Na bbz geen eisprong

08-03-2019 15:06 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb september een bbz gehad en na 3 maandag was ik hcg vrij. Me lichaam heeft hetzelfde opgelost. Alleen we zijn nu 3 maanden verder ik heb geen ei kunnen vinden en mijn cyclus is erg lang. Ik heb wel positieve ovulatietest gehad maar geen springende ei. Ik zit nu op cyclusdag 38 en voel dat mijn menstruatie binnen paar dagen komt. Maandag heb ik afspraak in het ziekenhuis, dan gaan we bespreken wat voor behandeling ik krijg.

Iemand ervaring? Ben ik te snel met een behandeling in het ziekenhuis. Ik vraag me af, of ik ooit een ei kan vinden?
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed begrijp is dit weer je eerste normale cyclus en zit je nu op dag 38 en word je ongesteld.
Je hebt een positieve ovulatietest gehad. Waarom ben jij er dan van overtuigd dat je ei niet gesprongen is? Kun je toch niet zien of zo. Je ovulatietest was positief dus zou ik er vanuit gaan dat je ei ook gewoon gesprongen is.
Alle reacties Link kopieren
Wacht het even rustig af, je krijgt maandag alle informatie. Schrijf je vragen op en stel ze aan de professional...

Hoe weet je trouwens dat je geen springend ei hebt gehad? En wat is voor jou een positieve test?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met bbz.
Wel met lange cyclus.
1. 109 dgn
2. 35 dgn
3. 43 dgn
4. 72 dgn
5. 52 dgn
Eisprong ontdekken is lastig als je zo’n lange cyclus hebt, maar na een paar keer herkende ik de symptomen. En dan pas ging ik ovulatietesten gebruiken, anders werd het me veel te duur.
Misschien moet je lichaam nog even weer op gang komen?
Een simpel onderzoekje kan vast geen kwaad, maar ik zou ook nog niet meteen de hele medische molen in gaan.
Zelf heb ik na mijn eerste cyclus bloed laten prikken en toen zijn de schildklier waardes gecontroleerd.
Juist toen we net een eerste afspr in het ziekenhuis hadden staan omdat het met zo’n lange onregelmatige cyclus niet echt opschoot, was ik zwanger. Man heeft sperma ingeleverd maar de uitslag daarvan hebben we nooit gehoord want toen was het niet meer nodig.
Hoe moeilijk het ook is; geef het tijd.
Alle reacties Link kopieren
Was je voor je misgelopen zwangerschap wel heel regelmatig?

Waarom denk je dat je ondanks je positieve ovulatietest toch geen eisprong hebt gehad?

Hoeveel cycli heb je nu gehad en hoe lang waren die? Op zich, als je ongesteld bent geworden heb je een eisprong gehad. Daar kun je wel van uit gaan.

Ik zou niet te veel hoop hebben voor de afspraak die je hebt, want de kans is heel erg groot dat ze het je nog aan laten kijken. Ik neem aan dat je eileider al bekeken is sinds de bbz om te zien of alles goed is.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een bloedtest en inwendige echo gehad, dat je zo zeker weet dat je geen eisprong hebt gehad? (maar wel een positieve ovulatietest in handen hebt gehad)

Hoe lang zijn jullie al bezig? Heb je al eerder gesprekken gehad in het ziekenhuis of is dit een eerste 'intake'? Hoe lang zijn je cycli? Wat is je leeftijd? Zonder deze antwoorden kunnen we onmogelijk meedenken of een medisch traject voorhanden ligt.
Alle reacties Link kopieren
groenebroek schreef:
08-03-2019 15:11
Als ik het goed begrijp is dit weer je eerste normale cyclus en zit je nu op dag 38 en word je ongesteld.
Je hebt een positieve ovulatietest gehad. Waarom ben jij er dan van overtuigd dat je ei niet gesprongen is? Kun je toch niet zien of zo. Je ovulatietest was positief dus zou ik er vanuit gaan dat je ei ook gewoon gesprongen is.
Vergeten bij tezetten. Ik hou me temp bij. Mijn temperatuur stijgt na ei en de tweede dag is die gedaald. Plus ik heb een negatief zwangerschaptest.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
08-03-2019 15:11
Wacht het even rustig af, je krijgt maandag alle informatie. Schrijf je vragen op en stel ze aan de professional...

Hoe weet je trouwens dat je geen springend ei hebt gehad? En wat is voor jou een positieve test?
Ik hou me temp bij en negatief zwangerschaptest!
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
08-03-2019 15:59
Heb je een bloedtest en inwendige echo gehad, dat je zo zeker weet dat je geen eisprong hebt gehad? (maar wel een positieve ovulatietest in handen hebt gehad)

Hoe lang zijn jullie al bezig? Heb je al eerder gesprekken gehad in het ziekenhuis of is dit een eerste 'intake'? Hoe lang zijn je cycli? Wat is je leeftijd? Zonder deze antwoorden kunnen we onmogelijk meedenken of een medisch traject voorhanden ligt.
Vorige maand hebben ze in het ziekenhuis tot cyclusdag 20 echo gedaan. Er was geen groeiende ei. 5 dagen later na de echo had kk positieve test. Ik hou me temp bij en heb gemerkt dat mijn ei niet s gesprongen. Ik heb altijd al onregelmatige cyclus gehad. Na het stoppen met de pil ben ik de eerste half jaar vruchtbaar, daarna niet meer. We zijn nu 9 maanden verder.

Ik ben 28 jaar en bij mijn dochter was ik binnen 3/4 maanden zwanger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven