Inleiden met ballonnetje Ervaringen?

28-02-2019 15:19 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig nu in het ziekenhuis
Gisteren hebben ze een ballonnetje geplaatst. Ingeleid vanwege mijn leeftijd , minder kindsbewegingen en minder vruchtwater
Ik vond de plaatsing erg pijnlijk Helaas heeft het ondanks veel krampen niks opgeleverd Vanmorgen is er een nieuwe geplaatst. Ook nu wat krampen in de baarmoedermond
We moeten afwachten tot morgenochtend Hopelijk levert het nu wel iets op
Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen
Alle reacties Link kopieren
zwanger/inleiding-ballon-ervaringen/lis ... ges/437809

Recent topic hierover. Veel succes!
Ik heb 2 weken geleden een ballonnetje gehad wegens gebroken vliezen zonder weeën. Het plaatsen was inderdaad niet fijn. De eerste dag deed het bij mij weinig. Beetje harde buiken en neer niet.

De tweede dag werden het al iets meer weeën, maar niet veel en al helemaal niet regelmatig. Op de zelfde kamer kwam toen een vrouw die net haar ballonnetje had en die kreeg echt meteen weeën. Het verschilt dus echt heel erg wat het effect is.

De tweede nacht is hij er bij mij wel uitgevallen en dat was ook vrij pijnlijk. Alsof mijn lichaam dat ding echt weg wilde hebben. Bij de controle in de ochtend had ik wel 5 cm ontsluiting, dus uiteindelijk heeft het wel wat gedaan, maar wat weeën betreft had mijn lichaam het nog steeds niet overgepakt helaas.

Met wee opwekkers ben ik uiteindelijk tot de 8/9 cm gekomen. Omdat het laatste stukje niet lukte is het toch een keizersnede geworden. Onze kleine meid zat behoorlijk klem met haar hoofd.

Bij mij deed het dus wel wat, maar snel ging het dus niet.

Veel succes en sterkte. Een lange bevalling is niet niks. Ook al zijn de eerste dagen rustig wat betreft weeën. Je komt toch niet echt tot rust.
Alle reacties Link kopieren
Hi Honing, geen ervaring. Maar wil je heel veel succes wensen!! Hopelijk heb je snel je meisje in je armen!
:heart:
Alle reacties Link kopieren
Dank je lente
Helaas kon ik niet mee verhuizen naar Facebook met jullie
Alle reacties Link kopieren
Zeker jammer Honing. Hoe gaat het nu? Wil het wat vorderen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven