Irregulaire antistoffen

14-05-2019 13:32 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben inmiddels al 11 dagen aan het wachten op de uitslag van de ADCC test en ik vraag me af of er hier meer zwangeren zijn met antistoffen. Ik heb zelf anti Fya.

Ik ben erg benieuwd hoe lang het duurt voor je hier uitslag van krijgt. Ik ben inmiddels 24.3 weken zwanger. Verloskundige weet er weinig vanaf. Ze hebben eigenlijk nog nooit iemand gehad en weten ook niet hoe lang het duurt voor de uitslag binnen is.
He Biekkie,
Dit loopt via Sanquin en mijn ervaring in inmiddels 3 zwangerschappen is dat het gemiddeld een week of 2 duurt voor de uitslagen er zijn.
Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Zot! Dat duurt wel langgg zeg! Tegen het einde van de zwangerschap moet ik waarschijnlijk elke week prikken, en dan dus telkens 2 weken wachten op de uitslag?!
Heb jij daar ook echo's bij om te kijken of het bloed al afgebroken wordt?
Donderdag moet ik naar de verloskundige hopelijk is het dan binnen.
Hier deden ze vierwekelijks prikken en dingen met echo’s in de gaten houden (zoals doorbloeding in het hoofd als teken van bloedarmoede). Bij T ging dat met een week of 38 niet meer (te diep ingedaald) waardoor ze met 40 gingen inleiden (want ze zouden met 38 ongeveer moeten prikken en dan zou met 40 de uitslag er pas zijn).

Sanquin geeft advies over het interval van prikken, wekelijks heb ik nog niet eerder voorbij horen komen. Overlegt je verloskundige met iemand die er verstand van heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelezen dat t tegen het einde wekelijks is... Heb alle info zelf moeten vergaren. Ligt er denk ik ook aan hoe hoog t is. Zat jij boven de 80?
Gok dat ik doorgestuurd word naar gynaecoloog, maar zo niet vraag ik daar wel om. Iets meer vertrouwen in al zijn de verloskundigen die ik heb heel lief hoor.

Nu eerst toch maar afwachten wat er uit komt, kan natuurlijk ook laag zijn al verwacht ik van niet. Baby trapt een stuk zachter sinds een week, ik heb het wel nagevraagd bij de VK maar die probeert alleen gerust te stellen, ik hoef haar officieel nog niet elke dag te voelen maar als je buik al weken aanvoelt en eruit ziet of er een kickboks gala wordt gehouden en ineens zijn het hele zachte bewegingen vind ik t toch een beetje zorgwekkend.
Hoi Biekkie, ik herken het van een familielid en de uitslag was bij haar ook telkens na 2 weken. Ze is wel overgedragen aan een gyneacoloog omdat het goed in de gaten moet worden gehouden. Misschien kun je dit met de VK bespreken?
anoniem_63978716affd4 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 15:38
Reden: .
85.83% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven