Kinderwagen doneren omg Amersfoort

12-01-2019 20:14 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zet het topic maar even onder 'zwanger' , omdat het voor de zwangeren onder ons is ;).
Ik ben op zoek naar een stichting of iemand (liefst omgeving Amersfoort) aan wie wij onze kinderwagen (merk maxi cosi, goede staat, compleet op maxi cosi zelf na) kunnen geven. Graag aan iemand die het goed kan gebruiken en zelf de middelen niet heeft om het aan te schaffen..
Wie weet er iemand of een plek waar wij de kinderwagen kunnen brengen?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Plaatselijke Vluchtelingenwerk
Kijk eens op www.stichtingbabyspullen.nl
Is er geen lokaal gratis hoekje waar je de vraag kan stellen wie hem. Kan gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Je kan bij een verloskundigenpraktijk vragen of zij een zwangere kennen die dit goed kan gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
12-01-2019 20:36
Kijk eens op www.stichtingbabyspullen.nl
Zij nemen geen kinderwagens aan! Had ik inderdaad ook gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Gossie schreef:
12-01-2019 21:13
Je kan bij een verloskundigenpraktijk vragen of zij een zwangere kennen die dit goed kan gebruiken.
Dat is een goede tip, dank je!
Hibou schreef:
12-01-2019 21:44
Zij nemen geen kinderwagens aan! Had ik inderdaad ook gevonden.
Maar kunnen je vast tippen waar wel in de buurt
Alle reacties Link kopieren
Bij ons in de buurt zit een (tiener)moeder opvang die altijd heel blij zijn met dit soort spullen. Ze hebben er nu zelfs een winkeltje waar je allerlei babyspullen kunt doneren en waar deze meiden en vrouwen voor heel weinig kunnen shoppen (zelf uitzoeken en toch iets moeten betalen is heel goed voor hun eigenwaarde) en waar sommige werken om werkervaring op te doen en geld voor hun gezin te verdienen. Super mooi initiatief maar helaas niet bij jullie in de buurt...

Ik zou eens googlen op sociaal werk, kinderopvang, e.d. Dan krijg je wel plekken waar vrouwen met kinderen zitten die niks hebben denk ik.
Gossie schreef:
12-01-2019 21:13
Je kan bij een verloskundigenpraktijk vragen of zij een zwangere kennen die dit goed kan gebruiken.
Ja, dit zou ik ook doen.
Alle reacties Link kopieren
Voedselbank? leger des heils, blijf van mijn lijf. Soms komen daar moeders die met niets anders dan de kleren aan hun lijf met een babietje aan komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven