Aftellen tot verlof

23-01-2019 21:20 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog iets meer dan drie weken en dan is het zo ver. Eerlijk gezegd heb ik fysiek bar weinig te klagen, maar ik kijk er zo enorm naar uit om nog even lekker thuis te zijn en mijn partner wat meer te zien (werken vaak afwisselen).

Ben ik de enige die niet kan wachten? :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu met verlof, maar moet er heel erg aan wennen. Het afwachten is lastig, maar het is wel echt fijn om uit te slapen en niets te moeten..
Je bent welkom in laatste loodjes topic als je wil. Hier al wel verlof.
Alle reacties Link kopieren
Ik had me er ook zo op verheugd! Heerlijk thuis, beetje lummelen, gezellig met man en vriendinnen iets doen.
Eindelijk was de dag daar. En toen ben ik de eerste dag van mijn verlof bevallen :'(

Dus doe nu ook maar vast leuke dingen :-D
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
23-01-2019 21:48
Ik had me er ook zo op verheugd! Heerlijk thuis, beetje lummelen, gezellig met man en vriendinnen iets doen.
Eindelijk was de dag daar. En toen ben ik de eerste dag van mijn verlof bevallen :'(

Dus doe nu ook maar vast leuke dingen :-D
Haha das wel echt grappig, ik vond dat ik al vroeg beviel, had 1 week verlof (alles wassen en poetsen e.d) en had mij voorgenomen om de week erna heerlijk te relaxen. Beviel ik gewoon :proud: . Had mij zo verheugd op series kijken.
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
23-01-2019 21:48
Ik had me er ook zo op verheugd! Heerlijk thuis, beetje lummelen, gezellig met man en vriendinnen iets doen.
Eindelijk was de dag daar. En toen ben ik de eerste dag van mijn verlof bevallen :'(

Dus doe nu ook maar vast leuke dingen :-D
Neeeeee! Wat erg haha. Ik doe nu ook leuke dingen hoor :). Was je laat met verlof gegaan? Ik ben dan 35 weken.
Ik vond het fijn, maar op een gegeven moment was ik er ook echt klaar voor en mee. Ik ben met 34 weken met verlof gegaan ivm bekkenpijn en fysiek zwaar werk. Ik ben bevallen met 41+2 en de ochtend voordat de bevalling begon zat ik nog jankend bij mijn man op de bank. Was zo klaar mee door o.a. de fysieke ongemakken en ik niet lang meer kon staan of lopen. Toen begonnen dus 's avonds de weeën YES ze gehad geluisterd ;)
Volgende week is mijn laatste werkweek, kan niet wachten tot ik alles afgerond heb en vrij ben :-D Ik ben dan 36 weken, maar hoop een paar weken van het lummelen te kunnen genieten voor de baby komt...
Alle reacties Link kopieren
Anadyomene schreef:
23-01-2019 22:15
Neeeeee! Wat erg haha. Ik doe nu ook leuke dingen hoor :). Was je laat met verlof gegaan? Ik ben dan 35 weken.
Nee, te vroeg bevallen. Kreeg Hellp helaas. Alles goed gegaan hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik stiekem ook wel een beetje! Vond mijn vorige verlof heerlijk. Heb veel bekkenklachten en ondanks dat ik korte dagen werk, vind ik het behoorlijk pijnlijk om lang te zitten. Kijk wel op tegen het wachten, ben best ongeduldig en vind die laatste weken echt zwaar haha! Moet nog 2 weken werken :-D
Alle reacties Link kopieren
Poeh, dat had ik graag gewild zeg... ben al sinds week 19 thuis (nu 23 weken) en ga ook niet meer aan het werk (door omstandigheden).. geniet van je verlof hoor! Schijnt voorbij te vliegen!☺️
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag eerste verlofdag. Ik ben nu 35.5. Ik wilde tot 36w werken maar vorige week had het hartje van de kleine wat meer moeite en toen was ik er helemaal klaar mee en ben ik maar 2 dagen eerder met verlof gegaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven