Implanon uitgewerkt?

13-05-2019 14:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ik heb een vraagje .
Kan het zo zijn dat de implanon eerder is uitgewerkt dan de 3jaar wat gezegd word?

Ik zit erg in onzekerheid en al weet ik dat een Test gelijk duidelijkheid geeft.
Maar ik heb in december 2016 me implanon laten plaatsen en ben altijd tijdens de implanon onregelmatig ongesteld nu ben ik dus 2maanden weer gewoon optijd ongesteld en ook maar 4/5dagen.
Nu ben ik helaas niet ongesteld geworden en heb erg last van me borsten en weer zichtbare aders op me borsten kan hier spraken zijn van zwangerschap?

Of is dit gewoon een hormonen dingetje?

Groetjes roos :heart:
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je even naar je dokter.... of je doet een test. Ook met een implanon kan je zwanger worden.
Internagelaktisch
Doe een test :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Kan heel goed natuurlijk. Bij mij was ie na tien maanden al helemaal ingekapseld. Dan kan ie zijn hormonen niet meer afgeven en kan je cyclus zich weer herstellen.
Ik wist niet dat ik zwanger was trouwens. Ik was vanaf het begin 3wk ongesteld en een week niet en ineens hield dat op. Vreemd, dus test gedaan en die was negatief, aangenomen dat ie dan eindelijk eens normaal werkte. Helaas bleek ik toch zwanger te zijn geweest want ik kreeg een miskraam met ongeveer 17 weken zwangerschap (aan de hand van de grootte van het kindje) . Kwam niet door de implanon hoor, ik had Pfeiffer.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Zo jeetje..
Maar hoe kan het dan zo zijn dat de test negatief uit kwam?

Ik zal morgen ochtend een test doen.
En ja ik heb hem bijna 2 en half jaar.
Het vreemdste van alles vind ik gewoon dat ik nu weer gewoon normaal menstrueer dus ging er ook vanuit dat ik vorige week ongesteld zou worden.
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
13-05-2019 15:11
Dan ga je even naar je dokter.... of je doet een test. Ook met een implanon kan je zwanger worden.
Was ik van plan te doen ja ..
Maar ben gewoon benieuwd naar andere of die dit herkennen
Alle reacties Link kopieren
Ro0sjelici0us schreef:
13-05-2019 23:06
Zo jeetje..
Maar hoe kan het dan zo zijn dat de test negatief uit kwam?

Ik zal morgen ochtend een test doen.
En ja ik heb hem bijna 2 en half jaar.
Het vreemdste van alles vind ik gewoon dat ik nu weer gewoon normaal menstrueer dus ging er ook vanuit dat ik vorige week ongesteld zou worden.
Waarschijnlijk te vroeg getest
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven