Advies nodig. Kan ik zwanger zijn?

19-04-2019 18:19 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-04-2019 10:27
Reden: Maatregelen genomen ivm leeghalen OP.
99.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou over 8 dagen nog een keer testen, dan zit je op 14 dagen na de onbeschermde sex. Dan zou de test positief aan kunnen geven. Maar....geeft test aan 'niet zwanger' is dit over 8 dagen nog niét betrouwbaar. Geeft test over 8 dagen 'zwanger' aan is dat wel een feit.....
Alle reacties Link kopieren
Als jij al heen idee hebt van je cyclus, hoe moet men dat hier dan weten? :fortune:
.
Want dat had je niet gemerkt dat hij was klaargekomen? Meerdere keren zelfs..
Alle reacties Link kopieren
Je was er niet van op de hoogte dat je vriend meerdere keren in je is klaargekomen..?
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je zwanger wíl worden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Misschien moet je je eerst eens inlezen in de vrouwelijke cyclus voor je aan kinderen gaat beginnen???

Testen kun je vanaf de eerste dag dat je ongesteld had moeten worden. Bij de Action koop je twee testen voor €1,50
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
19-04-2019 19:38
Misschien moet je je eerst eens inlezen in de vrouwelijke cyclus voor je aan kinderen (onbeschermde) seks gaat beginnen???

Even hersteld.
Alle reacties Link kopieren
Ms_Jingles schreef:
19-04-2019 19:29
Je was er niet van op de hoogte dat je vriend meerdere keren in je is klaargekomen..?
Goede vraag.....
Ja, als je onbeschermde seks hebt kun je zwanger zijn. Dat spreekt voor zich natuurlijk.

Sperma kan een aantal dagen actief blijven in je lijf en de meeste testen kunnen vanaf 2 weken na bevruchting HCG detecteren. Als je een ruime marge neemt kun je stellen dat als je een maand na de seks nog negatief test er niet zoveel aan de hand is.

En wil je niet zwanger raken? Ga dan aub snel op zoek naar geschikte anticonceptie
S-Groot schreef:
19-04-2019 19:41
Even hersteld.
:yes: Helemaal waar ja. Je gaat toch niet n**ken als je niet eens weet hoe het allemaal werkt? Blijf me verbazen anno 2019 o_o
Alle reacties Link kopieren
Je OP weggehaald. Sneuneus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
:facepalm: Zit ik te reageren terwijl de OP ook al weg is.
Alle reacties Link kopieren
ik wil typen dat er zwangerschapstesten te koop zijn is het bericht weg..
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
19-04-2019 22:45
:yes: Helemaal waar ja. Je gaat toch niet n**ken als je niet eens weet hoe het allemaal werkt? Blijf me verbazen anno 2019 o_o

Ja joh, wat een vraag: ik heb onbeschermde seks gehad, ik heb geen idee waar ik in mijn cyclus zit, hij is in me klaargekomen... kan ik zwanger zijn :blond: ? Echt :facepalm: .
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
20-04-2019 07:15
Ja joh, wat een vraag: ik heb onbeschermde seks gehad, ik heb geen idee waar ik in mijn cyclus zit, hij is in me klaargekomen... kan ik zwanger zijn :blond: ? Echt :facepalm: .

Meerdere keren in haar klaargekomen. Zei hij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
20-04-2019 08:19
Meerdere keren in haar klaargekomen. Zei hij.
Oh, jee, dan is het misschien wel een meerling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven