Gerustellingen bezoek huisarts..

24-03-2019 14:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste dames.

sinds oktober bezig om zwanger te worden. Sinds toen regelmatige cylcus etx alleen nog zonder resultaat..

nu deze maand ben ik 2 maart tot maar liefst 23 maart ongesteld geweest. Dus 21 dagen( 3 weken ). Omdat ik dit ongewoon vindt heb ik morgen een afspraak bij de huisarts. Het bloed is nu wel weg maar ik maak mij wel erg zorgen.

zijn er dames die dit ook hebben meegemaakt en eventueel weten wat mij staat te wachten bij de dokter.

Eventuele geruststellingen?
Heb ook eens 18 dagen lang gebloed. Heb toen een kuurtje Primolut gekregen om de boel even “op te schonen”. Niks aan de hand gebleken maar ik was ook een beetje bezorgd.
Met enige regelmaat. Bij mij komt het door de PCOS, maar dat zal wel loslopen als je normaal een regelmatige cyclus hebt.

Probeer te relaxen en het los te laten het eerste jaar!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook regelmatig gehad. Komt ook door PCOS bij mij. Maar ik heb daarbij ook een onregelmatige cyclus. Met een primolutkuur ben ik het veel minder erg en korter. Vorig jaar wel een uitstrijkje laten maken, omdat ik het toch wel zorgelijk vond. Gelukkig niks aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je op Bb al antwoord gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook meegemaakt. Na 2 jaar prikpil in mei 2016 de laatste gehad en vanaf augustus tm februari elke x 3 weken bloedverlies en 1 week niet. Vanaf april had ik een normale cyclus en in November 2017 was ik zwanger.
Welke anti conceptie heb je gebruikt? Van sommigen moet je lichaam echt even "afkicken".
Goed dat je naar de huisarts gaat en als je het niet vertrouwd gewoon een verwijzing vragen naar de gynaecoloog. Dit heb ik ook gedaan, ze zagen toen d dat het slijmvlies aan de dunne kant was (wss door de prikpil).
Is uiteindelijk allemaal goed gekomen!
Heel veel succes en maak je (nog) niet al teveel zorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven