Kwaaltjes..

19-01-2019 13:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Ik heb nu 1 week verlof, ben bijna 35 weken zwanger.

Ik merk de laatste week dat ik echt heel slecht slaap, kom niet tot rust..
Ik heb daarbij ook pijn in mijn onderrug. Helpt ook niet echt mee.
Als ik in de ochtend wakker word, heb ik een pijn gevoel onder in me buik. Dit trekt later in de ochtend weer weg..
En de afgelopen 2 dagen heb ik veel harde buiken.. De baby is dan ook heel druk, dus het zou ook daar door kunnen komen denk ik dan..

Ik doe niet veel op een dag.. Kijk een beetje videoland, wandel met de hond en doe een kleine boodschap maar heel veel meer is het niet..

Ik ben benieuwd of er vrouwen zijn die zich hier in kunnen vinden?
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de kleine, hij moet nog even blijven zitten maar mijn geduld begint langzaam op te raken.
Maandag horen we of de baby nog in stuit ligt, ook allemaal spannend..

Groetjes Ellen
Dat is toch allemaal heel normaal?
Oke, behalve de stuitligging dan, maar verder is dit niet abnormaal voor de laatste loodjes hoor.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
19-01-2019 13:52
Dat is toch allemaal heel normaal?
Oke, behalve de stuitligging dan, maar verder is dit niet abnormaal voor de laatste loodjes hoor.
Ik weet het niet.. Ben nog niet eerder zwanger geweest!
Ellen1991 schreef:
19-01-2019 14:02
Ik weet het niet.. Ben nog niet eerder zwanger geweest!

En je moeder of vriendinnen?
Of je verloskundige?
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
19-01-2019 14:06
En je moeder of vriendinnen?
Of je verloskundige?
Vriendinnen hebben nog geen kinderen. Mijn moeder is met 29 weken bevallen van mij.
Verloskundige zou ik kunnen vragen, maar wil graag ervaringen van andere horen.
Dacht ook dat een 'forum' daar voor was :)..
Ik weet niet wanneer je uitgerekend bent maar je kunt je aansluiten bij een uitgerekend in maand x topic. Ik meen me te herinneren dat er ook een algemeen laatste loodjes topic bestaat.

Verder eens met LAgirl.
zwanger/laatste-loodjes-topic/list_messages/428667
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ellen, hier ook bijna 35 weken.
Je bent van harte welkom in het laatste loodjes topic!
Is inderdaad allemaal normaal. En ik zou echt je geduld bewaren, ga er maar vanuit dat het nog 7 weken duurt voordat ie komt. Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Oh heel herkenbaar... tot een week of 34 a 35 vloog ik er doorheen en opeens allerlei kwaaltjes. Last van rug, heupen, brandend maagzuur, moe maar niet kunnen slapen ... naja, alles wat een paar weken later ook voorbij was maar begreep toen pas het waggelen als een pinguïn en het walvis gevoel :)

Doe rustig aan. Nog rustiger. Buikpijn is niet de bedoeling en die boodschap kan later ook nog wel!

Succes met je laatste loodjes
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen ben ik niet meer zwanger ;)

Maar heel herkenbaar hoor. Is allemaal heel normaal!
Ik had ook veel harde buiken, bij het opstaan al. De laatste weken zijn voor de meesten zwaar met veel kwaaltjes.

Succes maandag ik hoop dat de baby niet meer in een stuit ligt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven