Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 11

25-05-2019 10:15 4052 berichten
Het vervolg op deel 10 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

[/
NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Maya8829-101931/33Gestart in december 2017. Langere cyclussen (35+)
Zonnetje1989 14-11 15301e kindje
Mallelein17-111132/371e kindje, miskraam in december '18
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Maída?123/311e kindje, geen idee van cyclus
Lynntje22?327/27Geen
Maillootje?328/32Geen
Bacon?529/31Gestart in oktober 2018, toen al twee jaar geen pil, gemiddeld om de 7 maanden een menstruatie. Geen cyclus dus. Nu puregon en pregnyl. Voor mij 2e kindje, vriend 1e
Vanessakusje1987?1432/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in augustus! :cheer2:
Karavaan
Troela89 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Flamingos

:cheer2: Zwanger in september! :cheer2:
OkkiePetite

:cheer2: Zwanger in oktober! :cheer2:
Babyboom
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 25-10-2019 14:08
43.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic! Dat er maar vele zwangerschappen en blakende blozende baby’s mogen ontstaan!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal met jou eens Tink, op naar heel veel mooie gezonde baby’s voor ons allemaal schatten :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik voel aan mn bm dat ik ongesteld ga worden. Verwacht maandag, handig met alle onderzoeken :facepalm:

Hardloop, nog getest? Benieuwd!

Nijn, hoe veel dpo zit jij?

Stippel, maandag weer een echo toch? Wauw, dan alweer ruim 9w?
Alle reacties Link kopieren
Titel van het nieuwe topic is aangepast naar deel 11.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-05-2019 12:39
Reden: Slotje verwijderd. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
15.45% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Even een ego post om het nieuwe topic goed te openen ... Heb hier net het hartje gehoord met de Angelsound :heart: :flirting: :love:
Dacht probeer het nog één keer toen vriend en kids even boodschappen gingen doen. En jawel hoor: al heel snel en onmiskenbaar was daar die hele snelle hartslag. Dikke tranen van ontroering hier en de zenuwen zijn meteen over :cheer: :cheer2: :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ja lieve dames, dat in deze editie maar heel veel van ons zwanger mogen worden en blijven!!

@Hardloop, vind het zo spannend voor jou! Hoe gaat ie nu? Aan het werk toch?

@Moos, ohhh dat is wel balen ja.. Voor jezelf dan, voor hen maakt het waarschijnlijk niks uit. Is dit je eerste menstruatie na je curretage?
Ik hier nog 7 dpo! Als ik af moet gaan op die dikke pukkel op m'n kin die ik de vorige ronde ook had dan wordt het niks deze maand. Heb verder nog geen idee. Soms wat hoofdpijn. Heb het gevoel dat m'n borsten wat zwaarden zijn zo af en toe. Maar ja dat is wel vaker het geval tussen eisprong en menstruatie dus niks nieuws onder de zon!
Wacht het nog even tot dinsdag af.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa Stippel, wat fijn zeg!!!! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic nieuwe kansen!!

Stippel wat heerlijk zeg!
Alle reacties Link kopieren
Fijn, Stippel! Wat bijzonder dat je het hartje zo zelf kunt horen.

Ik ben heel benieuwd voor jou morgen, Hardloop.

Spannend al die onderzoeken hè, Maya. Succes!

Hier vandaag nog een keer een digitale test van cb gedaan. 3+ (vorige week 2-3 weken), dus ik ben weer even gerustgesteld.

Nijn, hopelijk een verkeerd voorgevoel.

Moos, pff wat erg zoals het in Spanje ging
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat goed Emili! Kan je het al een beetje geloven?

En Moos, wil je ook nog even een fijn weekend wensen in Gent, het is namelijk echt een leuke stad! En ik ben heel benieuwd hoe jullie het ervaren daar en wat ze gaan doen. Keep us posted!
Alle reacties Link kopieren
Emili, wat heerlijk zon test!
Geniet ervan meis.

Nijn, houd nog even hoop babe.
Ik ben hard aan het duimen, ben je nog naar acu geweest.

Stippel, waaaaauw!
Wat moet dat een extreem bijzonder gevoel zijn, dat maakt het zo echt.
Ben je uiteindelijk nog begonnen met aspirine of alleen progesteron en proges pas laat begonnen toch?
Alle reacties Link kopieren
Even een kort berichtje, ben druk. Maar nog niet getest. Misschien morgen, anders maandag! Nog steeds geen bruin bloedverlies trouwens.

Super stippel dat je toch nog het hartje heb kunnen vinden zelf. Lijkt me heerlijk gevoel :heart:
Alle reacties Link kopieren
@Moos
Lief dat je even inbreekt Connie (en de rest natuurlijk ook). Vriend had zo mooi alles bij elkaar verzameld en zelf alles nog in het Spaans erbij gezet.
Ze dachten dat we voor ivf kwamen?
:facepalm:

En nadat jullie hadden verteld over de 'blighted ovums', ging er toen wel een belletje rinkelen?
Ze gaan nu alsnog alles samen doornemen. Wat overige onderzoeken die niet in Gent kunnen willen we eventueel daar of ergens anders laten onderzoeken zoals de Natural killer cels, ben je daarmee bekend?
Maar nu eerst maar eens de onderzoeken daar.
Hoe gaat het met jou?
Ik had wel altijd bij mijzelf sterk het gevoel dat mijn immuunsysteem (endometriose is een ontstekings (inflammatie) ziekte) de reden was dat bij mij de innesteling niet goed ging. In die zin ben ik wel "bekend" met immuuncellen en miskramen. Maar ik had nog niet specifiek iets gehoord van NK cellen en 'blighted ovums'. Heb wel even kort een pubmed zoektocht gedaan en er lijkt toch wel een correlatie te zijn. Zijn ze in Spanje op de hoogte van deze onderzoeken? En Gent? Weet je al wat het protocol ongeveer zal zijn (ontstekingsremmers oid)?

Wat zijn nu de vervolgstappen in Spanje?

Ik las dat jullie nu naar Gent zijn voor een weekendje samen en dan aansluitend de intake in het ziekenhuis. Ik hoop dat jullie toch nog kunnen genieten saampjes (Gent is echt heel leuk, ik duim voor lekker weer zodat jullie waterzooi + biertje op een leuk terrasje kunnen nuttigen) en dat de intake goed is. Ik zou ook zeker de NK cellen daar benoemen! Ik hoop dat de arts goed op de hoogte is van alle nieuwe onderzoeken. Heel benieuwd, ik duim!
conniefeer wijzigde dit bericht op 25-05-2019 20:20
0.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Moos, lekker aan de mosseltjes, Gent is heel leuk, heb er familie vlakbij wonen.

Stippel wat heerlijk dat je t hartje hoorde!!! :flirting:

Emili wat fijn!

Ik sleep me weer door de dag hier, supermoe en superbrak. Vorige maand heel koud gehad op 3 dpo en nu niet dus denk dan meteen weer Nou dan zal t nu dus niet raak zijn, maar ja, kan elke keer weer anders zijn natuurlijk...
Wel blij dat we een “einddatum” hebben voor onszelf wanneer we stoppen met proberen en dan nog eens samen kijken of we hiermee door gaan of niet.
Want me toch twee weken per maand slecht voelen en zo jaren door ploeteren vind ik toch wel uitzichtloos anders.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk veel mooie zwangerschappen in dit nieuwe deel
Ik duim voor allemaal goed zwangere vrouwen en mooie plakkende baby’s die blakend gezond ter wereld komen!

Stippel wat fijhijn! Heerlijk!

Moos wat een idioten daar.. ik word er boos van als ik het lees. Ik hoop dat jullie genieten in Gent en ze daar wél hebben voorbereid en jullie goed helpen. Ik ken alleen maar goede ervaringen vanuit daar dus duim voor jullie!

Veel spannende wachtbankmomenten dames! Heel benieuwd!
@ stippel wat fijn dat je thuis het hartje kunt horen!!

@ moos heel veel succes in Gent!! En maar lekker genieten van jullie weekendje weg.

Ik ben momenteel niet zo actief. Lees wel mee, maar als we zometeen weer beginnen op het wachtbankje ga ik weer wat actiever mee schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Hardloop ik ga morgenochtend meteen kijken voor jouw test trouwens! Hou je t nog een beetje van de spanning lieverd?
Alle reacties Link kopieren
Hardloop 🙏🍀
Zoals je ziet duimen we voor je hardloop!
Alle reacties Link kopieren
Ik duim ook hoor hardloop!!
Alle reacties Link kopieren
Heel lief meisjes, maar omo wit hoor vanochtend :cry:

Ik had ook gewoon niet moeten testen, want ik weet nu alsnog niet waar ik aan toe ben. Nog steeds gevoelige tepels en geen bruin bloed. Ook gister na de seks niet. Terwijl dit vorige ronde telkens zo was. Nu begin ik bang te worden dat er toch weer iets anders mis zit. Nu maar wachten tot en met donderdag ....
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic girls!!!

Aaahh hardloop :( had echt goede hoop!! Maar het kan nog !! Donderdag is je NOD ?
Alle reacties Link kopieren
Hardloop het kan nog alle kanten uit! Je kunt ook dinsdag nog eens testen als je niet kunt wachten tot donderdag hè....
En die witte testen zouden verboden moeten worden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven