Harde buiken regelmaat

06-03-2019 05:33 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond veel last van harde buiken, elke paar min. Uiteindelijk is het rustig geworden en weggetrokken. Echter nu heb ik sinds een paar uurtjes om de 4-6 minuten harde buiken. Ze doen geen pijn of zo. Het is meer irritant.
Ik ben nu 31+5 dagen zwanger. Hoort dit gewoon bij de termijn? Herkent iemand dit?

Gisterenochtend heb ik ter controle nog een CTG gehad, die wel gewoon goed was. Daar zagen ze wel wat harde buiken maar kon geen kwaad.
Bel straks even met de verloskundige, gewoon tijdens kantooruren. Zij weet het beste wat je in jouw specifieke geval kunt doen of wat juist niet.
Alle reacties Link kopieren
Na 13 harde buiken gehad te hebben in een uur trekt het nu gelukkig weer weg :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit helaas sinds 26 weken al. Regelmatig CTG en controle van de baarmoedermond. Nu 31 weken zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Mommy2018 schreef:
06-03-2019 06:26
Ik heb dit helaas sinds 26 weken al. Regelmatig CTG en controle van de baarmoedermond. Nu 31 weken zwanger.
Wat vervelend! Hoe komt dit?
Alle reacties Link kopieren
Gebruiker7312 schreef:
06-03-2019 06:43
Wat vervelend! Hoe komt dit?
Ze hebben geen idee, waarschijnlijk gewoon pech. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik tot 39 weken geen enkele harde buik gehad. Nu al met 15 weken harde buiken en sinds 26 weken regelmatige harde buiken. Vannacht ook weer 2 uur wakker gelegen!
Alle reacties Link kopieren
Oehh dat lijkt me vooral heel vervelend! Mocht je twijfelen over hoe en wat; even de vk bellen:) zij weten vast raad in jouw situatie.
Doe vooral rustig aan! Nog een fijne zwangerschap gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven