Heel vaag lijntje op test

11-03-2019 13:15 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een kruidvat 2 voor €5 test gedaan en er lijkt een heel vaag tweede lijntje te staan. Maar echt zo vaag dat als je niet had geweten hoe deze testen er negatief uit zien, je hem waarschijnlijk als negatief had gezien. Ik ken deze testen echter goed van ons eerste zoontje en ik denk toch echt iets meer te zien dan een negatief, wit vlak..

Wanneer kan ik het beste opnieuw testen? Over een week of zou ik bijvoorbeeld vrijdag al een duidelijker resultaat kunnen zien? Het is niet gepland op dit moment, dus hopelijk heb ik het niet goed gezien.
Wanneer moet je ongesteld worden?
Die van kruidvat waren mij altijd te vaag. Je kunt er al snel iets in zin wat niet klopt.
anoniem_374390 wijzigde dit bericht op 11-03-2019 13:20
57.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wanneer moet je ongesteld worden?
Je kunt overmorgen nog een test doen en dan zou je al verschil moeten zien als hij is opgelopen of niet.

Heb je een foto van je test?
Alle reacties Link kopieren
Ik word niet ongesteld, ik slik de minipil waardoor mijn menstruatie weg blijft.
Jaaaaaaren geleden kon je turen wat je wilde maar bleven de Kruidvat testen Omo wit. De laatste jaren kan je er naar mijn ervaring altijd wel een tweede lijntje op ontdekken.

Ik weet niet waarom je test maar als je de pil trouw slikt, dan is de kans dat je zwanger bent ook wel heel klein. Mocht je bepaalde kwaaltjes hebben dan zijn die waarschijnlijk van de pil.
OliveViva schreef:
11-03-2019 13:21
Ik word niet ongesteld, ik slik de minipil waardoor mijn menstruatie weg blijft.
Dan heb je in principe geen eisprong, dus kun je ook niet zwanger worden als je hem goed slikt, maar het ligt eraan welke pil je gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je zwanger te zijn, aangezien je de pil slikt?
Als je een vermoeden heb, weet je dan ook wanneer het gebeurd zou kunnen zijn en hoelang je nu mogelijk zwanger bent?

Je kunt een foto plaatsen dan kunnen we meekijken
Mijn eerste test was ook een twijfelgeval. Drie dagen later was er al geen twijfel meer over mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik de desogestrel aurobindo 0,075 mg. Mijn menstruatie blijft hierdoor uit. Ik heb een kuur doxycycline achter de rug, maar deze schijnt de werking van de pil niet te verminderen. Ik had een wat kramperig gevoel in mijn onderbuik, maar geen bloeding. Vandaar dat ik nog even een testje deed ter controle. Ik denk dat hij gewoon negatief is!
OliveViva schreef:
11-03-2019 13:31
Ik slik de desogestrel aurobindo 0,075 mg. Mijn menstruatie blijft hierdoor uit. Ik heb een kuur doxycycline achter de rug, maar deze schijnt de werking van de pil niet te verminderen. Ik had een wat kramperig gevoel in mijn onderbuik, maar geen bloeding. Vandaar dat ik nog even een testje deed ter controle. Ik denk dat hij gewoon negatief is!
Ga daar maar van uit.
Alle reacties Link kopieren
OliveViva schreef:
11-03-2019 13:31
Ik slik de desogestrel aurobindo 0,075 mg. Mijn menstruatie blijft hierdoor uit. Ik heb een kuur doxycycline achter de rug, maar deze schijnt de werking van de pil niet te verminderen. Ik had een wat kramperig gevoel in mijn onderbuik, maar geen bloeding. Vandaar dat ik nog even een testje deed ter controle. Ik denk dat hij gewoon negatief is!
Denk ik ook hoor
Alle reacties Link kopieren
Als je je echt zorgen maakt kun je altijd wellicht nog zo'n early extra sensitive test doen?

Maar als je de pil slikt en het kuurtje geen invloed heeft op de pil, denk ik dat je niet zwanger bent inderdaad!
Foto?
Ik denk ook dat de kans dat je zwanger bent erg klein is.
Maar ik heb hier geleerd dat een lijntje een lijntje is en dus positief. Ik zou daarom zeker nogmaals testen. Met een andere test of over een paar dagen.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Lijntje is nu duidelijker geworden, maar nog steeds vaag. Of is het een indroog lijntje? De ander test ook gedaan en ook daar lijkt iets zichtbaar.
Eerlijk gezegd zie ik niks. Dit lijkt me een negatieve test.
Test morgenochtend nog eens. Als je daadwerkelijk zwanger bent zou het dan duidelijker moeten zijn.
Even goed de bijsluiter lezen. Veel testen van de kruidvat zijn zgn plusjestesten. 1 streepje betekent in dat geval negatief en een plusje positief. Ik ben er in het verleden helaas ingestonken en dat verookzaakte dus een hoop paniek om niks.

Oh en bij twijfel van zo'n test zou ik voortaan gewoon toch een wat duurdere kopen zoals clear blue als soort 2nd opinion.
anoniem_644bff15dec91 wijzigde dit bericht op 11-03-2019 15:03
20.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het ook niet, als je echt twijfelt probeer het morgen of overmorgen eens met ochtendurine
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu een duidelijk streepje, maar het is inmiddels ook al een twee uur verder. Ik ga vrijdagochtend nogmaals testen, dan zou hij echt duidelijker moeten zijn als het zo is. Ik denk dat het een indroogstreepje is nu :).
Alle reacties Link kopieren
Ik zie wel wat je bedoelt,hoewel het heeeel vaag is. Ik zou morgen inderdaad even een andere test doen. HCG verdubbelt per dag dus zou dan al gauw een duidelijke lijn moeten geven als je echt zwanger zou zijn.
Ik zie hem wel, en heb nogal wat van deze testen versleten. Ik zou zeker over een paar dagen nog een test doen.
Ik had ook zo een licht streepje. Dat streepje zit momenteel discussies te voeren met zijn leidsters op het kdv.
anoniem_370054 wijzigde dit bericht op 11-03-2019 15:17
3.70% gewijzigd
Ik vind hem wel erg duidelijk. Ik zou overmorgen nog een testje doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met deze testen dit ook 2x gehad en ze zijn inmiddels 2 en 3. Als ze negatief waren bleven ze echt omo wit. Nooit een indroogstreepje gehad met deze testen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeker zelfs morgen misschien nog een poging doen met ochtendurine.

Ik zie het streepje wel.
Hoe voel je je verder?
Ik zie hem ook, maar wel écht enorm vaag. Ik zou zelf morgen testen met ochtendurine.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven