Bloedverlies oh jee toch niet weer

17-04-2019 11:02 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in blijde verwachting 7 a 8 weekjes ongeveer. Maar gister heb ik wat bruinverlies gehad. Ik probeer er nuchter onder te blijven en mezelf te vertellen dat het niets hoeft te betekenen. Maar mijn vorige zwangerschap werd een mk rond dezelfde tijd en dit begon ook zo.

Pff duimen jullie met me mee dat het niks bijzonders is? :-|
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je! Heb je al gebeld voor een extra echo?
Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mij gister pas aangemeld bij de verloskundigepraktijk. Dus ik verwacht een telefoontje vandaag. Als ik die vanochtend niet krijg bel ik zelf naar ze.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie duimpjes
Alle reacties Link kopieren
He wat naar... ook ik duim voor je! Hopelijk is het niets, hou je ons op de hoogte?
:hug:
Hi geronimoo,

Ik kan je 2 mogelijke scenario's beschrijven... beide zelf mee gemaakt. De 1 is dat het gewoon goed gaat, dat er een vaatje geknapt is met innesteling. Dat kan gebeuren. Echter heb ik helaas ook 3 miskramen gehad.. 2 met bloedverlies en 1 zonder. Op zich is bruin bloed altijd oud bloed. En als het heel weinig is en niet doorzet denk ik eerder aan een innestelingsbloeding.

Ik ben vorig jaar maart bevallen van mijn zoontje (na eerste miskraam direct weer zwanger). En bij deze zwangerschap had ik bloedverlies.

Nu zwanger van de 2e (na 2 miskramen na mijn zoontje, ja dat is allemaal heel snel gegaan) ben inmiddels 28.5 week en alles gaat goed. Ook bij deze zwangerschap heb ik wat bloedverlies gehad in het begin.

Ben benieuwd wat je VK zegt. Ik kon met 6.5 week al voor de eerste echo komen...
anoniem_655f02fe47fd8 wijzigde dit bericht op 17-04-2019 11:25
0.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey lieve Geronimo.

Wat een naar gevoel. Ik herken het helemaal ben nu zelf 25 weken zwanger en heb vanaf week 5 bloedverlies gehad. het begon met kleine beetjes en liep op een bepaald moment zelfs langs mijn benen als ik ook maar iets wilde doen. Ik heb toen bij de VK heel veel extra echo's gehad. De oorzaak is bij mij pas met 18 weken bij toeval gevonden. En is waarschijnlijk relatief onschuldig. Zoek contact met de verloskundige en laat hun je helpen het hoeft echt niks te betekenen weet ik nu uit ervaring. Ik zat gelijk vol in de paniek modus. En ben nu het vruchtje officieel levensvatbaar is pas een klein beetje gerustgesteld.

Heel veel sterkte en Succes
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel, jullie verhalen geven me weer wat moed dat het niet meteen mis hoeft te zijn. Ik voel me zo in de war :-(

Ik probeer maar zo goed en zo kwaad als het kan wat huishouden te doen Maar eigenlijk wil ik het liefst op een stoel zitten zodat ik het niet hoef te 'voelen' Maar dat heeft verder ook geen nut.

Ik ga zo bellen naar de praktijk, want ik wil graag duidelijkheid over wat er gaande is. Ik houd jullie op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
Succes, ik duim ook voor je!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte TO! :rose:

Ik hoop met je mee dat het niks is en alles verder goed komt!
Alle reacties Link kopieren
@geronimoo Ik had met 6 weken mijn eerste echo gekregen met de duidelijke waarschuwing dat het te klein kon zijn om wat te zien. Uiteindelijk zagen we toen een vruchtje wat er qua grootte goed uitzag.
Hoi geronimoo

Ben je al bij de VK geweest?

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik kan helaas pas na het paasweekend terecht voor mijn eerste echo :-| Ze zei dat ik niet anders kan doen dan afwachten nu.

Ik heb verder geen bloedverlies gehad meer, hoewel ik soms het idee heb dat ik het heel lichtjes zie bij afvegen, maar weet het niet zeker.

Toch voel ik me sinds het bloedverlies minder zwanger. Maar ik weet niet of dit verbeelding is.

Nog steeds onzeker hier dus helaas
Alle reacties Link kopieren
Ik begin ongesteld te worden helaas, weer een miskraam :"-(
Alle reacties Link kopieren
Dat is balen zeg. :hug:
Alle reacties Link kopieren
@geronimoo
Ah wat vervelend zeg had zo op ander nieuws voor je gehoopt. ik wens je heel veel sterkte.

groetjes
Heb je buikpijn Geronimoo? Zo ja, buikpijn en bloedverlies zonder bevestigde intra-uteriene zwangerschap is áltijd reden om, zelfs buiten kantoortijden, iemand direct te laten zien door de gyn.
Alle reacties Link kopieren
Diocca schreef:
18-04-2019 17:25
Heb je buikpijn Geronimoo? Zo ja, buikpijn en bloedverlies zonder bevestigde intra-uteriene zwangerschap is áltijd reden om, zelfs buiten kantoortijden, iemand direct te laten zien door de gyn.
Is niet helemaal waar. Maar bij twijfel kun je altjd langs de huisartsenpost gaan. Ik had 3 jaar terug bloedverlies en gigantische buikpijn bij een vermoedelijke zwangerschap van 6 weken. En heb uiteindelijk pas bij 8 weken een echo gehad omdat zowel de gyn als de VK zij dat dit normale miskraam klachten waren. Maar zoals ik al zei bij twijfel de HAP bellen.
Ach wat jammer Geronimoo.

Het is inderdaad niet altijd een goede reden om bij een spoedarts oid terecht te kunnen. Ligt ook vooral aan je klachten.

Maar daar heeft ze nu ook niks aan, :hug: sterkte meid
Alle reacties Link kopieren
Wat balen dat je moet wachten tot na de paasdagen. Ik duim voor je dat het goed zit!
Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en heb rond 6/7 weken ook een paar dagen bruinverlies gehad. Voelde me ook totaal niet meer zwanger. Maar het is dus goedgekomen.
Sterkte en een knuffel :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de steun, dat doet me goed.

Ik voel me verder eigenlijk nog prima, zelfs geen buikpijn. Dus ik wacht het af hoe het verloopt. De vorige keer is alles natuurlijk afgestoten dus ik hoop deze keer ook weer. Ik word hier wel onzeker van.. zou er iets mis zijn met me?
Alle reacties Link kopieren
Zo toch maar naar de hap.. heb alles gemeld aan de assistente en ze vind het nuttig dat ik door een arts gezien wordt. Ben benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Geronimoo, goed dat er even een arts bij komt.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel nog voor je sterkte wens.

De arts wilde gisteravond toch even een echo laten doen door de gynaecoloog nog, ook omdat ik buikpijn aan 1 kant heb.

Gelukkig zit het vruchtje gewoon in de baarmoeder. Het was nog heel erg klein dus waarschijnlijk ben ik minder ver (ongeveer 6 weken) dan ik dacht (7.5 week) Ze kon ook geen hartje zien kloppen, maar dat kan zijn omdat het nog zo vroeg is. Verder viel het op dat ik alleen bruin verlies heb en mijn baarmoeder mond (nog) gesloten was.

Ze zei net als iedereen dat het 2 kanten op kan. Het kan goed gaan of een miskraam worden. Maar als het goed gaat dan moest het bloeden wel stoppen. Maar ik moet dus zeggen, ik heb niet meer gebloed sinds gisteravond.. Misschien is er toch hoop? :-]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven