Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 11

25-05-2019 10:15 4052 berichten
Het vervolg op deel 10 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

[/
NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Maya8829-101931/33Gestart in december 2017. Langere cyclussen (35+)
Zonnetje1989 14-11 15301e kindje
Mallelein17-111132/371e kindje, miskraam in december '18
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Maída?123/311e kindje, geen idee van cyclus
Lynntje22?327/27Geen
Maillootje?328/32Geen
Bacon?529/31Gestart in oktober 2018, toen al twee jaar geen pil, gemiddeld om de 7 maanden een menstruatie. Geen cyclus dus. Nu puregon en pregnyl. Voor mij 2e kindje, vriend 1e
Vanessakusje1987?1432/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in augustus! :cheer2:
Karavaan
Troela89 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Flamingos

:cheer2: Zwanger in september! :cheer2:
OkkiePetite

:cheer2: Zwanger in oktober! :cheer2:
Babyboom
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 25-10-2019 14:08
43.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ego: wilde niet testen vanmorgen maar toch even de tweede plas opgevangen en m’n laatste test gebruikt die ik in huis had. En...heel licht tweede streepje. M’n gevoel dat er iets gaande was klopte dus wel. Maar nu vooral spannend of het goed blijft gaan en ik niet alsnog over wen paar dagen ongesteld word.
Mijn god, wat een spanning, moest echt even ademhalingsoefeningen doen in de auto. Na werk even langs de kruidvat voor nieuwe testen. Vriend nog niks verteld. Durf er nog niet in te geloven..
Bruinverlies minder dan gisteren tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
@Nijn-tje Wow wat spannend!!! Ooooow ik hoop het zo :cheer: Heb je een foto van je test? Ben helemaal zenuwachtig voor je :hyper: :hyper: :hyper:

@Naatje2000 Poeh nou he wat lijkt dat wachtbankje eindeloos te duren... Maar jij zou ook al 10 DPO kunnen testen toch? Dat scheelt weer een paar dagen :biggrin:

@Moos Ben zo blij dat ze jullie in Gent gaan helpen. Moeilijk dat het nu allemaal langer duurt en je geduld zo op de proef wordt gesteld. Maar heb goede hoop dat het een heel mooi resultaat gaat opleveren :hug: :heart:

@Hardloopstudentje Jij houdt het ook nog even spannend! Hoop voor je dat je toch nog een positieve test in handen hebt deze week. En anders dat je menstruatie inderdaad gewoon snel doorbreekt zodat je iig een mooi cyclus hebt.
Alle reacties Link kopieren
Oh Nijn wat spannend! Ik ga heel hard voor je duimen! Hoeveel dagen tot je nod?

Hier neemt de misselijkheid toe, vanmorgen ging ik al over Mn nek bij het openen van de koelkast. Straks maar even een afspraak bij de huisarts maken, want zo werken is ook niets.
Alle reacties Link kopieren
Nijn! Mijn God wat spannend!!!! Oh jee, ik zit helemaal te shaken hier hahaha!

Stippel nee 10 dpo ga ik niet doen, vorige keer innesteling op 8dpo begonnen en met testen op 12 een heeeel licht streepje, dus als ik toen op 10 dpo getest had was ie wit geweest...
Ik ga denk ik pas voor 15 dpo dit keer als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, want zondag ben ik 11 dpo en vind ik nog te vroeg en zondagavond tot en met woensdagavond is manlief weer weg voor studie, ik ga niet in Mn eentje testen is onze afspraak.

Ik heb trouwens honger vandaag! Gisteren ook al....
Alle reacties Link kopieren
Frozen, goed plan, want dat is niet te doen anders!

Stippel jij nog lekker aan t ronddrijven op je roze wolkje vandaag? :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Stippel, geprobeerd foto te maken maar dan zie je exht niks!
En Stippel, jouw verhaal geeft mij en vast hele anderen veel hoop!!

Frozen, ik zou zeker even de huisarts bellen. Geen doen nee. Pittig hoor.

Spannend ook bij jou Naatje!!! Nog even wachten met testen dus.. pff.

Man ja wat een zenuwen hier. Obstipatie nog aanwezig en dus wat vollere borsten.
Denk dat ik vanmiddag niks drink en dan straks Kruidvat test doe (2 voor 5). Of kunnen die niet eerder?. Ben pas 10 dpo. Vrees dat ik anders geen oog dicht doe vannacht...
Alle reacties Link kopieren
Moosforhappines1988 schreef:
28-05-2019 08:30
Connie, je pb niet ontvangen?
Wil je even checken? Thanks babe! :-D

Even korte update;
Hier echt heel erg veel bloedverlies. Denk bijna dat het goed is om eerst maar eens even ongesteld te zijn ipv er meteen weer voor te gaan.

Heerlijke tijd samen met man gehad en begin juli onderzoek in echo met een camera en helaas wel even aan de pil, omdat het precies tijdens mn eisprong is en dan is je baarmoederslijmvlies niet zoals ze hem willen. Tijd later volgt het behandelplan.

Starsuus, eigenlijk gaf de gyn hetzelfde aan als jij had gezegd.
Ze zei, jullie worden heel snel zwanger.
Het kan zijn dat mn bm niet selectief genoeg is en daarvoor ook de niet goede embryo’s laat innestelen waardoor er een miskraam ontstaat.(kan maar hoeft niet).
Opnieuw PB gestuurd.

Ok, begin juli, spannend. Inderdaad mag het baarmoederslijmvlies niet te dik zijn, anders kunnen ze onregelmatigheden, afwijkingen, etc. niet goed zien in de baarmoeder. Wel balen dat je dan weer aan de pil moet, had ik toen ook. Maar dan weet je in ieder geval zeker dat ze niets over het hoofd gaan zien. Was de gyn een fijn persoon? Blijft zij ook jullie gyn?

@de (pril)zwangeren: fijn dat er goede echo's waren & fijn dat er positieve testen zijn (hoe licht dan ook, streep = streep!). Mijn duimen draaien voor jullie dat dit goed blijft gaan!
@de rest: veel babydust naar jullie en ik duim!

Dat dit maar het vruchtbaarste deel van 'Het Wachtbankje' topic gaat worden! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Nijn die van 2v5 zijn de allergevoeligsten dus kan vast prima, zeker als je al een streepje zag eerder!
Oeh ik vind t ook zo spannend meissie!!!

ConniFeer thanks voor de babydust!!!
Alle reacties Link kopieren
@Nijn-tje Ja hoor kan zeker met de Kruidvat! Zou lekker minimaal 2 doosjes halen. Kun je vanmiddag nog een keer testen en heb je er meteen een paar om de komende dagen te zien of het streepje oploopt :cheer:
Whoehoeeeee ik vind het zo spannend voor je? Hoe laat ga je weer testen? Kunnen we het volgen via een live stream? :P :hyper: :hyper: :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Zo lief dat jullie allemaal zo meeleven!
Na m’n werk haal ik testen (4 maar idd!) en dan even kijken hoelaat. Drink nu voorlopig maar even laatste kopje thee.
Jammer dat we niet kunnen live streamen he, Haha!
Alle reacties Link kopieren
Bruin kan ook heel goed innestelingsbloed van toen zijn Nijn dus blijf erin geloven!
ik zou zelf morgen pas weer testen dan zijn er toch wat uren overheen gegaan.
Smorgens en smiddags kan ook weer schelen en straks is ie lichter en maak je je weer extra zorgen zodat je niet kan slapen. Kan je beter morgenochtend pakken.

Ik denk dat je er zo goed aan doet Moos. Spannend weer allemaal in Juli.

Jammer Hardloop. Hoop idd dat t dan maar snel begint.

Jou hormonen spelen dus ook weer op Naat. Hoop niet voor niets.
Alle reacties Link kopieren
Nijn-tje schreef:
28-05-2019 14:23
Zo lief dat jullie allemaal zo meeleven!
Na m’n werk haal ik testen (4 maar idd!) en dan even kijken hoelaat. Drink nu voorlopig maar even laatste kopje thee.
Jammer dat we niet kunnen live streamen he, Haha!
Waaaauw schat! Zo blij voor je! Hoop zo dat die mooi oploopt. Stuur even de foto via fb, ben te benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Nijn! Wat goed! Spannend zeg!

Frozen: wat naar van het overgeven. Hoop dat je wat kan krijgen bij de huisarts.

Ik ben hier behoorlijk labiel merk ik. Ik maak me heel veel zorgen om van alles en nog wat. Vandaag ook vervelend nieuws gehad en ik reageer veel heftiger dan normaal. Ik denk ook iets van bruinverlies gezien te hebben, dus ik ben ook al weer overtuigd van een miskraam. Hmmm...ik moet dit wel in de gaten houden.
Alle reacties Link kopieren
@Nijn-tje Ben je al thuis met een volle blaas? :hyper:
Het kan inderdaad dat hij wat lichter is vanmiddag, maar het hoeft niet. Ik heb eigenlijk alle keren juist 's middags duidelijker getest.
Ik duim hier keihard :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
nijn Hoelaat ben je thuis? Mijn duimen draaien overuren! En sowieso morgen ochtend ook even testen met ochtend urine dan. Aah ik vind het zo spannend voor je!

Naat ook voor jou duim ik heel hard en stuur alle positieve fibes jouw kant op. :kneel:

moos hoe was het in Gent?

Vandaag geen tijd gehad om de huisarts te bellen, zat de hele middag in overleg. Morgen echt bellen, hoop dat ze het gewoon zo voor kan schrijven i.p.v. dat ik eerst langs moet komen want dan moet ik sowieso nog een aantal dagen wachten.
Alle reacties Link kopieren
Frozen, als het goed is kan het gewoon telefonisch. Ze kunnen tenslotte niks aan je zien verder;-) Bij mij kon het gewoon telefonisch.

Vanes, je hebt gelijk hoor, kan het beter morgen doen maar dat gaat me echt niet lukken.. :facepalm: Als ie wit is test ik morgenochtend nog 1x en anders pas over een paar dagen.

Tinkel, wat vervelend ze dat je je zo voelt. Heb je het idee dat het niet goed gaat (met je mentale gesteldheid bedoel ik dan)?

Dames, nog heeeeel even wachten. Een wachten tot m'n blaas vol is. Vraag me wel af m'n urine geconcentreerd genoeg is zo overdag..
Alle reacties Link kopieren
Nijntje wat oh zo spannend weer! Ik hoop echt heel erg voor je op allemaal positieve testen de aankomende dagen!

hardloop hopelijk ga jij Nijntje achterna!

Ik heb mijn ei nog niet gevonden. Dus test nog even (on)geduldig door...denk dat het over 2/3 dagen is
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Oh My....
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa :cheer: :cheer: :cheer:

Ik zie een streep Nijn! :hyper: :blob: :cheer2: :flirting: :applause: :hug:
Alle reacties Link kopieren
@Nijn-tje Jaaaaaaaaa die is wel duidelijk hoor!! Wat een fantastisch nieuws :cheer: :cheer2: :applause: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaa Nijn!!!!!! :cheer: :cheer2: :high5:
Gefeliciteeeeeerd!!!!!!!! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Woehoe! Gefeliciteerd! :cheer: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd Nijntje!
Wat super!! :yes: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Oh wat lief van jullie, hartverwarmend echt. Durf nog helemaal geen felicitaties in ontvangst te nemen.
Voelt nu nog als eerst NOD afwachten en dan in hele kleine stapjes vooruit kijken...
Ben uiteraard superblij want dit is stap 1. Maar kan iemand daarna de tijd 3 maanden vooruit spoelen??!! :kneel:

Vriend reageerde ook een beetje lauw. Die durft ook nog niet echt te hopen. Maar het moet toch een keer goed gaan he..
Alle reacties Link kopieren
Jeetje nijn en dat is 10dpo??? Das al een flinke streep dan hoor. Dat is al lang geen tuurstreepje meer!! Gefeliciteerd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven