Uitgerekend eerste helft oktober 2019

28-01-2019 07:38 655 berichten
Naam leeftijd (+prtnr) Ronde kindje UD bijzonderheden
Florazon 28/32 4 1 7 oktober 2019 mk oktober 2018
:heart:
16-3 termijnecho
Intake:21-02
Luiwammes 38/38 13 1 4 oktober 2019
Rosedanjoe 29/32 2 1 28 september :heart:
Jongetje
S0po 28/33 1 1 2 oktober :heart:
Starsuus 35/48 6 2 3 oktober :heart:
Roodborstjes19 27/29 1 1 1 oktober 2019 21 feb eerste Echo
Pinguin00 24/34 66 1 5 oktbober Zwanger dankzij icsi, miskraam augustus 2018
Ootje18 37/36 5 2 7 oktober 28 feb eerste echo
Yoehoee 33/38 3 2 4 Oktober
Mikaelson 28/29 4 1 16 oktober 2019 Eerste echo en intake 6-3
Fayen 29/34 1 1 17 oktober 2019
Pinklady 30/33 3 1 13 oktbober Eerste echo 12-3 en intake 20-3
Keda82 37/37 2 3 2 oktober :heart:
dancemacabre 30/33 1 1 8 oktober :heart: , termijnecho 21-3
:hug: Fofinha88
Lolanu


Tabel = vol! :-]



Tabel kan zelf aangepast worden middels bovenstaande inloggegevens.

Viva ik heb je voor nu uit de tabel gehaald. Als je toch wel weer mee wil schrijven kan dit uiteraard altijd.
anoniem_63aeba267e24a wijzigde dit bericht op 30-12-2020 11:06
64.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ooh Flora, ik wilde met je meeschrijven maar nu heb ik iets verkeerd gedaan met de tabel :facepalm: SORRY!
Wil je jezelf nog weer even toevoegen?

Leuk initiatief, ik schrijf weer mee! Hopelijk snel meer mensen! :)
Hooi!
Ik schrijf graag mee :-]
Ik heb vorige week woensdag in de avond een test gedaan en die was positief. De dagen daarna nog meer testjes gedaan die ook positief waren. Ik kan het haast niet geloven! Op pijnlijke borsten na en wat lichte krampjes/steekjes in mijn onderbuik heb ik verder geen symptomen.
Het is ons eerste kindje, 12 februari hebben we de eerste echo :-) .
Omdat ik heel onregelmatig ongesteld was sinds het stoppen met de pil is het onduidelijk hoe lang ik precies zwanger ben, zelf denk ik nu 5 weken en dan ben ik eind sept/begin okt uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd dames!

Jaaaaaa mag ik meedoen? Ik zat al 'uitgerekend tweede helft september' te volgen maar daar hoor ik eigenlijk niet bij. Ik kijk even of het me lukt om de tabel aan te passen en mezelf toe te voegen.

Ik ga vandaag de vk bellen voor een afspraak voor de echo. Ik kan niet wachten!!
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden,

Leuk dat jullie meeschrijven! Ik dacht eigenlijk dat hij nog niet online stond omdat ik een mailtje af moest wachten volgens de site van Viva, maar blijkbaar is het al gewoon zichtbaar :)

rosedanjoe bij mij precies hetzelfde! Ik heb ik oktober een vroege miskraam gehad, toen voelde ik van alles, al voor nod. Nu na nog getest en op wat beurse borsten ga geen symptomen. Maar wel een hele duidelijke test! zet je jezelf in de tabel?

luiwammes tuurlijk mag dat! Gezellig :)

viva haha, lekker dan ;) komt goed hoor, ga mezelf terug zetten. Gezellig dat jij ook mee komt schrijven! Super leuk dat we samen door kunnen schuiven naar dit forum!
florazon wijzigde dit bericht op 28-01-2019 12:20
3.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt met de tabel hoor, heb mezelf erbij gezet. Inmiddels ook de vk gebeld en 22/2 is de eerste echo. Zo spannend allemaal! Hebben jullie al mensen in je omgeving iets verteld (naast de vader natuurlijk)? Ik alleen mijn beste vriendin die heel ver in het buitenland woont en zelf ook net zwanger is.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, bedoelde aan rosedanjoe te vragen of ze zichzelf in de tabel kon zetten ;) heb m'n bericht aangepast.

Ik heb het verder nog niemand verteld, maar ik weet het ook pas sinds vanochtend. Ik denk dat ik het m'n vriendinnen groepje van vier meiden ga vertellen, die weten dat er bezig zijn en weten ook van de miskraam. Toen heb ik het pas verteld bij de miskraam. 1 van die meiden zit al langere tijd in de medische molen en dat loopt nog niet zo lekker. Ze heeft aangegeven dat ze het fijn zou vinden als wij er open over zijn (al laat ze het uiteraard aan ons of we het vertellen), en dat vind ik ook wel prima.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dames! Wij hebben nog niemand iets verteld. Bij mijn 1e zwangerschap hebben we het bijna direct gedeeld met onze ouders. Daar hebben we geen spijt van, maar we kiezen er wel bewust voor om het nog iets langer 'ons geheimpje' te laten zijn. Nog even samen van genieten!

Ik heb de vk ook nog niet gebeld. Ben nog een beetje huiverig omdat het nog zo pril is en het in november ook mis ging. Ik wacht nog even tot eind vd week en ga dan bellen!
Ik sta er bij!:)
Wij willen het graag voor onszelf houden tot na de 12 weken. Dat wordt best een uitdaging omdat wij wat etentjes gepland hebben en ik wel van heel veel dingen hou die ik nu niet meer mag eten (carpaccio, sushi, wijn), ben bang dat dat gaat opvallen.

Viva en Luiwammes hebben jullie al symptomen?

Heftig viva en flora dat jullie een MK hebben moeten mee maken. Ik merk dat nu ik zwanger ben ik het allemaal heel spannend vind en me onzeker voel of alles wel goed gaat. Merk dat ik bij alles denk, ''als alles goed gaat, dan..''. Ik wil proberen dat minder te doen en van het positieve uit te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wil het ook nog even 'ons geheimpje' laten zijn. Ik wil het toch erg graag aan mijn zus vertellen. Het heeft bij haar ook best lang geduurd voordat het raak was en ze heeft ook een mk gehad. Als het mis gaat zal ze er ook voor me zijn. Mijn ouders laat ik nog even wachten tot over ongeveer twee weken.
Alle reacties Link kopieren
Hier niet echt symptomen. Ik voel me prima. Ik merk wel dat er dingen anders zijn in mijn lijf, maar niet erg benoembaar. Dat zal vast volgende week wel komen.

Ik denkt ook steeds in 'als alles goed gaat dan....' ik ben natuurlijk ook niet meer zo piepjong en dat is een risico. Ik zie ook dat het bij jullie allemaal erg snel raak was, we hebben er lang op moeten wachten. Dat maakt wel dat we lang aan het idee hebben kunnen wennen.
Alle reacties Link kopieren
Rosedanjoe en luiwammes heel logisch dat je je zo voelt hoor! Ik merk ook dat ik voor m'n gevoel weer op een nieuwe wachtbank ben beland, dit keer tot de eerste echo, die heb ik vorige keer niet gered. Maar ik kan opzich wel van het positieve uit gaan merk ik, en op momentje dat dat niet lukt moet ik mezelf even heel streng toe gaan spreken. Dit is een nieuwe zwangerschap en heeft niks met de miskraam te mken. In de meeste gevallen gaat het gewoon goed, dus daar gaan we van uit!
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal!

Graag schrijf ik ook mee hier. Zal zo even de tabel invullen.
Ik heb vorige week maandag een test gedaan, en die was positief. We zijn pas net begonnen met 'proberen' dus het was wel even schrikken dat het gelijk raak is.. Maar uiteraard ook erg blij!

Het is ons eerste kindje. Ik woon niet in NL dus wel even spannend om nu zo ver weg van vrienden en familie te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Sopo! Leuk dat je mee schrijft. Hoe voel je je? Al ergens last van of nog niet echt symptomen? Woon je al lang in het buitenland?

Ik was trouwens nog een symptoom vergeten, mega vroeg wakker worden zonder wekker :whistle:
Alle reacties Link kopieren
FloraZon schreef:
29-01-2019 05:24
Welkom Sopo! Leuk dat je mee schrijft. Hoe voel je je? Al ergens last van of nog niet echt symptomen? Woon je al lang in het buitenland?

Ik was trouwens nog een symptoom vergeten, mega vroeg wakker worden zonder wekker :whistle:
Ja! Dat heb ik ook! Is dat een zwangeschapssymptoom? Voor mij is het wel opvallend; ik draai me normaal drie keer om :)
Alle reacties Link kopieren
FloraZon schreef:
28-01-2019 17:17
Rosedanjoe en luiwammes heel logisch dat je je zo voelt hoor! Ik merk ook dat ik voor m'n gevoel weer op een nieuwe wachtbank ben beland, dit keer tot de eerste echo, die heb ik vorige keer niet gered. Maar ik kan opzich wel van het positieve uit gaan merk ik, en op momentje dat dat niet lukt moet ik mezelf even heel streng toe gaan spreken. Dit is een nieuwe zwangerschap en heeft niks met de miskraam te mken. In de meeste gevallen gaat het gewoon goed, dus daar gaan we van uit!
Wat goed dat je er zo nuchter tegenaan kijkt. Het is ook gewoon waar, verreweg het grootste deel van de zwangerschappen leidt tot een gezonde baby. Zovelen gingen ons voor. En deze nieuwe zwangerschap is weer gewoon helemaal iets anders dan de vorige!
Alle reacties Link kopieren
luiwammes schreef:
29-01-2019 07:19
Ja! Dat heb ik ook! Is dat een zwangeschapssymptoom? Voor mij is het wel opvallend; ik draai me normaal drie keer om :)
Ja, ik had het bij m'n vorige zwangerschap ook. Maakt het opstaan voor je werk makkelijker, maar op een gegeven moment val je elke avond om half acht op de bank in slaap :p
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf graag mee! Zondag positief getest! Ik was na stoppen met de pil erg onregelmatig ongesteld kan dus moeilijk inschatten hoe lang ik zwanger ben. Denk zo'n 4/5 weken. Ik wacht nog op telefoontje van verloskundige. Behalve gevoelige/branderige tepels voel ik nog niet zo heel veel. Spannend allemaal. Ik moet even uitzoeken hoe ik mezelf in de tabel kan zetten.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig loluna! Fijn dat je je nog goed voelt.

Je kan jezelf in de tabel zetten door in te loggen met de gegevens onder de tabel. Als je dan de codes kopieert van een van ons, die onder die van s0po plakt, en ze aanpast naar je eigen gegevens, moet het goed komen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten! Na een miskraam in de zomer en een missed abortion in de herfst vind ik het wel reuze spannend (alleen me hier aanmelden geeft al een zenuwachtig gevoel) maarrrr we houden de moed erin! :thumbsup:

We hebben het nog aan niemand verteld en ook de verloskundige nog niet gebeld. Ik merk dat ik het fijn vind om nog even “onder de radar” te blijven. De verloskundige bel ik volgende week, dan ben ik de datum van m’n miskraam voorbij. De eerste echo wil ik graag rond de 9 weken, want bij m’n missed abortion is het kindje met 8,5 week gestopt met leven.

Opbeurende gedachtegang he? :facepalm: Haha! No worries hoor. Ik weet dat dit een heel andere zwangerschap is dan de vorige en heb bovendien een eerste perfecte zwangerschap achter de rug (in 2015) met een kerngezonde zoon als resultaat :heart: dus ik weet hoe het ook kan gaan. Bovendien heb ik er een goed gevoel over. Ik ben relaxed, happy en hartstikke moe, wat helemaal past bij mijn gebruikelijke zwangerschapssymptomen :-]
Alle reacties Link kopieren
Welkom Starsuus en gefeliciteerd! Wat naar van je mk en ma. Gelukkig ben je happy met het goede nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Starsuus! Goed te lezen dat je positief bent.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik sluit mij ook graag aan. Na 4,5 jaar ellende, tegenslagen en verdriet ben ik nu zwanger dankzij de tweede icsi poging. Nu zo’n 4,5 week. Ik heb in augustus een miskraam gehad dus ik vind het ontzettend eng nu. Ik hoop dat het deze keer goed blijft gaan en dat we eindelijk na al die jaren kunnen genieten. Ik moet morgen het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor de eerste echo.

Hebben jullie al kwaaltjes?
Ik heb 3 dagen enorme hoofdpijn gehad en nu (op zere borsten na) nergens last van. Zelfs geen steekjes of krampjes. Ik ben dus gelijk alweer onzeker of het nu deze keer wel goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Lekker druk al hier! Gefeliciteerd en welkom pinguin00, starsuus en lolanu!

Ik zit in een andere tijdzone dus altijd leuk om 's ochtends weer allemaal nieuwe berichten te lezen.

@FloraZon wij wonen hier nu zo'n half jaar. Dus gelukkig al een beetje bekend, maar NL voelt nu toch wel extra ver weg.. Al voor mn positieve test veel symptomen: heel erg moe, zere borsten en misselijk. Kon dus ook moeilijk wachten met testen haha. Maar netjes gewacht tot NOD:)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog niet veel kwaaltjes Pinguin. Hoofpijn gehad, net als jij, en ook wat vollere/gevoeliger borsten en daarnaast wat sneller moe, maar ik kan gedurende de dag nog vaak genoeg vergeten dat ik zwanger ben.
Wacht maar, die kwaaltjes komen nog wel. Tijdens de zwangerschap van m’n zoon lag ik in week 7 en 8 elke avond om acht uur al te pitten op de bank! :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven