Iemand ervaring met bruinbloedverlies ipv menstruatie?

27-05-2019 11:44 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner en ik staan open voor een zwangerschap.. Nu ben ik 25 mei ongesteld geworden op de 24e dag van mij cyclus (normaal 27). Tenminste, dat dacht ik. Ik twijfle nu enorm omdat ik nu op dag drie zit maar nog steeds alleen maar bruine afscheiding heb en de menstruatie niet door heeft gezet. Normaal begint mn menstruatie ook zou maar binnen een dag of max 2 dan zet het door. Heb ook geen menstruatiepijn of krampen, normaal wel. Zwangerschapstest was gisteren negatief. Iemand ervaring of tips?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het een innestelingsbloeding, over een paar dagen even weer testen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Of het zet vandaag alsnog door, je begin immers drie dagen te vroeg en vandaag zou dan dus de eerste dag van je menstruatie zijn.

Dan had je gewoon wat bruin verlies voorafgaand aan je menstruatie.
Alle reacties Link kopieren
zwanger/het-algemene-ben-ik-zwanger-of- ... ges/389692
Sluit je aan bij dit topic, allemaal vrouwen in hetzelfde schuitje
Alle reacties Link kopieren
Mijn zwangerschap begon zo. Ik dacht ook ongesteld te zijn geworden maar toen ik na een paar dagen nog geen rood bloed had, toch maar een test gedaan en die was positief.

Maar of dat bij jou ook zo is, geen idee. Over een dag of 2 nog eens testen lijkt me.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
Mijn zwangerschap begon ook zo....over een paar dagen nog is testen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had 3 of 4 dagen voordat ik ongesteld moest worden een beetje roze, dus ik maar afwachten en toen toch een testje tegenaan gegooid, nu 22 weken zwanger :-D

Ik duim voor je!!
Alle reacties Link kopieren
Zo begon mijn zwangerschap ook. Zelfs rood bloedverlies en doorlekken. Maar dat ligt nu in de box te kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Lieve berichten allemaal, bedankt. Ik ben wel ongesteld geworden. Heel vreemd hoe het deze maand liep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven