Zwanger?

12-03-2019 14:09 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen

Mijn vriend en ik willen een kindje samen. Ik heb de 18de februari mijn laatste pil genomen en de 24ste februari kreeg ik mijn regels tot 1 maart. De 26ste februari moest ik zogezegd mijn pil nemen dat ik niet heb gedaan. Maar mijn maandstonden zijn dan ook langer geduurd dan anders. Na mijn maandstonden na het weekend had ik veel last van buikpijn en hoofdpijn. Vorige week vrijdag kreeg ik opeens rond 11 uur mijn maandstonden donkerrood tot en met de zondagnamiddag. We hebben tussen de maandstonden van de pil en die bloedding naar bed geweest. Nu vanaf gisterenochtend voel ik dat ik het gevoel heb dat ik moet overgeven ook savonds heb ik dat en krampen in mijn onderbuik heb ik continu. Vanaf vandaag heb ik hoofdpijn bijgekregen. Zou die bloeding innestellingbloeding zijn? Zou ik nu zwanger zijn?

Groetjes
Eveline
Nee.
Alle reacties Link kopieren
Zou kunnen, maar het kan ook dat je cyclus anders is dan gemiddeld.
Even afwachten.
.
Alle reacties Link kopieren
Kans lijkt me klein. Je zou dan op de 12e dag van je cyclus een innestelingsbloeding gehad hebben. Dus nog daarvoor ovulatie en bevruchting. Da’s vrij krap. Ik denk dat je cyclus gewoon van slag is.
Alle reacties Link kopieren
Je laatste 'maanstonde' was natuurlijk gewoon een onttrekkingsbloeding. Dat dat bij toeval wat langer duurde dan normaal... tja....

En een innestelingsbloeding van 3 dagen.... wederom tja... het kan. Maar het kan ook niet.

Hoe was je cyclus voordat je aan de pil ging?
aikidoka schreef:
12-03-2019 14:54
Kans lijkt me klein. Je zou dan op de 12e dag van je cyclus een innestelingsbloeding gehad hebben. Dus nog daarvoor ovulatie en bevruchting. Da’s vrij krap. Ik denk dat je cyclus gewoon van slag is.
En een inestelingsbloeding duurt geen 3 dagen waarbij je veel bloed verliest.

Kijk je cyclus voorlopig even aan TO. Je komt een beetje geobsedeerd over.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me sterk, maar je kunt toch gewoon een test doen?
Alle reacties Link kopieren
neu
Alle reacties Link kopieren
Ik was voor mijn pil onregelmatig.
Alle reacties Link kopieren
Zou ik niet eens bellen naar de huisdokter?
Alle reacties Link kopieren
Evelientje24 schreef:
12-03-2019 15:42
Zou ik niet eens bellen naar de huisdokter?
neu
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die arts naar mensen laten kijken die daadwerkelijk hulp nodig hebben. Jij hebt een minimale kans om zwanger te zijn en dat kun je testen met een zwangerschapstest. Geen enkele noodzaak om die arts te bellen dus.
En verder, laat het los. Zwanger raken en alles wat daarop volgt laat zich maar weinig sturen. Maak jezelf niet onnodig gek.
Alle reacties Link kopieren
Zelf ga ik elke avond naar bed maar daar word ik gelukkig niet zwanger van.
Alle reacties Link kopieren
Je wil toch zwanger worden? Wat is dan de paniek? Wacht gewoon even af en doe een zwangerschapstest dan weet je het. Hier hoef je echt niet de huisarts voor te bellen vooralsnog.
Alle reacties Link kopieren
Evelientje24 schreef:
12-03-2019 15:42
Zou ik niet eens bellen naar de huisdokter?
ik zou even ontspannen als ik jou was
Alle reacties Link kopieren
Genoeg dames die na het stoppen van de pil lichamelijke klachten krijgen de eerste periode. Ook onregelmatige cyclus hoort daar bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven