Leuke zwangerschaps aankondiging

08-03-2019 19:58 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik ben 10weken zwanger en ik ben al een lange tijd aan het nadenken voor een leuke aankondiging voor mijn ouders/schoonouders en grootouders.
Dit weekend wou ik het hen eigenlijk zeggen maar nu heb ik nog steeds niets origineel. :)
Wat hebben jullie dat gedaan? En/of hebben jullie (lastminute) nog wat ideetjes voor nog iets leuk te maken of te kopen.

Dankje x
Alle reacties Link kopieren
🍿
rascalles wijzigde dit bericht op 08-03-2019 20:16
Reden: .
96.15% gewijzigd
Koffiemokken, ga op de koffie/nodig ze uit voor koffie , en verf onder in t mok hoera ik ben zwanger met porselein verf. Mok even afbakken in de oven, en dan maar eens kijken of ze goed zijn in koffiedik kijken.
Alle reacties Link kopieren
Kijk even op pinterest, daar staan zo veel ideeën!
Utakar schreef:
08-03-2019 20:01
Koffiemokken, ga op de koffie/nodig ze uit voor koffie , en verf onder in t mok hoera ik ben zwanger met porselein verf. Mok even afbakken in de oven, en dan maar eens kijken of ze goed zijn in koffiedik kijken.
Dan moet je er wel een mooie taart bij serveren.


Afbeelding
Ik ben zwanger, we krijgen een kind, jullie worden opa/oma of overgrootopa/-oma, etc. Volgens mij doet bijna niemand het zo, dus hartstikke origineel.
Alle reacties Link kopieren
En geef bij die koffie je ondergeplaste test, superorigineel.

Wat is er mis met gewoon pa, ma, wij verwachten een baby! Denk je niet dat het nieuws an sich leuk genoeg is?
Whahahah die taart, echt fantastisch
Gatver LadyVoldemort!!! :rofl:

Er was toch iets met sokjes in de boerenkool?
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt iets Amerikaans toch? Zie het zoveel voorbij komen laatste tijd. Ga een spelletje doen, hints ofzo. Elke keer woorden gebruiken die aan de zwangerschap zijn gelinkt. Kijken wanneer ze de 'hint' begrijpen ;)
Alle reacties Link kopieren
damas schreef:
08-03-2019 20:05
En geef bij die koffie je ondergeplaste test, superorigineel.

Wat is er mis met gewoon pa, ma, wij verwachten een baby! Denk je niet dat het nieuws an sich leuk genoeg is?
Hahaha, mijn nicht had haar ondergeplaste test onder het kussen van mijn tante gelegd. Ik vond het maar een rare manier, en goor
Jaahoor schreef:
08-03-2019 20:07
Dit is echt iets Amerikaans toch? Zie het zoveel voorbij komen laatste tijd. Ga een spelletje doen, hints ofzo. Elke keer woorden gebruiken die aan de zwangerschap zijn gelinkt. Kijken wanneer ze de 'hint' begrijpen ;)

En daarna natuurlijk huilend van geluk TO in de armen nemen.

Lijkt me ook zo wat: heb je hartstikke veel moeite gedaan om het leuk te vertellen, krijg je als reactie "nou meid, gefeliciteerd... Wil je nog een kopje koffie?".
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
08-03-2019 20:09
En daarna natuurlijk huilend van geluk TO in de armen nemen.

Lijkt me ook zo wat: heb je hartstikke veel moeite gedaan om het leuk te vertellen, krijg je als reactie "nou meid, gefeliciteerd... Wil je nog een kopje koffie?".
Dat is toch geen moeite?
rascalles schreef:
08-03-2019 20:00
🍿
Haal de quote van de OP even weg voor je gezeik krijgt
Volgens mij is het bericht zelf al bijzonder genoeg toch?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Pinterest is your friend, daar staan zoveel leuke ideetjes.
Maar misschien leuk om gewoon iets van sokjes/knuffel/speen te kopen en dat als cadeautje te geven. Of Oreo's met blauwe en roze muisjes maken en dan erbij pakken onder het mom van iets lekkers bij de koffie. Die kun je trouwens ook gewoon kopen, chocolaatjes met muisjes erop.
Alle reacties Link kopieren
Een cake bakken en dan volstrooien met een of ander plaksel, muisjes erover (ff een pak mengen roze en blauw) heb je meteen wat lekkers bij de koffie (na ja lekker... weet ik niet zeker)

Dit kun je morgenvroeg snel ff bij de supermarkt halen, kan je het nieuws zonder te veel stress toch dit weekend delen, gefeliciteerd met je zwangerschap!
drominique wijzigde dit bericht op 08-03-2019 20:20
Reden: Toevoeging
29.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
08-03-2019 20:12
Haal de quote van de OP even weg voor je gezeik krijgt
Thanks !
Alle reacties Link kopieren
Jaahoor schreef:
08-03-2019 20:09
Hahaha, mijn nicht had haar ondergeplaste test onder het kussen van mijn tante gelegd. Ik vond het maar een rare manier, en goor
Gadver, ik vind jouw nichtje een beetje vies.
Zo'n fotolijstje met zo'n gedichtje.
Alle reacties Link kopieren
Ze uitnodigen om te komen eten en dan babysokjes in de boerenkool verstoppen.
Echoes van Pink Floyd opzetten.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
08-03-2019 20:09
En daarna natuurlijk huilend van geluk TO in de armen nemen.

Lijkt me ook zo wat: heb je hartstikke veel moeite gedaan om het leuk te vertellen, krijg je als reactie "nou meid, gefeliciteerd... Wil je nog een kopje koffie?".
Zou de reactie van mijn moeder geweest kunnen zijn, maar die vertelde ooit dat toen zij zwanger was, de familie reageerde met "och meid is het weer zo ver" . zo'n 60-75 jaar geleden dus, geen pil en incl mis gegane zwangerschappen zeker 9
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Of Hit me baby one more times.

Of het gehele oeuvre van the Baby's.
Wij hebben het gewoon verteld. Maar dat kan blijkbaar niet meer tegenwoordig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven