Uitgerekend november 2019

04-03-2019 19:23 409 berichten
Hallo allemaal,

Wie vindt het ook leuk om samen te kletsen en is in november uitgerekend?

NaamLeeftijdKindjeGeslachtUitgerekendBijzonderheden
Vlindertjes29 33/33 2e ? 11-11 04-03 positieve test / 29-03 echo
Torrey87 31/34 1e ? 11-11 28-02 positieve test / 29-03 echo
vanzee 32/35 2e ? 06-11 02-02 positieve test / 20-03 echo :heart: / 04-04 echo
Thumper- 25/29 1e ? 15-11 08-03 positieve test / 25-03 echo
sneeuwball 28/29 2e ? 13-11 07-03 positieve test / 09-04 echo
Peertje80 35/36 3e ? 15-11 07-03 positieve test / echo :heart:
Miamora 37/39 1e ? 03-11 27-03 echo
Sweet899 2e ? 23-11 11-03 positieve test / 10-04 echo
koekie3 3e ? 04-11 21-03 echo :heart:
Konijntje999 31/36 2e ? 11-03 positieve test / 13-04 echo
Pluisje19 30/37 1e ? 03-11 24-02 positieve test / 12-03 echo :heart:
paperclip1985 33/36 1e ? 03-11 11-03 positieve test
Kate670 29/29 1e ? 17-11 13-03 positieve test

... :cheer:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-12-2020 15:45
Reden: Tabel moet gewoon open blijven!
82.17% gewijzigd
Hoi meiden, ik schrijf graag mee!

Ik heb afgelopen donderdag positief getest!

We hebben al een zoon van bijna 2,5, en dit wordt ons 2e kindje.

Ik lees bij een paar dat ze een dubbele eisprong hebben gehad, dus kans op een tweeling. Hoe weet je dat?
Ik hoop echt op 1 kindje in mn buik, ik wil ook maar 2kindjes haha.

En ik ben opnieuw weer onzeker of alles goed gaat, dat het een 2e zwangerschap is, maakt dus niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Ha welkom en gefeliciteerd Thumper!
En Sneeuwball ook natuurlijk! Leuk ook hier :)

Wat voor behandeling heb jij gehad, Thumper?

In het ziekenhuis werden steeds eitjes geteld en gemeten om te zien wanneer je een ander hormoon moest spuiten om een eisprong te krijgen en op de echo waren er 2 eitjes te zien (uit elke eileider 1 bij mij) en ik voel mn eisprong ook altijd, dus vandaar de kans op een tweeling :)
Alle reacties Link kopieren
Ik moest eigenlijk nog starten met een behandeling.
Na o.a een echo kreeg ik de diagnose PCOS. Tijdens de echo kon je zien dat er twee eitjes groot genoeg waren gegroeid. De zelfde dag had ik een positieve ovlulatie test. (Tweelingen zitten in mijn familie.)
Na mijn menstruatie zou ik opnieuw moeten bloedprikken, maar dat was niet meer nodig haha.
Hebben jullie ook af en toe last van je buik? Ik denk dat het mijn darmen zijn, maar ik blijf het spannend vinden omdat het zo laag zit.
Alle reacties Link kopieren
Welkom!!

Ja, heb ik ook last van Thumper. Vooral gerommel en soms krampjes.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het dan alsnog vanzelf is gegaan, Thumper!

Ik heb ook een beetje last van mn buik en ik ben ook steeds een beetje misselijk. Gelukkig niet storend, maar net genoeg om er de hele tijd aan herinnerd te worden :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden
Ik zou ook graag mee willen schrijven. Ik heb donderdag een positive test gehad. Volgens mijn eigen berekening zou ik 15 November uitgerekend zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Peertje! Wordt het je eerste kindje?
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel vanzee , jij ook gefeliciteerd 😊. En alle andere natuurlijk ook gefeliciteerd. Nee het wordt mijn derde kindje. Ik heb al twee “ oudere kinderen “ 10 en 14 jaar.
Spannend thumper en vanzee. Ik bem beniewd! Het lijkt me heel zwaar, een tweeling.

Welkom peertje! Na 14 en 10 jaar opnieuw in de luiers! Weten je kinderen het al?

Ik voel ook aan mijn buik dat er wat gaande is. Niet heel vervelend maar wel aanwezig.
En spierpijn in mn benen die ik normaal alleen heb als ik ongesteld ben. Maar mijn vriend herinnerde me eraan dat ik het ook bij de 1e had... dus die spierpijn zal ik nog wel een hele tijd houden.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn eerste was ik gelukkig niet misselijk, nu wel, hopelijk sla ik daarmee de extreme moeheid die ik bij mijn eerste had nu over. Dat was toen echt niet gezellig. Ik lag elke avond rond 19u uitgeput in bed, haha

Heb net moeders voor moeders over de vloer gehad, doen jullie daaraan mee?
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Mag ik mee doen? Volgens mijn eigen berekening ben ik begin november uitgerekend.

Verder, gefeliciteerd allemaal!
Gefeliciteerd Miamora! Is het je eerste kindje?

Vanzee: bij de vorige was ik ook zo ontzettend moe, dat was erg vervelens. Hoop niet dat ik dat nu weer krijg. Jij hopelijk ook niet. Heb je veel last van misselijkheid?
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal

Vanzee , nee mijn kinderen weten het nog niet. Het is nog zo pril.

Hebben jullie het al tegen mensen in jullie omgeving verteld?

Van kwaaltjes nog helemaal geen last, alleen het gevoel dat ik m’n menstruatie krijg. Wat me ook weer ontzettend onzeker maakt.

Ik denk niet dat ik mee ga doen met moeders voor moeders. Eerlijk gezegd heb ik daar nog niet serieus over nagedacht. Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik dit wel gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Heyhey

Ik sinds vanochtend een positieve zwangerschap test, ik zou dan als goed is vrijdag 4 weken zwanger zijn incl de bonus 2 weken.
Vorig jaar oktober helaas een heftige miskraam gehad met 11 weken ziekenhuisopname en na de pillen nog curratage. Hopelijk gaat het nu wel goed komen, al ben ik ergens wel bang maar probeer positief te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Veel tweede of derde kindjes hier!

Welkom Peertje en Sweet.

Jemie.. heftig Sweet!! Mag je eerder komen voor een echo?
Alle reacties Link kopieren
Degene die een afspraak hebben, wanneer hebben jullie die?

Wij hebben hem 29 maart in ZKH. Ik ben dan 7w5d
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik zou ook graag meeschrijven, gezellig hier. Ben 6 weken zwanger van onze 3e. ,voorlopige datum is 4 november. Ben zelf ook in die maand jarig, dus een mooi cadeau als alles goed gaat
Gefeliciteerd zwangeren!

Extra spannend sweet, na een miskraam en 11 weken opname.. ben je er erg onzeker door?

Torrey: ik heb de 1e week van april een afspraak, kan niet wachten want dan krijg ik ook een echo. Dan ben ik wat meer gerustgesteld als alles goed is.

Moeders voor moeders, kwam ik de vorige keer te laat achter. Moet me er nu eigenlijk nog in verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
@Torrey87 nee omdat het pas me eerste miskraam was😔

@sneeuwball ja best erg onzeker probeer wel echt positief te blijven maar blij als ik de 12 weken voorbij ben
Welke symptonen hebben jullie allemaal?
Ik heb veel last van maagzuur en voel gewoon dat er iets in me buik gebeurd

Ps iedereen gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Welkom en gefeliciteerd Miamorra, Sweet en Koekie!

Ik heb mn afspraak in het ziekenhuis met 6 weken en 4 dagen volgende week woensdag. Aan de ene kant voel ik me wel zwanger met misselijk en zere borsten, maar aan de andere kant ben ik zo onzeker! Hoop echt dat het goed is, dat zullen jullie vast herkennen.

Gelukkig staat komende week aardig volgepland, normaal heb ik daar een beetje een hekel aan, maar de tijd zal vast snel gaan!
Hoi allemaal! Ik zou ook graag meeschrijven, vanavond - toch stiekem nog onverwacht - positief getest.

Wij hebben al een zoontje van 8 maanden en ik denk dat ik 6 weken zwanger ben. Had al wel eerder getest, maar was steeds negatief, dus dacht gewoon nog heel onregelmatig ongesteld te zijn... Vanavond toch maar even een test gedaan en die was erg duidelijk! Vriend en ik zijn super blij, we hebben bewust de beslissing gemaakt om snel weer te gaan proberen en het was in 1x raak. Geinig, want de vorige keer heeft het een jaar geduurd.

Wat een mooie en verdrietige verhalen trouwens van iedereen qua voortrajecten. Ben er stil van en hoop dat deze keer iedereen als afloop een wolk van een baby mag vasthouden!
Alle reacties Link kopieren
@sneeuwbal, ja dit is de eerste...

Vorig jaar was ik zwanger en bij de tweede echo, helaas een MA. Heeft toen 3 maanden geduurd en toen geopereerd. Voordeel, gyn zei, baarmoeder ziet er technich goed uit hahaha...

Ga nu ook niet een vroege echo laten doen, vind 8,5/9 wk al vroeg :)

@sweet, ik had ook een heftige miskraam bij ongeveer zelfde aantal weken. Dat je dit überhaupt thuis mag doen. Ben me ook rot geschrokken. En dan die hele nasleep...

@peertje, ja heb ook menstruatiepijn. Elke nacht en in de ochtend. Merk wel vaak icm darmen. Dus ga nu met avondeten wel even wat lichter proberen eten.

Wat een mooie en soms verdrietige verhalen. Hopelijk kunnen we elkaar een beetje helpen :)
Alle reacties Link kopieren
@ konijntje gefeliciteerd met je zwangerschap. Mooi dat het zo snel raak is😊

@miamora wat een heftig verhaal, ik snap dat je nu wilt wachten met een echo. Het is allemaal al zo spannend maar ik snap dat het nu allemaal nog spannender is.
Ik denk ook dat het bij mij een combi is van mijn darmen.

Hopelijk kunnen we over een paar maanden allemaal een gezonde baby in onze armen sluiten.
Ik merk dat ik heel onzeker ben, ondanks dat het de derde is. Maar we hebben ontzettend lang moeten wachten op deze zwangerschap, en hadden stiekem de hoop al een beetje opgegeven.
Zo...even een paar dagen niet gekeken en wat een boel nieuwe mama's-in-spé, leuk!
Gefeliciteerd Thumper, sneeuwball, Peertje, Miamora, Sweet en koekie!
Hier gaat het oké. Geen klachten/symptomen, maar ook geen bloed, dus dat stelt me gerust!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet meedoen aan moeder voor moeders, anders had ik dat misschien wel gedaan :)

Qua symptomen merk ik dat ik aan het einde van de dag toch wel moe ben. Gisteren ook even 1,5 uur geslapen, haha. Daarna ging het weer wel.
Soms wel gevoelige borsten en lichte krampjes, maar dat valt vandaag wel mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven