Menstruatie duurt en duurt..

12-03-2019 15:16 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames.
Kort vraagje! Ik en mijn man proberen sinds oktober 2018 voor ons eerste kindje.

Mijn cyclus is altijd 31/32 dagen en mijn menstruatie duurt max 6 dagen.
Nu deze maand was mijn cyclus in een keer 27 dagen. En ben ik nu al 10 dagen ongesteld( voornamelijk helderrood met stolstels)

Weet iemand hoe dit kan komen. Is dit normaal? zegt het iets? Etc etc
Alle reacties Link kopieren
Daar kan niemand iets zinnigs over zeggen. Je lichaam heeft wel eens een afwijkende maand.
En misschien (speculatie!) was je wel zwanger, je ziet vaak dat het juist die eerste dagen fout gaat. Dat vrouwen nog niet eens wisten, dat ze zwanger waren.

Hoop dat het gauw beter gaat!
Alle reacties Link kopieren
Het ZOU eventueel op een zwangerschap kunnen duiden die fout gegaan is in een vroeg stadium inderdaad. Kan ook gewoon een tussenliggende “afwijkende” ronde zijn. Ik heb ook wel eens maanden gehad dat ik amper bloedde. Geen idee hoe het verder kwam; het kwam in ieder geval ook weer goed:)
Hoop dat er snel weer wat regelmaat is en dat het wat beter gaat met je :hug:
lilalinda schreef:
12-03-2019 15:18
Daar kan niemand iets zinnigs over zeggen. Je lichaam heeft wel eens een afwijkende maand.
En misschien (speculatie!) was je wel zwanger, je ziet vaak dat het juist die eerste dagen fout gaat. Dat vrouwen nog niet eens wisten, dat ze zwanger waren.

Hoop dat het gauw beter gaat!
Dit was ook mijn eerste gedachte.
Ik zou een zwangerschapstest doen. Als die positief is moet je even langs de dokter om te checken of het een miskraam of intacte zwangerschap is. En alert blijven op ernstige buikpijn. Een BBZ is niet uitgesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven