, nogmaals welkom hier! Iedereen is altijd super supportive.
Hopelijk is het IUI niet nodig. Maar in het geval starten we (mogelijk) ongeveer rond dezelfde tijd met IUI al kijk ik er niet naar uit.

Straks nog lekker een dosis triptanen en op tijd naar bed. Morgen afspraken op werk verzet zodat ik alleen ‘s ochtends hoef te werken en dan lekker relaxen.
Zo, ik heb mezelf ook in de tabel toegevoegd.

Leeuw, wat ontzettend balen zeg! En wat een vervelende situatie met je migraine. Gelukkig dat het nu wat onder controle is.
En je vent mag je echt wel even vervloeken. Voor mannen is dit zo anders! Dat probeer ik die van mij ook duidelijk te maken. Die is er ve geruster op en maakt ook af en toe wel wat vervelende opmerkingen. Al merk ik dat hij er nu toch ook wel aan toe is dat het lukt. Ik hoop voor je dat 2019 jouw jaar wordt!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je ondanks deze rotdag toch lekker slaapt Leeuw, en dat het een beetje meevalt morgen met de migraine. Ik vind dat je er enorm sterk mee omgaat. Hou je taai! :hug:

Felicia welkom hier! Leuk dat je wil meeschrijven. Ik kan je morgen wel even in de tabel zetten. Jammer dat je menstruatie eraan lijkt te komen. Wel fijn dat je een redelijk steady cyclus hebt!

Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan na drie opdrachtloze weken (ben zzper). Heerlijk! Merkte weer eens hoe belangrijk afleiding is in dit proces. Begin wel echt weer zin te krijgen in m’n volgende eisprong. Ik voel me dan altijd zo hoopvol en optimistisch :-] :heart:

Oh voor de dames die zwanger zijn of die dat willen worden na een of meerdere miskramen, ik kwam vanavond een mooi en eerlijk opgeschreven ervaringsverhaal tegen op internet. Zie: https://reismicrobe.com/zwanger-worden-na-een-miskraam/

Welterusten! :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend verdrietig voor jou Leeuw! Het lijkt mij ook ontzettend frustrerend als je man dat soort dingen uitspreekt. Soms is het beter om te zwijgen. ;-) Hopelijk heb je momenteel ook niet teveel last van je migraine. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames! Ik lees ook even mee en wil me graag toevoegen aan het tabel. Zelfstandig geprobeerd maar dat lukte me niet..
Mijn gegevens;

Nod; 5-1
Age: 30/32
Ronde: 1
Bijzonderheden: 2e kindje

Fingers crossed!
Succes ladies! liefs!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht he wat is het rustig in dit topic... Al dagen geen nieuwe berichten??? Ehm zie ik dat er natuurlijk een nieuwe is gestart :facepalm:
Moest dus even een hoop bij lezen en het lukt me niet om nu op iedereen te reageren.

@Leeuw He nee wat verdrietig zeg! :hug: En wat je man betreft: mannen gaan daar vaak anders mee om. Veel praktischer. Mannen willen nou eenmaal graag een oplossing voor ieder probleem. Vrouwen willen gewoon even hun ei kwijt en een knuffel. Mannen voelen zich daardoor ook wel eens heel machteloos als jij veel verdriet hebt en zij niks kunnen oplossen. Heb daar ook wel eens ruzie door gehad. En flink ook! Wat helpt is om heel simpel aan te geven wat jij nodig hebt. Bijvoorbeeld: ik wil dat je alleen even luistert en me knuffelt. Veel sterkte meis!!

@Amercangirl Wat jammer dat het resultaat nog niet helemaal goed was. Hoop dat het met de nieuwe medicatie beter gaat!

@Arcticfox1 Wat ontzettend naar van die cysten zeg! :hug:

@Moos Het kan heel goed dat je menstruatie er aan komt. Mijn menstruatie begon ook terwijl ik nog licht positief testte. Na een paar dagen testte ik toen negatief. O wat was ik blij toen! Hoop dat ook zo voor jou lieve Moos!!

Welkom aan alle nieuwe meiden! Wat fijn dat er zoveel zijn die dit topic meelezen en er steun uit halen. Mooi hoe we er hier voor elkaar kunnen zijn :heart:

Hier nog steeds aan het wachten op de echo maandag. Zenuwen nemen toe maar probeer wat afleiding te zoeken. Symptomen zijn nog steeds goed aanwezig en geen bloed. So far, so good :cheer:
stippeltjesbehang wijzigde dit bericht op 03-01-2019 09:53
0.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moos hopelijk komt die menstruatie snel door, kun je weer fris en fruitig beginnen aan de volgende ronde!

Leeuw echt zo erg balen dat de innesteling niet goed is gegaan. Hopelijk was het even een korte training van je lichaam en gaat het de aankomende ronde gelijk goed!

Stippel spannend zeg. Ik duim mee voor een mooie echo!

Nieuwelingen allemaal welkom! Hopelijk zijn jullie snel zwanger en helpen jullie ons om mooie lange zwangerlijstjes te maken. :jump:
Alle reacties Link kopieren
.
burg23 wijzigde dit bericht op 04-03-2019 13:08
99.45% gewijzigd
Burg23 schreef:
03-01-2019 10:08
Ik ben vandaag keihard van het wachtbankje gesodemieterd, op naar ronde 4. Mijn cycli worden steeds iets korter, maar eisprong nog steeds laat elke keer.
Al wat ontzettend balen Burg! Hoe ben je eronder? Wees maar lief voor jezelf. Met chocola enzo. De volgende ronde is van jou. Lucky round 4!
Alle reacties Link kopieren
Ho! Dat was ik hierboven :facepalm: :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Stippeltjesbehang schreef:
03-01-2019 09:44
@Leeuw He nee wat verdrietig zeg! :hug: En wat je man betreft: mannen gaan daar vaak anders mee om. Veel praktischer. Mannen willen nou eenmaal graag een oplossing voor ieder probleem. Vrouwen willen gewoon even hun ei kwijt en een knuffel. Mannen voelen zich daardoor ook wel eens heel machteloos als jij veel verdriet hebt en zij niks kunnen oplossen. Heb daar ook wel eens ruzie door gehad. En flink ook! Wat helpt is om heel simpel aan te geven wat jij nodig hebt. Bijvoorbeeld: ik wil dat je alleen even luistert en me knuffelt.
Zo is het precies! Voorheen deelde ik ook best veel details met m’n vriend en dan vond hij ook al gauw dat ik er “véél te veel mee bezig was”. (Je weet niet half hoeveel ik er nog bij Google dacht ik dan, haha!) Nu deel ik gewoon alles met jullie en laat ik hem alleen nog weten wanneer m’n ei springt en of het raak is of niet. Al zegt hij wel regelmatig hoe leuk het zou zijn als het nog eens zou lukken hoor. Dus hij is er ook best wel mee bezig op zijn manier :-] Mannen hebben denk ik veel meer geduld dan wij, omdat er voor hen fysiek niets verandert.
starsuus wijzigde dit bericht op 03-01-2019 10:36
6.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Stippel, wat goed wat van je te horen!
En opeens is het nu bijna maandag. je Klinkt positief. Hoop zo op een mooie echo voor jullie, hoe laat maandag?

Burg, wat shit zeg! Knuffel!
Hoe ziet je cyclus eruit te aanzien van je eisprong en fase daarna?

Leeuw, gaat het een beetje met je?
Menstruatie in aantocht?

Emili, wat zou het mooi voor jullie zijn als iui niet nodig is en het op de natuurlijke manier lukt. Schrijf hier vooral van je af.

Starsuus, ik had het verhaal al eerder gelezen maar na jouw post weer opnieuw. Wat een herkenbaar en mooi geschreven verhaal is dat.
Hoe gaat het met jou?

Lief van jullie zeg! Ik voel krampjes maar nog geen bloed, hopelijk duurt het niet lang. (Nooit gedacht dat ik zo zou hopen op mn menstruatie)

Soms ben ik zo bang voor weer een herhaling van een zo goed als leeg vruchtzakje en soms denk ik, het zou toch niet echt nog een keer gebeuren?
De kans is 1 op 2000 en het is mij twee keer overkomen. Hoe dan?
Alle reacties Link kopieren
.
burg23 wijzigde dit bericht op 10-05-2019 23:20
99.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
American, ik weet even niet meer of jullie nog een echo krijgen om te kijken of de eitjes zijn gegroeid?
Ik hoop zo dat je snel goed nieuws krijgt. Laat je het nog even weten?
Alle reacties Link kopieren
Stippel veel succes met de echo....

Burg23, balen!

Mijn hoofd is nogal watterig van de mediatie en ben enorm misselijk, gelukkig een bonkende pijn. Zit thuis, nu werken is geen goed idee met de drukte. Vanmiddag misschien een paar uur vanuit huis.

Ongesteldheid zit er nog niet aan te komen, voor hetzelfde geld ben ik afgelopen zondag ongesteld geweest......even afwachten. En over een dag of 4 maar beginnen met ovulatietesten.
Alle reacties Link kopieren
Leeuw wat ontzettend balen zeg! En vervelend ook van je man. Maar herken dat ook van thuis. Mannen zien het vaak gewoon anders.
Hoe gaat het met je nu?

Burg ohnee, wat jammer!
Alle reacties Link kopieren
Moosforhappines1988 schreef:
03-01-2019 10:35
Soms ben ik zo bang voor weer een herhaling van een zo goed als leeg vruchtzakje en soms denk ik, het zou toch niet echt nog een keer gebeuren?
De kans is 1 op 2000 en het is mij twee keer overkomen. Hoe dan?
Ik herken je angst Moos. Ik weet ook niet hoe het kan. Persoonlijk zie ik het als grote pech, maar ook simpelweg de natuur. Bij m’n vroege mk had ik nog zoiets van: kan gebeuren. Bij m’n latere ma vond ik de pech wel héél groot. Dus ben ik, om het beter te kunnen begrijpen, gaan zoeken naar alle mogelijke oorzaken en na talloze Google sessies hou ik het op onze leeftijden. Ik ben haast 35, de leeftijd waarop je in een wat hogere risicogroep belandt, en mijn vriend gaat richting de 50 en ook dát geeft een groter risico op miskramen weet ik inmiddels. Ik blijf me voorhouden dat de kans nog altijd groter is dat het goed gaat, maar ik hou er ook ernstig rekening mee dat het nog wel een paar keer mis kan gaan voordat we een plakker te pakken hebben. Dat klinkt misschien niet zo vrolijk, afkomstig van een positivo als ik, maar een rationele benadering als deze helpt me om de situatie te accepteren en daardoor ben ik er veel rustiger onder merk ik. Maar zoals gezegd: dat is persoonlijk en geldt voor jou misschien helemaal niet.
starsuus wijzigde dit bericht op 03-01-2019 10:52
11.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
burg23 wijzigde dit bericht op 10-05-2019 23:22
99.41% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven