Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 10)

01-01-2019 21:37 5410 berichten
Het vervolg op deel 9 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Naatje20004-6???
OkkiePetite13-6231/312e kindje, 1e kindje, prachtige zoon*, spontane vroeggeboorte met 20+5 wkn. Endometriose
Vlindertjezs16-63829/36x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
KimSter1988?425/29x
Kikii35?1124/30eerste kindje
Leeuw32?832/39miskraam in september met 5,5 week en ronde 6 mislukte innnesteling
Pingie02?330/261e kindje, onregelmatige cyclys (31, 33, 36, 38)
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Lousoe?226/331e kindje
Dana-100??28/39Cycli 24-27 dagen. Sep 2018 onderzoeken gehad (zaad, bloed, inwendig etc.) met goede uitslagen. Mei 2019 terugkomen bij gyn igv niet zwanger
PendePenguin?4937/42Cycli 28-32 dagen. Eileiderspoeling gehad in april, IUI volgt. 2 miskramen in 2015
Hardloopstudentje?3 met clomid25/271e kindje, pcos
Maya88?1530/32Gestart in december 2017, toen al een jaar van de pil af. Eerste kindje, onregelmatige cyclus.
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Vanessakusje1987?932/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in april! :cheer2:
Stippeltjesbehang
MargeSimpson
Tinkeltje33 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Luna-87

:cheer2: Zwanger in mei! :cheer2:
Frozen_Star
Lynn83
Tinkeltje33
Emili2004
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 23-05-2019 12:44
98.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En moos [m :there: . Wat een stomme artsen in Spanje.
Alle reacties Link kopieren
@Leeuw Jij had toch al een positieve zwangerschapstest gehad? Of heb ik wat gemist??

@Naatje2000 Wat heerlijk een nieuwe dakkapel! Jullie zijn er helemaal klaar voor :cheer:

@Hardloopstudentje en @Nijn-tje Ik duim voor mooie positieve testen!! :thumbsup:
@Nijn-tje Mijn borsten doen nu juist aan de voorkant zeer, dus het kan ook een goed teken zijn!

@Moos Gaan jullie dit weekend alvast naar Gent? Jullie zouden ook een hotelletje pakken toch?
Ja ben sommige dagen wel echt zo ziek en moe dat ik de bank niet af kom. Voelt als een constante griep. En heb de conditie van een dood paard... Gisteren wilde ik perse lopend naar de stembus gezellig samen met vriend. Dat is ongeveer 10 minuten heen. We waren nog niet op de hoek van de straat toen mijn vriend de auto maar is gaan halen omdat ik zo liep te hijgen. Zou dat nog goed komen??? :$

Gisteren via MP een Angelsound gekocht en die komt vandaag binnen. Ben zooooo benieuwd!! Weet dat het heel goed kan dat ik nog niets hoor, maar als dat wel zo is zou ik een stuk ontspannender het weekend in gaan ;-D
Alle reacties Link kopieren
Blijft Spannend Hardloop.

Nou niet gemist met seks hoor maat op de testen.

Balen Moos. Op naar Volgende week.

Relaxt maandag al weer Stippel.

Gaaf Naat, daar kan je heel blij van worden he de dakkapel dan.
Das denk ik dat je ei echt echt echt gesprongen is. Daar kan je lichaam ook op reageren met wc momenten.

He Leeuw je had toch een pos zw test? Nu snap ik er helemaal niets meer van.
Alle reacties Link kopieren
@ Hardloop ; spannende tijd dus voor jou, aankomende dagen (week).

@ Maya ; ik vind die echo’s ook zo’n zeer doen! Zit altijd met mijn tanden op elkaar.
En ik moet standaard plassen daarna!

@ Moos ; wat ontzettend vervelend dat het gesprek zo tegenviel.
Hopelijk kan Gent meer voor jullie betekenen meis!

@ Naatje ; ik zit naast je op het wachtbankje hoor, kom maar op!

Hier vandaag 4 dpo denk ik, eergister begonnen met granaatappelsap.
Wie van jullie heeft er ook zo’n last van borsten na eisprong? Ik kan er nu al amper op liggen, is dat wel normaal?
Ik lees dan weer op google dat je te weinig progesteron aanmaakt en dat je dat nodig hebt om zwanger te raken... maak mezelf he-le-maal gek :cry:
Normaal krijg ik het een week voor NOD.
Alle reacties Link kopieren
@Stippel, leuk een angelsound. Hopelijk hoor je al wat en stelt je dat gerust :)

@Kiki, het kan juist ook stijging van progesteron zijn en dat je daardoor last hebt van je borsten. Ik heb dat nu ook, alleen dan mijn tepels. Begon meteen na eisprong. Normaal gaat het weg als bruin verlies begint, maar dat heb ik nu nog niet gehad dus zijn nog steeds gevoelig.

10 dpo vandaag. Moest me inhouden vanochtend niet te testen. Dit gaan nog lange dagen worden, haha.
Alle reacties Link kopieren
Nee Stippel en Vanessa, zoals verwacht was het weer rest HCG. Heb woensdag in het ziekenhuis gezeten (manlief stond erop ivm malaria-medicatie) en er was niks te zien behalve een ei wat er aan zat te komen. Schijnbaar maak ik laat hcg aan en is het dan alweer verdwenen :@@: . En ik drink heel veel waardoor mijn urine te dun is om te testen, ja het kan schijnbaar. Je moet testen met gele urine en die heb ik nooit. Ik ben 4 dagen ongesteld geweest, dus ik had al een vermoeden.

Moest ovulatietesten gebruiken van arts ivm met de extra hormonen en migraine-medicatie. En natuurlijk weer een preek over mijn reizen en sporten (geweldig man heeft een arts weer bijna geslagen.)

Naat geniet van jouw huis. Klinkt erg leuk :).

Hardloop je maakt het wel spannend!

Kiki, het is ook gewoon spannend. Maar maak je niet te druk he?
Alle reacties Link kopieren
moos wat vervelend dat Spanje zo tegen viel. Hopelijk brengt Gent jullie meer geluk!

Leeuw huh? Had je niet vorige week een licht positieve zwangerschapstest? Of had dat een andere reden?

stippel ik herken t gevoel van de conditie van een doodpaard. Ik heb een fitbit en merk echt de laatste dagen dat Mn hartslag ook hoger is.
Hoe gaat het met de misselijkheid? Krijg je al een beetje meer vertrouwen?
Alle reacties Link kopieren
Frozen klopt, licht positief. Heb ik vaker gehad, dan is er toch even wat hcg aangemaakt, maar word dan gewoon ongesteld. Heb ik al 2x eerder gehad. Streepje was veel te licht voor na NOD. Had eerder niet meer getest omdat ongesteld ws geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ow Leeuw wat shit. Had t zo gehoopt.

Kiki kan beide kanten op.
Alle reacties Link kopieren
Vanes, ik had het al verwacht. Nu weer kans (eisprong net voor reis) en 2 weken erg leuke dingen doen. Gaan het zien.

Gelukkig in augustus Düsseldorf. Er gaat echt iets mis in het allereerst begin. Of gewoon heel veel pech.
Alle reacties Link kopieren
He shit Leeuw! Ik had het zo gehoopt voor je. Fijn dat jullie nu wel een nieuwe kans hebben en even lekker op reis gaan. Mooi even leuke dingen doen en je gedachte verzetten :)

Ik word lichtelijk moe van mezelf. Google is weer eens mijn beste vriend. En ik voel van alles. En in mijn hoofd gaat het steeds van, zal het raak zijn tot het lukt toch nooit. Happy days :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
@Leeuw He wat een teleurstelling! :hug: Knap hoe je het meteen weer kunt ombuigen tot iets positiefs. Hopelijk heb je een hele mooie reis en is het dalijk in Düsseldorf wel echt raak.

@Hardloopstudentje Je kunt al testen he... Als je jezelf niet meer wilt kwellen: gewoon doen! En anders duim ik dat deze dagen snel voorbij vliegen en je veel afleiding hebt.

@Kikii35 Ik gebruik extra Progesteron tijdens deze zwangerschap en heb ook veel last van mijn borsten en tepels. Hoeft dus absoluut niet op een tekort te wijzen. Duim ook voor jou weer meis!! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
@leeuw, mooi getimed die eisprong net voor je reis! En geniet ervan:-)

@kiki, ik heb nu ook steeds hele pijnlijke borsten van eisprong tot menstruatie. Vorige ronde is progesteron geprikt en dat was gewoon hoog. Dus hoeft daar zeker niet mee te maken te hebben. Maar ik vraag me ook wel af waar het aan ligt. Voor m'n laatste miskraam had ik dat niet zo erg. Nu dus wel zo'n 1,5 - 2 weken.

@Stippel, lastig dat je conditie zo achteruit is gegaan. Dat snel buiten adem zijn hoort wel wel een beetje bij die eerste weken. Maar je zou denken dat 10 min lopen wel zou lukken. Dit heeft wel aardig wat invloed lijkt me zo. ZOu toch proberen zoveel mogelijk in beweging te blijven om wel een beetje fit te blijven. M'n eerste zwangerschap heb ik gezwommen die eerste weken. Dat lukte nog aardig ondanks dat ik kotsmisselijk was en moe was.

@Hardloop, ik zou morgen testen hoor als ik jou was :lol: Dan weet je het maar. En evt. is ie wit en komt er over een paar dagen toch nog een grote verrassing!
Alle reacties Link kopieren
@ Hardloop ; durf je te testen? Ik kan de testdrang meestal niet bedwingen haha.

@ Leeuw ; sport je teveel? Het is ook nooit goed he...

@ Stippel ; dat stelt me gerust! En ook echt vanaf je eisprong?

@ Nijn ; klinkt lullig maar vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!
Ik hoop dat ze bij mij ook nog bloed gaan prikken na de eisprong, ben zo benieuwd wat mijn progesteron waarde is.
Alle reacties Link kopieren
Heel stom meiden, maar ik durf dus eigenlijk gewoon ook niet te testen. Zo bang voor weer die teleurstelling. Morgen kan ik niet testen ivm werk, dus op zijn vroegst zondag. Dan ben ik 12dpo. Maar weet niet of ik dan al genoeg moed heb verzameld. Jeetje wat ben ik ook lekker onzeker af en toe :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Nou ik had een heel bericht getypt en is ineens weer weg.... :whip:

Even kort dan en de rest reageer ik vanavond op:

Hardloop alleen maar heel herkenbaar lieve schat, die witte testen zijn zo intens verdrietig elke keer weer. Snap dat je niet durft. Maar ja doe nou maar gewoon zondag, want van die onzekerheid word je ook gek. En als ie wit is test je dinsdag nog eens.

Kiki als je dat gemeten wil hebben dan vraag je dat toch gewoon schat? Ik heb t bloedpriklijstje ook regelmatig aangevuld hoor! Dan zei de arts ik ga dit en dit en dat meten en dan zei ik ja en deze twee dingen ook nog en dan kruiste ze dat gewoon aan. Kleine moeite!

Hier 2 dpo en ik ben doodop weer. Net als vorige ronde maar weet niet meer of t die ronde ervoor ook zo was. Zo maar eens forum terug lezen. Bloeden is helemaal voorbij en voel me weer mega brak alsof ik hele nacht gedronken heb. En ik dacht natuurlijk al weer van alles te voelen vandaag in Mn baarmoeder maar dat zal wel...
Alle reacties Link kopieren
jeetje Naat, jouw klachten zijn ook echt heftig zeg elke keer na de eisprong? Hoe deed je dat bij geen zwangerschapswens? Helpt anticonceptie dan? Maar nu wel pittig steeds, zeker met die kleine erbij.

Hardloop, ik snap het hoor! Maar deze onzekerheid is ook killing!

Kiki, mijn acupuncturist zegt trouwens dat het iets met je lever te maken heeft die pijnlijk borsten en andere klachten. Een stagnatie. O.a. ontspanning kan helpen dat meer in balans te krijgen (ontspanningsoefeningen). Ik vind dat best lastig elke dag toe te passen in m'n toch best drukke leventje.

En Maya, ik ben vooral heel benieuwd hoe jij het gisteren hebt gehad :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Jee naatje :(
Alle reacties Link kopieren
Nijn ja klopt maar als ik aan de Nuvaring ben heb ik nergens last van hoor! Vroeger trouwens ook nooit last van gehad, dus weet niet precies waardoor dit veranderd is.
Maargoed, we slepen ons er gewoon doorheen die twee weken van de maand en laten we gewoon maar weer hopen dat dit de laatste keer is dat ik me zo voel zonder zwanger te zijn :lol:
Alle reacties Link kopieren
Hardloopstudentje schreef:
24-05-2019 15:45
Heel stom meiden, maar ik durf dus eigenlijk gewoon ook niet te testen. Zo bang voor weer die teleurstelling. Morgen kan ik niet testen ivm werk, dus op zijn vroegst zondag. Dan ben ik 12dpo. Maar weet niet of ik dan al genoeg moed heb verzameld. Jeetje wat ben ik ook lekker onzeker af en toe :facepalm:
Lieve Hardloop, onzeker zeg je? Ik testte op 12 dpo om half vier ‘s nachts, trillend als een rietje, omdat ik niet meer kon slapen van de zenuwen. Dusseh... je bent niet de enige :lol:
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar hoor Stippel, die slechte conditie. Wanneer ik in het eerste trimester onze trappen opliep waren m’n benen al helemaal verzuurd en moest ik eerst een paar minuten bijkomen voor ik een gesprek kon voeren, haha! Gewoon aan toegeven en je lichaam volgen. Die geeft wel aan wat je aankan. Mijn conditie is nu weer wat beter, al voel ik me na vandaag (hele dag fotograferen en ‘s avonds foto’s bewerken en een verhaal schrijven) wel echt verrot :facepalm:

Heb je je Angelsound al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Starsuus schreef:
24-05-2019 22:06
Lieve Hardloop, onzeker zeg je? Ik testte op 12 dpo om half vier ‘s nachts, trillend als een rietje, omdat ik niet meer kon slapen van de zenuwen. Dusseh... je bent niet de enige :lol:
Volgens mij was jij 10 dpo al in de weer met nachtelijke feesten :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ah wat rot stippel, maar belangrijk om baar je lijf te luisteren. Is je werk lief voor je?

Nijn, klopt idd dat acu man dat zegt. Ik heb zelf nooit gevoelige borsten, komt denk ik omdat ze zo klein zijn :rofl:
Hoe voel jij je? Wanneer mag je testen van jezelf?

We gaan dit weekend al naar Gent, dus nog beetje stad zien en uiteten. Maken er samen wat leuks van!

American, jouw al even niet gehoord naar wel aan je gedacht. Hoe gaat het meis?

Frozen, jij geen bruinverlies meer gehad en wat meer vertrouwen?
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Moos!

Maya hoe waren de BSB???

Hier wat bloedverlies na t vrijen maar manlief was ook wel erg enthousiast hahaha dat hij niet verplicht in een bepaald standje moest dus zal daar wel door komen.

Stippel hoe was de Angelsound? Wat mee kunnen horen?
Alle reacties Link kopieren
Oh de boertjes zijn er weer volop en mijn man ging net echt stuk omdat ik een aantal keer moest niezen en elke nies liet ik een harde scheet :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven