Uitgerekend 2e helft oktober 2019 met tabel

19-02-2019 09:09 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die uitgerekend in de tweede helft van oktober.
TABEL IS VOL


Naam Lfd (v/m) Kindje Ronde UD Afsprkn Bijz.heden
JoyeuxNoel 30/35 1 1 13 okt 16 april echo+nipt, 29 april gynaecoloog :heart:
Duna_2015 33/36 2 8 19 okt 27 maart termijnecho, 2 april afspraak verloskundige en gynaecoloog :heart:
Annemyn90 23/27 1 1 31 okt 9 april termijnecho :heart:
Pavo07 28/34 2 7 22 okt 5 april termijnecho :heart:
mk aug & ma nov
xx__Juffie 27/30 1 5 25 okt 30maart echo :heart:
Mutsie91 27/28 1 5 24 okt :heart:
CherryBlossom- 27/33 1 23 26 okt 10 april termijnecho :heart:
Saqua 35/35 2 5 26 okt 5 april echo :heart:
ma sept
Marina-87 31/40 2 2 27 okt :heart:
Manon 28/30 1 13 27 okt
Leasol 31/33 1 5 27 okt termijn echo 3 april :heart:
Borisdeporis 22/24 1 1 28 okt :heart:
Mariëlle2uit7 30/30 3 5 28 okt
Noriyuki 34/34 5 2 29 okt
Lavendel27 28/30 3 1 30 okt 21 maart echo
Yellow-89 30/32 2 3 31 okt :heart:
Lize1 28/32 1 5 29 okt
Extra plekje ?/? ? ? okt
Extra plekje ?/? ? ? okt
Lapapaya :hug:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:16
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat een aantal op Valentijnsdag positief hebben getest :heart:

Ik heb 11 februari positief getest. Durf nog niet super blij te zijn want heb 2 miskramen gehad. Gelukkig wel telkens snel weer zwanger. We hebben 7 maart al de echo, best vroeg maar dat wilde ik graag i.v.m. de miskramen. We hebben het ook al verteld aan de ouders/schoonouders. Rest van de familie hoort het ook al na de eerste (hopelijk goede) echo.
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

Ik weet niet hoe zo'n tabel werkt, kan iemand mij er misschien bij zetten?

Leeftijden 30/35
Kindje 1
Ronde 1 (ongepland)
UD 14 oktober 2019 (kan ook wat later zijn)
Afspraken 28 feb echo

Succes iedereen! Hoop op allemaal goede mooie zwangerschappen en dat we in oktobet allemaal een gezond kindje op de wereld mogen zetten :heart:
Alle reacties Link kopieren
Super! Het is gelukt om mezelf erbij te zetten. :)

Spannend Pavo, ik snap dat je nog niet superblij durft te zijn. Ik ga duimen dat het bij iedereen goed gaat en dat je een mooi hartje ziet kloppen 7 maart!
Alle reacties Link kopieren
Jeejj! Fijn zo'n tabel ook.
Zou iemand mij ook in het tabel willen toevoegen? Het lukt mij niet nl.

Leeftijd: 33/27
Kindje: 1
Ronde: 23
UD: 26 oktober
Afspraak: 6 maart (op mijn verjaardag)

Pavo: hopelijk gaat het goed!!!

Toch besloten gisteren als echo van 6 mrt goed is om het aan de ouders te vertellen. (Verjaardagscadeautje) hopelijk!
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan iemand mij toevoegen? Mij lukt het niet..

Leeftijd: 27/30
Kindje: 1
Ronde: 5
UD: 24 okt
Afspraak: 16 mrt
Live your life with love and laughter
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag mee schrijven.

Zaterdag heb ik positief getest na een redelijk lang te proberen. Uiteindelijk ook via het ziekenhuis met medicatie (clomid) m’n cyclus kunnen inkorten.

Ik zal proberen mezelf in de tabel te krijgen, lukt het niet, hierbij de gegevens:

Leeftijd v/m 27/28
Kindje 1
Ronde 8
UD 28/10
Afspraken 7 maart eerste echo
Alle reacties Link kopieren
Fijn met tabel! Het lukt mij alleen ook niet om mezelf er in te zetten... Mijn gegevens:
Leeftijd v/m 30/32
Kindje 1
Ronde 3
UD 24/10
Afspraak: 20 maart eerste echo
Alle reacties Link kopieren
@lapapaya we staan er in

Wat fijn om ook eens mee te kunnen schrijven... en in een tabel te staan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik schrijf ook graag mee :)
Zwanger van ons tweede kindje en al in ronde 8! (Vorige keer ruim 2,5 jaar over gedaan en in een medisch traject, dus nu via de natuurlijke weg en voor ons gevoel super snel)

Wil iemand mij in de tabel zetten, ben bang dat ik er anders een zooitje van maak...

Leeftijd v/m 33/36
Kindje 2
Ronde 8
UD 19-10
Afspraak 6 maart eerste echo
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Ben al dagen aan het te twijfelen of ik mee durf te schrijven. Moest gisteren ongesteld worden maar kreeg zondag opeens het idee dat het echt raak was omdat ik alles zo duidelijk rook. Getest midden in de nacht (tja..) en idd dikke streep. Heb een vrij heftige MA gehad afgelopen najaar met curettage en al dus ik ben vooral bang nu :-?.

Ik mag van mezelf morgen/vrijdag nog een keer testen en daarna de vk bellen haha.

Omdat met elkaar praten via zo'n forum wel heel fijn is, zou ik op zich wel in de tabel willen maar dat lukt niet vanaf mobiel. Wil iemand mij erin zetten?

Leeftijd:35/35.
Tweede kindje.
Ronde 5 na MA september
UD: 29 oktober

Liefs, Saqua
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat we al met een clubje zijn!

Vervelend Saqua, dat je ook een ma hebt gehad. Kwamen ze er bij tijdens de eerste echo achter? Hakt er wel in he..!

Vanochtend misselijk opgestaan, hopelijk is dat een goed teken! Hebben jullie al kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal!
Ik ben vooral moe en heb regelmatig last van krampen in mn buik. Verder nergens last van.

Duna, wat fijn dat het zo snel gelljkt is, en op de natuurlijke manier!
Saqua, wat naar van je ma! Hoop dat je er straks vooral van kan genieten!
Live your life with love and laughter
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben er een aantal al heftige dingen meegemaakt zeg! Jij ook Saqua, ik duim voor weer een positieve test morgen/overmorgen en misschien mag jij dan ook zo'n vervroegde echo zodat daarna hopelijk kan gaan genieten!

Wat fijn Duna dat het nu zo zo snel is gegaan, gefeliciteerd!

Ik had zelf aan klachten slecht slapen en pijnlijke borsten maar vannacht als een os geslapen en voel mn borsten niet meer... Daar word ik dan gelijk zenuwachtig van maar aangezien dat een beetje (lees: heul erg) in mijn aard zit heb ik mezelf vermanend toegesproken en een Google verbod opgelegd.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig clubje hoor! En veel hebben inderdaad veel meegemaakt..
Ja die Google verbod. Het lukt me gewoon niet...
Alle reacties Link kopieren
Haha ik vind het google verbod ook lastig hoor, maar is pure zelfbescherming!
Jongens ik kom er net achter dat mijn afspraak in maart geen echo maar een intake is. De eerste echo zou pas in april zijn, als ik 10 weken ben.... is dat normaal?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dat standaard hoor, tussen de 10 en 12 weken? Toen ik vk belde voor intakegesprek, konden we kiezen voor 8 weken echo.
Live your life with love and laughter
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik schrijf ook graag mee met jullie! Vorig weekend een positieve test in handen en nu dus zwanger van ons derde kind. De tweede heeft bijna 2,5 jaar op zich laten wachten en op het moment dat we zouden gaan starten met IUI toch spontaan zwanger geraakt (na een HSG). We hadden nu net de intake gehad om nu dan echt te gaan starten met IUI (meteen weer doorverwezen door HA na uitspreken wens derde kindje) en gelukkig toch weer spontaan zwanger na ronde 9, super blij zijn we er mee!

Kwaaltjes heb ik volop, pijnlijke borsten en erg misselijk. 12 Maart heb ik de intake bij de verloskundige en doen ze een vroege echo. Hier moet ik wel zelf voor betalen, iets van 30euro.

Wil iemand mij in de tabel erbij zetten? Ik ben bang dat ik straks wat verkeerd doe...

Leeftijd: 35/36
3e kindje
ronde 9
Uitgerekend 19 Oktober

Groetjes,
Berry
Alle reacties Link kopieren
Leuk dames, om het er met elkaar over te kunnen hebben. Duna, fijn dat het nu idd vrij vlot normaal is gelukt. En bij jou ook Very Berry!

Pavo, ik 'herken' je nog van het eerdere topic waar we samen in zaten. Kwamen er idd bij eerste echo achter, vond het heftig allemaal. De eerste echo was toen vrij laat, dus zou ik nu wel eerder willen (maar ook weer niet te vroeg zodat er niks te zien is).

Qua kwalen heb ik geen referentiekader meer. Bij eerste zwangerschap had ik weinig kwalen en dat werd een gezonde zoon, bij tweede zwangerschap kotste ik alles eruit en dat ging mis dus ik weet het niet meer, haha. Nu iig alleen wat opgezette borsten en heel goede reuk, voor de rest nog weinig. Maar kwam bij eerdere zwangerschappen vaak ook pas later. Meer dan geduld kan ik niet hebben maar dat is niet echt mijn sterke kant :P

Ik hoop idd dat we allemaal goed die eerste 12 weken doorkomen zodat er daarna genoten kan worden.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kom ik wel met jullie mee schrijven.
Onze dochter is net een jaar. We (hadden) pas weer een kinderwens als zij 2 jaar zou worden, dan zouden we kijken wanneer we het wilden...
Maar omdat ik op dag 47 zat, een dag langer dan mn langste tot nu toe dacht ik eventjes te testen, puur uit bevestiging dat mn cyclus in de war zou zijn, omdat mn dochter die nog borstvoeding krijgt, meer is gaan drinken afgelopen maand.
Positief!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Graag zou ik ook mee willen schrijven! Na 3 rondes clomid en 10 rondes gonal-f injecties op valentijnsdag positief getest!! 8 maart een eerste echo, superspannend, want er waren 3 eitjes gegroeid haha.

Dit is mijn eerste kindje en ik moet ook een google verbod😇.. erg he.
Klachten nu krampjes en pijnlijke borsten.

Hopelijk bij iedereen snel mooie echo’s😃!

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Dames..
Ivm werk heb ik de planner moeten benaderen. Ze was van plan om door te plannen t/m september ivm vakantie tijd.
Toen we aan het praten waren zei ze.. als alles goed gaat ga je op vakantie, paar weekjes werken en dan zien we je volgend jaar weer. :-o dat klinkt bizar...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat zijn we inmiddels met een club!

@cherryBlossom
Gek is dat he?! Ik had het er met 2 collega’s over (we zitten in het zelfde kamertje, en ik kon toch me mond niet houden).
We zaten even te kijken hoe alle feestdagen eind van het jaar vallen. En te puzzelen welke dagen je vrij moet nemen om zo lang mogelijk vrij te zijn. Pas later kwamhet besef, dat ik dan nog gewoon lekker met verlof ben. :facepalm:

Hebben jullie allemaal al gehoord/gelezen dat het Voedingscentrum een nieuwe app heeft uitgebracht?
zwangerhap heel erg fijn voor als je zo nu en dan even moet checken of je iets mag eten!

Ik ben vooral moe.. rond een uur of 9 stort ik compleet in. :zzz:
En begin deze week had ik nog dat ik misselijk werd na een wat grotere maaltijd. Maar gister tijdens de lunch op m’n werk zo maar 4 boterhammen weg zitten eten, en niet misselijk.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig hoor, zo'n groepje!

Ik heb gisterenavond nog een test gedaan. Na 5 minuten mag je aflezen maar na 20 seconden kwam die tweede streep al op dus het was wel duidelijk. :yes: volgende week dan ergens nog zo'n digitale test en zo probeer ik de dagen dag voor dag door te komen haha.

Ik ga zo de vk bellen, kan iemand dan straks die afspraak erin zetten voor mij? Ik lees vanaf mobiel namelijk.

Aaah, vind het zo spannend weer!
anoniem_238145 wijzigde dit bericht op 22-02-2019 08:57
Reden: Te vroeg verstuurd
44.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een afspraak op 15 maart. Wil iemand de tabel aanpassen voor mij? Dank alvast. Drie weken aftellen :sigh:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven