Zwanger geworden na IVF/ICSI (club '20/'21)

03-04-2019 11:06 254 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:23
55.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Alaynee was dit bij C&C? Dat is een andere meting, wij hadden ook eerst een andere meting en dan staat er een ander getal bij (bij mij ook 6+4), later deed ze het kindje zelf en kwam toen op de juiste termijn uit. Ze heeft uitgelegd wat ze op heeft gemeten, maar ik weet niet meer wat, het was in elk geval niet het kindje. Waarschijnlijk heeft ze ook een foto gemaakt toen ze die meting deed. Maar als de termijn 7.1 was en ze dat noemde klopt dat echt en ben je niet terug gezet. Geen stress! En als je het zeker wil weten dan neem je hem even mee met het infuus en vraag je even wat die meting was.

Troela wat een lange weg zeg! Heel spannend nu een positieve test. Ik zou de arts vragen of de waarde goed is en anders nog eens bloed laten prikken. Heel lastig deze periode :hug:

Beste wensen voor 2021 allemaal, ik hoop op succesvolle zwangerschappen en dat dit topic maar snel nog meer dames krijgt met goed nieuws!
Meiden allereerst de beste wensen voor 2021 dat het een mooi jaar mag worden voor iedereen.

Ook bedankt voor de reacties. Hier begon ons jaar meteen rot. Gister had ik hele erge krampen en wat licht bloedverlies. Gezien eerdere bbz meteen het ziekenhuis gebeld en die konden op dat moment niet meer doen als bloedprikken. Hcg waarde is maar 613 dus ga ervanuit dat dit niet goed gaat aflopen. Krampen en bloed is gestopt sinds gister. Morgen de poli maar even bellen.
Alle reacties Link kopieren
@Troelaaaa: Erge krampen en bloedverlies klinken niet fijn ... De waarden lijken me ook niet erg hoog. Maar wacht nu maar even af wat de poli oplevert. Zolang er hoop is ...
Wat zijn die eerste weken slopendddd !!! Ik voel met je mee ...

Voor iedereen op het forum: onze allerbeste wensen - en veel nieuwe, gezonde en mooie baby's - voor 2021 !!
Alle reacties Link kopieren
Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2021.

Alaynee, vertrouw maar op wat de arts zei, je weet niet niet van wel moment in de echo de foto is die je meekreeg. Is het net voor of na het meten. Ik krijg er altijd verschillende mee die net vanuit een andere perspectief gemaakt zijn. Wanneer heb je de 1e echo in Nederland? Ik herken wel dat je na een echo alles opnieuw weegt, en dan van alles ziet.

Nerdella, wat fijn een goed echo, het is allemaal zo spannend, ik kan ook niet wachten als ik twaalf weken ben, en een goed Nipt heb. Hoe gaat het met je kwaaltjes? Ik vind die eerste weken echt killing omdat je zelf heel weinig kan doen. Door het lange traject lijkt het zo minder vanzelfsprekend.

Troela, wat rot die bloeding en krampen, ik hoop dat het alsnog goed komt. Ik heb geen verstand van hcg.

Theepoes, hoe gaat het met jou?

Saartje, fijn dat echo goed was, en hopelijk blijft je bloeddruk ook goed. Krijg je nu ook extra echo's om de groei van de baby in de gaten te houden?

Narkomeid, bij jou gaat het nu ook erg snel zeg, ha ha je zit vast niet wachten om trampoline te zijn. Tuurlijk wacht je op het moment dat je de baby kan voelen. Ik had een vriendin die nauwelijks een buik had omdat die vooral binnen zat, maar de baby was wel druk, zij heeft haar moeder flink geschopt in de organen. Dus ik hoop dat mijn buik wel echt naar voren gaat.

Lux, wanneer begin jij weer met werken?

Flipje, voor jou komt het nu natuurlijk heel dichtbij.

Hier zijn we een week weggeweest naar het platteland en we hebben veel gewandeld, nu kan het nog. Het was ook fijn ondanks de beperkingen wat vrienden te zien, ik reis nu veel minder door Corona, het is ook gek vrienden op afstand te houden.

Woensdag ben ik 12 weken en heb dan een controle bij de gynaecoloog, ik vind het zo spannend want dat is toch een mijlpaal. Gisteren een miniem bloedklontertje in mijn Utro, verder helemaal niks, maar maakte me wel zorgen. Ik weet dat het bij de Utro hoort. Ik kan niet wachten op de het 2e semester om hopelijk wat minder moe te zijn. Normaal lees ik veel als ik weg ben maar nu kan ik alleen maar suf zijn. Eetlust is wel beter maar kan nog echt wel heel weeïg zijn.

Bloed was goed, glucose net niet te laag ,en hb en alle het andere over rode bloedplaatjes was keurig. Ik ben wel benieuwd naar mijn bloeddruk want die voelt als heel laag. Als woensdag alles goed is dan koop ik nieuwe bh's. Heb in mijn kast wat zitten zoeken naar ruimere kleding, ik kan nog even vooruit, mijn gewone broeken passen prima maar de riem iets losser. Mijn buik is wel echt opgezet maar denk dat anderen het niet zien. Het is gewoon geen platte buik meer. Ik draag nu dikke truien omdat ik het nog zo koud heb, dus mijn borsten vallen ook niet op.
Vandaag ook de Nipt geprikt. Voor nu dus op naar woensdag, vrijdag de laatste dag van de Estradiol en Utro, hopelijk kan ik het daarna snel wereldkundig maken.

Heel veel succes allemaal en ik hoop snel op nieuwe meeschrijvers uit de andere pijler.
Nerdella ik neem hem morgen inderdaad even mee om te laten zien. Wanneer heb jij de volgende echo? Nog heel even en dan is de 1ste trimester voorbij, hoe voel je je?

Troelaa heb je de poli al gebeld en wat zeggen ze? De hcg is niet verdubbeld volgens mij dat is wel minder maar hopen dat het toch goed komt heel veel sterkte en succes

Kasteelbewoner ik heb vandaag mijn eerste echo in Nederland gehad de gynaecoloog heeft gekeken en zei dat het er goed uit zag voor 9+1 nog even en dan is hopelijk de eerste trimester hier ook voorbij aan de ene kant gaat het snel en aan de andere kant zo langzaam..
Nog paar dagen voor jullie en dan ook over naar de 2e trimester en op naar een goede nipt. En wat fijn lekker even weg zeg dat lijkt
Mij nu ook zo fijn lekker uitwaaien en wandelen en ontstressen.

Hier zijn we de 9weken gepasseerd ik voel me echt heel beroerd en moe maar dat neem ik
zeker voor lief en ik hoop dat er meer dames mogen aansluiten bij deze club.
Alle reacties Link kopieren
Alaynee wat fijn weer een goede echo!!
Wat naar dat je zo beroerd bent zeg, bij mij hielp het als ik elke 2 uur iets kleins at. En dan begon ik smorgens al met een koekje op crackertje die ik dan klaar had liggen op mijn nachtkastje.

Kasteelbewoner, wat fijn dat je bijna 12 weken bent zeg, toch een mijlpaal hé! Hopelijk heb je ook snel de uitslag van de nipt.
Ik vond het na de 12 weken nog steeds erg spannend, je voelt nog niks, de kwaaltjes gaan weg en je hebt ineens een stuk minder controles. Vond dat een hele gekke onwetende periode. Heb toen nog wel gevraagd om een extra controle. Dus als je je zorgen maakt, gewoon doen!
Ik krijg nu elke 2 weken een echo en met 28 en 32 weken nog uitgebreidere groeiecho’s! Ze houden mij en de baby goed in de gaten!

Troela wat een lange weg heb jij ook al afgelegd zeg.
Het hcg klinkt niet heel hoog, maar soms kan je lichaam toch gekke dingen doen, ik hoop voor jou op het beste!

Narkomeid en theepoes hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het verder goed! 21 weken alweer, ik vind de tijd echt zo snel gaan dat ik het soms jammer vind dat het zo snel gaat. Ik voel de baby goed bewegen elke dag, het is inmiddels ook aan de buitenkant goed te voelen! En dat gun ik jullie allemaal want het is echt zo ontzettend genieten, en elke dag weer een fijne bevestiging dat het goed gaat!
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies,

Ooooh zoveel nieuwe berichten ... !!!

@Troelaaaa: hoe gaat het met je? Wat zei de poli? Heb je meer nieuws?

@Saartje: met mij (en mini me) gaat alles goed. Ik heb mijn energie terug, ik slaap goed, ik kan eten met smaak, ik voel me heel vrouwelijk met het buikje. Alleen recht uit de zetel komen, wordt soms moeilijker ! Hubby staat dan altijd snel recht om me overeind te helpen. Jongens, wat gaat dat geven over enkele weken? :lol: Maar het is zoals je zegt, ik heb alleen nog een opvolgecho (leeftijdgebonden) eind januari en dan DE GROTE ECHO van 20 weken begin februari. En ondertussen "zweef" ik zo een beetje in het ongewisse. "Doe maar gewoon verder zoals nu" zei de gynaecoloog eind december. En dan moet je meer dan 4 weken wachten en hopen dat de baby goed blijft groeien... Maar omdat ik nog niets voel, blijft het bang afwachten ! Echter, eens eind januari, gaat het allemaal wel veel sneller gaan, want de visite op het moederhuis staat al gepland, de erkenning bij de gemeente, etc etc. Allemaal heel spannennnnddddd!!!

@Nerdella: wanneer is je volgende echo? Hoe voel jij je nu?

@Alaynee: wat herken ik je twijfel en frustratie en angst ... Alles is zo onzeker die eerste weken. Ik kan je maar 1 ding aanraden: de tijd uitzitten, meer kan je nu niet doen. En je goed verzorgen, en naar je lichaam luisteren.

@Theepoes : hoe gaat het met jou? Al een paar dagen niets meer gehoord ... Alles loopt goed, hoop ik?

@Kasteelbewoner: fijn dat je nog goed bent kunnen gaan wandelen. Ik durf het niet al te goed meer ... Heb me eens vergaloppeerd in het begin van de zwangerschap en sindsdien doe ik het bewust kalmer aan. Kilometers stappen ed zit er met de rug en staartbeen niet meer in (voor de moment). :-)

Weet er trouwens iemand hoe we de tabel kunnen aanpassen? Ik heb geen idee hoe we dit kunnen doen, maar MaeveS en Maestro hadden gevraagd hun namen te verwijderen ... Lijkt me dus maar netjes om dat ook effectief te kunnen doen, toch?
Hi meiden,

Poli gesproken en donderdag weer bloedprikken. Hun zien het nog niet somber in. Bloed en krampen was dezelfde dag over. En was echt maar minimaal. Als ik het goed begrepen heb vonden hun me waarde dus wel verdubbeld op 72 uur. Die zaterdag zit ik alweer in de nieuwe 72 uur zoals hun het dan zien. Dinsdag 282 dan zou die op basis van 72 uur vrijdag 564 zijn en zaterdag zat ik daar dan toch wel boven... Maar of het goed is ze weten het niet vandaar donderdag weer prikken. Heb me voorgaande bloeduitslagen is bekeken en overal verdubbel ik met 3 dagen. Alleen de buitenbaarmoederlijke zwangerschap niet die steeg sneller maar lag toen ook net in de 5e week op de OK met een geknapte eileider. Zelf heb ik het idee dat het wel stijgt omdat ik soms goed beroerd voel.. Vooral na eten.

Wat ik zelf gek vind is dat ik voorgaande 4 keer in stemmetje in me hoofd had zitten vanaf dag 1 positieve test het is niet goed, het klopt niet, het gaat mis en dat heb ik nu totaal niet ondanks deze onzekere periode doet het me niet zoveel. Ik vraag me af of iemand dit herkent?? Of dat ik onbewust mezelf niet toelaat angst te hebben. Het is heel raar.

Maargoed we moeten het afwachten. Ik ga is even jullie verhalen lezen zodat ik wat meer over jullie te weten kom. En kan mee kletsen.

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden. Het is soms zo moeilijk om erover te praten met mensen die stoppen met de pil en meteen zwanger zijn. En die deze kant helemaal niet begrijpen. Herkennen jullie dit ook?

Liefs,
Xxx
Alle reacties Link kopieren
Troela ik ga duimen dat het goed zit. Ik had met deze zwangerschap wel gelijk een goed gevoel, terwijl ik dat nooit echt had. Het blijft spannend, ik hoop dat de uitslagen goed blijven!

Kasteelbewoner wat fijn morgen 12 weken! Heel fijn om dat punt voorbij te zijn lijkt me!

Mijn kwaaltjes vallen mee, ik ben soms moe, soms misselijk, maar wel te handelen. Begin helaas wel pijn in mijn onderrug te krijgen, daar heb ik normaal nooit last van.

Alaynee ik ben nu 10 weken :) de volgende echo is volgende week woensdag.

Saartje wat klinkt dat heerlijk die schopjes. Echt heel fijn lijkt me!

Narkomeid wat fijn dat je je beter voelt!
Geen idee hoe we de tabel aan kunnen passen, misschien even aan de mods vragen?

Hier gaat het goed. Weinig ernstige kwalen. Hoe meer we richting de termijnecho (volgende week woensdag) gaan hoe enger ik het vind, al lijkt alles gewoon goed te gaan en heb ik geen reden om te denken dat het niet goed gaat (behalve het verleden). Al kijk ik er ook wel naar uit, ben heel benieuwd hoe het er nu uitziet.

Morgen heb ik een telefonische afspraak met de VK over de NIPT. We hebben al wel besloten hem te doen (zonder nevenbevindingen), maar fijn om even extra toelichting te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Lief dat jullie aan me denken. Het gaat hier goed hoor! Alleen beetje druk!
Baby voel ik dagelijks tekeer gaan. De ene dag wat meer vooraan (door de placenta heen) en de andere keer lekker tegen mijn blaas en wat meer naar achteren. Mijn buik lijkt zich ook aan te passen aan de ligging van de baby. Soms echt een dikke bolle buik en soms een wat meer 'vetbuik' zonder bolletje :-D
Morgen weer controle! Altijd fijn! Ik ben alweer bijna 25 weken!
We zijn druk aan het nadenken over namen. Zo moeilijk! We hebben een hele leuke naam, maar twee naasten hebben hun kindje 7 jaar geleden ook die naam gegeven. Dus dat maakt ons wat aan het twijfelen. Wat zouden jullie daarvan vinden? Ik denk dat ik het ze maar eens voorleg en kijken wat hoe ze er tegenaan kijken.

Kasteelbewoner, oeh, één van de magische grenzen, die 12 weken! Fijn!!

Troela, spannend zeg! Maar fijn dat je gevoel iig goed is!
Ik had het juist heel erg andersom. Eén grote mindf*ck die eerste periode. Dat gaat nu eindelijk wel beter gelukkig.
Fijn dat je krampen zo goed als over zijn. Dat stelt ook wel weer wat gerust. Ik ga voor je duimen dat dit een plakkerd is!

Nerdella en Alaynee, grappig dat jullie elkaar gezien hebben in Duitsland! En jullie lopen ook bijna gelijk. Fijn dat het goed gaat!

Hopelijk kom je de week wat door Nerdella! En dan je kleintje weer zien! Spannend en hopelijk ook heel leuk!

Jeetje, Narkomeid wat gaat het snel bij jou. Doe je 2 in 1 week? :-D Over een paar weekjes al de 20 weken echo! Whiehoe! Dan zul je hem/haar ook wel snel gaan voelen, denk ik.

Saartje, jij ook alweer 21 weken! Die schopjes, wat is dat genieten hè!? Dat gaan we straks (nou ja, straks... over een paar maanden) nog missen!

Stipjepipje en Lux, hoe is het met jullie? En de kleintjes? Al niet meer zó klein zeker?
Lux, zijn jullie al verhuisd? Is het allemaal wat gelukt?

Flipje, hoe gaat het met jou? In januari komt ze toch!? Succes met de laatste loodjes!!
Alle reacties Link kopieren
even egopost, weer een mooie echo gehad, alles was goed. Mag nu stoppen met de utro en estradiol en volgens de arts krijg ik nu weer veel meer energie. Nu nog wachten op de NIPT.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik, voorzichtig, mee komen schrijven?

Vorige week had ik een positieve test dankzij ICSI 3.2. De testjes lijken op te lopen, hoewel ze nu een paar dagen een min of meer constante kleur hebben. Ik weet eigenlijk niet of in hoeverre ik me daar zorgen om moet maken, maar druk maak ik me toch wel ;). Ik hoop maar dat dat kleine embryootje niet teveel merkt van alle chaos en stress in mijn hoofd.

Groetjes,
Celenne
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Celenne! Wat fijn een positieve test! Fijn om weer nieuwe mensen uit het andere topic hier te hebben :)

Kasteelbewoner wat goed een mooie echo! En ook fijn dat je met de medicijnen mag stoppen, ik hoop dat je snel wat meer energie hebt!

Theepoes leuk nadenken over namen! Ik zou het laten afhangen van hoe dicht degene bij je staan. Broers/zussen/beste vrienden met dezelfde naam zou ik niet doen, kennissen wel. Maar het ligt er ook aan hoe groot de keuze is, als dit de enige naam voor jullie is gewoon doen. Overleggen kan altijd, maar ik zou even bedenken of je het vraagt of meedeelt, op een vraag kan ook nee komen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Celenne!! Fijn dat je je hier kunt aansluiten!
Dat embryootje zit lekker bij je! Als ze zich al druk zouden maken om de stress en spanning van hun moeder, dan zouden er niet zoveel baby's geboren worden.
Heb je al gebeld met het ziekenhuis met het goede nieuws?

Kasteelbewoner, gefeliciteerd met je mooie echo!

Nerdella, ik heb gister direct maar eveb geappt. En beide vonden ze het heel erg leuk. We wisten al dat we dezelfde namen mooi vinden. Als hun 3e kind een jongetje was geweest, zou hij hetzelfde gaan heten als ons tweede.
Ze waren gekscherend druk aan het hengelen welke van de drie namen we misschien gaan kiezen.
Dit maakt de keuze al een stuk makkelijker. Nu zijn er nog maar 2 namen waartussen we twijfelen.

Vanmiddag weer controle gehad bij de vk met de koude handen, brrrrr... :P
Alles was weer goed! Over 2 weken weer :)
Alle reacties Link kopieren
Welkom Celenne, het is allemaal reuze spannend. Ik heb maar twee keer getest 1x 13 dpo en 1x 16 dpo. Er was oploop en heb besloten me niet gek te laten maken door testen. Die week had ik wel buikpijn, en kwaaltjes nog heel licht vergeleken bij week 8/9/10. Heel veel succes en ik hoop dat je de komende tijd blijft meeschrijven..
Celene wat leuk dat jij hier ook bent!! Van het testen word je na enkele keren onzeker dat had ik heel erg ik ben er dan ook snel mee gestopt en wou liever hcg prikken. Ik hoop dat het een doorgaande zwangerschap word en dat we nog lang hier kunnen schrijven.. hoeveel weken ben je nu en is je eerste echo al gepland?

Nerdella nog even en dan zijn de 12weekjes voorbij hoe gaat het met je? Heb je de laatste lipid infuus al gehad?

Kasteelbewoner wat fijn een goede echo geweldig gevoel is dat. En lekker stoppen met medicatie is ook wel lekker na maandenlang gebruik.. hebben ze al geprikt op de nipt?

Theepoes jij ook een goede controle gehad en dan lekker weer vooruit. Is er een speciale reden dat je om de 2 weken op controle moet gaan als ik vragen mag.

troelaahoe is het met je ??

Saartje bedankt voor de tip ik probeer nu nog steeds wat vaker te eten word er echt heel naar van... ik kan ook echt niet tegen de voeding van m’n kat echt ellendig maar goed teken!! Wat fijn dat je de baby ook voelt
Ik hoop dat het bij ons ook zo snel gaat de tijd dat ik de baby kan voelen. Hebben jullie ook al gekeken naar de babykamers en kinderwagens.

Ik heb gisteren een goede echo gehad pressies
Op termijn 9+3 echt geweldig zag het eruit! Het baby was al aan het bewegen met de armen en benen wat een wonder..
Ik kreeg gelijk wat folders mee over de nipt onderzoek en wat word ik daar weer onzeker en angstig van ik wil zo graag onbezorgd genieten is dit herkenbaar?? en is een nipt gebruikelijk?? Aan de ene kant is het fijn lijkt mij aan de andere kant is het ook weer een onzekerheid als het niet goed is ik weet het niet zo goed
Alle reacties Link kopieren
Alaynee wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad! Ik vond het zo ontzettend wonderlijk hoeveel groter het kindje bij elke echo was in het begin!
De Nipt is een keuze, wij hebben deze wel gedaan, maar wel zonder de nevenbevindingen. Reden daarvoor was dat ik er veel over gelezen had en dan lees je dat er vaak dingen gevonden worden in de nevenbevindingen waarvan ze helemaal niet weten wat het eigenlijk is en er vaak alsnog een gezond kindje geboren word. Ik denk dat je dan niet meer onbezorgd kan genieten.
De 3 syndromen vond ik wel belangrijk want patau en Edwards zijn zo heftig dat het kindje vaak onder een jaar al zal sterven en sowieso ernstig beperkt zal zijn.
Je moet echt doen waar jullie je goed bij voelen, en je vooral ook afvragen of je de zwangerschap zou willen afbreken bij 1 van die 3 syndromen.
Voor nu eerst heerlijk genieten van je goede echo!!

Celenne welkom hier!! Ik heb ook vaker getest maar vond de oploop dan juist steeds een geruststelling waardoor ik het meer los kon laten. Het is dan wel verstandig om er een dag of 2 tussen te laten!
Uiteindelijk zegt het natuurlijk niks, de aanmaak van hcg is bij iedereen anders!

Theepoes fijn dat jij ook weer een goede controle hebt gehad!! En fijn dat er goed werd gereageerd op de namen!

Kasteelbewoner, yes je bent over de 12 weken!! Heb je al een beetje een buikje of nog niet?

Narkomeid, fijn dat het goed gaat! Hopelijk voel jij de baby ook snel! Jullie weten inmiddels het geslacht toch?

Wij hebben na de 20 weken echo de kinderwagen gekocht, de Joolz day+ hij is echt zooooo mooi! Zo onwerkelijk dat we gewoon een kinderwagen hebben staan!
Verder echt al enorm veel kleertjes, hydrofiele luiers, Spuugdoekjes, omslagdoeken etc.
Te leuk om te kopen en te krijgen haha!

Troela hoe gaat het nu met jou? Hopelijk gaat het goed.
Alle reacties Link kopieren
Zo, lekker aan het inslaan Saartje! Leuk!! Wij hebben ook een Joolz. Ideaal ding en ook mooi (zelfs na 6 jaar nog).
Ook al begonnen met de babykamer? Ik doe altijd graag wat inspiratie op in bouwmarkten, maar dat wordt em nu natuurlijk niet... hoe vind ik dan ooit de goede kleur verf...

Alaynee, fijn dat je weer een goede echo had!! Gaat zo snel hè, die ontwikkeling. Ongelooflijk.
Ik heb op mijn verzoek meer controles. Ter geruststelling. Ben heel blij dat ze daar zo makkelijk in zijn.
Alle reacties Link kopieren
We zijn nog niet begonnen met de babykamer, ik heb wel al een behang uit gezocht maar de kleur verf is inderdaad wel een dingetje🙈 nog niet eens zo bij stil gestaan, maar dan wil je toch wel even bekijken🤭
Fijn dat je vaker mag komen voor de controles, ik heb vanwege de bloeddruk ook elke 2 weken controle, maar dat vind ik eigenlijk wel heel fijn, dus ik begrijp je heel goed!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Wat voor behang wordt het ongeveer? Heb je een bepaalde stijl of een thema of zo?
Weten jullie het geslacht trouwens ook? Ben ik even kwijt.
Alle reacties Link kopieren
@Saartje en Theepoes: grappig ! Iedereen wacht echt die 20 weken echo af om zich helemaal te laten gaan. Wij staan klaar in de startblokken, maar de bestelling hebben we nog niet geplaatst ... Voor de buggy dachten we voor een Pericles te gaan. Waarom hebben jullie voor Joolz gekozen? Misschien ligt dit markt ook wel een beetje anders in NL en in BE ? :-D
Wij weten wat het geslacht wordt, maar houden dat lekker onder ons. Maar ik had graag een grote mickey/minnie muis op de muur gekleefd. (Ik geef toe, had ik altijd willen hebben als kind, maar nooit gekregen. Mijn ouders waren nogal streng in neutraliteit ...)
We hebben van in het begin van de zwangerschap, namen in een doosje gestopt en enkele dagen geleden alle briefjes nagekeken, waarbij er 2 namen dubbel voorkwamen. We hebben een voorkeur voor 1 van die 2 namen. Ik denk dus dat we er grofweg uitzijn wat de naamkeuze betreft. :couple:

@alaynee: wat fijn van je goede echo !!! Hop hop, weer een etappe verder !!!

@Celene: hoe gaat het ondertussen met jou? Hoe voel je je ?

@Kasteelbewoner: en jij?

Wat ben ik blij dat het voor jullie allemaal goed loopt. Ik hoop dat 2021 ons allemaal gezonde en kick-ass babytjes gaat brengen !!! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Nerdella Heel veel succes bij je echo morgen! Ik hoop dat je heerlijk kan genieten van het kijken naar je kindje en alle zenuwen onnodig blijken te zijn.

Theepoes Wat fijn dat er zo prettig gereageerd werd op jullie vraag over namen. En grappig dat jullie sowieso een soortgelijke smaak in namen blijken te hebben.

Kasteel :hug: Ik heb wel eens weinig getest, en wel eens veel getest. Al te consequent ben ik kennelijk niet.
Fijn om te lezen dat het met jou zo goed gaat.

Alaynee Wat heerlijk dat je weer een goede echo hebt gehad! Lijkt me wel lastig om zo slecht tegen kattenvoer te kunnen. Dat spul ruikt ook echt heel sterk natuurlijk.

Saartje Wow, wat moet dat onwerkelijk zijn als het ineens echt dichterbij begint te komen. Klink als een mooie shopping spree.

Narkomeid Wat leuk dat je zo’n wens uit je kindertijd nu voor je eigen kindje waar kunt maken. Lijkt me heel bijzonder.

Het was een heel fijn en warm welkom hier, maar helaas val ik meteen weer uit het topic. Gent wilde dat ik bloedtesten voor hCG zou doen. De eerste test viel al verdacht laag uit, en de tweede (vier dagen later) nog lager. Dit wordt helaas weer een miskraam.
Ik voel me zo ontzettend moedeloos.
En hoop intussen nog steeds dat ik hier ooit een keer succesvol aan zal mogen sluiten.
Alle reacties Link kopieren
@Celenne : Wat jammer !! Ben je zeker of is er nog hoop? We blijven trouw aan de insteek, dus een warme :hug: en veel positive thinking voor jou ... We hopen dat je in het forum aanwezig blijft, en moest dat voor nu niet het geval zijn, dan tot snel !!!
celene ik word er echt verdrietig van.. hier moet een reden voor zijn dit kan echt niet anders zonaal achter elkaar en ik hoop dat je snel weer mag aansluiten bij deze clubje
Alle reacties Link kopieren
Cellene, jeetje ik word er even stil van. Heel veel sterkte, pas goed op jezelf.
Hoop heel erg dat je hier snel weer mag aansluiten.

Nardella, jij morgen je termijnecho als ik het goed heb?
Succes!

Narkomeid, de pericles ken ik niet. Zal vast verschil zitten in de wagens in Nederland en België.
Wij gingen voor de Joolz omdat hij goed in hoogte verstelbaar is. Makkelijk en compact in te klappen. Boodschappenmand eronder. Ingebouwde verlichting voor het wandelen in het donker. En een extra stuk zonnekap tegen de zon.
Vond er dus veel voordelen aanzitten! En vind hem daarnaast ook nog eens mooi om te zien!

Theepoes wij weten het geslacht niet, dus alles moet een beetje neutraal zijn!
Denk iets van een soort fotobehang met dieren. Wel mooie gezien!
En jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven