Start met eerste poging ICSI

24-03-2019 08:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Zijn er meer meiden die starten in 2019 met icsi/ivf die het fijn vinden om ervaringen te delen?

Groetjes mcleod
Ja ik!

Merk dat ik me in andere topics een beetje ondergesneeuwd voel omdat de dames elkaar al kennen en al langer in het traject zitten.

Komende vrijdag begin ik met de injecties decapeptyl en dan eind april ergens de punctie.

Ben jij ook al begonnen?

Groetjes,
Sunflower
Alle reacties Link kopieren
Dat gevoel krijg ik inderdaad ook!

Vrijdag is mijn menstruatie begonnen. Zaterdag echo gehad en begonnen met het prikken van menopur.

Spannend! Ik denk dat ik halve wege april de punctie heb.

Groetjes Mcleod
Alle reacties Link kopieren
Succes dames! Hopelijk verloopt alles soepel en is het snel raak.

Er is een groot en langlopend IVF en ICSI topic, daar zijn jullie van harte welkom als jullie meer lotgenoten zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je lieve reactie!

Ik heb topic gezien inderdaad en ben er al veel uit wijs geworden:).

Ben vooral nieuwsgierig naar meiden die ook net starten. Misschien leuk om elkaar te volgen en ervaringen uit te wisselen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook met een nieuwe poging gaan starten, maar dat gaat nog even duren (moet om medische redenen nog ruim een half jaar wachten). Dus ik ga hier niet mee schrijven, want ik hoop dat jullie dan al zwanger zullen zijn. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is heftig zeg. Hopen dat je je gauw beter voelt en ook mag starten en dat het snel raak mag zijn.

Misschien treffen we elkaar nog.

Heel veel succes :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hi Mcleod,

Wat spannend allemaal he. Wij zijn ook nog niet zo lang begonnen met IVF. 1x punctie gehad en 1 terugplaatsing. Als jullie willen kunnen jullie met ons mee praten In IVF/ICSI + wachtweken. We zitten daar met een klein groepje wat fijn praat.

Ik hoop dat de link het zo doet:
zwanger/ivf-icsi-wachtweken-2019/list_m ... #p29656656

zwanger/ivf-icsi-wachtweken-2019/list_m ... #p29656656

Voel je niet verplicht, maar jullie zijn altijd welkom! Heel veel succes 🍀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven