Uitgerekend half september 2019

15-01-2019 22:30 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben benieuwd wie er nog meer uitgerekend zijn half september?

Groetjes😊
Allereerst gefeliciteerd Butterfly!

Wat fijn dat je een topic hebt gestart voor (half) september! Ik praat graag mee. Volgens mijn eigen berekening ben ik op 10 september uitgerekend. Volgende week mag ik (eindelijk) naar de Verloskundige. Wat kijk ik daar naar uit zeg, ik vind het best spannend allemaal en van vrienden en familie weet niemand het nog! We willen het vertellen aan onze ouders na de eerste echo.

Hoe voel jij je? Al bij de VK geweest? Wat is jouw datum?
Alle reacties Link kopieren
Jij ook gefeliciteerd! Super spannend allemaal! Is dit ook jouw eerste kindje? Mijn uitgerekende datum is 15 september en we hebben pas 15 februari de intake en 18 februari de eerste echo..
Ik voel me prima, geen gekke dingen nog gelukkig. En jij?
Fijne dag!
Zeker spannend! Het is ook onze eerste en het was sneller raak dan ik had verwacht.

Tot maandag voelde ik me ook prima, maar sinds dinsdag last van vlagen van misselijkheid, gelukkig nog niet over gegeven. Ik ontbijt nu met een glas coca cola :-D Verder stort ik ‘s avonds na het eten in. En natuurlijk mega gevoelige en grotere borsten. Maar tot nu toe mag ik niet klagen denk ik!

Hebben jullie het al verteld aan iemand? En hoe is je man/vriend er onder?

Is het een idee om een tabel te maken (net als in andere topics)? Misschien leuk om met een klein groepje te schrijven over wat we mee maken!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net een andere groep met tabel, van vrouwen die in de tweede helft van september uitgerekend zijn. Weet niet of we daar beter mee kunnen kletsen?
Ik heb het al wel aan een paar mensen verteld, maar ga hard Mn best doen om ‘t voorlopig voor me te houden haha.
Hoe gaat jou dat af? Mijn vriend is er nog niet zo mee bezig, terwijl ik elke dag kijk wat er groeit.
Heb je ook zwangerschapsapps?
Ja die had ik ook al gezien! Volgens mij is dat een aardig volle groep en ook echt gericht op 2e helft. Daarbij aansluiten kan natuurlijk, maar het is ook leuk om een nieuwe groep op te zetten, als er dan meer aansluiten tenminste 😉

Tot nu toe gaat het niet vertellen me wel goed af, al ligt het op het puntje van mn tong. We gaan het vanavond aan mn ouders vertellen. Eigenlijk wilden we dit pas na de echo doen, maar nu komt het zo uit dat we ze zien. Ik vind het best spannend en ben benieuwd hoe ze reageren!

Ik gebruik Flo en Zwangerschap+. Vooral de laatste vind ik erg leuk, met ‘echte’ beelden van de baby elke week en elke dag wat te lezen.

Wil je proberen een nieuwe groep op te zetten of klets je toch liever mee bij de andere groep?
Alle reacties Link kopieren
En hoe hebben je ouders gereageerd?
Die zwangerschap + app gebruik ik ook, ben iedere dag wel aan t kijken! Vandaag een bosbes haha:)

We kunnen kijken of er nog meer geïnteresseerden zijn voor een nieuwe groep! En evt via whats app? I.p.v. steeds via dit forum?

Fijne dag!
Ze hadden het niet meteen door! We hadden ze een cadeautje gegeven met een klein pakje erin, dus m'n moeder maakt het open en kijkt er zo naar: 'zoiets had je broer vroeger ook, wat leuk, maar wat moet ik ermee'? Dus ik wijs naar m'n buik en ineens viel het kwartje.

Ze vonden het echt super leuk en noemden elkaar meteen opa en oma, ze hadden het nu nog niet verwacht, dus dubbel zo verrast. Ik ben 31 en sinds een jaar zijn we verloofd. Eigenlijk wilde ik eerst trouwen, maar het begon zo erg te kriebelen dat we toch maar zijn begonnen!

Jaa, bosbes idd! Ik heb bijna een framboos, haha!

Voel je je nog steeds goed? Ik was gisteren behoorlijk beroerd. Gelukkig niet overgegeven, maar totaal geen eetlust.

Hoe krijgen we er meer dames bij :D?
Alle reacties Link kopieren
Hee!

Heb je mijn priveberichtke gehad gisteren? Ik weet niet zeker of t goed gegaan is haha
Alle reacties Link kopieren
Hoiihoi!
Weet niet of jullie hier nog actief zijn:)
Hier volgens eigen berekening 12 september uitgerekend van ons eerste kindje.
Maandag as. 1e echo.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi 😄!

Wat toevallig zeg: ik ben naar verwachting ook de 15e september uitgerekend!

Leuk idee om hier samen over te kunnen praten!

Groetjes 😙🐰
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk gefeliciteerd allebei! Hoe gaat t tot dusver?
Welkom! Wat leuk!

Succes morgen met je eerste echo MBVO!

Bunnylove, wanneer heb jij je eerste echo?

Ik had de mijne afgelopen week. Het hartje klopt!!! Super bijzonder om te zien. Ik leek alleen iets minder ver te zijn -voor zover dat nu te zien is- dan mijn eigen berekening. 6.2 weken ipv 7.1 wat ik zelf dacht. Maar met 12 weken kunnen ze pas echt de termijn goed vast stellen.

Met het zien van het hartje kwam bij mij ook echt het besef dat het nu ECHT zo is. Ergens ook super spannend...

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,
Hier ook half september uitgerekend. As woensdag de 8 weken echo ik heb enorm veel zin in! Ik ben snachts vooral super misselijk en kan er niet van slapen..
Herkennen jullie dit ook?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd chicklit! Wat fijn voor je zeg! Lshappy ik ben tot nu toe niet misselijk, dus herken t tot nu toe gelukkig niet.. Maar wel heel naar lijkt me!
Lshappy, super vervelend, ik ben de afgelopen twee weken super misselijk geweest, dag en nacht. Ik werd ‘s nachts ook wakker met een hongerig/misselijk gevoel en kon dan niks anders dan wat eten. Van het weekend was het in één klap over! De dag erna had ik nog een weeïg gevoel, maar nu alweer 2 dagen niet misselijk. Dus er is hoop dat het zomaar ineens over gaat!

Helaas gaat wordt het slapen nog niet echt beter en ben ik 2 a 3 keer per nacht wakker, wat me nog vermoeider maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven