Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
American, ik weet ook niet of je echo morgen of volgende week is? Denk ook aan jou! Laat je het weten?

Naatje, wat spannend! Morgen 11 dpo zou je gokje kunnen wagen :flirting:
Ik ben dan ook een vroege testpro, als je kunt wachter is dat altijd beter.
Spannend!! Laat je het weten? Ook als je stiekem test :-x

Burg, je kunt altijd gewoon even afspr maken met je ha en verwijzing vragen.
Het kan je misschien zo helpen om wat zekerder te voelen.

Ik ben bv toen eenmalig geweest vanwege mn heftige menstruatie, was bang voor vleesbomen. Maar even een Check en was helemaal ok.
Doe wat goed voelt voor jou meis.

Lief starsuus, wel wat krampjes maar nog geen druppel bloed. Ik verlang ernaar zeg! Bizar dat ik dat zeg.
Herken jij vast. Waar zit jij in je cyclus? Ga jij weet voor de action ovu testen?
Alle reacties Link kopieren
Moosforhappines1988 schreef:
03-01-2019 23:16
American, ik weet ook niet of je echo morgen of volgende week is? Denk ook aan jou! Laat je het weten?

Naatje, wat spannend! Morgen 11 dpo zou je gokje kunnen wagen :flirting:
Ik ben dan ook een vroege testpro, als je kunt wachter is dat altijd beter.
Spannend!! Laat je het weten? Ook als je stiekem test :biggrin:

Burg, je kunt altijd gewoon even afspr maken met je ha en verwijzing vragen.
Het kan je misschien zo helpen om wat zekerder te voelen.

Ik ben bv toen eenmalig geweest vanwege mn heftige menstruatie, was bang voor vleesbomen. Maar even een Check en was helemaal ok.
Doe wat goed voelt voor jou meis.

Lief starsuus, wel wat krampjes maar nog geen druppel bloed. Ik verlang ernaar zeg! Bizar dat ik dat zeg.
Herken jij vast. Waar zit jij in je cyclus? Ga jij weet voor de action ovu testen?
Alle reacties Link kopieren
BabygirlGreen welkom!

Moos ik hoop zo voor je dat t lekker snel doorzet!!!

American had jijvandaag die echo? Succes dan!!!

Stippeltje jeejjj alweer een dagje dichterbij je echo!

Ik heb toch een test gedaan vandaag bij 10 dpo en tja Omo wit...
Ondertussen weer wat bruinverlies maar baarmoeder voelt wel meer opgezet van de buitenkant dus kan nog alle kanten uit. Borsten nog steeds pijnlijk en gevoel of ikgisteren gezopen heb 😉
Over paar dagen dus maar testen als ik niet daarvoor al ongesteld word...echt dit vind ik t spannendste van dat hele wachtbankje, die laatste paar dagen naar Mn NOD toe!
Ondertussen wederom gedroomd van Mn miskraam, al dat bloed weer, komtsteeds terug in mijn dromen....
Alle reacties Link kopieren
Moosforhappines1988 schreef:
03-01-2019 23:16
Lief starsuus, wel wat krampjes maar nog geen druppel bloed. Ik verlang ernaar zeg! Bizar dat ik dat zeg.
Herken jij vast. Waar zit jij in je cyclus? Ga jij weet voor de action ovu testen?
Dat herken ik zeker Moos. Ik was helemaal hyper van blijdschap toen het doorzette. Gun ik jou ook zo!!

Ik ben idd weer met de Action testen begonnen. Zit nu op cd10 en ik verwacht m’n ei ergens tussen cd13 (dan springen ze meestal) en cd20 (toen sprong ie de afgelopen ronde). Ben heel benieuwd of m’n cyclus nu weer langer is of weer normaal. Wel ideaal zeg, die ovulatietesten. Scheelt zoveel speurwerk!
Alle reacties Link kopieren
Starsuus nou zeg dat wel, ik heb ze pas een keertje gebruikt maar ben zon fan al! Ideaal! Niet meer gokken en nadenken over elk krampje, gewoon hoppa die piek zien
Alle reacties Link kopieren
Naatje wat super spannend voor jou deze dagen. Heb je wat afleiding? Sowieso van je dochter natuurlijk, dat scheelt. ‘t Is echt zenuwslopend, dat staartje van het wachtbankje.
Alle reacties Link kopieren
Jammer van de negatieve test Naatje
Maar zoals je zelf al zegt kan nog alle kanten op ! Mijn opgezette buik en grote/gevoelige borsten zijn sinds ovulatie niet meer weggegaan en ben nu 6 weken zwanger. Ik hoop voor je dat t raak is. Wanneer ga je weer testen ?
Alle reacties Link kopieren
Spannend Naatje, we lopen gelijk! Ik zit vandaag op 11dpo en ik heb nog niet weer getest. Ik durf nog niet! Ik probeer het tot maandag of dinsdag uit te stellen!
anoniem_380869 wijzigde dit bericht op 04-01-2019 08:24
2.55% gewijzigd
Ah Moos, ik hoop ook echt zo voor je dat het snel gaat doorbreken!

Jammer Naatje, over paar dagen maar nog een keer testen! Die laatste paar dagen van wachtbankje zijn idd het ergste. Ik ga voor je duimen!

Succes AmericanGirl, hoop dat de nieuwe medicatie heeft geholpen!

Leeuw, hoe is het nu met jou?
Alle reacties Link kopieren
Starsuus: ik heb nog vakantie deze week dus de kleine meid houdt me flink bezig ja haha! Ze heeft net het woord nee geleerd sinds een paar weken dus ja dat is wat.
Vandaag tussendoor nog telefoontje doen voor mijn werk ( ben recruiter dus komt altijd wel wat tussendoor zelfs als ik vrij ben maar ja hoort erbij).
Verder vanavond lekker uit eten met mijn vriendinnengroep die weten dat we bezig zijn dus geen moeilijk gedoe met wel of geen wijn en rauw vlees en zo.
En maandag weer aan het werk, dat leidt ook af.

Diamantje:
Jeetje zes weken alweer! Hoe voel je je? Kun je het al goed bevatten? Weten al veel mensen het of nog even wachten tot twaalf weken?
Ik ga zondag nog een keer testen als ik niet al ongesteld word, dan ben ik 12dpo.
En mijn NOD is dinsdag ( als ik uit ga van 14dpo) dus dan nogmaals mocht er nog geen bloed zijn en mocht die van zondag negatief zijn.

Net appje van goede vriend van mij dat ze een kindje krijgen! Stomme is dat ik voor hen alleen maar heel blij kan zijn, zij heeft een paar jaar terug een mk gehad en ik weet niet of ze al lang aan het proberen zijn nu ( zijn daar niet open over, over die mk heb ik ook via via gehoord) maar gun het ze van harte!

Gek hè, dat ik bij andere vrienden wel een jaloezie steekje voelde maar bij hen dan weer niet. Alsof ik het dan beter kan hebben omdat het bij haar ook fout is gegaan. Heel gek om bij mezelf te ontdekken omdat ik altijd dacht van mezelf dat ik onvoorwaardelijk blij kon zijn voor mijn vrienden no matter what er met mijzelf aan de hand was. Blijkbaar toch niet altijd meteen.
Alle reacties Link kopieren
Kimster wat grappig! Jij had dus ook een Kerstei? Spannend hè deze dagen!

LaChouffe hoe voel jij je vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Naatje, ik denk het wel! Ik had meerdere dagen een positieve ovu-test maar ik ga nog steeds van 25 december uit ;-)! Héééél spannend en ik hoop dat ik mij kan beheersen haha. Op zich is het natuurlijk wel logisch dat je niet voor iedereen gelijk blij kan zijn, dit omdat je het zelf heel erg graag wilt. Wel fijn dat je het deze vrienden wel erg gunt! Sterkte de komende dagen!
Alle reacties Link kopieren
Naatje, wat jammer van je emo witte test. Maar het kan inderdaad echt nog alle kanten op. Je symptomen klinken hoopvol dus geef niet op.
Hoe oud is jullie meisje?

Chouffe en diamant, ik vind het zo leuk als zwangere af en toe nog wat laten horen.
Hoe voelen jullie je? Wanneer zijn jullie eerste echo’s? Wel even laten weten hier hoor :heart:

Kimster, heb jij nog doorgestart na al die positieve testen? Weet je zeker dat het je eisprong was?

Starsuus, wauw! Alweer 10dpo, dat gaat snel! Hij kan zomaar eerder komen dan je denkt. Al wat zichtbaar?
Hier is temperatuur gezakt naar 36,8 en was afgelopen maanden steeds 37. Hopelijk is dat hoopvol.
Ik ben begonnen met vrouwenmantelthee, tip van ander topic.

Ken iemand de volgende vitamine ter ondersteuning van zwanger worden?
Bijenpollen en royal jelly? Kreeg het als tip. Voor gezonde eitjes en sperma, verhoogt vruchtbaarheid. En bijenpollen vernietigd de schadelijke bacteriën die bij embryo kunnen komen.

Ik ga deze ronde starten met pom granaatappelsap.
Nouja, als die ronde ooit begint :facepalm: :fortune:
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Ik ben ook wel benieuwd naar de tarwekiem olie. Maar ik durf het niet zo goed vanwege de wisselende verhalen.
Starsuus laat je even weten de 10e wat de gynaecoloog hierover zegt?
Mocht het deze ronde niet lukken dan zit ik te twijfelen of ik tarwekiem olie zal gaan gebruiken of misschien acupunctuur.

Vanmorgen een echo gehad. Er groeien nog wel 2 eitjes, maar links is klein 11,5 mm en rechts iets groter 15,4 mm. Nu weer 2 dagen door spuiten en zondag terugkomen. Ik hoop heel erg dat links nog wat groter word.
Het aparte is alleen dat de vorige cyclus er 1 ei gegroeid was en bij de laatste echo die ze maakte was deze 14 mm. Dezelfde dag werd de afspraak gemaakt voor inseminatie, welke dan dag 3 dagen later was. Nu moet ik door spuiten terwijl er een ei 15,4 mm is. Ik denk dat ze hopen dat links nog wat groter word.
Inmiddels zit ik wel op cyclus dag 16. Als ze zondag besluiten om de inseminatie in te plannen zal dit ongeveer 3 dagen later zijn en dan is mijn ei sprong op dag 21 en heb ik een cyclus van 34/35 dagen. Wel weer aan de lange kant, maar volgens de arts moest ik mij daar niet druk om maken en is dat allemaal prima. Ik had gehoopt met de hormonen dat ik ook is op de 28 dagen uitkom....
Duimen voor zondag!! I hope so
Alle reacties Link kopieren
Naatje jammer van de witte omo test. Maar het is nog vroeg dus er is nog van alles mogelijk! Succes meis

Moos goed teken dat je temperatuur zakt. Toch wel een teken dat je lichaam aan het "ontzwangeren" is.
Ik ken bijenpollen en royal jelly niet. Heb er ook nog niet veel over gelezen. Waarschijnlijk omdat ik het niet ken en dus nog nooit hebt gegoogled :facepalm:
Ik drink sinds kort ook granaatappelsap wie weet gaat het helpen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal! Nog allemaal de beste wensen en dat het voor iedereen een mooi jaar mag worden!

Zoals jullie het al in de gaten hebben houd ik mij een beetje op de achtergrond.

Maar ik wil de dames die zwanger zijn van harte feliciteren jullie 2019 kan niet meer stuk!

Voor de andere dames houd moed! Ooit komt het hopelijk goed! :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik ben altijd aan het einde van de maand zobeetje aan mijn nod toe.
2de kerstdag kreeg ik de duiveltjes weer. dit was na 30 dagen. Dus ik ga er vanuit rond 25 januari weer nod.
Alle reacties Link kopieren
American en Moos: nu ik dit lees van granaatsppelsap denk ik ineens: verdomd, ik at heel veel granaatappelpitjes beide keren dat ik zwanger werd! Door Mn sla of tussendoor....ik heb nog in de vriezer 🙂

Bijenpollen nooit in verdiept omdat ik ( en mijn zus die ook bezig is en voor wie ik dus ook Google) die zelf toch niet mag wegens mijn hooikoorts.
Alle reacties Link kopieren
American in duim met je mee!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom met mijn telefoon overigens onmogelijk uit die tabel!
Zou iemand mij toe willen voegen?

Leeftijd: 36/37
Ronde: 4
NOD 8-1
Tweede kindje
Bijzonderheden: mk in augustus na elf weken zwangerschap van een tweeling. Veel bloed verloren, lang onder controle gebleven Gyn. In geval van geen zwangerschap januari weer controle en testen voor vervroegde overgang die in de familie zit.
Alle reacties Link kopieren
Naatje ik heb je toegevoegd
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig van je miskraam Naatje, ik kan me voorstellen dat je daar regelmatig over droomt.
Ik duim dat je omo witte test 2 knalstrepen krijgt!!
Alle reacties Link kopieren
Je geduld wordt wel weer op de proef gesteld he American. Hopelijk zondag twee goeie eitjes. Ik blijf duimen!

Hier zijn de ovulatietesten vooralsnog wit. Alleen gisteren een licht lijntje. Vind het niet zo erg, want m’n vriend is niet helemaal fit. We wachten dus rustig af :-]

Met de bijenpollen en de royal jelly heb ik geen ervaring Moos, maar het lijkt me vrij onschuldig spul. Net als de granaatappelsap.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel American!

Kikii, dankjewel meis, heel lief!

Starsuus hopen dat je ei komt als vriendlief weer helemaal op en top fit is 😉
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
04-01-2019 08:34
Starsuus: ik heb nog vakantie deze week dus de kleine meid houdt me flink bezig ja haha! Ze heeft net het woord nee geleerd sinds een paar weken dus ja dat is wat.
Vandaag tussendoor nog telefoontje doen voor mijn werk ( ben recruiter dus komt altijd wel wat tussendoor zelfs als ik vrij ben maar ja hoort erbij).
Verder vanavond lekker uit eten met mijn vriendinnengroep die weten dat we bezig zijn dus geen moeilijk gedoe met wel of geen wijn en rauw vlees en zo.
En maandag weer aan het werk, dat leidt ook af.

Diamantje:
Jeetje zes weken alweer! Hoe voel je je? Kun je het al goed bevatten? Weten al veel mensen het of nog even wachten tot twaalf weken?
Ik ga zondag nog een keer testen als ik niet al ongesteld word, dan ben ik 12dpo.
En mijn NOD is dinsdag ( als ik uit ga van 14dpo) dus dan nogmaals mocht er nog geen bloed zijn en mocht die van zondag negatief zijn.

Net appje van goede vriend van mij dat ze een kindje krijgen! Stomme is dat ik voor hen alleen maar heel blij kan zijn, zij heeft een paar jaar terug een mk gehad en ik weet niet of ze al lang aan het proberen zijn nu ( zijn daar niet open over, over die mk heb ik ook via via gehoord) maar gun het ze van harte!

Gek hè, dat ik bij andere vrienden wel een jaloezie steekje voelde maar bij hen dan weer niet. Alsof ik het dan beter kan hebben omdat het bij haar ook fout is gegaan. Heel gek om bij mezelf te ontdekken omdat ik altijd dacht van mezelf dat ik onvoorwaardelijk blij kon zijn voor mijn vrienden no matter what er met mijzelf aan de hand was. Blijkbaar toch niet altijd meteen.
Behalve dat ik zo ontzettend moe ben voel ik me verder heel goed ! Het idee dat er een baby groeit is wel aan t bezinken nu en ben er zo blij mee. Heb vandaag ook maar besloten om toe te geven aan mijn verminderde energieniveau en heb alles aankomend weekend nog opengehouden qua afspraken. Ben normaal heel outgoing maar dat gaat nu even niet. Lig elke dag vanaf half 4 s nachts klaarwakker en kan de slaap dan niet meer vatten. Slaap dus mega slecht en ben daardoor eind van de middag al gesloopt tetwijl het vakantie is en niet echt wat doe. Sociaal leven staat ook op een lager pitje nu helaas. Ben benieuwd hoe dat gaat als ik volgende week weer fulltime aan de bak moet. Heb wel maandag telefonisch consult met de HA om even te overleggen erover.

Onze ouders en broers en zussen en beste vriend weten het al. De rest nog niet! Die vertellen we wel later pas rond 12 weken :)
Alle reacties Link kopieren
Diamantje ja dat herken ik nog wel van mijn eerste zwangerschap, toen stiekem wel eens een dutje gedaan in de auto tussen afspraken door maar op kantoor kan dat natuurlijk niet!
Kijken wat de HA kan aanraden voor extra energie, ik zou het eigenlijk ook niet weten! Ging wel heel vroeg naar bed toen, was t enige wat hielp want ik lag net als jij ook veel wakker s nachts! Ik kwam meestal thuis, kookte, at samen met Mn man en dan ging ik al maar bed haha. Maar tweede trimester was dat over, net als de misselijkheid. Of er iemand een knop omzette. Week 12 nog volop last, eerste dag van week 13, boem voelde ik me top. Even doorzetten dus! Het gaat over!

Een tip voor op kantoor mbt je moeheid: ik heb allebei de zwangerschappen aangegeven dat ik erg moe was en dat dat waarschijnlijk kwam door ijzertekort. Nu heb ik dat persoonlijk zelf ook heel snel, dus een echte leugen was het niet. Maar je kan t ook op t griep seizoen gooien of op slapeloosheid ( en dat is nog de waarheid ook). Als je aangeeft dat je moe bent doen ze niet zo moeilijk als je een beetje minder doet dan ze normaal van je gewend zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven