Uitgerekend november 2019

04-03-2019 19:23 409 berichten
Hallo allemaal,

Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in november uitgerekend?

NaamLeeftijdKindjeGeslachtUitgerekendBijzonderheden
Vlindertjes29 33/33 2e ? 11-11 04-03 positieve test / 29-03 echo
Torrey87 31/34 1e ? 11-11 28-02 positieve test / 29-03 echo
vanzee 32/35 2e ? 06-11 02-02 positieve test / 20-03 echo :heart: / 04-04 echo
Thumper- 25/29 1e ? 15-11 08-03 positieve test / 25-03 echo
sneeuwball 28/29 2e ? 13-11 07-03 positieve test / 09-04 echo
Peertje80 35/36 3e ? 15-11 07-03 positieve test / echo :heart:
Miamora 37/39 1e ? 03-11 27-03 echo
Sweet899 2e ? 23-11 11-03 positieve test / 10-04 echo
koekie3 3e ? 04-11 21-03 echo :heart:
Konijntje999 31/36 2e ? 11-03 positieve test / 13-04 echo
Pluisje19 30/37 1e ? 03-11 24-02 positieve test / 12-03 echo :heart:
paperclip1985 33/36 1e ? 03-11 11-03 positieve test
Kate670 29/29 1e ? 17-11 13-03 positieve test

... :cheer:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 15:45
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
82.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
bsab wijzigde dit bericht op 06-03-2019 23:54
99.64% gewijzigd
Gefeliciteerd BSAB!

Ik ga morgen ook even een wekenindicator halen, haha.
Wat een mooie verrassing dan voor je als je dacht je menstruatie gehad te hebben..
Innesteling dus ws😉
Alle reacties Link kopieren
.
bsab wijzigde dit bericht op 06-03-2019 23:55
99.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf graag mee :) Wil je ook een tabel maken / bijhouden?
Gefeliciteerd natuurlijk!

Ik had 28/2 een aantal dikke positieve testen, 4 dagen voor NOD. Dit omdat m'n ovulatie testen erg positief bleven...
Het is ons eerste kindje en 29/3 de intake & eerste echo bij de verloskundige in het ziekenhuis.
Eigen uitgerekende datum is 11 november.
Gefeliciteerd! En welkom ook Torrey87.
En je hebt al intake bij de VK staan, iets om naar toe te leven!
VK bel ik voorlopig nog niet, eerst maar eens kijken of ik de eerste zwangerschapsweken goed door kom...

Ik had trouwens vanmiddag (nog voordat ik testte) ineens het gevoel dat ik een zoon zou krijgen😊😁, haha

Ooh, een tabel wil ik wel even maken hoor, wacht ik even anderen nog af, of er nog wat bij komen!
Alle reacties Link kopieren
Ja, komt omdat ik direct naar het ziekenhuis moet :) Dus heb daar m'n afspraak staan met 7 weken en 5 dagen.
Aah oké...dus je zwangerschap is sowieso medisch?

Hoe reageerden jullie partners? Hebben jullie samen getest of alleen?
Ik heb het mijn man nog niet verteld...binnenkort een verrassing voor hem 😉
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt. Wist ik al voordat ik zwanger zou worden. Is verder ook prima.

Ik heb eerst alleen getest en toen samen een CB met weken gedaan. We waren beide een beetje verbaasd haha. Het moet nog steeds wel een beetje landen hoor. Denk dat het pas gaat leven bij een echo, al begin ik ook wel meer kwaaltjes te krijgen haha.
Ooh...beginnen de kwaaltjes nu al ja Torrey87? Welke kwaaltjes beginnen te komen?
Ik ken dat dus helemaal niet, kwaaltjes..
Als ik anderen mag geloven, gelukkig, maar ik heb ze echt nooit gehad. Behalve wat meer moe de eerste 10 weken ofzo..

BSAB... al getest met wekenindicator? Ik wel...2-3 geeft ie aan 😊🍀
Alle reacties Link kopieren
Ha! Ik wil ook meeschrijven :)

Na 2,5 jaar proberen eindelijk gelukt! Afgelopen zaterdag positief getest, eerst waren we nog heel gematigd enthousiast, omdat ik het zo onwerkelijk vond na al tijd. Had de moed al een beetje opgegeven.

'Gelukkig' ben ik knap misselijk en is zelfs de derde test weer positief (na 2 grote koppen koffie en thee), dus ik ben steeds iets blijer. Over 2 weken krijg ik een echo met 6,5 week zwangerschap, daar kijk ik wel naar uit! Ik weet dat er twee eitjes gesprongen waren, dus er is zelfs een aardige kans op een tweeling.

Ik vind het allemaal spannend, dus vind het leuk om er stiekem over te kunnen praten. Hoewel stiekem is het niet echt meer, volgens mij zijn allebei onze families al op de hoogte omdat ze zo meeleefden met ons.

We hebben al een zoontje van 4. Het leek me geweldig leuk om twee kinderen kort na elkaar te krijgen, maargoed, nu hopen dat wat langer na elkaar lukt :)
Alle reacties Link kopieren
.
bsab wijzigde dit bericht op 06-03-2019 23:55
99.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vlindertje; Ik ben vooral de hele dag misselijk. Niet dat ik moet overgeven, maar wel zo''n mèh gevoel. Opzich prima te handelen hoor!
Ik ben nog wel een beetje in twijfel of ik een vroege echo wil laten doen... Gewoon om iets qua duidelijkheid / bevestiging te hebben / krijgen. Ik wet gewoon niet goed wat ik moet voelen etc.
En de vorige ronde was bij mij een beetje gek... Ik was overtijd. Eén keer 's avonds (zaterdag) een positieve test gehad (heeeeeel licht) en zondag ochtend was hij wit. Zondag en maandag hele dagen misselijk en vanaf dinsdag ongesteld.

Gefeliciteerd vanzee!
vanzee, welkom en GEFELICITEERD natuurlijk!

Jeetje.. jullie hebben ook lang op #2 moeten wachten...wat vervelend.
Maar wat een prachtig nieuws nu dan toch nog!
Haha.. leuk dat jullie het al gedeeld hebben. (ik heb het dus echt nog niemand verteld, man weet het zelfs nog niet ;-) Binnenkort een verrassing voor hem, maar ben benieuwd of hij het zelf nog niet doorheeft, want hij heeft het altijd sneller door dan ikzelf, maar deze keer dus niet, haha.


Jullie gaan dus voor een vroege echo? Heb je er al een datum voor?
En ook spannend... als je zo'n grote kans op een tweeling hebt.. Zou je dat leuk vinden, 2?

Vroege echo gaan wij sowieso niet doen. Door onze voorgeschiedenis zegt een (goede) vroege echo ons niet zoveel meer (veel miskramen, vroeg en laat in het verleden), dus als ik zonder bloedverlies de eerste 10 weken red, dan bel ik pas de VK.

BSAB, ooh… ook 2-3 weken ja, leuk! Ongeveer dezelfde UD dan vast straks.
Hebben jullie al anderen ingelicht of wachten jullie tot ong 12 weken?

Torrey87.. Dat is idd wel gek dan je vorige ronde.. ws een hele vroege miskraam? Lijkt dan op een iets verlate menstruatie, maar als je een licht positieve test hebt gehad, kan het wel een hele vroege miskraam geweest zijn.. maar dat weet je nu natuurlijk niet.

Wat vervelend dat je al last van misselijkheid hebt. Ik kan me daar niks bij voorstellen, maar hoop voor je dat het niet al te erg wordt..
Waarom twijfel je of je een vroege echo wil of niet? Bedoel je die echo bij je intake, of om nog een vroegere echo te doen?


Hebben jullie al nagedacht over evt NIPT of combinatietest oid?
Ik wil, net als vorige zwangerschap, geen extra onderzoeken doen.
Alle reacties Link kopieren
Vlindertjes29, ik wil altijd alles weten wat er te weten valt. Ben knap nieuwsgierig wat dat betreft.

Eén zou super zijn, maar met twee zou ik ook enorm blij zijn. Het lijkt me ergens wel leuk en speciaal, maar vraag me af of ik twee baby's kwijt kan in mn lijf. Ik vond één al bizar. Mn vriend heeft een duidelijke voorkeur voor één, maar is sowieso al blij dat er iets lijkt te lukken.

Ik heb hetzelfde als jij, Torrey87, de hele dag een beetje misselijk. Alleen vanmorgen even niet en toen schoot ik direct in de stress. Godzijdank viel de koffie verkeerd en daarna ben ik een winkel uitgelopen omdat de geur me teveel werd. Bij mn vorige zwangerschap had ik dat absoluut niet, toen was ik alleen buitengewoon moe 's avonds. Maar geen kwaaltjes voordat ik getest had. Ik las ergens dat mensen die een tweeling verwachten sneller last hebben van kwaaltjes, en omdat het zo'n groot verschil is met vorige keer, ben ik extra benieuwd. Maar denk gewoon één hoor, zo hard is het bij ons niet gegaan, dus verwacht er nu ook niet al te veel van.

Ik heb 6-11 zelf berekend en 20-3 is de echo.

Nipt of combinatietest wil ik wel doen. Niet dat ik weet wat ik zou doen als het mis is, maar meer omdat een test niet veranderd aan het feit als er iets mis is, maar je het dan direct weet.

Wanneer wil je het gaan vertellen, Vlindertjes?
Alle reacties Link kopieren
Hebben alle miskramen ermee te maken dat je het nog niet verteld, Vlindertjes? Wat lijkt me dat afschuwelijk.
Spannend 20/3 de eerste echo vanzee.
Willen jullie strakjes ook weten wat het wordt?

Ja, deels met de miskramen heeft het wel te maken, maar ook wel, omdat ik het prettig vind om er zelf eerst even aan te wennen 😊
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat wil ik ook wel weten. En jullie? :)

Wanneer waren die miskramen? Voor de geboorte van jullie dochter? Kort achter elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Ik duim voor een voorspoedige zwangerschap en een gezond kindje voor jullie :heart:
vanzee.. ik heb er nog niet over nagedacht of we het willen weten deze keer. Bij onze dochter wisten we het wel. Maar een verrassing lijkt mij ook wel leuk! Al denk ik, dat onze nieuwsgierigheid het uiteindelijk gaat winnen hoor😉.

Rebelle20, Dankjewel!
Ben jij ook zwanger en uitgerekend in november? Dan ben je natuurlijk welkom om mee te schrijven!
anoniem_6526d941d4219 wijzigde dit bericht op 29-05-2019 13:11
Reden: .
35.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het, dames?
Ik vind het best spannend allemaal, hoop zo enorm op een goede echo..
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het goed, maar ik vind het wel spannend of alles goed zit. En ik merk dat ik het soms wil vertellen tegen mensen, maar ik vind het nog zo vroeg.
En moet stiekem wennen aan het eten, haha.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik ook, Torrey, ik denk dat ik pas echt 100% relaxt ben als ik het voel bewegen elke dag :)

Maar voor nu kijk ik echt uit naar de echo.

Wat voor eten vind je lastig, Torrey? Ik heb niet het idee dat ik veel moet aanpassen gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik al iets geruster ben als ik weet 'dat er iets zit' en er straks een hartje klopt.

Heel veel dingen die niet mogen, daar ben ik fan van haha. En ik vind etentjes met mensen die het niet weten dan best lastig. Omdat ik dan opeens iets anders neem. En bij veel dingen denk ik Hmm... Mag dit wel? Lang leven de apps
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, het lijkt mij leuk om mee te kletsen.
Afgelopen vrijdag had ik een positieve zwangerschapstest. Dit is ons eerste kindje.
25 maart hebben we de eerste echo in het ziekenhuis. Ook ik had een dubbele eisprong dus we zullen het zien haha.
Met eigenberekeningen ben ik ongeveer half november uitgerekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven